پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 31 فروردین 1396 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 31 خرداد 1396 تیتر شهر 31 تیر 1396 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1396 تیتر شهر 2 فروردین 1396 تیتر شهر 3 فروردین 1396 تیتر شهر 4 فروردین 1396 تیتر شهر 5 فروردین 1396 تیتر شهر 6 فروردین 1396 تیتر شهر 7 فروردین 1396 تیتر شهر 8 فروردین 1396 تیتر شهر 9 فروردین 1396 تیتر شهر 10 فروردین 1396 تیتر شهر 11 فروردین 1396 تیتر شهر 12 فروردین 1396 تیتر شهر 13 فروردین 1396 تیتر شهر 14 فروردین 1396 تیتر شهر 15 فروردین 1396 تیتر شهر 16 فروردین 1396 تیتر شهر 17 فروردین 1396 تیتر شهر 18 فروردین 1396 تیتر شهر 19 فروردین 1396 تیتر شهر 20 فروردین 1396 تیتر شهر 21 فروردین 1396 تیتر شهر 22 فروردین 1396 تیتر شهر 23 فروردین 1396 تیتر شهر 24 فروردین 1396 تیتر شهر 25 فروردین 1396 تیتر شهر 26 فروردین 1396 تیتر شهر 27 فروردین 1396 تیتر شهر 28 فروردین 1396 تیتر شهر 29 فروردین 1396 تیتر شهر 30 فروردین 1396 تیتر شهر 31 فروردین 1396 
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۱    
توانایی بینایی را می توان از جمله مهم ترین قابلیت های هر فرد دانست. چشمان شما اندام های بسیار حساسی هستند که به سادگی ممکن است سلامت آنها در معرض خطر قرار بگیرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۶    
رئیس فدراسیون ووشو گفت: مسابقات ووشو قهرمانی کشورهای اسلامی را پیش رو داریم که این رقابت ها اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در جمهوری آذربایجان برگزار می شود و امیدواریم عنوان قهرمانی را کسب کنیم .
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۷    
جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: ازدواج های اجباری که متأسفانه در استان به علت بافت قبیله ای حاکم است یکی از بارزترین علت های طلاق است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
آرتور گوئرین بوئری، شناگر فنلاندی، با انجام طولانی ترین غواصی آزاد در زیر یک رودخانه یخی رکوردی جهانی از خود بر جای گذاشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۱    
شورای شهر رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان رشت از ابلاغ کتبی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها، از امروز، 2 اردیبهشت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۰    
علی اصغر کودک 6 ساله مبتلا به سرطان که آرزویش بود روزی آتش نشان شود، امروز پنج شنبه 31 فروردین ماه به این آرزویش رسید. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۳:۵۶    
بحث ادغام سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگل ها و تبدیل آنها به یک وزارتخانه بحثی است که چندی است از مجلس به گوش می رسد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۷    
در ابتدای این مراسم که محمدرضا شهیدی فرد آن را اجرا می کرد، مجتبی امینی دبیر جشنواره با بیان اینکه 10 درصد از تعداد 2070 اثری که به دبیرخانه ارسال شده بودند به بخش رقابتی وارد شدند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تحقق اهداف ترسیم شده موفق نبود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
همواره سفرکردن تجربه هایی را در پی دارد که با هیچ یک از تجربه های دیگر زندگی، قابل قیاس نیست. به همین بهانه، به مقایسه ی درس های سفر با درس های مدرسه پرداخته ایم!
