شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۸Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 21 آذر 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 2 آذر 1397 تیتر امروز 3 آذر 1397 تیتر امروز 4 آذر 1397 تیتر امروز 5 آذر 1397 تیتر امروز 6 آذر 1397 تیتر امروز 7 آذر 1397 تیتر امروز 8 آذر 1397 تیتر امروز 9 آذر 1397 تیتر امروز 10 آذر 1397 تیتر امروز 11 آذر 1397 تیتر امروز 12 آذر 1397 تیتر امروز 13 آذر 1397 تیتر امروز 14 آذر 1397 تیتر امروز 15 آذر 1397 تیتر امروز 16 آذر 1397 تیتر امروز 17 آذر 1397 تیتر امروز 18 آذر 1397 تیتر امروز 19 آذر 1397 تیتر امروز 20 آذر 1397 تیتر امروز 21 آذر 1397 تیتر امروز 22 آذر 1397 تیتر امروز 23 آذر 1397 تیتر امروز 24 آذر 1397 تیتر امروز 25 آذر 1397 تیتر امروز 26 آذر 1397 تیتر امروز 27 آذر 1397 تیتر امروز 28 آذر 1397 تیتر امروز 29 آذر 1397 تیتر امروز 30 آذر 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۵    
جریانات سیاسی به سبب آنچه فهم پدیده ها و وقایع سیاسی گفته می شود همواره یک قدم از توده جامعه جلوترند و به عبارت دیگر چراغ راه مردم برای انتخاب صحیح و رویکردهای سیاسی برای آینده هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۵    
شیر کاکائو بعد از ورزش خاصیتی دو برابر نوشیدن آب معدنی دارد، زیرا سلول ها را احیا و بدن را که از طریق عرق کردن حین ورزش کم آب شده است را مجددا آبرسانی می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۰    
تنوع بازی های موجود برای پلتفرم موبایل تقریبا نیاز همه سلیقه ها را تأمین کرده است. کم کم سازندگان بازی های موبایلی در ایران هم دست به کار شدند و بازی های ایرانی تولید کردند که شاید به سلیقه ما ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۶    
رفتار خارج از عرف هواداران یک گروه دلیل این ممنوعیت ذکر شده، اما هواداران راک می پرسند آیا تنبیه ده ها گروه برای یک اشتباه منصفانه و عادلانه است؟
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۱    
در بررسی های اخیر مرکز ماهر از اپلیکیشن های مخرب در فضای مجازی و مارکت های ایرانی، بیش از 500 نرم افزار موبایلی آلوده با موضوعات متنوع شناسایی شده اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۶    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از سه برابر شدن ظرفیت شبکه اینترنت داخلی (IP ) به عنوان هسته مرکزی شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۶    
افزونه نرم افزاری ضد فیشینگ درگاه بانکی با همکاری مراکز آپا و ماهر و با هدف شناسایی صفحات جعلی درگاههای بانکی پرداخت الکترونیک تولید شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۶    
اگر با آرواره های قفل شده بیدار شده اید یا هنگام جویدن و خمیازه کشیدن احساس درد در آرواره ها می کنید، این مطلب را بخوانید تا علتش را بدانید و اینکه چه باید بکنید. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۱    
سلیمان حاتم نژاد گفت: 126 هزار و 753 تن انواع محصولات کشاورزی با ارزش اقتصادی 217 میلیون و 578 هزار دلار هشت ماه امسال، از مازندران به بازار های خارجی صادر شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۶    
تصاویری از حال و هوای پاییزی پارک جمشیدیه و کوچه های اطرافش را می بینید.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۱    
در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۱    
کاهش قیمت دلار فروشندگان ارز خانگی را روانه بازار فردوسی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۶    
اگر شما هم جزو افرادی هستید که در کل سال از یک عطر استفاده می کنید، باید بگوییم که راه اشتباهی می روید. همانطور که هر فصل لباس های مخصوص به خود را دارد، عطر های خاصی هم می طلبد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۰    
محمد لعلی گفت: 102 تکنسین فوریت های پزشکی برای مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان - بابل در آماده باش هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۵    
حبیب اله امیرنیا گفت: شش تیم خارجی برای شرکت در پنجمین دوره مسابقات رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان - بابل وارد مازندران شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۰    
آمل - رئیس اداره مخابرات آمل گفت: بیش از 50 درصد ادارات شهرستان به سامانه دولت الکترونیک متصل نیستند و باید برای اتصال برنامه ریزی کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۰    
آمل - رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه مازندران، با بیان اینکه مسائل زیست محیطی استان را تهدید می کند، سرانه تولید زباله را در استان بالا دانست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۰    
