شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۴Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 11 آذر 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 2 آذر 1396 تین نیوز 3 آذر 1396 تین نیوز 4 آذر 1396 تین نیوز 5 آذر 1396 تین نیوز 6 آذر 1396 تین نیوز 7 آذر 1396 تین نیوز 8 آذر 1396 تین نیوز 9 آذر 1396 تین نیوز 10 آذر 1396 تین نیوز 11 آذر 1396 تین نیوز 12 آذر 1396 تین نیوز 13 آذر 1396 تین نیوز 14 آذر 1396 تین نیوز 15 آذر 1396 تین نیوز 16 آذر 1396 تین نیوز 17 آذر 1396 تین نیوز 18 آذر 1396 تین نیوز 19 آذر 1396 تین نیوز 20 آذر 1396 تین نیوز 21 آذر 1396 تین نیوز 22 آذر 1396 تین نیوز 23 آذر 1396 تین نیوز 24 آذر 1396 تین نیوز 25 آذر 1396 تین نیوز 26 آذر 1396 تین نیوز 27 آذر 1396 تین نیوز 28 آذر 1396 تین نیوز 29 آذر 1396 تین نیوز 30 آذر 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۷    
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه در کل استان 3 هزار واحد از واحدهای مسکن مهر باقی مانده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۰    
حبیب اله طالبی، معاون دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از وجود زیرساخت های اولیه که برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد لازم است خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۸    
گمرک ایران قصد دارد در ادامه توسعه سامانه های الکترونیکی و مبارزه با قاچاق کالا، سامانه ملوانی و ته لنجی را در گمرکات بوشهر راه اندازی می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۹    
ایمیدرو از سال 92 به بعد در شرایطی در قالب اقتصاد مقاومتی و اصل 44 به تقویت همکاری ها و جلب مشارکت بخش خصوصی پرداخت که منابع حاصل از واگذاری را برای توسعه در اختیار نداشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: هفت میلیون و 698 هزار و 580 تن کالا طی هشت ماهه امسال در استان همدان جابجا شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۷    
سرپرست معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: طی 8 ماهه امسال بیش از 1.8 میلیون نفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری در استان جابجا شده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۰    
پیش از شیوع و گسترش اشکال کنونی وسایل نقلیه در جهان، روش هایی برای حمل ونقل عمومی و خصوصی رواج داشت که در حال حاضر کمی عجیب به نظر می رسد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۴    
عملیات ریل گذاری مسیر راه آهن میانه –بستان آباد 18 فروردین ماه سال گذشته آغاز شد. این محور در سه قطعه برنامه ریزی و رقم قرارداد این پروژه 37 میلیارد تومان اعلام شده بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۲    
رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان اعلام کرد: از ابتدای سال 1397 صدور بارنامه برای ناوگان باری 50 سال و بالاتر (با حداکثر سال ساخت 1347 شمسی یا 1968 میلادی و قبل از آن) ممنوع ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۲    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: طی 8 ماه گذشته بیش از 26 میلیون مسافر از خطوط قطار شهری مشهد استفاده کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر خسارات احتمالی زمین لرزه در سروی ارومیه در دست بررسی است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۱    
بزرگ ترین پروژه عمرانی اروپا با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در لندن توسط شرکت Crossrail در حال اجرا است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۶    
رئیس جمهور همزمان با سفر به زابل از اتصال راه آهن بندر چابهار به راه آهن سراسری در دولت دوازدهم خبر داد .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۲    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از راه اندازی سامانه جامع دریایی در تنها بندر چندمنظوره این جزیره مرجانی و صدور الکترونیکی مجوز خروج کشتی ها طی یکماه اخیر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۲۶    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از نصب هواکش در خط 7 مترو تهران خبر داد و گفت: با توجه به زمان بندی پیش بینی شده خط 7 تا پایان سال مجددا به بهره برداری خواهد رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۲۳    
غلام رضا بنی صدر مدیر فرودگاه خرم آباد از افزایش پروازها خبر دادو گفت: روزهای پنج شنبه هر هفته نیز یک پرواز رفت و برگشت از طریق ایران ایر در فرودگاه خرم آباد برقرار خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۲۰    
