شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 17 آذر 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 2 آذر 1396 تین نیوز 3 آذر 1396 تین نیوز 4 آذر 1396 تین نیوز 5 آذر 1396 تین نیوز 6 آذر 1396 تین نیوز 7 آذر 1396 تین نیوز 8 آذر 1396 تین نیوز 9 آذر 1396 تین نیوز 10 آذر 1396 تین نیوز 11 آذر 1396 تین نیوز 12 آذر 1396 تین نیوز 13 آذر 1396 تین نیوز 14 آذر 1396 تین نیوز 15 آذر 1396 تین نیوز 16 آذر 1396 تین نیوز 17 آذر 1396 تین نیوز 18 آذر 1396 تین نیوز 19 آذر 1396 تین نیوز 20 آذر 1396 تین نیوز 21 آذر 1396 تین نیوز 22 آذر 1396 تین نیوز 23 آذر 1396 تین نیوز 24 آذر 1396 تین نیوز 25 آذر 1396 تین نیوز 26 آذر 1396 تین نیوز 27 آذر 1396 تین نیوز 28 آذر 1396 تین نیوز 29 آذر 1396 تین نیوز 30 آذر 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۷    
بالاخره شکایت یکی از فعالان هتلداری کشور آرزوی چندین ساله هتلداران را برای خروج این تاسیسات گردشگری از شمول قانون نظام صنفی محقق کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۳    
زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر دقایقی پیش هجدک کرمان را لرزاند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۰    
با آغاز فصل سرما تدابیر خاص در زمان بارش نزولات اندیشیده شده و فرودگاه مهرآباد با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان می رود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۶    
اگر عاشق هیجان هستید سفر به مکان های مرموز و مخفی دنیا گزینه های مناسبی برای تخلیه این هیجان به مشار می رود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: ریزش کوه و انسداد جاده سیرجان – حاجی آباد کیلومتر 52 تا 60 را مسدود کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۰    
جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از وجود ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: واژگونی پژو 206 در محور فیروزکوه یک کشته برجای گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا کنون شرکت داخلی به صورت مکتوب متقاضی اپراتوری بندر شهید بهشتی نبود، گفت: در تمام درآمد های حاصل از واردات و صادرات ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۷    
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه جاده ها زمینه ساز کاهش تصادفات در چهارمحال و بختیاری است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۸    
قطار گردشگری تبریز – جلفا راه اندازی شد و بازدید هیات ایرانی از روند احداث راه آهن خواف- هرات در افغانستان سایر عناوین مهم حوزه حمل و نقل ریلی در هفته گذشته به شمار می رود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۸    
مرکز مدیریت راههای کشور عصر جمعه ترافیک در جاده های مازندران در مسیر بازگشت به تهران را در بیشتر مقاطع سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۹    
قایقی پیش، یک زمین لرزه 4.4 ریشتری، دوباره هجدک کرمان را لرزاند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۰    
سازمان هواشناسی در خصوص کاهش 12 درجه ای دمای هوا در شمال شرق و همچنین وقوع گرد و خاک در غرب و جنوب غرب کشور هشدار داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۵    
نماینده مردم چناران طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی از آزادسازی و تملیک مسیر قطار برقی مشهد گلبهار تا ماه آینده خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز جمعه در واکنش به اقدام ترامپ اعلام کرد که اتحادیه اروپا در مورد فلسطین همچنان به پیمان اسلو پایبند است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در آبان ماه سال 96، در معابر درون شهری کشور، از ساعت 12 تا 16 نزدیک به 28 درصد تصادفات، یعنی بیشترین تعداد اتفاق افتاده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۷    
مدیرعامل بانک شهر از همکاری این بانک با اگزیم بانک مجارستان برای تامین مالی تولید مشترک اتوبوس های درون شهری در ایران خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۸    
شرکت عمران شهر جدید هشتگرد قصد دارد در آذرماه 200 واحد از مسکن مهر معلولان را افتتاح کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۲    
یک فعال محیط زیست با اشاره به چالش های جدی شهر، سه اقدام شهردار تهران را در کارنامه 100 روزه تحسین کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۳    
بی احتیاطی حادثه ساز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۶    
رئیس شورای شهر تهران گفت: بر اساس توافقنامه ای که با سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری تهران به امضاء رسیده است، حساب های شهرداری تهران دیگر مسدود نیست و باز شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد محور پونل – خلخال در منطقه زندانه خبر داد و افزود: این محور از ساعت 23:43 شامگاه گذشته، 16 آذر به علت ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۶    
رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به بارش شدید برف در گردنه های برف گیر این استان گفت: تردد در گردنه توسکستان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۳    