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
یک فعال دانشجویی در اعتراض به واردات بی رویه کالا به داخل کشور از جمله لوله که تولید مشابه آن در داخل وجود دارد یادداشتی نوشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۱    
پرسپولیس در لیگ شانزدهم آن قدر خوب کار کرد که 3 هفته مانده به پایان لیگ موفق به قهرمانی لیگ شد در حالی که پیش از این مشابه این اتفاق در لیگ برتر ایران رخ نداده بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
اگر می خواهید از مد جدید ثروتمندان آگاه شوید مشاهده این گزارش را از دست ندهید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
پلیس راه کشور درآخرین گزارش خود از بارش باران در محور کناره استان مازنداران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
در حالیکه دبیر ستاد انتخابات کشور اعلام کرده که نتایج اولیه تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها امروز یا فردا اعلام می شود، خبرها حاکی از رد صلاحیت تعداد از اعضای فعلی شورای شهر تهران است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۵    
مال سازی در تهران و سایر شهرها بارها با مخالفت های منتقدانی از اعضای شورای شهر و کاندیداهای ریاست جمهوری قرار گرفته است اما این بار یکی از منتقدان خودش ازمال سازهای معروف است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۸:۱۱    
سرمربی صبای قم می گوید در بازی با سپاهان مانند دیدار با استقلال روی اشتباه مشابه گل خوردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۷:۳۲    
یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نسبت به لغو پخش زنده مناظرات انتخاباتی اعتراض کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۷:۰۲    
مرعشی به دولت نهم و دهم اشاره و تصریح کرد: روزی در مورد آقای احمدی نژاد به دوستی گفته بودم اگر جواب این آدم را ندهیم، حرمت شکنی خواهد کرد و اگر از ما خلاص بشود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۲    
محمدجواد ظریف گفت: آن چه امروز و بیش از هر زمان دولتمردان آمریکایی بدان نیاز دارند نه لفّاظی های تکراری و بی فایده که واقع گرایی در کلام و کرداری متین و توام با خردگرایی و از سر درک واقعیت های موجود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۶:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید شکست امروز تیمش مقابل نفت آبادان به خاطر برتری حریف نبوده بلکه سهل انگاری خودشان این نتیجه را رقم زده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۵:۳۲    
وزیر امور خارجه گفت: برجام با حزم و دقت به موضوع هسته ای محدود شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۵:۰۲    
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می گوید سه فینال دیگر تا پایان فصل باقی مانده و به عشق هواداران برای موفقیت و پیروزی در این بازی ها به میدان می روند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۴:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی در پیامی نسبت به عدم پخش زنده مناظره های انتخاباتی واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۴:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان این که این شورا مشغول جمع بندی نهایی امر بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۳:۳۲    
محمد فرجی دانا پدر وزیر سابق علوم درگذشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۳:۰۲    
در پایان دومین روز از نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، ملی پوشان ایران موفق به کسب 3 مدال طلا و یک مدال نقره شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۳۲    
چین نخستین فضاپیمای بدون سرنشین خود را با استفاده از موشک مارس 7 به فضا پرتاب کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۰۲    
یک عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شرایط فعلی رقابت های انتخاباتی را سرد ارزیابی و بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها تاکید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۱:۳۲    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: پنجمین جشنواره گردشگری "سفر به توران" هفتم و هشتم اردیبهشت ماه امسال در بیارجمند شاهرود برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۱:۳۲    
در این نمودار "وضعیت قرمز" رشد قابل توجه نرخ بیکاری جوانان طی چهار سال دولت روحانی نمایش داده شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۱:۰۲    
همزمان با تشدید مشکلات تولید در سالهای اخیر یکی از کارخانجات قدیمی حوزه چرم مصنوعی هم با 300 کارگر تعطیل شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۰:۳۲    
میزان فرار آب از سد لار در طول یکسال رقمی بین 220 میلیون مترمکعب تا 250 میلیون مترمکعب آب شیرین را شامل می شود که رقم بسیار بزرگی است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۲    
ابتدای هفته ای که گذشت با خبر تعطیلی کارخانه روغن جهان و اخراج 200 کارگر آغاز و در نهایت در آخرین روز هفته با خبر تعطیلی کارخانجات تولیدی تهران با خانه نشینی 300 کارگر به پایان رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۲    
بنایی با پنج برج نیم دایره (نماد پنج تن)، یک هشتی (نمادی از امام هشتم) و یک صحن دوازده ضلعی (نماد 12 امام) به عنوان تنها بنای مدور ایران شناخته می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۲    
بخشنامه تعیین ضریب حقوق کارکنان وزارت آموزش وپرورش ابلاغ شده است که براین اساس افزایش 10 درصدی حقوق فرهنگیان در سال 96 اعمال خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۲    
تنبیه بدنی دانش آموزی در جنوب کرمان با خط کش آهنی و حمله به یک مدرسه و ضرب و شتم معلم در نقطه ای دیگر، هشدارهایی است که جای خالی آموزش مهارت کنترل خشم در مدارس را متذکر می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۲    
