چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 22 مهر 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 مهر 1397 تیتر امروز 2 مهر 1397 تیتر امروز 3 مهر 1397 تیتر امروز 4 مهر 1397 تیتر امروز 5 مهر 1397 تیتر امروز 6 مهر 1397 تیتر امروز 7 مهر 1397 تیتر امروز 8 مهر 1397 تیتر امروز 9 مهر 1397 تیتر امروز 10 مهر 1397 تیتر امروز 11 مهر 1397 تیتر امروز 12 مهر 1397 تیتر امروز 13 مهر 1397 تیتر امروز 14 مهر 1397 تیتر امروز 15 مهر 1397 تیتر امروز 16 مهر 1397 تیتر امروز 17 مهر 1397 تیتر امروز 18 مهر 1397 تیتر امروز 19 مهر 1397 تیتر امروز 20 مهر 1397 تیتر امروز 21 مهر 1397 تیتر امروز 22 مهر 1397 تیتر امروز 23 مهر 1397 تیتر امروز 24 مهر 1397 تیتر امروز 25 مهر 1397 تیتر امروز 26 مهر 1397 تیتر امروز 27 مهر 1397 تیتر امروز 28 مهر 1397 تیتر امروز 29 مهر 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۴    
اگر عاشق مد هستید، مطمئنا از آنچه برایتان در اینجا آورده ایم، لذت خواهید برد. ما بهترین ایده های خود را با شما به اشتراک گذاشته ایم تا بهتر از همشیه به چشم آیید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۶    
قیمت ارز در بازار آزاد تهران در 1 آبان 97 مشخص شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۵    
محمود صادقی، نماینده مجلس در درباره اتهامات و توهین هایی که روزنامه کیهان نسبت به وی در طول دو سال کرده است در توییتر نوشت: ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۸    
بسیاری از افراد بیش از این که به افزودنی ها ی نان اهمیت دهند به این اهمیت می دهند که کیفیت و ماندگاری نان خوب باشد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۸    
برای خرید آپارتمان 30 متری با عمر 30 ساله بنا در خیابان جنت آباد شمالی به سرمایه 400 میلیون تومانی نیاز است
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۵    
می خواهید شرکت بزنید؟ خب با توجه به خدمات عالی شرکت های موجود در زمینه ثبت یک شرکت، این کار دیگر کاری طاقت فرسا نیست ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۰    
؛#ازدواج- بدون- طلا" توییتی است که مدتی در فضای مجازی توجه کاربرانی را به خود جلب کرده، اگرچه عده ای این مسأله را رواج مردسالاری می دانستند و خواهان این بودند "#ازدواج -با –جهیزیه- کم" هم ترند شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۰    
پدر دختر هفت ساله، زمان درگیری با مادر کودک، ناگهان آب جوش را بر سر و صورت فرزندش ریخت و او را سوزاند. خاله دختر مدعی است، این پدر سابقه همسر آزاری و کودک آزاری متعدد دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۰    
تصویر روباهی را مشاهده می کنید که به دلیل گیر افتادن قسمت سر بدنش در ظرفی پلاستیکی، جان خود را از دست داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۵    
با حضور رئیس دفتر آژانس همکاری های بین المللی ژاپن؛ تفاهم نامه همکاری های آموزشی میان گمرک ایران و دولت ژاپن با حضور رئیس کل گمرک ایران ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۰    
روزبه روز به تعداد گجت های مبتنی بر فناوری بی سیم افزوده می شود و به همین خاطر تعداد پورت ها و کابل ها همواره رو به کاهش است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۵    
این روزها ایجاد محدودیت برای اکران فیلم های بدردبخور سینمای ایران چیز جدیدی نیست. فیلم ها یا باید در زمره فیلم های کمدی سبک و سطحی باشند که اکران خوبی بگیرند یا بی سروصدا در چند سینمای محدود اکران ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۵    
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۵    
دکتر آلاء نصیف، همسر سابق جمال خاشقجی، روزنامه نگار ناپدید شده عربستانی امروز (یکشنبه) به سکوت خود از زمان ناپدید شدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول پایان داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۰    
پدر کارن باید پسرم را روز پنجشنبه بازمی گرداند اما روز پنجشنبه طی تماس تلفنی مرا تهدید کرد که دیگر پسرم را نخواهم دید و قصد دارد تا کارن را از کشور خارج کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۰    
هواشناسی برای هرمزگان، تهران و کرمانشاه رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و برخی رودخانه ها را پیش بینی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۰    
رئیس اداره مبارزه با سل و جذام وزارت بهداشت، گفت: امروزه یکی از بزرگترین مسائل بهداشتی جهان، بیماری سل است. حدس زده می شود از هر سه نفر جمعیت جهان، یک نفر به باسیل سل آلوده هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰    
تیترامروز : فرشاد احمدزاده با شماره 10 روی نیمکت تیم لهستانی در لیگ ضعیف این کشور فوتبال تماشا می کند در حالی که می توانست یکی از مردان ثابت برانکو برابر السد قطر باشد. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰    
دبیر علمی سی و پنجمین همایش سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران توضیحاتی در مورد درمان ناخن جویدن کودکان و جدا کردن محل خواب کودک از والدین ارائه داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰    
دیروز خبری از نوشهر منتشر شد که فضای مجازی را هم ترکاند. ماجرا از این قرار است که چند شکارچی غیر مجاز در حالی دستگیر شده اند که در حال تکه کردن یک خرس برای کباب کردنش بودند!