زمین لرزه ای با قدرت 4.6 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بعدازظهر شنبه سرو در غرب شهر ارومیه در استان آذربایجان غربی را لرزاند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۷    
کشتی کاربین هارمونی نخستین کشتی محموله رول آهن از کشور کره جنوبی وارد بندر چابهار شد، در حالیکه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از صادرات نخستین محموله روغن صنعتی و مواد غذایی به ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۷    
16 کیلومتر از راه های روستایی حوزه دشتیاری شهرستان چابهار زیرسازی و آسفالت گرم شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۴    
پرواز شماره 852 هواپیمایی آسمان از فرودگاه زاهدان به مقصد مشهد با 4 ساعت تأخیر انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از رشد 58 درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بنادر چابهار طی 8 ماهه امسال خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۱    
گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با مشارکت کشور آفریقایی نامیبیا اقدام به ساخت تراکتورهای ایرانی در این کشور آفریقایی می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۲    
طی سال جاری هواپیمایی کشور پاکستان چند خط پروازی به مقصد آمریکا و اروپا را به منظور جبران خسارت های مالی متوقف کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۲    
مدیرعامل هلال احمر استان کرمان گفت:تا کنون زلزله اخیر هیچگونه خسارت جانی بر جای نگذاشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۴۱    
رئیس سازمان امور عشایری گفت: توسعه راه های روستایی در دستور کار این سازمان قرار دارد و سالانه 60 هزار کیلومتر راه عشایری مرمت و نگهداری می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۴    
ارائه این محصول از سوی لکسوس برای ورود به بازی خودروهای سه ردیفه صورت گرفت. لکسوس قصد دارد با ارائه RX L با مدل هایی مانند MDX آکیورا، اینفینتی QX60 و حتی مدل های گران تر آلمانی رقابت کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۱    
رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار در حوزه راه و شهرسازی جنوب استان 16 کیلومتر از راه های روستایی حوزه دشتیاری شهرستان چابهار زیرسازی و ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۵    
صبح امروز، قرارداد سه جانبه تولید 450 واگن مسافری ریل باس، بین راه آهن، شرکت واگن سازی ایریکو و شرکت کره ای هیوندای روتم، در محل ساختمان وزارت راه وشهرسازی امضا شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: مرحله نخست نصب نیوجرسی های بتی آزادراه قم تهران به زودی به پایان می رسد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۰    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بحث هوشمند سازی حمل و نقل عمومی در کشور را در دستور کار دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۰    
باگذشت حدود 5 ماه بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران صنعت هوایی معتقدند در آن دوره ایران بایستی می توانست از فرصت پیش آمده بهره برداری بیشتری می کرد و به اعتقاد آن ها در بحران سیاسی ترکیه با روسیه و ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۱    
سال های زیادی است که معاینه فنی خودرو سرگردان در پیچ وخم بی قانونی ها و مدیریت بحران زده در سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور راه می پیماید و تا به امروز نیز به سکون معنا دار دست پیدا نکرده ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۳۳    
شرکت هواپیمایی آسمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت شرکت های دانش بنیان، همکاری های هدفمندی را در توسعه تعمیر و نگهداری متعلقات و تجهیزات هواپیما اعم از موتور، اویونیک و.. ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۱۲    
با گذشت یک روز از زلزله روز گذشته در استان کرمان به نظر می رسد که شرایط در این استان از نظر رفت و آمد و ترافیک جاده ای عادی شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۳    
طبق اعلام معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهری عمده خسارت ناشی از آسیب های وارد بر پل ها بالغ بر یک صد میلیارد ریال و خرابی ساختما ن های ادارات سرپل ذهاب ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۰    
در شرایط فعلی، وقتی خودروهای غیر ایمنی وجود دارد که از قضا برخی رانندگان دارای رفتارهای هنجارشکن آن ها را می رانند مقوله کاهش سرعت برای کاهش شدت آسیب های حوادث رانندگی یکی از گزینه های جدی روی میز ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۰    
