جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۸:۱۷Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 17 دی 1395 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 آبان 1395 تیتر شهر 30 آذر 1395 تیتر شهر 30 بهمن 1395 تیتر شهر 1 اسفند 1395 تیتر شهر 1 دی 1395 تیتر شهر 2 دی 1395 تیتر شهر 3 دی 1395 تیتر شهر 4 دی 1395 تیتر شهر 5 دی 1395 تیتر شهر 6 دی 1395 تیتر شهر 7 دی 1395 تیتر شهر 8 دی 1395 تیتر شهر 9 دی 1395 تیتر شهر 10 دی 1395 تیتر شهر 11 دی 1395 تیتر شهر 12 دی 1395 تیتر شهر 13 دی 1395 تیتر شهر 14 دی 1395 تیتر شهر 15 دی 1395 تیتر شهر 16 دی 1395 تیتر شهر 17 دی 1395 تیتر شهر 18 دی 1395 تیتر شهر 19 دی 1395 تیتر شهر 20 دی 1395 تیتر شهر 21 دی 1395 تیتر شهر 22 دی 1395 تیتر شهر 23 دی 1395 تیتر شهر 24 دی 1395 تیتر شهر 25 دی 1395 تیتر شهر 26 دی 1395 تیتر شهر 27 دی 1395 تیتر شهر 28 دی 1395 تیتر شهر 29 دی 1395 تیتر شهر 30 دی 1395 
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۲:۱۶    
یاسوج با طبیعت بکر خود، بزرگترین پارک جنگلی جنوب کشور را از آن خود کرده است.اصلی ترین جاذبه گردشگری شهر یاسوج آبشار زیبا و معروف یاسوج می باشد این آبشار در فاصله 2 کیلومتری مرکز شهر و در شمال شهر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۶    
پوست موز سرشار از آنتی اکسیدان ها، ضدقارچ ها، ضدباکتری ها و آنزیم های مفیدبرای بدن
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۷    
نخستین دوره از مسابقات کورس اسب دوانی قهرمانی کشور پس از 9 سال در مشهد برگزار شد. در این مسابقات 53 راس اسب شرکت داشتند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۷    
باراک اوباما در روزهای پایانی ریاست جمهوری اش، طی مراسمی که در پایگاه نظامی میر هندرسون در آرلینگتون برگزار شد، با نیروهای مسلح ایالات متحده وداع کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۲:۰۰    
به گزارش تیتر شهر :داشتن تناسب اندام بهترین واکسن برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف است، برای داشتن طول عمر طولانی لازم نیست با انواع قرص و ورزش های سنگین به بدن خود فشار بیاورید. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۰:۱۵    
پیست موتورسواری شهید مفتح همدان روزهای جمعه میزبان تمرین تیم موتورسواری همدان است تا موتورسواران بتوانند خود برای مسابقات پیش رو آماده کنند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۷    
زیر پوسته 28 کیلومتر اتوبان تهران- قم و 21 کیلومتر جاده ساوه خالی شده و 25 کیلومتر از کمربندی آزادگان در معرض فرونشست قرار دارد باند فرودگاه مهرآباد، راه آهن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۱    
قائم مقام مرکز امور نمایشی سیما اعلام کرد که سریال صورتک به کارگردانی احسان عبدی پور به عنوان مجموعه نوروز 96 شبکه سه انتخاب شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۲    
اقشار مختلف مردم قم فردا 19 دی،در سالروز قیام تاریخی با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۱    
از رکوردشکنی دوچرخه سوار 105 ساله تا فرار رییس باشگاه والنسیا
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۲    
روز شنبه 18 دی ماه تالار معاملات بورس کالای ایران شاهد عرضه 60 هزار تن گندم خوراکی جهت صادرات آرد و مشتقات مربوطه به بازارهای جهانی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا در تازه ترین توییت خود که منتشر کرد، بار دیگر از آنچه وی رسانه های فریبکار نامید، به شدت انتقاد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۱    
سردار سلیمانی گفت: همه آرزو داریم که از لحظه لحظه عمرمان کم شود و بر عمر رهبر عزیز انقلاب افزوده شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۰    
آذر ماه امسال تولید هفت مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۱    
نتایج یک نظرسنجی دانشگاهی نشان می دهد نزدیک به دو سوم مردم آمریکا فکر می کنند نباید از توافق هسته ای با ایران عقب نشست.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۲    
رئیس اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه قاچاق سازمان یافته بیش از 15 سال است که در کشور رسوخ کرده است، گفت: طی ده سالی که اوج درآمدهای نفتی کشور بود، قاچاق رشد عجیبی پیدا کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۰    
