شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 4 دی 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 دی 1397 تین نیوز 2 دی 1397 تین نیوز 3 دی 1397 تین نیوز 4 دی 1397 تین نیوز 5 دی 1397 تین نیوز 6 دی 1397 تین نیوز 7 دی 1397 تین نیوز 8 دی 1397 تین نیوز 9 دی 1397 تین نیوز 10 دی 1397 تین نیوز 11 دی 1397 تین نیوز 12 دی 1397 تین نیوز 13 دی 1397 تین نیوز 14 دی 1397 تین نیوز 15 دی 1397 تین نیوز 16 دی 1397 تین نیوز 17 دی 1397 تین نیوز 18 دی 1397 تین نیوز 19 دی 1397 تین نیوز 20 دی 1397 تین نیوز 21 دی 1397 تین نیوز 22 دی 1397 تین نیوز 23 دی 1397 تین نیوز 24 دی 1397 تین نیوز 25 دی 1397 تین نیوز 26 دی 1397 تین نیوز 27 دی 1397 تین نیوز 28 دی 1397 تین نیوز 29 دی 1397 تین نیوز 30 دی 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۵    
در خراسان رضوی بیش از 30 هزار وسیله نقلیه سنگین وجود دارد اما تاکنون 14 هزار حلقه لاستیک در این استان توزیع شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۰    
جلسه ای با حضور شرکت های حمل ونقل و انجمن های صنفی رانندگان چهارمحال و بختیاری در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۵    
هم زمان با آغاز هفته حمل ونقل و راهداری و رانندگان جلسه محاسبه کرایه بر مبنای تن کیلومتر با حضور مدیرکل به اتفاق معاون حمل ونقل و صنوف حمل ونقلی در استان هرمزگان برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی بر لزوم ایجاد حمل ونقل ترکیبی و اتصال خط آهن سراسری به منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۵    
همکاری پلیس و راهداران استان یزد افزایش می یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۵    
سامانه جامع مدیریت پروژه های عمرانی در 17 استان کشور راه اندازی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۵    
100 دستگاه ماشین آلات به ناوگان راهداری کشور اضافه شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۵    
شهربانو امانی، رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران در بازدیدی که از محل حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات داشته به مشکلات ایمنی برخورد کرده که درصورت عدم وجود این کمبودها شادی حادثه دیروز رخ ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۵    
صبحگاه پنج دی 1382، بم به ناگاه چنان به خود لرزید که در یک چشم به هم زدن 90 درصد خانه ها به طور کامل تخریب شد و حدود 41 هزار نفر را با خود به کام مرگ کشاند و حدود 30 هزار نفر را هم زخمی و مصدوم کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۱    
با فوت یکی دیگر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات در بیمارستان، تعداد تلفات این حادثه به 10 نفر رسید ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۶    
با توجه به اهمیت پایان پروژه کشوری مسکن مهر و همچنین اجرای مسکن اجتماعی در سال آینده، اهمیت خاصی به این دو موضوع در بودجه 98 داده شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۶    
سهم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در لایحه بودجه سال 98، یک هزار و 110 میلیارد و 372 میلیون تومان تعیین شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۶    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: درحال حاضر ادامه طرح زوج و فرد طرح آلودگی هوا را کاهش نمی دهد و ازنظر کارشناسی باید حذف شود و برای این که مسئله تردد زیادی را کنترل کنیم ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۰    
مهماندار با بیان این که حدود دو سوم اتوبوس یعنی از ابتدا تا انتهای اتوبوس کاملا در برخورد با دیواره بتنی تخریب شده و از بین رفته است خاطر نشان کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۵    
افزایش قیمت لاستیک خودروهای سواری در کارگروه صنعت کمیسیون صنایع و معادن بررسی می شود. سیده حمیده زرآبادی، عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام این خبر گفت: عدم نظارت بر نحوه قیمت گذاری ها ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۵    
نماینده اسبق ایران در ایکائو عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که ساخت این فرودگاه را توجیه پذیر نمی کند این است که در نزدیکی گاودشت چند فرودگاه مانند ساری، نوشهر ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۰    
اولین لکوموتیو GT-26CW از پروژه بازسازی10 دستگاه لکوموتیو کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج تحویل داده شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۰    
رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران امکان تحریم ایرلاین های ایرانی را رد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۰    
تعداد تلفات حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات به هشت نفر رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۵    
این عکس را وب سایت مشرق منتشر کرده و درباره آن نوشته است: در تصویر زیر یک پاکبان زحمتکش را می بینید که دستان سرد خود را با چسباندن به تنور مرغ بریانی گرم می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۵    
برای شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در سال آتی بودجه ای معادل هزار و 398 میلیارد تومان لحاظ شده است که این رقم در بودجه سال جاری هزار و 582 میلیارد تومان محاسبه شده بود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۰    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه نباید شستا را یک جا واگذار کرد، گفت: شستا دارای 10ها شرکت مستقل است که باید به صورت جداگانه واگذار شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۵    
خبرها حاکی از آن است که امکان افزایش کشته شدگان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان وجود دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۰    
برخی شاهدان عینی عنوان می کنند سکته راننده عامل واژگونی اتوبوس دانش جویان در دانشگاه علم و صنعت بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۰    
براساس اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز تعدادی از پرواز های ورودی و خروجی صبح سه شنبه فرودگاه اهواز به دلیل بروز پدیده مه گرفتگی باطل شدند و تعدادی نیز به تاخیر افتادند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۰    
مدیر فرودگاه منطقه زنجان از فراهم بودن امکان صادرات محصولات کشاورزی از این فرودگاه به کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۰    
بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه سال 98 ، حدود 13 میلیارد تومان بودجه سازمان هواپیمایی کشوری به نسبت سال جاری کاهش یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۵    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه جلسه دیدار مردمی و رودرروی خود با کارکنان و ارباب رجوع از برگزاری مداوم چنین دیدارهایی به صورت هفتگی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۵    
واحد آموزش فرودگاه مشهد در روزهای پایانی آذرماه سه دوره آموزشی برگزار کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۰    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی، فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی را به سردار سرتیپ پاسدارصفرعلی موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی تبریک گفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۰    
طبق نظرسنجی های 90 درصد مردم ترافیک و آلودگی را مشکل اصلی تهران می دانند. پیروز حناچی، شهردار تهران بابیان این مطلب افزود ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۰    
بر اساس نامه نگاری جدید بانک مرکزی با صرافی ها، صرافان می توانند از طریق شعب ارزی بانکهای عامل نسبت به خرید حواله های ارزی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام نمایند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۰    
در جریان معاملات امروز(سه شنبه 4 دی ماه) قیمت هر اسکناس دلار برای فروش 10 هزار و 800 تومان و برای خرید 10 هزار و 395 تومان است ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۰    
بر اساس لایحه بودجه پیشنهادی دولت برای سال آینده، حقوق بازنشستگانی که زیر 2 میلیون تومان حقوق می گیرند سال آینده یکسان سازی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۵    
متاسفانه در این حادثه 7 نفر جان باختند و 28 نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۵    
کارشناسان معتقدند بااینکه سال هاست ایران در زمره کشورهای خودروساز قرار دارد اما هنوز نقشه راهی برای این صنعت و صنایع وابسته به آن تعریف نشده است و به همین دلیل دومین شاخه مهم اقتصاد ملی با کوچک ترین ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۵    
در سال 94، چهار هزار و 573 نفر براثر ذرات معلق بالای 2.5 میکرون در تهران جان باختند که 3.1 برابر میانگین جهانی است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۰    
گزینه مطلوب و مقبول برای شهر تهران توقف گسترش فیزیکی شهر تهران در محور عمودی یا افقی و ساماندهی پایتخت از درون است ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۵    
مه بسیار غلیظ و هوای آلوده تمام پروازهای فرودگاه بین المللی دهلی نو را لغو کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۵    