نماینده مردم ارومیه عامل اصلی سیل آذربایجان را وزارت راه دانسته و اعلام کرده است که " وزارت راه می دانست پل هاشم آباد متعلق به صد سال قبل است و به خاطر اینکه دوربرگردان نزند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۲    
مدیر کمیته داروسازی سنتی انجمن علمی طب سنتی ایران ریشه های واکسیناسیون در طب سنتی و بومی ایران را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۲    
تصادف پژو 206 با عابران پیاده دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۰    
مهر سال 91 بود که طرح جدید شهرداری در خیابان 17 شهریور اجرا شد. در این خیابان حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا بدون اطلاع شورای شهر به شکل پیاده راه درآمد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
وقوع سیل ویرانگر و کشنده در استان های شمال غربی کشور از اردبیل و آذربایجان شرقی تا کردستان در هفته گذشته تبعات و تلفات بسیاری بر جای گذاشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: متولی اصلی حفاظت از جنگل دولت است نایب رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس: دولت می تواند به جای استخدام تعداد زیادی جنگلبان، برای صیانت از جنگل از توان مردم استفاده کند
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۲    
آن چه درهیاهوی تحرکات تبلیغی و رفت و آمد های نفس گیر شخص روحانی بیش از پیش باید مورد بازبینی و پرسشگری قرار گیرد، نحوه استفاده رئیس قوه مجریه از رسانه ملی به عنوان ابزاری تبلیغی است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۲    
سیف الله صمدیان از افتتاح نمایشگاه عکس فیلم سینمایی ناخدا خوشید پیش از نمایش نسخه بازسازی شده این فیلم در سینما فلسطین با حضور ناصر تقوایی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۲    
انتشار تصویر اول روزنامه همشهری در روزهای آخر فروردین که با دو عکس متفاوت در تهران و شهرستان منتشر شد نوعی فریب است که نشان می دهد تیم قالیباف باز هم از ناشی گری های خود خواهند خورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۶    
پیش بینی ها نشان می دهد که که مخازن سد های تهران تا پایان خرداد ماه به طورکامل پر می شود و امکان سرریز شدن آن ها وجود دارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فعال سیاسی باید امیدوارکننده باشد؛ آن چه به عملکرد جامعه لطمه می زند بعد منفی گرایی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در طول یک هفته اخیر پس از وقوع سیل در شهرستان های آذربایجان غربی نزدیک به 6هزار نفر خدمات امدادی و اسکان اضطراری از هلال احمر دریافت کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل و سارق مسلح خودرو در شهرستان شوش خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۵    
درپی انتشار ویدئویی مبنی بر واردات مربا از کشورهای خارجی، رئیس کل گمرک ایران با ارسال نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و توضیحاتی را ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۲    
ناسا تصویر زیبایی از یک سحابی در هم تنیده در فاصله 4 هزار سال نوری از زمین منتشر کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۶    
مستند رویاهای دم صبح به بیست وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم آنکارا در ترکیه دعوت شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۰    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: بدون رشد اقتصادی و بدون تولید رشد یابنده، نمی توان از جایگاه مناسبی در عرصه بین المللی برخوردار بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۷    
رییس سازمان نهضت سوادآموزی از در نظر گرفته شدن سرانه یک میلیون تومانی برای افراد با نیازهای ویژه علاوه بر سایر هزینه های موجود خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۵    
حامد ولی زاده: قاریان ایرانی به دلیل نزدیک بودن آیین نامه مسابقات قرآنی داخلی به بخش بین الملل، شانس موفقیت بیشتری در این دوره از مسابقات دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۶    
مجلس سن قانونی خودروها را از 5 به 4 سال کاهش داد و این قانون جدید حاشیه امنی برای خودروسازان ایجاد کرد تا در بحث تجهیزات خودرو که بر کاهش آلودگی هوا تاثیرگذار است، آزادانه تر برخورد کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۰    
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: منافع ملی بسیار مهم تر از دعواهای سیاسی است و جایی که بحث منافع کشور در میان است، جناح ها نباید سر و کله هم بزنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: "گزارش حادثه پلاسکو"سوم اردیبهشت تقدیم هئیت رئیسه مجلس می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۷    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی درباره مواضع فراکسیون متبوع خود در قبال دعوت از نامزدهای انتخاباتی، توضیحاتی ارائه داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۶    
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در مراسم افتتاح دفتر این حزب در شهر ری گفت: جهانگیری با روحانی رقابت نخواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۱    
مجموعه تلویزیونی کره ای افسانه سام سونگ مراحل دوبلاژ را طی می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۲    
کمبود واگن های مترو در ایستگاه شهرآفتاب، نبود سرپناه برای استراحت بازدیدکنندگان،متناسب نبودن سرویس های بهداشتی با حجم انبوه بازدیدکنندگان و .. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۲    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به جزییات حادثه شب گذشته و علت تصادف اشاره کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۰    