خانه نمایش اداره تئاتر ازاین پس به صورت برنامه هفتگی با کمدی خوانی پذیرای تماشاگران و مخاطبان این تماشاخانه خواهدبود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۱    
آلودگی هوای لندن در پنج روز ابتدایی سال نو میلادی، بیش از مجموع میزان مجاز در یک سال شده است تا جایی که موجب مرگ 9 هزار انگلیسی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۱    
یک خودروی ام وی ام با برخورد با دو عابر پیاده سبب مرگ یکی از اهالی محلی می شود و حال نفر دوم نیز وخیم گزارش شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۰    
محققان روبات کوچکی ساختند که با ایمپلنت در زیر پوست می تواند به نقاط مختلف بدن دارورسانی کند؛ این روبات کوچک که از جنس هیدروژل و با استفاده از فناوری سه بعدی ساخته شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۲    
حساب باشگاه استقلال توسط اسپانسر فصل گذشته این باشگاه مسدود است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۰    
دونالد ترامپ در اقدامی بی سابقه از سوی یک رئیس جمهوری منتخب امریکا، از تمامی سفرای امریکا در سایر کشورهای جهان خواست تا پیش از تحلیف وی، استعفای خود را تقدیم کنند و به امریکا باز گردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۷    
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۱    
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵    
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۳    
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اینک در حال تحریک تقاضا برای مصرفی شدن مسکن هستیم که باید عرضه نیز افزایش یابد و سیاستی اتخاذ شود تا حوزه عرضه نیز رونق پیدا کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۰    
جرقه انقلاب اسلامی اگر چه در روزهای 17 تا 19 دی ماه 1356 در شهر قم زده شد و با فراگیری آن در دیگر نقاط کشور با پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن 1357 به ثمر نشست، اما ... .
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۱    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: انتقال سازمان بیمه سلامت به وزارت بهداشت موجب تغییر در مطالبات این دو نهاد نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۱۱    
تابش مستقیم نور خورشید آثار مخربی بر روی رنگ خودرو دارد، به همین دلیل بسیاری از رانندگان ترجیح می دهند خودرو خود را در سایه پارک کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۴:۰۰    
طالبی گفت: با نمایش آداب و رسوم سنتی و آیین های ایرانی اسلامی، زیبایی ما بیشتر دیده می شود و چهره ایران در جهان زیباتر خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۳:۰۰    
آبله مرغان یکی از بیماری های ویروسی با خارش و التهاب پوستی است اما به کمک برخی درمان های خانگی می توان از شر این خارش ها نجات پیدا کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۰    
بهرام رادان، عکسی از خود در یک جشن تولد را در اینستاگرام منتشر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۱:۱۱    
رییس انجمن حمایت از بیماران سوخته اعلام کرد: در ایران هشت برابر متوسط جهانی آتس سوزی و سوختگی اتفاق می افتد
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۳۲    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، تاکید بر توجه به بیماری های پوست به خصوص در زنان، گفت: فرهنگ استفاده از کرم های ضد آفتاب در کشور ما جا نیفتاده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۱    
سریال تلویزیونی معمای شاه در 80 قسمت شصت دقیقه ای به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی علی لدنی تولیدشده است. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۵    
دو جوان که شب گذشته در یک پارتی در ستارخان حضور داشتند، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باختند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۶    
گران ترین و ارزان ترین اجراهای سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر کدامند؟ معیار سپردن سالن ها به سایت های فروش بلیت چه بوده است؟
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۰    
شبکه سی.ان.ان از تیراندازی در یکی از فرودگاههای فلوریدا خبر داد. به گزارش تیتر شهر: گزارشهای اولیه حاکی از کشته شدن سه نفر و مجروح شدن 9 نفر دیگر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۳۲    
