جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۰:۰۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 19 دی 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 دی 1397 تیتر شهر 2 دی 1397 تیتر شهر 3 دی 1397 تیتر شهر 4 دی 1397 تیتر شهر 5 دی 1397 تیتر شهر 6 دی 1397 تیتر شهر 7 دی 1397 تیتر شهر 8 دی 1397 تیتر شهر 9 دی 1397 تیتر شهر 10 دی 1397 تیتر شهر 11 دی 1397 تیتر شهر 12 دی 1397 تیتر شهر 13 دی 1397 تیتر شهر 14 دی 1397 تیتر شهر 15 دی 1397 تیتر شهر 16 دی 1397 تیتر شهر 17 دی 1397 تیتر شهر 18 دی 1397 تیتر شهر 19 دی 1397 تیتر شهر 20 دی 1397 تیتر شهر 21 دی 1397 تیتر شهر 22 دی 1397 تیتر شهر 23 دی 1397 تیتر شهر 24 دی 1397 تیتر شهر 25 دی 1397 تیتر شهر 26 دی 1397 تیتر شهر 27 دی 1397 تیتر شهر 28 دی 1397 تیتر شهر 29 دی 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۰۶    
در شرایطی که قطعه سازان می گویند دولت قصد دارد حدود 12 هزار میلیارد تومان نقدینگی در اختیار زنجیره خودروسازی کشور قرار دهد، نه جزئیات و شیوه پرداخت این مبلغ مشخص است و نه محل تامین آن.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۶    
یک بار دیگر فورد موستانگ عنوان پرفروش ترین خودروی کوپه ی سال را به خود اختصاص داد و فاصله ی خود با دو محصول داج یعنی چارجر و چلنجر را بیشتر کرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۶    
فورد با اعلام برنامه های خود برای نصب تکنولوژی ارتباط خودرو با محیط اطراف در تمامی خودروهای جدید قدم های تویوتا و لکسس را دنبال می کند. این برنامه با آغاز سال 2022 عملیاتی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۶    
مدیر اعتبارات بانک مسکن گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی 6 طرح برای سرعت بخشی به پروژه های مسکن مهر تصویب شد
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۶    
نتایج یک نظرسنجی نشان داد، میزان محبوبیت رئیس جمهوری فرانسه در حال حاضر 28 درصد است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۲    
هیپوکالسمی نام پزشکیِ کمبود کلسیم در بدن است که معمولاً از سن 40سالگی شایع می شود اما این مشکل در نتیجه رژیم های نامناسب غذایی نیز بروز می کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۷    
تکیه امیرچخماق از جاذبه های تاریخی شهر یزد مربوط به قرن نهم هجری است. این تکیه و مجموعه ساختما های اطراف آن به دست جلال الدین امیرچخماق تیموری، حاکم وقت شهر یزد ساخته شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تجربه موفق ایران مال در اشتغالزایی، افزود: از بدو آغاز وزارتم در وزارت کار به دنبال آن بودم که بخشی از بار حل مشکلات را بر دوش شرکای اجتماعی بگذارم و برای ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۰۷    
پس از مدت ها انتظار، سرانجام جیپ گلادیاتور در نوامبر سال 2018 رونمایی شد و البته عرضه ی آن در سه ماهه ی دوم سال 2019 رخ خواهد داد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۷    
ویتامین آ، یک ویتامین کلیدی برای حفظ سلامت پوست است و منجر به تعمیر بافت های حیاتی پوست می شود. اگر دچار کمبود این ویتامین باشید، پوستتان خشک و پوسته پوسته خواهد شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۷    
در حرکتی غیرمنتظره، فیات اقدام به حذف خودروی 124 اسپایدر از بازار بریتانیا کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۷    
هنر همیشه می تواند راهی برای مفید نشان دادن شهرها باشد. چگونه هنرهای همگانی در باکو توسط دولت حمایت شد و باکو به یک مکان گردشگری تبدیل شد؟
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۷    
همان طور که وعده داده شده بود، مرسدس بنز رسماً نسل جدید مدل CLA را در نمایشگاه CES در لاس وگاس رونمایی کرده است. همان طور که انتظار می رفت، نسل تازهٔ این ماشین روی پلت فرم A کلاس جدید ساخته شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۳۷    
پزشکان و متخصصان سلامت در پاسخ به این پرسش که "آیا نور طبیعی بر سلامت روان تاثیر دارد؟" متذکر شده اند که میزان مشخصی از نور خورشید می تواند این اثربخشی را داشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۰۷    
