جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۲:۲۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 7 بهمن 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 بهمن 1398 تیتر شهر 2 بهمن 1398 تیتر شهر 3 بهمن 1398 تیتر شهر 4 بهمن 1398 تیتر شهر 5 بهمن 1398 تیتر شهر 6 بهمن 1398 تیتر شهر 7 بهمن 1398 تیتر شهر 8 بهمن 1398 تیتر شهر 9 بهمن 1398 تیتر شهر 10 بهمن 1398 تیتر شهر 11 بهمن 1398 تیتر شهر 12 بهمن 1398 تیتر شهر 13 بهمن 1398 تیتر شهر 14 بهمن 1398 تیتر شهر 15 بهمن 1398 تیتر شهر 16 بهمن 1398 تیتر شهر 17 بهمن 1398 تیتر شهر 18 بهمن 1398 تیتر شهر 19 بهمن 1398 تیتر شهر 20 بهمن 1398 تیتر شهر 21 بهمن 1398 تیتر شهر 22 بهمن 1398 تیتر شهر 23 بهمن 1398 تیتر شهر 24 بهمن 1398 تیتر شهر 25 بهمن 1398 تیتر شهر 26 بهمن 1398 تیتر شهر 27 بهمن 1398 تیتر شهر 28 بهمن 1398 تیتر شهر 29 بهمن 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۳۵    
قیمت خودرو امروز (سه شنبه) در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش یک میلیون و 300 هزار همراه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۲    
جلسه هماهنگی مراسم یوم الله 22 بهمن با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران ، شهردار منطقه9 و مدیران دولتی و شهری در قدمگاه امام (ره) برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۵    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: هفت هزار نوع ماده شیمیایی در مواد دخانی وجود دارد که 70 نوع آن سرطان زا است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۱    
گردشگری حلال همواره یکی از مسائل بحث برانگیز در صنعت گردشگری کشور و استان مازندران بوده است اما دقیقا مشخص نیست برای این منظور چه اقداماتی باید انجام گیرد و چه موضوعاتی انجام گرفته که نباید بشود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۰    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر این که صنایع دستی، جزو جدا نشدنی صنعت گردشگری است، گفت: گردشگران خارجی، خونگرمی ایرانیان را مهمترین شاخص سفر به ایران می دانند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۰    
پارلمان لبنان بودجه سال جدید این کشور را با 49 رای موافق به تصویب رساند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۱    
رحمانی گفت:برنامه 10 میلیارد دلاری برای افزایش ساخت داخل طی سه سال طراحی شده که بخشی از آن مربوط به لوازم خانگی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۷    
یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید شرایط یحیی گل محمدی در تیم دشوار است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۷:۳۷    
کارشناسان امشب 5 بهمن ماه در برنامه گفت وگوی ویژه خبری به بررسی راهکار های غلبه بر تحریم ها پرداختند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۷:۰۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: دیر یا زود با قاتلین شهید سلیمانی، برای محاکمه و مجازات آن ها ملاقات خواهیم کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۶:۰۷    
با تصویب رقم یک میلیون و 200 هزار تومانی برای پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان، حدود 120 هزار تومان به رقم پیش بینی شده برای عیدی امسال افزوده شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۵:۰۷    
به دنبال موافقت شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات خرید مسکن برای زوجین به 240 میلیون رسید، که بازپرداخت آن به طور تقریبی ماهیانه 4 میلیون و 300 هزار تومان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۴:۰۷    
استاد گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه میوم ها تومورهایی خوش خیم و اغلب بدون علامت هستند، گفت: برخی میوم ها ممکن است سبب کاهش میزان باروری شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۳:۰۷    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی مدعی شد که اصلاح طلبان در تهران بیش از 130 نامزد تأیید صلاحیت شده دارند که افراد گمنامی هم نیستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۲:۰۷    
رمز دوم فعلی کارت بانکی از هشتم بهمن در بانک ها و موسسات اعتباری بطور تدریجی برای خرید های بالای 100 هزار تومان ظرف چند روز قطع می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۱:۰۷    
وزیر کشور با ابیان اینکه در دولت تدبیر و امید سعی کرده ایم قانون انتخابات را اجرا کنیم نه تفاسیر شخصی، حزبی و جناحی از قانون، گفت: تلاش ما بر برگزاری انتخابات آزاد و در فضایی امن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۰:۳۷    
کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: استقلال با این عملکرد نشان داد شطینت کردن علیه این تیم هم مانع موفقیت آن نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۰:۰۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام گزینه ها در حال بررسی هستند و به احتمال زیاد تا آخر هفته سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۷    
در شرایطی که هدف وزارت راه و شهرسازی تولید و عرضه 400 هزار واحد مسکونی تا سال 1400 عنوان شده، تکمیل این طرح در زمان مقرر بعید به نظر می رسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۷    
