جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۹:۲۹Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 7 تیر 1399 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 29 اسفند 1398 تین نیوز 31 فروردین 1399 تین نیوز 31 اردیبهشت 1399 تین نیوز 31 خرداد 1399 تین نیوز 31 مرداد 1399 تین نیوز 31 شهریور 1399 تین نیوز 1 مهر 1399 تین نیوز 30 آبان 1399 تین نیوز 30 آذر 1399 تین نیوز 30 دی 1399 تین نیوز 30 بهمن 1399 تین نیوز 30 اسفند 1399 تین نیوز 1 تیر 1399 تین نیوز 2 تیر 1399 تین نیوز 3 تیر 1399 تین نیوز 4 تیر 1399 تین نیوز 5 تیر 1399 تین نیوز 6 تیر 1399 تین نیوز 7 تیر 1399 تین نیوز 8 تیر 1399 تین نیوز 9 تیر 1399 تین نیوز 10 تیر 1399 تین نیوز 11 تیر 1399 تین نیوز 12 تیر 1399 تین نیوز 13 تیر 1399 تین نیوز 14 تیر 1399 تین نیوز 15 تیر 1399 تین نیوز 16 تیر 1399 تین نیوز 17 تیر 1399 تین نیوز 18 تیر 1399 تین نیوز 19 تیر 1399 تین نیوز 20 تیر 1399 تین نیوز 21 تیر 1399 تین نیوز 22 تیر 1399 تین نیوز 23 تیر 1399 تین نیوز 24 تیر 1399 تین نیوز 25 تیر 1399 تین نیوز 26 تیر 1399 تین نیوز 27 تیر 1399 تین نیوز 28 تیر 1399 تین نیوز 29 تیر 1399 تین نیوز 30 تیر 1399 تین نیوز 31 تیر 1399 
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۷    
امام جمعه ابهر گفت: هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری نمونه بارز از چهره کثیف و تروریستی آمریکا است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۴    
قزوین| نخستین نشست شورای روسای اتاق های سراسر کشور در سال 99 برگزار شد. در این نشست، روسای اتاق های استانی به لیست منتشر شده از بدهکاران ارزی که صادرات انجام داده اما رفع تعهد ارزی نکرده اند ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۹    
بجنورد| در آیین کلنگ زنی این طرح، آبرسانی روستایی به هجده روستای اسفراین با جمعیت حدوداً 9500 نفر ، با حضور نماینده مردم شهرستان و مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۹    
قزوین| فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در این طرح همچنین مأموران انتظامی موفق به کشف 2 دستگاه سواری پراید و 6 دستگاه موتور سیکلت مسروقه ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۲۴    
قزوین |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان اینکه محاسبه نرخ حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر از مطالبات رانندگان خودروهای سنگین ناوگان بار بود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۵۹    
قزوین| مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در فصل بهار هزار و 499 پرونده در زمینه کالا و خدمات، 173 پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین 153 پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد که متخلفان ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۳۹    
برخی رانندگان اتوبوس اعلام کرده اند تعدادی کلاهبردار به اسم دریافت اطلاعات واریز وام 6 میلیون تومانی کرونا، کارت رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری را خالی کرده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۳۹    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز خیزش موقت گرد و خاک در برخی استان های شرقی و جنوب شرقی پیش بینی می شود و احتمال آسیب به سازه های موقت و گلخانه ها و کاهش دید افقی و کیفیت هوا ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۳۹    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: بیش از 20 درصد از خانه های خالی کشور با عدد حدود 500 هزار واحد برای استان تهران است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۹    
یک کارشناس معماری و شهرسازی گفت: با حرکت بخش ساخت وساز به سمت صنعتی سازی، سالهاست که معماری سنتی ایرانی فراموش شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۹    
شاخص کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته به طور میانگین بر روی عدد 131 قرار داشت و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده بود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۵    
مینی بوس ها در ناوگان حمل و نقل بین شهری همچنان جا دارند و سهم بسزایی از جابجایی مسافران را به خود اختصاص می دهند، اما اکثر مینی بوس ها عمر مفید خود را گذرانده اند و نیازمند نوسازی هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۵    
شرکت هواپیمایی اسکاندیناوین ایرلاینز (SAS) از تعدیل نیروی بیش از 500 نفر از خلبانان خود تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۰    
مسدودشدن مرز خراسان رضوی که مسیر ترانزیتی به آسیای میانه است، از زمان شیوع کرونا موجب شده، هم تکلیف کانتینرها مشخص نباشد و هم شرکت های حمل و نقل ضرر زیادی را متحمل شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۵    
