چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 10 دی 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 دی 1397 تین نیوز 2 دی 1397 تین نیوز 3 دی 1397 تین نیوز 4 دی 1397 تین نیوز 5 دی 1397 تین نیوز 6 دی 1397 تین نیوز 7 دی 1397 تین نیوز 8 دی 1397 تین نیوز 9 دی 1397 تین نیوز 10 دی 1397 تین نیوز 11 دی 1397 تین نیوز 12 دی 1397 تین نیوز 13 دی 1397 تین نیوز 14 دی 1397 تین نیوز 15 دی 1397 تین نیوز 16 دی 1397 تین نیوز 17 دی 1397 تین نیوز 18 دی 1397 تین نیوز 19 دی 1397 تین نیوز 20 دی 1397 تین نیوز 21 دی 1397 تین نیوز 22 دی 1397 تین نیوز 23 دی 1397 تین نیوز 24 دی 1397 تین نیوز 25 دی 1397 تین نیوز 26 دی 1397 تین نیوز 27 دی 1397 تین نیوز 28 دی 1397 تین نیوز 29 دی 1397 تین نیوز 30 دی 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۱    
امروز دلار در صرافی های بانکی حدود 10هزار و 700 تومان و در بازار آزاد حدود 10 هزار و 800 تومان معامله شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۹    
باید با برنامه ریزی دقیق و سیاست گذاری صحیح، ضمن اجرای پروژه ها و عمل به وعده های داده شده، نسبت به محرومیت زدایی و توسعه استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان اقدام شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۹    
با حضور کارشناسانی از سازمان بهداشت جهانی (w.H.0)، نخستین مرحله از طرح مطالعاتی مدیریت سرعت، در سطح محورهای آزادراه و جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – سلفچگان و کمربندی قم – اراک استان قم اجرا شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۴    
دستگاه های عضو کارگروه شریان های حیاتی گلستان طی نشستی به همفکری برای ایجاد و افزایش هماهنگی های بیشتر و رفع خلاهای اعتباری و مسئولیت های کاری در مواقع و حوادث بحرانی پرداختند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۴    
منتقدان پروژۀ راه ابریشم جدید، آنچه بر سر بندر هامبانتوتای سریلانکا آمده را به عنوان مثالی کامل از خطراتی که کشور های در حال توسعه با استقراض از چین متحمل می شوند، ذکر می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۴    
با آماده سازی و سازمان دهی نیروهای انسانی در این اداره کل در راستای اهداف نظام و سازمان گام های موثری برداریم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۴    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی از افزایش ظرفیت تولید بنزین کشور تا 105 میلیون لیتر در روز خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۹    
دومین نشست از سلسله جلسات هم اندیشی ایستگاه امروز 10 دی ماه باهدف ایجاد هم افزایی بین طرح های جامع ایستگاه های راه آهن کشور، در سالن اجتماعات راه آهن برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۹    
رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که با توجه به مشکلات به وجود آمده در ماه های گذشته، در درخواستی رسمی از معاون اول رئیس جمهوری خواسته که تغییراتی در دستورالعمل های فعلی به وجود آورد و جهانگیری نیز ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۹    
بزرگ ترین تبادل استان خراسان شمالی تکمیل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۴    
در دیدار عصر امروز سفیر هند با رئیس کل بانک مرکزی، آخرین وضعیت روابط بانکی و تجاری دو کشور بررسی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۷    
اگر دارید این خبر را مطالعه می کنید یعنی در شبکه جهانی اینترنت هستید؛ اما کمتر کسی می داند که لارنس رابرتز معروف به لری رابرتز بنیان گذار این شبکه جهانی بوده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۵۳    
مشاور وزیر بهداشت با اعلام اینکه هاشمی مشغول انجام امور جاری این وزارت است، خبر خداحافظی وزیر بهداشت در جلسه شورای معاونین وزارتخانه را رد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۱    
سیر صعودی جابه جایی مسافر از سال 96 با رشد 6 درصدی آغاز شد و در نه ماهه سال 97 شاهد رشد 12.8 درصدی جابجایی مسافر و جهش دو برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۱    
اجرای طرح رتبه بندی قطارهای مسافری از پیک سفرهای نوروزی سال 98 به صورت رسمی کلید خواهد خورد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی بابیان اینکه 20 میلیون تن کالای اساسی در کشور تامین و تدارک شده است، از توزیع 147هزار تن روغن، برنج و شکر برای شب عید خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۱    
براساس مصوبه شورای عالی ترافیک، از 15 دی ماه 95، باید پارکبان ها جمع آوری و به جای آن تعداد پارکومترها افزایش می یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۱    
در پی افزایش قیمت برخی خودروهای دو خودروساز بزرگ کشور، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با ارسال نامه ای به این دو شرکت نسبت به افزایش خودسرانه قیمت ها اخطار داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۶    
سرپرست معاونت فرودگاه بجنورد منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل اطلاعات، آمار و پایش برنامه های وزارت راه و شهرسازی آمار کاملی از پیشرفت های حاصل شده در حوزه حمل ونقل تا پایان سال 96 (نسبت به اول انقلاب) ارائه داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۶    
برنامه های مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی در حوزه آموزش طی سه ماهه آخر امسال اعلام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۶    
پروازهای تهران-دبی از روز 13 دی ماه امسال به شکل عجیبی با کمبود مواجه شده و تنها تعداد بسیار کمی از بلیت های پرواز تهران-دبی شرکت های هواپیمایی ایرانی باقی مانده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۱    
نایب رییس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از بومی سازی قطعات مصرفی مهم در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۱    