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۰    
محمدولی مرادی از انهدام یک باند سرقت خودروی نیسان با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۰    
ماسک خرمالو در فصل رنگارنگ پاییز، با تهیه میوه خوش رنگ و دوست داشتنی خرمالو ،علاوه بر لذت بردن از طعم فوق العاده آن ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۰    
رضا فرهمند فر به مشکلات صنایع غذایی در مازندران و ارائه راهکار برای رفع آن، پرداخت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۵    
پسری 14 ساله دارم. عادت عجیبی به خط انداختن با چاقو روی دستانش پیدا کرده. از دیدن خونش لذت می برد و انگار دردی برایش ندارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات ترامپ گفت تشدید اتهامات واهی و خیالبافی های تکراری مقامات آمریکایی ناشی از شکست های پی در پی آنان در مقابل اراده و تدبیر دولت و ملت ایران است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۵    
رئیس کل سابق بانک مرکزی طی نامه ای به رئیس دیوان محاسبات کشور اعلام کرد که حکم انفصال از خدمت او و برخی از کارکنان بانک مرکزی ربطی به بازار ارز نداشته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۵    
جدیدترین ساخته عباس نظام دوست به زودی اکران عمومی می شود، در این فیلم بازیگران زیادی مقابل دوربین رفته اند و به نظر می رسد این اثر فضایی مخوف و رمزآلود دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۵    
روز گذشته نقل قولی از داود میرباقری، کارگردان سریال مختارنامه در فضای مجازی و برخی سایت ها مبنی بر اعتراض این کارگردان به پخش تکراری سریالش پخش شد که این کارگردان صحبت های منتسب به خود را تکذیب کرده ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۵    
فیلم سینمایی "غلامرضا تختی" به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان کلید خورد. فیلمبرداری "غلامرضا تختی" به کارگردانی بهرام توکلی که نگاهی متفاوت به زندگی غلامرضا تختی دارد به تازگی در ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۵    
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از سقوط درخت بر روی دیوار ساختمان و یک دستگاه خودرو پراید بر اثر وزش تندباد در این کلانشهر خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۵    
نگارش سریال سرزمین مادری به تهیه کنندگی سعید مرادی و با موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی این روزها به پایان رسیده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۵    
عبدالرضا کاهانی با بیان اینکه تبلیغات فیلم سینمایی خانم یایا را دوست ندارد، ابراز خشنودی کرد که از راه دور نظاره گر مراحل تبلیغات این فیلم است و در این باره نوشت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۵    
مشاور اقتصادی رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که ترامپ در پاسخ به سعودی ها در ارتباط با مسئله خاشقجی بسیار جدی است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر تعاونی های کامیون داران خود رأسا اقدام به واردات لاستیک کنند دولت ارز لازم را در اختیارشان قرار می دهد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۵    
گمرک جمهوری اسلامی ایران درباره روند ترخیص کالا اعلام کرد: در نیمه نخست امسال تشریفات گمرکی 72 میلیون و 864 هزار تن انواع کالای صادراتی و وارداتی انجام و 90 درصد کالاهای وارداتی در سه روز ترخیص شده ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۵    
ارزش سهام در بورس عربستان پس از تهدید این پادشاهی از سوی دونالد ترامپ در صورت نقش داشتن در ناپدید شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی، کاهش یافت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۰    
حسینی گفت: تحریم های بین المللی تنها بر روابط بانکی بین دو کشور تأثیر خواهد گذاشت و نمی تواند به روابط اقتصادی دو کشور خدشه ای وارد کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۰    
رئیس پیشین بانک مرکزی در نامه ای با انتقاد از مصاحبه اخیر عادل آذر رئیس دیوان محاسبات تاکید کرد: امیدوارم منتقدین به عملکرد حضرتعالی در این دوره ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۰    
امروز، در دومین روز هفته، کاهش قیمت طلا و سکه و ارز در بازار تداوم یافت و به رغم تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت ها در یاران ریزشی قابل توجه را تجربه کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۵    
