چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 5 آبان 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 آبان 1397 تیتر شهر 2 آبان 1397 تیتر شهر 3 آبان 1397 تیتر شهر 4 آبان 1397 تیتر شهر 5 آبان 1397 تیتر شهر 6 آبان 1397 تیتر شهر 7 آبان 1397 تیتر شهر 8 آبان 1397 تیتر شهر 9 آبان 1397 تیتر شهر 10 آبان 1397 تیتر شهر 11 آبان 1397 تیتر شهر 12 آبان 1397 تیتر شهر 13 آبان 1397 تیتر شهر 14 آبان 1397 تیتر شهر 15 آبان 1397 تیتر شهر 16 آبان 1397 تیتر شهر 17 آبان 1397 تیتر شهر 18 آبان 1397 تیتر شهر 19 آبان 1397 تیتر شهر 20 آبان 1397 تیتر شهر 21 آبان 1397 تیتر شهر 22 آبان 1397 تیتر شهر 23 آبان 1397 تیتر شهر 24 آبان 1397 تیتر شهر 25 آبان 1397 تیتر شهر 26 آبان 1397 تیتر شهر 27 آبان 1397 تیتر شهر 28 آبان 1397 تیتر شهر 29 آبان 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۳۶    
به گزارش تیترشهر: کنسرت ارکستر ملی ایران با عنوان وداع با خوانندگی حسام الدین سراج و روایت جواد یحیوی به رهبر ی نادر مرتضی پور، شامگاه دوشنبه 14 آبان 1397 در تالار وحدت برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۷    
به گزارش تیترشهر : نمایش میدانی رسول همزمان با اربعین حسینی به کارگردانی سعید اسماعیلی و دراراضی عباس آباد اجرا شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
یکی از قوانینی که پلیس راهنمایی و رانندگی موظف به اعمال آن است مربوط می شود
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۲۲    
به گزارش تیترشهر : جلسه رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ، صنعت، معدن و تجارت ، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۱    
به گزارش تیترشهر : حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به بهانه دیدار از موزه جنگ مسکو| چهارشنبه شب ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۱    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: شورای رقابت و دیگر دستگاه های مسوول دولتی با سرکوب قیمت خودرو، تیشه به ریشه خودروسازی و قطعه سازی به عنوان مهم ترین صنایع اشتغال زای داخلی می زنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۲    
به گزارش تیترشهر : باستان شناسان ایرانی و آلمانی در سطح 110 هکتار از تپه ریوی عملیات کاوشگری را انجام می دهند . کشف گورستان و آثاری از دوره مفرغ تا دوره باستانی از جمله این کاوش ها بوده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۷    
به گزارش تیترشهر : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مردم به خاطر مشکلات توزیع دینار عراقی برای زائران اربعین عذرخواهی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۵    
محمد شریعتمداری باموافقت نمایندگان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۲    
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۶    
رضا رحمانی با رای مثبت نمایندگان وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۲۷    
فرهاد دژپسند از نمایندگان مجلس به عنوان وزیر اقتصاد و امور دارایی رای اعتماد گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۲    
محمد علی نجفی در اولین قدم خود در شهرداری تهران صدور هولوگرام را ممنوع اعلام کرد؛ اتفاقی که سبب شده بودجه غیر نقد شهرداری به شدت کاهش بیابد اما در این میان بنا است هولوگرام ها به شهرداری بازگردد از ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۶    
رئیس جمهوری باتاکید بر این که در مسکن به مردم بدهکار هستیم، گفت: باید زمین مجانی در اختیار توسعه گران قرار گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۰    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای طی توییی درباره دیپلماسی در دولت روحانی نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۷    
عضو انجمن گوارش و کبد ایران، با اشاره به آمار بالای ابتلا به کبد چرب در کشور، گفت: ورزش کردن و تغذیه سالم دو عامل اصلی مبارزه با این بیماری به شمار می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۱    
مهرداد تقی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه در دومین نشست کارگروه مسافری که با موضوع مسائل و مشکلات حوزه مسافری و واقعی سازی قیمت سوخت و کاهش قیمت خودرو برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۵    
یارانه متولدین 97 در مهرماه پرداخت شد، اما بدون تسویه معوقات ماه های قبل که نوزادان مستحق دریافت یارانه بودند!