به تازگی دو تصویر بدون پوشش از نسخهٔ فیس لیفت شدهٔ ب ام و سری 7 منتشر شده است که تقریباً نمای جلویی آن را به طور کامل نشان می دهند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۳۷    
دریاچه نئور که در مسیر اردبیل به خلخال قرار گرفته، با انبوهی از زیبایی ها و ذخایر زیستی یکی از بهترین مقاصد گردشگری و طبیعت گردی برای ماه های گرم سال است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۰۷    
حتماً تاکنون با بچه های کانال گاراژ 54 آشنا شده اید! آن ها هر بلایی را که فکر بکنید بر سر لاداهای قدیمی آورده اند اما جدیدترین ایده ی آن ها می تواند جذاب ترینشان باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۷    
اگر در حال تلاش برای کاهش وزن هستید، احتمالا نیازی به یادآوری این نکته نیست که نیاز به مقادیر زیاد پروتئین خواهید داشت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۲    
عضو کمیسیون برنامه از قیمت گوشت در بازار گفت: دام زنده قاچاق می شود و گوشت در بازار داخل به قیمت کیلویی 90 هزار تومان رسیده است و برخی مردم چند ماه است که نتوانسته اند گوشت خریداری کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۳۷    
خودرو ها، حجم قابل توجهی از جاده ها را به خود اختصاص داده اند و با اینکه رفت و آمد با آن ها سریع تر و راحت تر است، اما هنوز هم در بسیاری از شهر های جهان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۲    
وینگر تیم ملی معتقد است حق ویتنام برابر عراق باخت نبود. او هم چنین
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۰۷    
تفاوت ساعت در کشورها به گونه ای است که در بعضی مناطق می توان در یک آن سه ساعت را تلف کرد یا آنکه یک روز اضافه به دست آورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۲    
دادستان کل کشور موضوع فیلترینگ را انحرافی و دادن آدرس غلط به مردم دانست و گفت: قوه قضائیه اعتقادی به محروم شدن مردم از امکانات فضای مجازی ندارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۷    
رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) اعلام کرد که احتمال حملات سایبری در انتخابات اسرائیل وجود دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۰    
کاهش حس چشایی علامت شایع بیماری ریفلاکس معده به مری، عفونت غدد بزاقی دهان، سینوزیت، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و حتی اثرات برخی داروهاست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی، گفت : تکمیل واحدهای نیمه تمام شروع شده است و امیدواریم که شتاب بگیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۰    
به منظور رقابتی واقعی با تیم هایی همچون مرسدس، فراری و ردبول، تیم فرمول 1 رنو می داند که باید پرفورمنس بسیار بهتری در مقایسه با نتایج سال 2018 داشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۰    
نماینده همدان در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور شما در زمان تقدیم لایحه بودجه به مجلس در حالی که باید بگویید بعد از 5 سال چه کار کردید، نقد کردید، شما برای ما بگو چه کار کردی؟
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۰    
شهرهایی که در ایران کلانشهر نامیده می شوند با آنچه در تعاریف بین المللی کلانشهر خوانده می شود، حداقل در ابعاد جمعیتی متفاوتند این در صورتی است که حدود 15 شهر در ایران کلانشهر نامیده می شوند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۰    
سازمان ورزش از جمله سازمان های زیر مجموعه شهرداری تهران است که در طول یک دهه اخیر به عنوان یکی از حیاط خلوت های مدیران شهری تهران از آن یاد می شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۱    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که می دانیم حذف چهار صفر از پول ملی تاثیری در رشد و تورم ندارد، گفت : ما ادعا نکردیم حذف صفرها کار حقیقی است، بلکه یک کار ظاهری است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۱    
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز گفت : ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 19 دی ماه متاسفانه یکی از دانش آموزان دبیرستان ارسنجانی در این ناحیه، خارج از محیط مدرسه به قتل رسیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۶    