فرمانده پلیس راه مازندران از تردد یک طرفه محور کندوان از کرج به سمت مرزن آباد خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۱    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان طی 48 ساعت گذشته به 532 مسافر گرفتار در برف و کولاک یاری رسانی کردند و از این تعداد 34 نفر در راه مانده در شهرهای طارم و ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ارتفاع برف در مسیر اسالم- خلخال به 65 سانتیمتر رسید و محور پونل- خلخال نیز بدلیل نبود ایمنی و بارش برف تا اطلاع بعدی مسدود شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از انتشار فراخوان جذب مشاور برای استخراج شاخص ها و رتبه بندی شرکت ها برای اجرای فاز دوم طرح شبکه سیر همنام در روزنامه های کثیر الانتشار ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۸    
یزد فرمانده پلیس راه استان یزد از تصادف شدید پژو و کامیون در یکی از محورهای شهرستان اردکان خبر داد و گفت: این تصادف پنج کشته بر جای گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۹    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از انتخاب مشاور برای تعیین خسارت ها و نحوه ساخت و ساز در مناطق زلزله زده کرمانشاه به دستور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۲    
نایب رییس کمیسیون انرژی به تشریح آینده بازار نفت پس از تمدید مجدد فریز نفتی پرداخت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۲    
در شرایطی که شورای رقابت به تازگی در مصوبه ای پالایشگاه های کشور را ملزم به عرضه قیر در بورس کالا با احتساب ارز آزاد کرده است که عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز با حمایت از مصوبه شورای رقابت از نشست ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۷    
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دلفان گفت: بر اثر بارش برف به همراه کولاک شدید عصر پنجشنبه در این شهرستان به 500مسافر گرفتار برف در گردنه گاماسیاب امدادرسانی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۲    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین از وقوع تصادف زنجیره ای30خودرو در آزاد راه کرج - قزوین خبر داد و گفت: این حادثه بامداد جمعه درمحدوده شهرستان آبیک رخ داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۷    
زمین لرزه مناطق غربی کشور هر چند دردناک و آسیب زا بود اما می تواند گوشزدی برای توجه به مقاوم سازی و بهسازی بافت های فرسوده باشد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۲    
مدیر فرودگاه بجنورد گفت: پرواز امروز جمعه هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به بجنورد به علت بدی آب و هوا لغو شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۷    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت: شب گذشته ارتفاع برف در ارتفاعات این شهرستان به 35 سانتیمتر رسید و راه روستاهای حیران، ونه بین ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۲    
زنجان- مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر مه غلیظ و کولاک مقطعی در برخی از جاده های استان زنجان حاکم است و تردد فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۲    
گروه تحقیقی کلارکسونز لندن در جدیدترین تحلیل خود، بازار تانکرها، فله برها و سفارش ساخت شناورهای جدید را مورد بررسی قرار داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۱    
مرکز مدیریت راه های کشور، محور های گنجنامه - تویسرکان ، شمشک - دیزین ، رامیان- اولنگ - شاهرود و پونل- خلخال را تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود اعلام کرد. ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۸    
خیابان شلوغ، تاکسی ها خالی، ازدحام خودرو شخصی و ترافیک تصویری همیشگی در شهر زنجان است، موضوعی که به چالش جدی برای شهروندان تبدیل شده و ضرورت استفاده از حمل و نقل عمومی را نشان می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۸    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برپایی 91 دستگاه چادر امدادی در منطقه زلزله زده گیلان خبر داد و گفت: امدادرسانی به 265 مصدوم این حادثه انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۵    
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت ترافیک در محور کندوان و هراز را سنگنین اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۶    
انگلستان و سایر دولت های اروپایی اعلام کرده اند که همه سازمان های مسئول موظف خواهند بود درباره ارز بیت کوین، هرچه سریع تر تصمیم های قاطعی را اتخاذ کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۸:۰۶    
بازار مسکن به فصل رونق نزدیک تر شد. اگرچه ریزش حجم معاملات خریدوفروش مسکن در ماه ابتدایی فصل پاییز سال جاری منجر به ایجاد نگرانی از دوربرگردان این بازار به سمت رکود شده بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۸:۰۳    
قرار بود پایانه ها از دل شهرها به حاشیه رانده شوند. این نگاه مدیریت شهری گذشته به وجود پایانه های مسافربری در دل شهرها بود. آلودگی زیست محیطی و ترافیک دو دلیل اصلی این انتقال بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۸:۰۳    
پس از برجام، امضای قراردادهایی نظیر قرارداد همکاری با گروه شرکت های هیوندای کره در زمینه تجهیز حمل ونقل دریایی و ریلی با حواشی مختلفی به ویژه از سوی شرکت های داخلیِ سازنده ناوگان همراه بوده است.