اجاره خانه های مبله زمینه ساز یک حرکت خزنده فحشا است و شهر را با مشکلات بسیار زیاد اخلاقی مواجه خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۶    
تبریز - تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز طی دیداری تدارکاتی فردا برابر تیم دسته اولی پارس جم جنوبی می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۵    
معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه دولت باید در راه برگزاری نمایشگاه در شهرآفتاب سیاستگذاری کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۵    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به انتشار اسناد مربوط به واگذاری املاک نجومی در حالی که این اسناد هیچ گونه مهر محرمانه ای نداشته است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۲    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی آخرین وضعیت طرح تجمیع بیمه ها، بدهی بیمه ها به بیمارستان ها، آزمایشات غربالگری ژنتیک در برنامه ششم توسعه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی سه روز آینده به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه افزایش آلاینده های جوی برای شهرهای بزرگ و صنعتی را پیش بینی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مردی 60 ساله در پی انفجار در یک ساختمان مسکونی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۶    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در یادداشتی عدم موافقت با انتقال شورای عالی بیمه سلامت را امری نامطلوب عنوان کرد و نوشت: اگرچه هنوز در مورد رأی گیری، بحث هایی مطرح است ولی چون وظیفه ذاتی این شورا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۶    
مدیرکل بحران استان فارس ضمن تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در جنوب این استان، از اتمام عملیات جست وجو و نجات در این مناطق خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۳    
معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری از سال 92 تا مرداد سال 95 ،199 طرح را با مشارکت سازمان های مردم نهاد به اجرا گذاشت که بیشتر آن ها در زمینه اقتصاد و معیشت خانواده بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۲    
در جریان هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر اتفاق عجیبی رخ داد و فردی مشکوک پشت دروازه یکی از تیم ها توسط مأموران نیروی انتظامی بازداشت شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۰    
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از ارسال لایحه منع حیوان آزاری به مجلس خبر داد و گفت: چون این موضوع جنبه حقوقی و قضائی دارد قوه قضائیه هم باید در خصوص آن نظر دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۱۱    
مقامات هندی می گویند احتمال دارد که در آینده نزدیک صادرات برنج باسماتی به ایران را از سرگرفته شود و این درحالی است که قیمت این نوع برنج که یک دوره 6 ماه آشفته را پشت سر گذاشته ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سفر به لبنان تأکید کرد ایران آماده تسلیح ارتش این کشور است اما اینکه عملی شود یا خیر، بستگی به تصمیم دولت لبنان دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۱    
مراسم چهل ونهمین سالگرد درگذشت غلامرضا تختی، اسطورۀ ورزش و پهلوانی، با حضور وزیر ورزش و جوانان ایران در ابن بابویۀ شهر ری برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۳۵    
مدیر کل مدیریت بحران استان فارس گفت: براساس ارزیابی های اولیه انجام شده، تعداد 4 نفر براثر زلزله صبح جمعه شهرستان خنج فوت شده و 4 نفر هم مصدوم شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۳۲    
رئیس اتحادیه سراسری تعاونی تأمین نیاز صنعت پلاستیک خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی اگر قصد و نیت شما این بوده که کارخانه های تولیدی متوقف شوند؛ به شما تبریک می گویم زیرا این اتفاق افتاده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۱    
موبایل گلکسی C5 Pro سامسونگ که پیش از این مجوزهای مربوط به رگولاتوری چینی TENAA را دریافت کرده بود، اخیراً در پایگاه داده GFXBench رویت شده و اطلاعات جدیدی درباره مشخصات سخت افزاری آن منتشر گشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۲    
روسیه اعلام کرد: پوشش دفاع هوایی سوریه با بکارگیری هماهنگ سامانه های پدافند هوایی اس-300 و اس-400 روسی مستقر در این کشور یکپارچه شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۰    