سارقانی که اقدام به سرقت محموله قاچاق به شیوه راهزنی کرده بودند توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۷    
شب گذشته برنامه خندوانه میزبان سجاد مردانی قهرمان تکواندوی کشورمان بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه اجرای عملیاتی مسئولیت ها در حوزه رسیدگی به معضلات اجتماعی میان مسئولان پاسکاری می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۱    
این روزها سی وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر میزبان تصاویری در قالب عکس، پوستر و کاریکاتورهایی از عباس کیارستمی خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۲    
فلفل سیاه تنها یک ادویه تند و مطبوع برای خوشمزه کردن غذا نیست بلکه خوردن آن مانند یک داروی درمانی می تواند بسیاری از بیماری ها را برطرف کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۰    
یک دختر 2 ساله هندی مبتلا به نوعی بیماری نادر پوستی است که باعث شده پوست بدن او مانند سوسمار پوسته پوسته شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۱    
کارشناس انرژی گفت: تأخیر در راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به علت مشتقات فوق العاده پیچیده، حداقل روزانه دهها میلیون دلار خسارت بر کشور تحمیل می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۵    
بزرگترین مجموعه سکه های پیش از استعمار جهانی در موزه سمیه نگهداری می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۲    
مدیر عامل راه آهن گفت: سال گذشته رشد 10 درصدی در بخش حمل بار داشتیم و توانستیم بیش از 40 تن بار را حمل کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۶    
دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: تخم مرغ های قهوه ای غیر مجاز و فاقد پروانه دامپزشکی هستند که به جای تخم مرغ محلی دو زرده در برخی مراکز خرده فروشی عرضه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۰    
استعلام شماره سریال گوشی های تلفن همراه جهت تشخیص قاچاق از غیرقاچاق، تن ها از طریق سامانه پیامکی 30008887 یا لینک مخصوص استعلام شماره سریال گوشی های وارداتی در سایت گمرک، انجام می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۰    
پروژه وکسن به مساحت 200 هزار متر مربع در نزدیکی بزرگراه ملی بمبئی با هدف شرکت لیگ های مدرسه ای و کسب و کار مختلف ساخته شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۷    
23 فیلم بلند یا کوتاه فرانسوی در بخش های مختلف سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمی آید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۰    
اولین روز سی و چهارمین مسابقات قرآن کریم در بخش قرائت و حفظ آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۲    
امروز در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز غربی، شمال شرق رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
بازار امضا فروشی طی چند سال گذشته رونق گرفته به طوریکه همزمان با این امر،کیفیت ساخت خانه ها کاهش چشمگیری پیدا کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۰    
شهرداری کرمانشاه طی 4 سال در مقابل چشم اعضای شورای شهر دست به تخلفات گسترده ای زده است. اما یکی از اعضا در ماه های پایانی کار شورا نامه خود را خطاب به رییس شورای شهر رسانه ای کرده تا افکار عمومی در ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۱    
عضو هیئت مدیره شرکت قطعه سازی کروز گفت:یک هفته بعد از به آتش کشیده شدن این کارخانه امیدواریم با عملی شدن وعده های دولت تولید را مانند گذشته از سر بگیریم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۲    
سفته از نمونه اوراقی است که بعضا به عنوان ضمانت در توافقات،مراودات و مناسبات مالی مورد استفاده قرار می گیرد،لذا برخورداری از آگاهی کافی در خصوص ظرافت ها و الزامات این سند مالی،ضرورت دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶    
گالری های مختلفی در این هفته میزبان آثار هنرمندان است در این مقال به معرفی آنها می پردازیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۷    
تنها یک روز مانده تا در واشنگتن آمریکا تریبونی برای ایران به وجود آید تا هیأت اعزامی از بانک مرکزی ایران برای گشایش های نظام بانکی و پایان دادن به شیطنت های طرف مقابل در برجام قدمی بردارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۱    
با مروری بر زحمات چندین ساله و دوندگی های بیش از توان خود در نگه داشتن شغلی هر چند کم درآمد، ترس از فرزندآوری و تبعات احتمالی آن بیشتر می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۲    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر چقدر شهرداری تهران در بخش ساماندهی صنوف مزاحم فعال تر باشد و تعامل، همکاری و هماهنگی بیشتری با اتحادیه ها و ذی نفعان داشته باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۶    
مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: در سال 95 بیش از 3 هزار و 488 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان کمیته امداد استان تهران انجام شد. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۷    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: 130 درصد کالاهای قاچاق در فرودگاه ها و راه آهن های کشور توسط پلیس پیشگیری کشف شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۱    
در این گزارش، نکاتی درباره احضاریه و تفاوت آن با اخطار ذکر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۲:۵۰    
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: احزاب اصولگرا با حضور در مجموعه جمنا مسیر و راهبرد درستی را انتخاب کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۲:۴۷    
نماینده اصلاح طلب مجلس نهم گفت: آزادی در انتخابات، از جمله مسایل پر اهمیت و کاربردی در نظام های سیاسی است که زمینه رشد، بالندگی و پویایی جوامع انسانی را فراهم می سازد.