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۲    
به گزارش تیترشهر : حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برای دفاع از گزینه های پیشنهادی وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و صنعت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۶    
تیم فوتبال استقلال در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر برابر سپاهان به میدان رفت و با یک گل مغلوب این تیم شد تا به رده ششم جدول سقوط کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۷    
نمایندگان مجلس در مناظره ای با معاون گردشگری گفتند: سازمان میراث فرهنگی هیچ طرح و برنامه ای برای ساماندهی تعطیلات زمستانی به مجلس ارائه نکرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۷    
در شرایطی که دشمنان ما علیه ما برنامه ریزی و توطئه کردند و کلمه سیزده ابان را به عنوان رمز جنایتکارانه خودشان اعلام کردند حضور مردم در این راهپیمایی شکوهمند به معنای پیوند عمیق با اهل بیت است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۵    
نوشیدن یک فنجان قهوه بهترین گزینه برای کاهش احساس خستگی و افزایش بازدهی فرد است. هرچند زیاده روی در مصرف این نوشیدنی می تواند تاثیر منفی روی پوست داشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس اظهار امیدواری کرد ابرستاره بارسلونا سال ها در میدان حضور داشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۶    
نایب رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان با اشاره به توزیع گوشت وارداتی در فروشگاه های بزرگ برای فروش، اظهار کرد: توزیع گوشت با کارت ملی کاری نمایشی و بازارگرمی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۰    
اسطوره باشگاه پرسپولیس از پیشکسوتان این باشگاه خواست تا حمایتی کامل از برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس داشته باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۱    
امریکن کانزرویتیو در یادداشتی به موضوع قتل خاشقجی پرداخته و دلایل خطرناک بودن این پرونده برای دولت و شخص ترامپ را بررسی می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشور را تشریح کرد و گفت: شاهد بارش باران در اغلب محورهای استان گیلان و فارس هستیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۶    
برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر در حالی اعلام شد که یک اثر نمایشی جدید به کارگردانی مهدی مشهور از روز جمعه چهارم آبان ماه در تالار سایه اجرای خود را آغاز کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۶    
مدیر پبش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: برخی از رسانه ها علت بارندگی های سیل آسای اخیر را بارورسازی ابرها عنوان کرده اند که این موضوع صحت ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این که پیش بینی ها بر کاهش قیمت مسکن دلالت دارد به مردم توصیه کرد برای خرید مسکن عجله نکنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۶    
متولی زاده گفت:امسال مصوبه ای برای تغییر قیمت برق نداریم و افزایش قیمت در این خصوص صحت ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۵    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای طی توییتی درباره آبروریزی مسئولان در پرداخت ارز دولتی به زائران اربعین نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۵    
هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اسامی نمایندگانی را که طبق قرعه کشی در مخالفت و موافقت با وزرای پیشنهادی سخنرانی خواهند کرد، اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۲    
دو خودروساز بزرگ کشور این روزها در حالی با کاهش تولید مواجه شده اند که به نظر می رسد وضعیت سهام آنها نیز روند نگران کننده ای را دنبال می کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۶    
باشگاه والیبال زنیت کازان روسیه در صفحه رسمی خود در فضای مجازی از مهاجم ملی پوش فوتبال ایران شاغل در لیگ روسیه تقدیر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۷    
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به نامه رئیس اتاق بازرگانی تهران، در دستوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که بهبود فضای کسب و کار نباید از دستور کار حذف شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۵    
51 سال پیش مرکز فرهنگی در تهران افتتاح شد که یک جهش فرهنگی در این شهر به وجود آورد و حتی روی سلیقه موسیقیایی و پوشش شهروندان آن اثر گذاشت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۲    
نتایج یک بررسی نشان می دهد بالا بودن سطح آهن خون می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آقای آخوندی باید به دلیل عملکردش در وزارت راه و شهرسازی و معطل کردن این وزارتخانه محاکمه شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۰    
فیلمی که خبرنگار دفاعی آسوشیتدپرس مدعی شده مربوط به لحظه نزدیک شدن قایق های تندرو ایران به ناو آمریکایی در خلیج فارس در روز جمعه است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۰    
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: مقابل سایپا به هیچ عنوان در ورزشگاه دیگری به جز آزادی بازی نخواهیم کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۷    
نشریه اسپانیایی مارکا ترکیب گران ترین بازیکنان تیم های رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ ال کلاسیکو را معرفی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۱    