هیات دولت منابع برنامه حمایتی دولت از خانوارهای کم درآمد و نحوه تأمین منابع مورد نیاز و کیفیت بسته حمایتی و افراد و خانوارهایی که باید مورد حمایت قرار بگیرند را مورد بحث و بررسی قرارداد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۰    
هم بورس ریخت، هم سکه، هم دلار و هم خودرو
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۰    
اتحادیه عرب به تهدیدات آمریکا علیه عربستان در پی ناپدید شدن جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی واکنش نشان داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۵    
فعّال سیاسی اصول گرا با بیان اینکه مجلس آینده دوربرگردان انقلاب است، گفت: مجلس آینده باید به یک مجلس انقلابی و اسلامی تبدیل شود تا بتواند کشور را پیش ببرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۰    
ساعاتی بعد از بیانیه تهدیدآمیز دولت عربستان درباره مقابله به مثل در قبال تحریم های احتمالی آمریکا، مدیر شبکه العربیه هم آمریکا را به نفت 200 دلاری و نزدیک شدن عربستان به روسیه و ایران درصورت اعمال ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۹    
مشتریان نظام بانکی از این پس می توانند با ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک مرکزی، از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شوند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رهبر انقلاب از مواضع خود درمورد پیوستن به کنوانسیون ها عدول نکرده اند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۹    
اعضای یک باند به طور همزمان به زن 35 ساله تجاوز کردند، آن ها در شاندیز چند زن و مرد را در خانه باغی گیر می اندازند و زیباترین زن را از میان آنان برای تجاوز همزمان انتخاب می کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۹    
فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور از مرگ زن 35 ساله ای که هنگام کار با دستگاه خرمنکوب دچار حادثه شده بود، در این شهرستان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۹    
نرخ دلار در معاملات امروز بازار ارز بر اساس اطلاعات موجود به کمتر از 14 هزار تومان نزول یافته است. همچنان انتظار برای تخلیه حباب دلار وجود دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۹    
قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم 4 میلیون و 290 هزار تومان است که این میزان نسبت به روز گذشته با کاهش 40 هزار تومانی مواجه شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۹    
بیژن ذوالفقارنسب، مربی پیشین تیم ملی در پاسخ به اظهارات دستیار کارلوس کی روش گفت: سیرک, همان تیم ملی بزرگسالان است که بازیکنی بدون دعوت در تمرینات شرکت می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۹    
یکی از رانندگان بخش هزارجریب گفت: متأسفانه تمامی مسافربرهای روستایی به علت نصب موانع فلزی توسط شهرداری جهت جلوگیری از پارک ماشین در داخل پیاده رو ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۴    
سرهنگ رضا زارعی سالهاست در بخش پهپادهای خاص در کشور مشغول فعالیت می باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۹    
رییس جمهور گفت: دانشگاه نقش بسیار مهمی در علم، فرهنگ و در جامعه پذیری نسل جوان در انضباط و قانونمداری و در نقش مهارت هایی که دانشجویان از این محیط می آموزند، دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۴    
عکس کمتر دیده شده از حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و حاج قاسم سلیمانی در سفر 6 فروردین سال 75 ایت الله هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور وقت به استان کرمان را مشاهده می کنید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۴    
قیمت بلیت بازی برگشت پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم سامانه بارشی در نوار شمالی کشور از بارش باران در مرکز و بخش هایی از جنوب کشور از جمله استان های فارس، هرمزگان و کرمان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۹    
در سال 1395 به دلیل توهین های مکرری که ایشان مطرح می کرد ناگزیر شدیم طرح شکایت کنیم که این موضوع تحت دو عنوان نشر اکاذیب و توهین به مسئولین صورت گرفت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۹    
دادستان بوشهر با اشاره به اختلاس در شرکت فرآورده های نفتی بوشهر گفت: در پی تشکیل پرونده ای در این زمینه متهم اصلی آن مسئول فروش فرآورده های نفتی به شناورهای سفاری و صیادی دستگیر و بازداشت شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۹    
در مطلب زیر خوراکی هایی را به شما معرفی می کنیم که وزن شما را به سرعت کاهش می دهد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۹    