سید جعفر رسولی گفت: اعتبارات شهرستان برای 512 پروژه عمرانی و اجرایی مصوب شده و تاکنون 20 درصد اعتبارات استان تخصیص داده شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۵    
فریدونکنار - فرمانده انتظامی فریدونکنار از دستگیری شرور سابقه دار و عامل ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان، خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۰    
احمد حسین زادگان گفت: اقتصاد مقاومتی با حضور فعالان بخش خصوصی و تعیین الویت برای توسعه بازرگانی داخلی و خارجی تحقق خواهد یافت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۰    
قبرستان تاریخی روستای سفیدچاه در جنوب شرقی شهرستان بهشهر در شرق مازندران که براساس کاوش های باستان شناسی مهر قدمت هزار ساله بر پیشانی آن خورد، به دلیل نداشتن متولی رو به تخریب می رود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۴۵    
ساری- ایرنا- نگاه مثبت دولت دوازدهم به مدیران مازندرانی و استفاده از چهره های اهل مازندران در پست های مهم دولتی بویژه در پایتخت سبب شده تا وزن سیاسی استان در کشور نسبت به گذشته سنگین تر شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۵    
عبدالرحیم قاسمی گفت:به دلیل بی ارزش شدن قیمت ریال و افزایش قیمت دلار دام های کشور به خارج از مرزها قاچاق شده و به فروش می رسند،به همین دلیل شاهد کمبود دام و افزایش قیمت گوشت قرمز هستیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۰    
سردار سیدمحمود میرفیضی از دستگیری بدهکار بانکی 1000 میلیارد ریالی در شهرستان "بابل" خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۰۰    
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت:علمِ دانش آموز باید به مهارت و توانایی تبدیل شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از مسدود بودن 11محور مواصلاتی کشور خبر داد و همچنین آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی در حکمی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مازندران را منصوب کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۰    
برخورد سمند و تیلر در جاده بندپی غربی بابل 7 زخمی بر جای گذاشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۵    
برخلاف وعده های مسئولان، گزارشات حاکی است که نسل کشی پرندگان مهاجر در فریدونکنار، سرخرود و ازباران در یک چرخه بزرگ مالی همچنان ادامه دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۵    
ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان سینما، عکسی به همراه خواهرش در اینستاگرام منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۵    
هر نوع بیماری که دستگاه گردش خون را تحت تاثیر قرار دهد بیماری قلبی عروقی نامیده شده و شامل بیماری های قلبی و بیماری های شریانی می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۵    
سرد بودن دست ها در فصل زمستان موضوعی عادی به حساب می آید و در نتیجه واکنش طبیعی بدن به پایین بودن دماست اما برخی از افراد در تمامی طول سال به این مشکل دچار هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۵    
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت با اشاره به حواشی مطرح درباره آمپول "نالوکسان" و نظر سازمان جهانی بهداشت در این باره ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۵    
کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه که ماه ها از دریافت حقوق و مطالبات خود عاجز مانده بودند، چندی پیش تصمیم گرفتند صدای خود را با اعتراضی چند روزه به گوش مسئولان برسانند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۰    
مردی که درپی سوءظن به همسرش، صاحب کار او را به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۵    
کنار یکی از ستون های بزرگ ترین پل عابرپیاده تهران یعنی میدان رسالت که دید چندانی برای مردم رهگذر ندارد، یک کارتن خواب زندگی می کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۵    
اینکه چگونه صنایع بزرگ و مادر کشور، در دوران بحران و افول، از دامان مادر اصلی (دولت) جدا شده و به زیر چتر دایه (بخش خصوصی) می روند تا بلکه بتوانند به کمک او کمر راست کنند، غافل از اینکه سرنوشت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران گفت: با گذشت بیش از 50 سال از طرح انتقال آب در دنیا و کسب تجربه از چنین طرح هایی نشان می دهد که چنین پروژه هایی بسیار پرهزینه و یکی از گران ترین شیوه های مقابله با کم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۴۰    
در ادامه تغییرات مدیریتی در استان ، دو مدیر کل جدیددر مازندران منصوب شدند. بر این اساس از سوی وزیر....