در شرایط ایده آل اگر روزی 2 هزار بار از بندر خارج شود ماهی یک بار به کامیون دار می رسد. این مدت انتظار زمانی می تواند به حداقل برسد که به اندازه تمام کامیون هایی که نوبت می زنند بار وجود داشته باشد ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۱    
باوجود ادعای روز گذشته وزیر صنعت مبنی بر افزایش تولید خودرو پس از آزادسازی قیمت برخی خودروهای داخلی، طبق آخرین آمار همین وزارت خانه تولید خودرو در آذرماه نسبت به سال گذشته 71.2 درصد کاهش داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۶    
باوجود 10 شرکت اتوبوس سازی در ایران واردات اتوبوس های دست دوم خیانت است. احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان ایران بابیان این مطلب گفت: باوجود ظرفیت تولید 45هزار دستگاه اتوبوس در این شرکت ها ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۶    
امروز نرخ دلار به 10 هزار و 800 تومان و قیمت یک قطعه سکه بهار آزادی به قیمت سه میلیون و 720 هزار تومان رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۱    
واقعیت شرکت های خصوصی آن چنان که انتظار آن می رفت به شکوفایی رسیدند یا پس از صرف هزینه های بسیار اکنون با فشار مضاعف به منتهای ظرفیت خود رسیده و به سختی روزگار سپری می کنند؟ شرایط بی ثبات اقتصادی در ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل این استان در نشست مطبوعاتی به مناسب فرارسیدن هفته حمل ونقل، راهداری و رانندگان گفت: هشت شهر مرزی در سطح استان با 967 کیلومتر مرز مشترک آبی و خاکی و 5 پایانه از 23 پایانه فعال در سطح کشور در ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۶    
رئیس کمیته حمل ونقل کمیسیون عمران مجلس بهترین راه کار برای توسعه و پیشرفت صنعت هوایی را واگذاری پروژه های مرتبط به بخش خصوصی اعلام کرد و بودجه تخصیص داده شده به این بخش را ناکافی اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه ما در تابستان مشکل آب و برق داریم، گفت: شاید در برخی سال ها در زمینه آب و برق مشکل کمتری داشته باشیم اما باید مبنا را بر ادامه خشکسالی بگذاریم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۰    
کارگروه بررسی حادثه واژگونی اتوبوس دانشجوهای دانشگاه علوم و تحقیقات در استانداری تشکیل شد. انوشیروان محسنی بندپی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۹    
آگهی مزایده عمومی فروش آهن آلات حاصل از بر چیدن سقف پارکینگ فرودگاه اهواز منتشر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۱    
ویژه نامه روز ملی حمل ونقل ترابرد با محوریت بررسی مشکلات و معضلات این حوزه منتشر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۱    
عملیات اجرایی پروژه روشنایی تاکسی وی آلفا و تاکسی وی های ارتباطی باند 29 راست و نیز شبکه گازرسانی به ساختمان ایمنی و آتش نشانی فرودگاه مهرآباد شروع شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از ابلاغ اولین دستورالعمل فرودگاه های یاری رسان و یاری جو به مدیران کل ستادی و فرودگاهی کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۰    
متاسفانه زمانی که بحث حمایت عملی از صنعت ریلی در زمان تخصیص بودجه می شود، دولت در حد شعار به آن ورود می کند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۹    
فرودگاه بین المللی مهرآباد در آذرماه سال جاری توانست رتبه نخست اطلاع رسانی و تولید محتوا را در میان 58 فرودگاه کشور کسب کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۸    
در قانون آمده که 60درصد درآمد حاصل از جرائم رانندگی در شهرها و روستاها باید دراختیار شهرداری ها و دهیاری ها قرار داده شود؛ اما در لایحه بودجه سال 98 این مبلغ به 20 درصد کاهش یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
پیروز حناچی، شهردار تهران در دیدار با علی لاریجانی، رئیس مجلس خواستار کمک قوه مقننه به شهرداری برای بهبود شرایط ترافیکی تهران شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۷    
تبادل اطلاعات بین گمرک و بندر دقیق و شفاف صورت گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
مجری طرح مطالعات نمک زدایی و انتقال آب از آغاز عملیات انتقال آب دریای عمان به استان های شرقی کشور در بهمن امسال خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۹    
بانک مرکزی به منظور بررسی های تخصصی و کارشناسی دو جانبه با مرکز آمار در خصوص به حداقل رساندن اختلافات آماری، نرخ تورم را بررسی و منتشر خواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۹    
غیر فعال بودن کارت هوشمند بدین معناست که شخص مورد نظر بر اساس قانون سازمان راهدرای و حمل ونقل جاده ای راننده نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۴    
دو ستگاه کامیون ایسوزو مجهز به نمک پاش مکانیزه و تیغه برف روب، دو دستگاه نمک پاش مکانیزه ،12عدد تیغه برف روب و یک دستگاه بیل مکانیکی به ناوگان راهداری این استان اضافه شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۴    
نمی توان با این قیمت بالای خودروی داخلی و خارجی قیمت سوخت را بالا برد و چون قیمت سوخت باید بالا رود، پس قیمت خودرو باید کاهش پیدا کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۴    
در راه های کشور اصولا عمده تصادفات در اثر عوامل انحراف از مسیر، تصادفات روبه رو، تصادفات در نزدیکی تقاطع ها وتصادفات در خطوط کندرو اتفاق می افتد که علت بخشی از این تصادفات سرعت غیر مجاز و سبقت غیر ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۴    
در دومین روز از دومین هفته دی ماه، نوسان گیران سعی کردند قیمت دلار را به کانال 11 هزار تومانی ببرند، ولی بازارساز با نگه داشتن عرضه ارز در سطح نسبتا مطلوب مانع از مرز شکنی این ارز شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۴    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور اعلام کرده کارت های اعتباری سفر در راستای ایجاد رونق سفر در مناطق کمترتوسعه یافته فعال سازی می شود ...