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی 24 ساعت اخیر حدود 80 هدف را در نوار غزه هدف قرار داده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۱    
بالاخره پس از کمپین تبلیغاتی گسترده، سرانجام مکلارن از جدیدترین سوپر اتومبیل خود رونمایی کرد. این خودروی فوق سریع که اسپیدتیل (Speedtail) نام دارد، جانشین مدل افسانه ای F1 محسوب می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۱    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن اشاره به تلاش های بسیار گسترده ای که در راستای آسیب زدن به اقتصاد ایران در حال انجام است گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۶    
مشاور فرهنگی رییس جمهور در یادداشتی به بیان ویژگی های دستیار رئیس جمهور در ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دولت پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۱    
قیمت امروز مرغ درشت به 9230 تومان، مرغ ریز 10200 تومان و مرغ شمال در تهران به 9600 تومان رسید، درحالی که حداکثر نرخ مصوب مرغ بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار8175 تومان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۵    
به گزارش تیترشهر : یک کاربر فضای مجازی با انتشار دو توییت خبرنگار اصلاح طلب درباره حرمت قلم خبرنگار در توییتر نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۵    
نخست وزیر بریتانیا در تماس با همتای عراقی خود، ضمن تبریک تشکیل دولت جدید، وی را برای سفر به لندن دعوت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۲    
با توجه به روند کند تولید خودرو از خردادماه جاری، شرکت سایپا و ایران خودرو دو خودروساز بزرگ کشور از ابتدای شروع تحریم ها تاکنون، به ترتیب برای سومین و دومین بار اقدام به پیش فروش محصولات خود کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۲    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور کار جلسه امروز مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت که این جلسه احتمالاً در دو شیفت ادامه خواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۰    
به گزارش تیترشهر : جمع کثیری از زائرانی که خود را برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) از سراسر جهان به عراق رسانده اند طی روزهای اخیر با سفر به نجف ، حرم امیرالمومنین(ع) را زیارت می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۷    
دستیار پیشین برانکو ایوانکوویچ از احتمال سرمربیگری او در تیم ملی ایران در آینده خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۵    
بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ قطعه جدید خود با نام دل نکن را در دومین ماه پاییز منتشر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل دفتر پایگاه های میراث جهانی از پایان مرمت ایوان کاخ عالی قاپو اصفهان خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۱    
شافعی گفت: نگاه کلی دولت به بخش حمل و نقل نیازمند تجدید نظر و بازنگری است
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۱    
کارگردان حوالی پاییز قصه این سریال را که از 6 آبان روی آنتن می رود، عاشقانه و معمایی توصیف کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۱    
بیش از یک سال از پیشنهاد اعطای تسهیلات سربازی برای جوانان عضو سازمان های مردم نهاد می گذرد؛ پیشنهادی که هر بار با واکنشی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مواجه می شود و نمی توان برای تصویب و اجرای آن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۱    
رئیس سازمان امداد و نجات، آخرین وضعیت امدادرسانی در استان های درگیر توفان و سیل را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۱    
دستیار پیشین برانکو ایوانکوویچ از زندگی با او در ایران و موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۱    
مردانی که با علائم بزرگ شدن پروستات که به نام هایپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) نیز شناخته می شود، مانند مکث در ادرار، تکرر ادرار شبانه و جریان ضعیف ادرار مواجه هستند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۱    
جلسه بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی تا ساعاتی دیگر برگزار می شود؛ قرار است رئیس جمهور در این جلسه حضور یافته و سخنرانی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۵    
به گزارش تیترشهر : حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره دیدار نخست وزیر جنایتکار رژِم نامشروع صهیونستی با سلزان قابوس در کشور عمان نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۵    
به دلیل نگرانی ها از تاثیر تحریم های ایران بر عرضه جهانی نفت، قیمت نفت روز جمعه شاهد افزایش بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۶    
امروز، روز سرنوشت ساز 4 وزیر پیشنهادی دولت است و باید دید آنها تا چه میزان توانسته اند طی این چند روز نظر مثبت نمایندگان را به خود جلب کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۷    
سرمربی سابق لسترسیتی بر این باور است که با پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس فوتبال ایتالیا از بحران خارج شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۱    
مک لارن به تازگی تیزری از یک محصول جدید را منتشر کرده که به گفته این ابرخودروساز، این خودرو سطح جدیدی از نوآوری، طراحی و استایل را به این سگمنت وارد خواهد کرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۵    