افرادی که دچار کم کاری یا پرکاری تیروئید هستند باید قبل از بارداری با پزشک خود در مورد مصرف دارو مشورت کنند زیرا لازم است دوز دارو از همان ابتدای بارداری 30 تا 50 درصد افزایش یابد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۱    
رییس سابق اوپک ضمن اشاره به بزرگترین دغدغه هایش، اظهار کرد اوپک با ترامپ یا یا هیچ رییس جمهور دیگری وارد بازی سیاسی نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۲    
24 خرداماه امسال بود که به یکباره محمد پورزرندی مدیرعامل سابق بانک شهر استعفای خود را به محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران داد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۱    
نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: : د ر یک بر نامه زنده تلویزیونی یک روحانی که خود د ا نش آموخته حوزه های علمیه و تحصیل کر د ه علوم ادیان بوده و ابوی گرامی شان 4 دوره نماینده مجلس بوده و گوشت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال در تمرین امروز این تیم به بازیکنان قول مساعد داد که حقوق آن ها پرداخت می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۰    
عکس های این هفته نشنال جئوگرافی ما را به سفر کوتاهی از تپه های رنگی به حوضچه رنگارنگ نمک می برند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۷    
حقوقدان و وکیل دادگستری به استناد ماده 33 منشور حقوق شهروندی درباره حق دسترسی به فضای مجازی گفت: ایجاد هرگونه محدودیت مانند فیلترینگ، پارازیت، کاهش سرعت یا قطعی شبکه بدون مستند قانونی صریح، ممنوع است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۱    
عمر ارتیس به دلیل آدم ربایی به 75 سال زندان محکوم شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۶    
اتحادیه اروپا می گوید دولت آمریکا موقعیت دیپلماتیک این اتحادیه را تغییر و آن را تنزل داده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۰    
برگزاری جلسه کمیسیون امنیت ملی،شایدباحضوراسماعیل بخشی
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۱    
عضو کمیته کشوری آنفلوآنزا از آغاز موج اول آنفلوآنزا در کشور خبر داد و گفت: مردم حتما به توصیه های بهداشتی مانند شست وشوی مکرر دست ها توجه کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۱    
سندی راهبردی مناسب سازی شهری برای افراد کم و ناتوان در حالی بر پایه یک پروژه تحقیقاتی تصویب شد که بیش از یکسال است در کتابخانه شهرداری خاک میخورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۵    
خیابان های قدیمی و مدرن، پارک ها و سواحل، در کنار زندگی و تفریحات شبانه ی پرهیجان از اصلی ترین دلایل گردشگران برای انتخاب وارنا به عنوان یک مقصد گردشگری است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۶    
سرمربیان بزرگ و پر افتخاری در جام ملت های آسیا 2019 حضور دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۷    
مطالعات جدید نشان می دهد آلوده شدن زنان باردار به ویروسی که از پشه منتقل و باعث بروز بیماری موسوم به "تب دره ریفت" می شود، می تواند آسیب های شدیدی به جنین وارد کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۱    
رسانه های استرالیایی گزارش کردند یک سری بسته های پستی مشکوک به آدرس دست کم 13 کنسولگری و سفارتخانه در دو شهر ملبورن و کانبرا در این کشور ارسال شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۵    
قیمت محصولات گوشت، مرغ و ماهی همچنان می تازند اگرچه کاهش محسوسی در مرغ دیده شده اما نسبت به مصوبه ستاد تنظیم بازاربسیار بالاتر است، آیا واقعا راهی برای کاهش قیمت وجود ندارد؟
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۱    
ایران خودرو سرانجام مجوز افزایش قیمت انواع خودروهای زیر 45 میلیون تومانی را دریافت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۱    
چند روز پیش و در آستانه برگزاری نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES)، هیوندای با انتشار تیزری از معرفی یک کانسپت عجیب خبر داد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۱    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که احضار یکی از مجریان صداوسیما و یا درخواست برای ممنوع التصویر شدن کارشناسان تلویزیون صحت ندارد در واکنش به انتقادات و هزینه های دیوارکشی اطراف ...