تین نیوز/ سعید رسولی معتقد است؛ هنرمندان با نگاه، طبع ظریف و ابزاری که در اختیار دارند می توانند زوایای پنهان یک پدیده را خوب ببینند و برای مردم بازگو کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۰    
قرارداد سه جانبه تولید 450 واگن مسافری ریل باس امروز به امضا رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۱    
درخصوص تجارت محصولات پتروشیمی با کشور چین و بازگشت پول فروش این محصولات با این کشور چند امر مورد توجه قرار داشته و بررسی شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۱    
بندر روتردام اعلام کرده در سه سال آینده، هزینه های بندری خود را سالانه 1 درصد افزایش خواهد داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۲    
شامگاه سه شنبه (هفت آذر96) رئیس جمهور در یک برنامه تلویزیونی گزارشی از عملکرد 100روزه دولت دوازدهم ارائه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۶    
دو هفته ای است که مساله اسکان موقت و دایمی زلزله زدگان مورد توجه افکار عمومی است و البته گروه های نیکوکاری علاقمند به ایفای نقش مثبت در این میان هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۳    
سه مجموعه بزرگ ایرباس، رولزرویس و زیمنس با هدف ساخت یک هواپیمای آزمایشگر تکنولوژی هایبرید (سوختی الکتریکی) همکاری می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۱    
عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دومین نشست هماهنگی راهداری زمستانی که با حضور مدیران شمال غرب این سازمان در تهران برگزار شد با اشاره به آمادگی کامل راهداری برای ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۷    
مدیرکل ستاد بحران استان کرمان از وقوع زلزله 4.3 دهم ریشتری صبح امروز در استان کرمان خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۱    
قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: همه فرودگاه های عملیاتی کشور آمادگی لازم برای خدمت رسانی در مواقع بحران را دارند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۸    
عکس های خبرساز حوزه حمل و نقل هوایی از دوربین رویترز در یک سال گذشته میلادی را ببینید
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۲    
هنر اصلی او قدرت هماهنگی بود، با راننده جماعت و کارگران و آبدارچی های سازمان طوری برخورد می کرد که شان آنها حفظ می شد، همه را به اسم کوچکشان صدا می زد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۲    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش برف در برخی مناطق ییلاقی گفت: بارش برف را در راه های اصلی استان نداشته ایم و تمامی راه های استان باز است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از بهره برداری شبکه روشنایی جاده ورودی کوهدشت تا دهه فجر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۵    
انتظار می رود برنامه تحقیقاتی 2 ساله این کنسرسیوم متشکل از 20 عضو که از 30 نوامبر آغاز شده است، به کاهش هزینه های عملیاتی و بهبود ایمنی و پایداری کشتیرانی کمک کند و به یک نقشه راه برای استفاده از ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۲    
به نظر می رسد دیجیتالی شدن در عصر جدید در تمام بخش های حمل ونقل از جمله در بخش پرداخت ارزی استفاده می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۹    
فراگیری شیوه صحیح استفاده از خودرو یکی از راه های کاهش هزینه و استهلاک قطعات اتومبیل است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۹    
در صورت بازگشایی پرویزخان مردم منطقه حداقل به جای رفتن به باشماق از مسیر منزل خود تردد می کنند که برای رانندگان در شرایط پر استرس بعد از زلزله ارامش زیادی به همراه دارد و درعین حال هم برای خانواده ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۳    
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: گردنه ها و جاده های کوهستانی در سطح این استان هم اکنون مه گرفته هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۲    
وقتی بحث از مشکلات و چالش های موجود در کشور به میان می آید، نخستین موضوعاتی که به ذهن می رسد و توجهات را به سمت خود جلب می کند؛ مشکلات اقتصادی، بحث اشتغال، تامین مسکن و.. ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۱    
جانشین ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: از مردم استان کرمان به ویژه مردم ساکن در مناطق زلزله زده تقاضا داریم با توجه به زمین لرزه و پس لرزه های اخیر، ظرف 24 ساعت آینده جوانب احتیاط را رعایت کنند.