افت نرخ ارز بازار لوازم خانگی را تحت تاثیر قرار داده و تقاضای خرید کاهش یافته و خریداران در انتظار کاهش قیمت ها هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: برخی نمایندگان در روزهای گذشته با ارسال پیامک هایی به دیگر نمایندگان خواستار حمایت از شریعتمداری شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۶    
رئیس کارگروه زیلوی میبد یزد با تشریح اقدامات انجام شده برای ثبت جهانی این محصول، گفت: همه شرایط برای میزبانی از نمایندگان یونسکو به منظور بررسی ثبت جهانی زیلو مهیا شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۶    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با کمک یکی از معاونانش کارزاری برای برکنار کردن وزیر دفاع آمریکا راه انداخته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۷    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، ژن درمانی ممکن است به بهبود علائم حرکتی در افراد مبتلا به پارکینسون که به سایر درمان ها واکنش نشان نداده اند، کمک کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۷    
عضو شورای شهر تهران از آغاز بررسی گزینه های شهردار خبر داد و گفت: محسن هاشمی هم از گزینه هاست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۱    
پیشکسوت استقلال گفت: برخی جریان ها نمی خواهند شفر موفق شود وچشم به نیمکت استقلال دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس روند برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در صحن علنی پارلمان را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۲    
بازگشت نسبی آرامش به سوریه باعث شده تا کشورهای غربی بار دیگر در تلاش برای خلق یک بحران ساختگی تحت عنوان تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۶    
مرکز کنترل ترافیک و پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی اربعین 97 را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۷    
طاهرخانی گفت: واحد های مسکونی خالی به متقاضیانی که آورده خود را تکمیل کرده اند تحویل داده می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۷    
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: گرد و غبار عربی میزان آلودگی هوای استان را در وضعیت اضطرار قرار داد بطوریکه این مقدار در مهران به 28 برابر حد مجاز رسیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۱    
ساکنان مسکن مهر غرقاب دره فیروزکوه گلایه های بسیاری دارند از مشکلات آسانسور گرفته تا خانه های بی کیفیت و تجهیزات خراب که تحویلشان داده اند اما آنچه آن را ابتدا به عنوان مشکل خود بیان می کنند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۵    
در تنها بازی باقی مانده از هفته دهم رقابت های لیگ برتر، عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف سایپا می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
به گزارش تیترشهر : محسن رضایی عضو تشخیص مصلحت نظام طی توییتر درباره بی دولتی در کشور نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۶    
وزیر خارجه آمریکا با بیان ادعاهای تکراری و اثبات نشده علیه ایران گفت: واشنگتن خواستار حمایت اروپا برای مقابله با رفتارهای تهران شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۶    
جلسه رای اعتماد به گزینه دولت برای تصدی وزارت صنعت،معدن و تجارت در شرایطی امروز برگزار می شود که وی روز گذشته در اظهارنظری کوتاه، برنامه کلی خود را درباره قیمت خودرو اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۷    
هفته گذشته کابینه دولت دوازدهم دو وزیر دیگر را از دست داد تا شمار وزارتخانه های بدون وزیر به عدد 4 برسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۵    
این شهر گرد است، آن قدر گرد که انگار دو هزار و 225 سال دور خود چرخیده و حالا رسیده سر جای اول خود، دایره ای تاریخی که امروز بخش زیادی از آن با خاک یکسان شده و هنوز رد پای هیچ باستان شناسی را به خود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۲    
متخصصان تاکنون در مطالعات متعددی به بررسی و درک فوائد مدیتیشن برای سلامتی پرداخته اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۶    
چند بازیکن تیم فوتبال استقلال در نیم فصل قصد جدایی از این تیم را دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۶    
مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که کاخ سفید بطور رسمی از رئیس جمهور روسیه برای سفر به واشنگتن دعوت کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۷    
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که همیشه از دروازه بان این تیم انتقاد می کرد، گفت: علیرضا بیرانوند در پرسپولیس نسبت به ماه های گذشته پیشرفت محسوسی داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۷    
گریه کردن و اشک ریختن؛ پدیده ای شگفت انگیز است که بسیاری از افراد آن را نشات گرفته از ضعف انسان می دانند، غافل از آنکه کاملا در اشتباهند!
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۷    
یک راننده تاکسی ترکیه ای در مصاحبه با رسانه ها به بیان جزئیات دیگری از اتفاقات روز قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی پرداخته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۵    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: قرار است کانال مالی جدید برای صادرکنندگان اروپایی و ایرانی باز شود که کارکرد این کانال نوعی پیمان پولی دو جانبه میان ایران و اروپاست.