تیترامروز : یک دکترای آموزش بهداشت، فعالیت بدنی، تغذیه سالم، مدیریت استرس و عدم مصرف دخانیات را از مولفه های اصلی دانست که رعایت آنها روند پیرشدن بدن را کُند می کند. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۹    
حسن معجونی بازیگر فیلم سینمایی خوک ساخته مانی حقیقی توانست عنوان بهترین بازیگر جشنواره سیتگس اسپانیا را از آن خود کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۹    
لاله اسکندری به فیلم سینمایی تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پوراحمد پیوست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۹    
محمود پاک نیت درباره مسؤولیت اجتماعی بازیگران در جامعه معتقد است افرادی که در کنار مردم قرار می گیرند چه بازیگر و چه کسانی که مسؤولیتی در جامعه دارند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۹    
برای اولین بار آکادمی علوم و هنرهای سینمایی فهرست کوتاه نامزدهای 9 بخش را در یک زمان یکسان در نیمه دسامبر اعلام می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۹    
چو یون فت ستاره افسانه ای سینمای چین می گوید که قصد دارد کل دارایی خود را که بالغ بر 714 میلیون دلار است، به خیریه اهدا کند. او مدتی پیش گفته بود که ماهانه فقط حدود 100 دلار خرج می کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۹    
رئیس دادگستری استان تهران در رابطه با شایعات فضای مجازی مبنی بر صدور حکم حبس برای محسن افشانی در خصوص جمع آوری کمک برای نیازمندان توضیحاتی ارائه کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۹    
جو و آنتونی روسو از پایان فیلمبرداری قسمت چهارم انتقام جویان (Avengers) خبر دادند. آن ها با انتشار تصویری مبهم و اسرارآمیز از شیئی نورانی به رنگ آبی و سفید مثل همیشه علاقه شدید خود نسبت به معماهای حل ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۹    
یک ماه پس از عرضه فصل دوم سریال مشت آهنین (Iron Fist) شبکه نت فلیکس اعلام کرد که تولید این مجموعه ابرقهرمانی را متوقف می کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۹    
سینا سرلک قطعه کلاغ به خونش می رسه را با آهنگسازی معین طیبی منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۹    
کارگردان "زیر سقف دودی" گفت: کمی قبلتر متوجه شدم که شهاب حسینی سر پروژه دیگری مشغول است و دیگر به وی برای بازی در فیلم "هیس پسرها گریه نمی کنند" پیشنهادی ندادم و به طور کلی حضور حسینی در این فیلم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۹    
مدتی است که زمزمه افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف از سوی دولت و مجلس مطرح شده و علی رغم اینکه قرار بود تاکنون تعیین تکلیف شود، هنوز به نتیجه نرسیده و منتظر اخذ مجوزهای لازم است. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۴    
پیکر 2 شهید مازندرانی خان طومان کشف و شناسایی شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۹    
پدرم بعد از تحقیق کوتاهی درباره فیروز که 9 سال از من بزرگ تر بود با این ازدواج مخالفت کرد و گفت این پسر به درد زندگی با تو نمی خورد ولی من فریاد زدم یا او یا هیچ کس دیگر ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۹    
نوسانات قیمت طلا
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۹    
تجربه های گذشته نشان می دهد قیمت محصولات و مواد غذایی با افزایش نرخ ارز، با شیبی تندتر افزایش می یابد ولی هر زمان که نرخ ارز سیر نزولی پیدا می کند، خبری از کاهش قیمت ها نیست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۹    
براساس گزارش روزنامه نی شفق ترکیه، مقامات این کشور به ریاض تا امروز (یکشنبه) مهلت داده اند که به بازپرسان ترکیه ای اجازه ورود به کنسولگری عربستان و اقامتگاه کنسول را که در مسافت 300 متری کنسولگری ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وقتی قبول داریم که فعلا کشور در شرایط جنگ اقتصادی است باید پذیرفت این شرایط الزامات خود را دارد که مجموعه ساز و کارهای کشور ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۴    
با افزایش سن به طور معمول چربی بیشتری در قسمت میانی بدن انسان تجمع می کند. متاسفانه این نوع چربی می تواند تاثیر چشمگیری در زیبایی ظاهری انسان داشته باشد و همچنین احتمال ابتلا به برخی مشکلات سلامت را ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه برای نفت، مشتریان جدیدی پیدا کردیم، گفت: هنوز هم از صادرکنندگان دولتی، خصوصی و شبه دولتی بابت بازگشت ارز گله مندیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