شرکت هواپیمایی ماهان در اطلاعیه ای به مسافران خود شرایط پروازهای ترکیه را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی وزارت کشور از کمک 130 هزار میلیارد تومانی شهرداری های سراسر کشور برای نوسازی بافت های فرسوده شهری با اعمال تخفیف عوارض در سال های 97 و 98 خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۵    
تلگرام به علت نقض قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علاوه بر بازگرداندن 1.2 میلیارد دلار به سرمایه گذاران، 18.5 میلیون دلار نیز باید جریمه بپردازد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۵    
معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک و اعلام آغاز پویش "#من-ماسک-می زنم" از امروز، گفت: رعایت فاصله فیزیکی یک متری 82 درصد ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۰    
زاهدان| معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از تأثیر شیوع بیماری کووید 19 بر کاهش 54 درصدی جابجایی مسافر توسط وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای این استان در ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۰    
یک فعال حوزه کار معتقد است حق مسکن دستکم باید 50 درصد متوسط هزینه اجاره بهای مسکن را پوشش دهد و حقوق و دریافتی یک کارگر به گونه ای باشد که از عهده پرداخت هزینه مسکن و اجاره بها برآید.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۵    
انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته در نامه ای به معاونت امور صنایع وزارت صمت خواستار تخصیص ارز نیمایی به قطعات یدکی و تجهیزات ریلی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از کاهش 8 درصدی نرخ تردد کشوری در خرداد سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۵    
گمرک جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای از توزیع فرم اظهارنامه مسافری بین مسافران هوایی قبل از رسیدن به گیت گمرک در فرودگاه های کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۰    
بر اساس اطلاعیه سفارت ایران در امارات، پروازهای این دو کشور به حال عادی بازگشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۰    
اکنون بیش از یک سال است که بوئینگ تلاش می کند تا نقص سیستم های کنترل پرواز خود را بر روی 737 MAX پس از دو سانحه مرگبار در سال 2018 و 2019 برطرف کند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۵    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی کشور خواستار بازنگری در بخشنامه ممنوعیت ترانزیت سوخت از کشور شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۵    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت رسوب و الزام به تسریع در ترخیص 4 میلیون تن کالای اساسی از بنادر را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۵    
شاخص کیفیت هوای پایتخت بر روی عدد 85 قرار گرفته و به نظر می رسد این کیفیت هوا تا پایان روز ادامه دار باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۵    
قیمت دلار آمریکا امروز شنبه 7 تیرماه 1399 در صرافی های بانکی به 18 هزار و 850 تومان رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۰    
طبق آمار رسمی توفان قیمت ها در بازار مسکن تهران و دیگر شهرهای بزرگ دست کم تا خرداد 1399 خورشیدی ادامه داشته است به گونه ای که آمار منتشر شده از طرف دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی نشان می دهد که ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۰    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی در بررسی اثرات شیوع ویروس کرونا بر سیاست های حمایتی از مستأجران اعلام کرد: در شرایط اضطراری و مواجهه با شیوع و همه گیری بیماری کرونا و آثار مستقیم معیشتی آن ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۰    
یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا از خلف وعده شرکت حمل و نقل آبادان در پرداخت نقدی کرایه های رانندگان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۵    
سفارت ایران در ابوظبی به نقل از وزارت خارجه امارات عربی متحده اعلام کرد که تشریفات انجام پروازها در مسیر ایران - امارات به روال عادی بازگشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۵    
جانشین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از استمهال هزینه های برق و گاز مصرفی پایانه های مسافربری درون شهری و جایگاه های سوخت خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۵    
بر اساس داده های مرکز آمار ایران 24 درصد خانوار های شهری و 4.5 درصد خانوار های روستایی در سال 98 اجاره نشین بوده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۰    