روابط عمومی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی غرب تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: محتوای انتشار فیلمی منتسب به عوامل نیروی انتظامی در فضای مجازی صحت ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۲    
وزیر رفاه با تاکید بر اینکه هرگز علیه طرح تحول سلامت حرف نزده ام، گفت: شیرینی طرح تحول سلامت برای آدم های فقیر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۰    
سرکرده تروریست های داعش با صدور فرمانی مبنی بر آزادی عناصر زندانی این گروه تکفیری در صدد است تا برای مقابله با پیشروی نیروهای عراقی توان از دست رفته این گروه را بازیابی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۱    
تیم های فوتبال نفت تهران و گسترش فولاد دیدار دوستانه امروز(جمعه) را با نتیجه تساوی به پایان رساندند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۲    
در جایگاه نخست فهرست کشورهای پردرآمد دنیا این بار آمریکا یا یکی از کشورهای اروپایی وجود ندارد، بلکه این بار یک کشور از خاورمیانه در این جایگاه قرار گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۰    
تحقیقات درخصوص اتهامات نتانیاهو مبنی بر دریافت هدایا و حصول منافعی از سرمایه داران بود که تا به امروز نیز ادامه دارند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۷    
انجمن های دانش آموزی نانو در منطقه 5 تهران به همت پژوهش سرای دانش آموزی جوان به منظور انجام و جهت دهی فعالیت های پژوهشی نانوی دانش آموزان این منطقه تشکیل شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۷    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از حل معضل چین خوردگی آسفالت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۱    
مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سمن های جوانان می توانند طرح های خود درباره پیشگیری از آسیب های اجتماعی را تا پایان ماه جاری به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها ارایه دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۱    
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به اینکه 70 درصد برنامه توسعه ای ایران در طول 6 سال آینده در سواحل شمالی صورت می گیرد بنابراین این استان ها، دوره سختی را می گذرانند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۱    
مهارت زناشویی یعنی آشنایی با رموز رفتاری زن و مرد. بدون تنبلی و غرور کاذب، برای زندگی بهتر باید این رموز و فوت وفن را آموخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۱    
شارژ اولیه باتری های گوشی، تبلت، لپ تاپ و ... به یکی از دغدغه های ذهنی کاربران تبدیل شده است و هنوز این سوال برای آن ها وجود دارد که آیا واقعا باتری محصولات دیجیتال برای اولین بار باید 12 ساعت به ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۰    
ارتش عراق و نیروهای عشایر امروز جمعه عملیات گسترده ای برای پاکسازی مناطق غربی این کشور و قطع ارتباط تروریست ها با مرزهای سوریه آغاز کرده و موفق شدند چند روستا را از اشغال آنان آزاد کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۵۱    
سفر گردشگران خارجی به شهر استانبول ترکیه به عنوان یکی از مهمترین شهرهای گردشگری جهان در سال 2016 میلادی با حدود 26 درصد کاهش نسبت به سال قبل از آن به 9 میلیون و 203 هزار و 987 نفر رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۴۲    
درک روانشناسی خودمان و دیگرانی که اطراف ما زندگی می کنند نقش مهمی در خوشبختی ما بازی می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۲۱    
ایمنی یکی از فاکتورهای جدانشدنی زندگی است که در فعالیت هایی همچون رانندگی نقش بسیار پررنگی پیدا می کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۱۲    
درآمد اپل از اپ استور در سال 2016 میلادی با رسیدن به بیش از 20 میلیارد دلار، به یک رقم بی سابقه تبدیل شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۸:۰۰    
وزیر دادگستری ترکیه اعلام کرد: در ارتباط با حمله ازمیر 18 نفر بازداشت شدند. هیچ تردیدی وجود ندارد که این حمله توسط پ.ک.ک انجام گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۱    
بعد از دو جسله محرومیت علی دایی باشگاه نفت و اعضای کادرفنی موضع گرفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۲    