علیرضا محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس در مورد احتمال افزایش حقوف کارمندان و کارگران گفت: ما معتقدیم خط فقر مطلق با توجه به پرداخت هایی که وجود دارد نسبت به سال گذشته حداقل دو برابر شده است یعنی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: تاکنون اجازه ای برای سهمیه بندی سوخت از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت داده نشده است، اما در آینده این احتمال وجود دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
یک عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه هنوز رئیس جمهور لیست جدید وزرای پیشنهادی خود را اعلام نکرده است، افزود: اگر این لیست هفته آینده ارائه نشود استیضاح وزیر صنعت در صحن علنی مجلس صورت خواهد گرفت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
همزمان با حضور رئیس جمهور به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در دانشگاه تهران، دانشجویان این دانشگاه با تجمع در مقابل تالار علامه امینی این دانشگاه که محل سخنرانی رئیس جمهور می ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
در پی سیاست های تحریمی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، حذف دلار از مبادلات تجاری در دستور کار بسیاری از کشور های جهان قرار گرفته است. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: متهم اصلی پرونده اختلاس در شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهر صبح امروز یکشنبه دستگیر و بازداشت شد. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۴    
زمانی که در محلی شلوغ انبوهی از افراد در حال صحبت کردن با یکدیگر هستند، به سختی می توان صدای فرد خاصی را تشخیص داد و از گفته های او مطلع شد، اما فناوری بر این چالش هم غلبه کرده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۴    
طی پنج سال گذشته، بالغ بر یک میلیون و 808 هزار و 400 نفر شغل خود را ترک کردند که در این میان، موقتی بودن شغل نخستین عامل تر شغل محسوب می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۹    
فدراسیون فوتبال به مناسبت هفته نیروی انتظامی از حافظان نظم و امنیت در کشور وبه ویژه مسابقات فوتبال تقدیر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۹    
پرند عزیزی معتقد است اگر مدارک تحویل داده شده توسط باشگاه استقلال طبق اظهارات آن ها باشد، این تیم شانس زیادی برای پیروزی در پرونده سوپر جام دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۴    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یک شنبه ) برگزار شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۴    
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را درخصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۸    
وکیل حسن عباسی از ابلاغ حکم قطعی حبس موکلش به مدت 7 ماه خبر داد.سال 1395 دفتر ریاست جمهوری تحت دو عنوان نشر اکاذیب و توهین به مسئولین از حسن عباسی شکایت کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۲    
نقرس یک نوع بیماری آرتروزی است که می تواند بر روی مفاصل و قسمت های مختلف بدن تاثیر بگذارد، این بیماری بیشتر در گوش ها، دست ها، مچ دست ها، مچ پا و زانو دیده می شود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۷    
علائم درد پایین سمت چپ شکم ممکن است به عنوان یک نوع حاد یا مزمن از درد باشد درد ممکن است مبهم یا تیز، شبیه چاقوکشی یا سوزشی باشد درد ممکن است متناوب، خود به خود و یا مداوم باشد علاوه بر این ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۱    
روزانه حدود هزار تن کالا توسط کامیونداران مازندرانی جابجا می شود و به رغم مشکلات صنفی، این قشر همچنان در سینه کش جاده ها، پای کار هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا باز هم با انتقاد از برجام گفت که توافق با ایران باید واقعی باشد، نه مثل توافق هسته ای مسخره ای که دولت پیشین آمریکا آن را به دست آورد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۸    
رضا اکبرزاده بر لزوم طراحی و ساخت خانه سبز که سازگار با اقلیم و محیط زیست است، تاکید کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۳    
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران خبر داد: شش ماه نخست امسال 15 میلیارد تومان وام به مددجویان این استان پرداخت شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۸    
کاردار پیشین ایران در عربستان اظهار کرد: براساس برخی اخبار و تحلیل ها به نظر می رسد قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی ...
  • ۱