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای در مورد ساعات اجرای محدوده های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۰    
بر اساس قوانین آن روز اف.ای.ای خلبانان مبتلا به دیابت تحت درمان با انسولین اجازه داشتند تا گواهی پزشکی رده سه دریافت کنند که امکان پرواز های مسافری را به خلبان نمی داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
به تازگی گزارشی از پرفروش ترین برندهای خودرو در بازار بریتانیا در ماه مه 2020 منتشر شده که نشان می دهد شرکت آمریکایی فورد توانسته رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
شیوع ویروس کرونا در کشور سرنوشت سهمیه نوروزی بنزین را تغییر داد و آنطور که مسوولان اعلام کرده بودند قرار شد این سهمیه در فرصت مناسب تری به مالکان خودرو تخصیص یابد که به نظر می رسد با صحبت های رییس ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
انجمن خودروسازان اتحادیه اروپا به تازگی برآورد و اعلام کرده است که میزان فروش خودرو در سال جاری میلادی 25 درصد کاهش خواهد یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
آمارهای منتشره حاکی از آن است که آوریل 2020 از لحاظ تعداد پروازها و فعالیت ایرلاین ها بدترین ماه از سال 1994 میلادی در ایالات متحده به شمار می رود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف 5 هزار چراغ و آیینه غیراستاندارد خودرو در تهران خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۵    
حناچی با اشاره به اینکه همچنان 50 درصد ظرفیت مترو خالی است گفت: اگر فردی پس از ساعت 14 هنگام خروج از طرح جریمه شده باشد، این مبلغ حذف می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۰    
محققان دانشگاه پرینستون موفق به ابداع یک سیستم راداری برای خودروها شده اند که قادر است راننده را از پشت موانع و دیوارها مطلع کند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل تجاری سازی و تشکل های وزارت راه و شهرسازی، تضعیف ترانزیت و مرتبط دانستن آن با موضوع قاچاق را مغایر با اهداف نظام دانست و از کاهش 30 درصدی ترانزیت در سال گذشته خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: معیشت فعالان بخش حمل ونقل براثر کرونا ویروس دچار آسیب شده و با ادامه این روند روزبه روز بر مشکلات آن ها افزوده می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۰    
قزوین| محمد گروسی شهردار محمودآباد نمونه گفت:هدف از استقرا عوامل پلیس راهور کنترل ترافیک در مسیرهای پرتردد دانش آموزان و ایجاد امنیت برای آنان است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۰    
قزوین| معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: روند اجرای زیرسازی مسیر نسیم شمال در حال انجام است .
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۰    
سرهنگ رازقی درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در هفتم تیرماه توضیحاتی داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۰    
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل رانی کشور با اشاره به اینکه گواهینامه های ایران در 175 کشور دنیا دارای اعتبار است ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۵    
سرپرست وزارت صمت گفت: با افزایش 22 درصدی تولید خودرو در سه ماه امسال و تعیین شرایط تلاش می کنیم خودرو از دلال بازی و دست واسطه ها خارج شده و به مصرف کننده واقعی برسد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۵    
فقط یک سال تا پایان کار شورای شهر تمام اصلاح طلب تهران باقی مانده است. شورای شهری که با یک دولت و مجلس کاملا همسو نیز هم دوره بود و خیلی ها انتظار داشتند مشکلات پایتخت به همین دلیل حل شود؛
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۵    
در جلسه روز جمعه کمیته خودرو که با محوریت بررسی توان داخلی سازی قطعات صنعت خودرو برگزار شد، مقرر شد که چهارمین میز صنعت خودرو با هدف کاهش ارزبری این صنعت برپا شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۵    
اگر در خیابان های نقده گشتی بزنید، انگار که در داخل یک شهرک صنعتی تردد می کنید به طوری که کامیون ها، اتوبوس ها و مینی بوس ها، جرثقیل ها و کمپرسی ها در معابر عمومی شهر پارک شده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۵    
فرمول ممکن برای خانه دار شدن در شرایط فعلی بازار مسکن در قالب یک پژوهش توسط سه صاحب نظر اقتصادی، به دولت معرفی شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۰    
مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور ضمن اعلام کاهش 4.2 درصدی تردد بین استانی در شبانه روز گذشته، ترافیک در آزادراه های کرج - تهران و ساوه- تهران را سنگین گزارش کرد.