دور جدید مذاکرات شرکت های ملی نفت ایران و فیلیپین برای امضای قرارداد بلندمدت فروش روزانه حدود 130 هزار بشکه نفت خام، آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۲    
مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت فعالیت های وزارت نفت برای وصول بدهی سه میلیارد و 800 میلیون دلاری از بابک زنجانی را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۰    
بعد از گذشت 4 ماه از عرضه آی اواس 10 بیش از 76 درصد کاربران اپل دستگاه خود را به این نسخه به روزرسانی کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۱    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واژگونی مرگبار موتورسیکلت در بزگرراه شهیدآوینی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۲    
جیمز وولسی مدیر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" و یکی از برجسته ترین کارشناسان اطلاعاتی آمریکا از تیم انتقالی رئیس جمهور منتخب این کشور استعفا کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۰    
فیلم های هفت ماهگی و چهار اصفهانی در بغداد با موضوعات اجتماعی و کمدی از چهارشنبه در سینماها اکران شدندو هفت ماهگی مورد توجه قرار گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۱    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، نسبت به تبعات تعطیلی 60 هزار مطب پزشکان هشدار داد و گفت: بازنده اصلی مصوبه مجلس، مردم و حوزه سلامت خواهند بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۲    
رییس فوریت های پزشکی اورژانس 115 کاشان گفت: از مرگ پیره زن در مزرعه بر اثر سوختگی خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۰    
اغلب آنانی که از دور یا نزدیک دستی بر صنعت دارند با مجموعه ای به نام ماموت خودرو کمابیش آشنایند. مجموعه ای که سال هاست به ساخت کانتینر برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین اشتغال دارد و انصافاً در این ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۱    
آژانس های مسافرتی در زمان فروش سفرهای خارجی، "مجاز نیستند" به جای وثیقه یا ضمانت بازگشت، از مسافر "وجه نقد" دریافت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۲    
قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی اعلام کرد که شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به اتفاق آرا با استعفای مهدی کروبی مخالفت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۲    
در رویکردی متفاوت و در دولت یازدهم، اصرار برای واریز درآمدهای شهرداری ها به خزانه دولت و تمرکز تخصیص بودجه شهرها از طریق وزارت کشور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۰    
در نظر سنجی که امروز (جمعه) منتشر شد مشخص شد که حزب محافظه کار آلمان با وجود حملات اخیر در این کشور هنوز در راس و پیشرو است و شهروندان این کشور نگرانی درباره تروریسم ندارند. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۰    
ورزشگاه کارگران تهران سال ها پس از کوچ پرسپولیسی ها، امروز باز هم رنگ سرخ را روی سکوهای خود دید.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۷    
هزاران تن از مردم کره شمالی دست به راهپیمایی بزرگی زده و با سر دادن شعارهایی به حمایت از رهبری این کشور پرداختند که در پیام سال نوی 2017 خود برنامه هایش را برای پرتاب آزمایشی یک موشک بالستیک با ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۷    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بهبود وضعیت اشتغال زنان در گروی عزم همگانی و اراده ملی است. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل شرکت انتقال گاز از اجرای یک طرح ضربتی افزایش ظرفیت انتقال گاز در تاسیسات تقویت فشار شمال کشور، پس از توقف واردات گاز از ترکمنستان خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۲    
بسیاری از مردم رویای سفر به سراسر ایالات متحده امریکا برای دیدن مناظر متنوع و زیبایی که ارائه می دهد را دارند. اگرچه این رویا بسیار پرهزینه، گران و وقت گیر به نظر می رسد اما لزوما اینطور نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۸    
بسیاری از معتادانی که در کمپ های ترک اعتیاد، ترک اجباری می کنند بعد از خروج از کمپ های ترک اعتیاد با اوردوز، فوت می کنند!.
تیتر شهر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل بحران استان فارس جزییات بیشتر از زمین لرزه صبح امروز در روستای خنج را تشریح کرد و از افزایش شمار مصدومان به 4 نفر خبر داد.
  • ۱