شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 13 آذر 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 2 آذر 1397 تیتر امروز 3 آذر 1397 تیتر امروز 4 آذر 1397 تیتر امروز 5 آذر 1397 تیتر امروز 6 آذر 1397 تیتر امروز 7 آذر 1397 تیتر امروز 8 آذر 1397 تیتر امروز 9 آذر 1397 تیتر امروز 10 آذر 1397 تیتر امروز 11 آذر 1397 تیتر امروز 12 آذر 1397 تیتر امروز 13 آذر 1397 تیتر امروز 14 آذر 1397 تیتر امروز 15 آذر 1397 تیتر امروز 16 آذر 1397 تیتر امروز 17 آذر 1397 تیتر امروز 18 آذر 1397 تیتر امروز 19 آذر 1397 تیتر امروز 20 آذر 1397 تیتر امروز 21 آذر 1397 تیتر امروز 22 آذر 1397 تیتر امروز 23 آذر 1397 تیتر امروز 24 آذر 1397 تیتر امروز 25 آذر 1397 تیتر امروز 26 آذر 1397 تیتر امروز 27 آذر 1397 تیتر امروز 28 آذر 1397 تیتر امروز 29 آذر 1397 تیتر امروز 30 آذر 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۸    
مهناز افشار در واکنش به حواشی پیش آمده از پیشنهادش برای ترک اعتیاد، تاکید کرد که داروی پیشنهادی اش مورد تایید سازمان جهانی بهداشت است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۷    
استفاده از لنز های چشم رنگی برای خانم ها و دختران جوان بسیار رایج است. اگر حتی یک بار بخواهید از لنز چشم استفاده کنید باید این مطلب را بخوانید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۲    
روش های بسیاری برای کاهش دیده شدن دستگاه های ارتودنسی ارائه شده است که مهم ترین آن ها درمان با ارتودنسی نامرئی است که در این مطلب توضیحات جامعی درباره آن ارائه می کنیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۶    
محمد رضا پارسایی گفت: با تغییر راه ابتلا به بیماری ایدز و تغییر شیوه آن به روابط جنسی، تعداد زنان مبتلا به این بیماری در استان افزوده شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۶    
احمد مظفری گفت که احمد حسین زادگان روز پنجشنبه 15 آذر ماه جاری به طور رسمی به عنوان بیست و سومین استاندار مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۶    
احمد حسین زادگان گفت که دولت بر واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی تاکید دارد و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، گامی موثر در صادرات و توسعه است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۶    
مهرداد خزایی گفت: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی 15 کیلومتر بنچ مارک در مرز اراضی ملی و مستثنیات اشخاص حوزه این شهرستان احداث می شود .
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۱    
سیف الله فرزانه با اشاره به اینکه تعریف درستی از گردشگری مزرعه در این استان وجود ندارد،گفت:به همین دلیل این نوع گردشگری در مازندران با تمام ظرفیت هایی که در این خطه دارد در انزوا قرار گرفته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۱    
اسفندیار نظری گفت:عدم مناسب سازی معابر و ادارات همواره مشکل اصلی معلولان بوده بعلاوه این قشر حتی از کوچک ترین امکانات شهروندی مانند پارک و مراکز تفریحی ویژه خود محرومند اما برای نخستین بار راه دسترسی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۳    
حمید رضا فضل الله نژاد رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ساری ، استفاده از ساری کارت را بسود شهروندان و مسافران عنوان کرد و از مسافرین محترم درخواست کرد که در صورت استفاده از ساری کارت با آرامش ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۸    
شکوهی خواننده پاپ کشورمان گفت: ممکن است از دنیای خوانندگی خداحافظی کنم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۳    
خیلی از مستعفی های فدراسیون کشتی از جمله نایب رییس بانوان که پس از جانبداری از رسول خادم استعفا داده بود، تصمیم گرفته اند در سکوت به فدراسیون بازگردند و فعالیتشان را از سر بگیرند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۳    
مدتی بود که در میهمانی های دوستانه به صورت تفریحی مواد مصرف می کردم. هر زمان که شیشه می کشیدم صداهایی می شنیدم و این صداها مرا وادار کرد تا این کار را انجام دهم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۳    
کاپیتان سابق تیم ملی سخت گیر بود و هست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۸    
مردی که همسر صیغه ای اش را کشته است وقتی با درخواست قصاص از سوی فرزندان مقتول رو به رو شد، ادعا کرد قصد ارشاد مقتول را داشته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۸    
مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد در زمان انتشار مجله "گل آقا" ستونی داشت بنام "تذکره المقامات" که با قلم شیوای طنزش به مسئولان کشور می پرداخت. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۸    
مودریچ پیشتر در مراسم بهترین های فیفا نیز عنوان بهترین بازیکن سال را به دست آورد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۸    
فتاوای آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (مدظله) فرقۀ ضالۀ بهائیت سؤال 1507-بسیاری از بهائیون مقیم جمهوری اسلامی اظهار می دارند که ما تابع قوانین عمومی ایران بوده و هیچ تخلفی را مرتکب نشده ایم لیکن ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۸    
نویسنده کتاب های حوزه دفاع مقدس و فیلمساز درباره روز 15 آذر، گفت: احمد کشوری به خاطر خلق چندین تابلوی نقاشی و اثر عکاسی از شهدای برجسته هنرمند ایران نیز محسوب می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۳    
دومین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان امروز در حالی آغاز می شود که مردم این استان منتظر تحقق بسیاری از مصوبات سفر قبلی دولت و نیز تصویب برخی مصوبات جدید برای حل مشکلات اساسی این استان هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۸    
توسعه و تقویت آبیاری به روش کم فشار وقطره ای برای زمین های که با مشکل وبحران کم آبی مواجه هستند، از دیگر راهکارهایی هست که دولت به اجرای آن در این 3 استان متعهد شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، گفت: بیشتر مردم فریدونکنار مخالف شکار و کشتار پرندگان هستند و عدم همکاری مقامات محلی خلاف قانون است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۸    
محسن چاوشی در توصیف مادرش و الطافی که به او داشته، نوشته ای را منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۸    
استاد دانشگاه فرهنگیان مازندران گفت: اگر آب خزر به سمنان انتقال یابد، این دریاچه تبدیل به شوره زاری می شود و جان هزاران موجود زنده نیز به خطر خواهد افتاد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۸    
نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی کشاوزی را قطب توسعه مملکت دانست و بر لزوم برندسازی محصولات تاکید کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیشنهاد طرح افزایش میزان یارانه نقدی به 91هزار تومان در بودجه سال 98خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۳    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نسبت به افزایش پوسیدگی های دندانی در ایران به دلیل سرانه بالای مصرف شکر، هشدار داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۳    
رحیم پور گفت: شبی من تا صبح نخوابیدم و رئیس دولت اصلاحات را نفرین کردم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۸    
برخی معتقدند که حمام سونا موجب کاهش وزن می شود اما این گونه نیست بلکه سونا مزایای بسیار دیگری دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۸    
گویا دولت قصد دارد برای پوشش بودجه خود از صندوق توسعه ملی استقراض کند. باید در نظر داشت که هدف تشکیل صندوق توسعه ملی افزایش سرمایه گذاری در کشور بود. هدفش پرداخت حقوق و دستمزد یا واردات نبود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۸    
خبرگزاری فرانس پرس بامداد سه شنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که فرانسه و انگلیس برای برخورد با موضوع ادعایی آزمایش موشکی ایران ، خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت پشت درهای بسته شده اند.