مدیر کل راه آهن اصفهان از برگزاری اولین دوره آموزشی سیار ترمز واگن باری ویژه مدرسان ترمز نواحی راه آهن ج.ا ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۰    
تعداد شکایات خودرویی در 9 ماه ابتدای سال جاری سه برابر کل سال گذشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۰    
بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه 98، عوارض خروج از کشور برای هر نفر 220 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۵    
سیستم ترمز هوایی برای وسایل نقلیه ریلی و به منظور بهبود جواب دهی ترمز، ایمنی و جلوگیری از تصادفات روزمره آنها اختراع شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۵    
مدیرعامل شرکت راه آهن، خط ریلی قزوین-رشت را لازمه دستیابی به حمل ونقل یکپارچه منطقه اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۰    
در پنجمین هفته حضور پیروز حناچی در سمت شهردار تهران، این سه شنبه هم در جهت حمایت از کمپین مردمی سه شنبه ها بدون خودرو، با دوچرخه و حمل ونقل عمومی به محل کار خود رفت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۰    
مطابق با لایحه بودجه 98 استانداران مجاز به حذف یارانه سه دهک بالای درآمدی شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۰    
سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به سهم 55 درصدی جان باختگان ناشی از موتورسیکلت در اصفهان گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۵    
این دولت نبود که سیاست خارجی را ابزار دعوای داخلی کرد. بعضی محافل داخلی بودند که برای برخی اهداف خود به دولت حمله می کردند و دولت ناگزیر بود پاسخ بدهد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۵    
ستاد سفرهای نوروزی رجا با برگزاری نخستین جلسه و به منظور برنامه ریزی برای خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی 98 آغاز به کار کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۰    
لایحه بودجه 1398 با سقف 17032332270 میلیون ریال به مجلس تقدیم شد. براساس بند الف تبصره 1 این لایحه، سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت خام ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۵    
رئیس ستاد مرکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران از افزایش مراکز معابنه فنی به 50 مرکز خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۵    
کامیونداران بیش از فشار تورم، در زیر فشار بی تدبیری دولت لِه می شوند. برای اصلاح این کج خرجی ها به زمان زیادی نیاز نیست. کافیست اندکی در اعداد لایحه بودجه سالانه حک و اصلاح صورت گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۰    
یکی از سخنگوهای کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهوری ترکیه از همتای آمریکایی اش دعوت کرده تا در سال آتی میلادی به آنکارا برود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۰    
برای درک درست از فاجعه ای که با ساخت فرودگاه های سفارشی و با فشار و سهم خواهی که از جانب برخی نمایندگان عمدتاً منطقه گرای مجلس به وجود می آید ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۰    
با پیمانکار صحبت کردیم که فعلا با همین مقدار اگر تامین شد کار را به اتمام برساند. باید امیدوار باشیم که بودجه ای به خط 6تزریق شود که حداقل تا پایان سال بتوانیم 9کیلومتر جنوبی خط یعنی ایستگاه های دولت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۵    
صحن علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکتر لاریجانی آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۵    
اگر سیاست اقتصاد جهانی را جدی تر دنبال می کردیم شاید از اعضای اولیه نهاد FATF بودیم و حتی می توانستیم در تغییر رویکردهای آن نهاد اثربخش باشیم ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۰    
در آستانه سال نو میلادی بسیاری از خبرگزاری ها و مراکز تحقیقاتی به انتشار پیش بینی های خود برای سال جدید اقدام می کنند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۰    
4 دی 1213ش برابر با 25 دسامبر 1834 دولت وقت ایران یک دستگاه ضرب سکه از اروپا (بروکسل) خریداری کرد. این دستگاه که تصمیم به خرید آن در آخرین سال حیات فتحعلی شاه قاجار گرفته شده بود نخستین ماشین ضرب ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۰    
در سومین روز هفته، رشد آرام قیمت دلار ادامه یافت و این ارز به محدوده 10 هزار و 400 تومان نزدیک شد. روز دوشنبه، شاخص ارزی 50 تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به بهای 10 هزار و 350 تومان رسید ...