وزیر بهداشت گفت: امروز به وزارت امور خارجه اعلام کردیم که اخذ ویزا برای شهروندان کشور چین را مقید به داشتن کارت تندرستی کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمان بررسی لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام سپری شده لذا نظر شورای نگهبان درباره لوایح، مُحَکَم است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۷    
بازیکن کلیدی الدحیل با توجه به آسیب دیدگی که دارد به احتمال خیلی زیاد دیدار برابر پرسپولیس را از دست دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: سال آینده یارانه نقدی و معیشتی باهم ادغام شده و مبلغ یارانه به 72 هزار تومان افزایش خواهد یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۷    
سنگ اندازی هواداران پرسپولیس و تراکتور یادآور هفته های تعویق در آغاز مسابقات لیگ برتر است که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به بهانه آماده سازی ورزشگاه ها از لحاظ امنیتی و جلوگیری از اتفاقات تلخ گذشته ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت:کشوری که بر پایه کاباره و پول بنا شده، چیزی از تاریخ هفت هزار ساله و میراث فرهنگی ایران نمی فهمد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۳۷    
بررسی کارنامه انضباطی شجاع خلیل زاده مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس نشان می دهد او یکی از بداخلاق ترین و بی انضباط ترین فوتبالیست های ایران است که هیچگاه به درستی تنبیه نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۷    
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا ظاهرا در کتاب خاطراتش که هنوز منتشر نشده، مدعی است که رئیس جمهور کنونی کشورش تلاش کرد تا ارائه کمک صدها میلیون دلاری به اوکراین را منوط به اجابت درخواست هایش از رهبران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۷    
با ادعای یکی از رسانه های خبری عراق، بشار رسن هافبک پرسپولیس به تیم اسپانیول اسپانیا خیلی نزدیک است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۷    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با این نظر که به نظر می رسد برخی ها از بی اطلاعی و بی انضباطی املاک در شهرداری سود می برند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۷    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: اولین گروه کشفیات ما تریاک است که بیشترین حجم را هم دارد، شیشه و گل هم به استمرار در کشفیات ما وجود دارد و مصرف این دو نگران کننده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۷    
مهاجم ایرلندی باشگاه پرسپولیس از فردا (سه شنبه) در تمرینات این تیم حاضر می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۷    
قیمت خودرو امروز (دوشنبه) در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش متوسط 700 هزار تومانی همراه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۱    
نشست بررسی مسایل و مشکلات محله مظاهری با حضور محمدی شهردار منطقه 15 و شورایاران محله برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۵    
معاون شهردار منطقه 19 از ارائه خدمات حمایتی و آموزشی به 150 کودک در مرکز پرتو این منطقه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۲    
معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 تهران در راستای ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی میان شهروندان مبادرت به برپائی همایش دوچرخه سواری خانوادگی در بوستان 50 هکتاری قائم کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۲    
نشست دورنگاه شهرداری تهران به میزبانی منطقه 22 برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۲    
جلسه شورای تحول و ارتقای سرمایه های انسانی منطقه 21 به ریاست رحمانی شهردار ورودی غربی پایتخت و با هدف بررسی و رسیدگی به درخواست های پرسنلی کارکنان شاغل در این منطقه برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۶    
سی و نهمین جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه 16 با شهروندان صبح روز دوشنبه 7 بهمن ماه 1398، برگزار شد، در این جلسه شهروندان به صورت مستقیم و چهره به چهره مسائل و مشکلات خود را با شهردار منطقه در میان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۰    
سیاهپوشی سطح محدوده منطقه 17 به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 : همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۷    
اجتماع بزرگ فاطمیون همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور پرشور شهروندان مومن و ولایتمدار منطقه 15 چهارشنبه در خیابان شوش برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر اعلام کرد: ساخت هتل در کنار غارعلیصدر ثبت جهانی آن را با مشکل مواجه کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۵    
پیرامون انتشار شایعاتی مبنی بر کسرسهمیه هنگام سوخت گیری، نحوه صحیح سوخت گیری بدون کسر از سهمیه اعلام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۵    
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران، در مخالفت با طرح لیسانس داروسازی برای اتباع خارجی در کشور، توضیحاتی ارائه داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۲    
معاون اجرایی ارتش گفت: امروز ارتش با تمام وجود همواره در آمادگی کامل برای حراست از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی کشور است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۲    
یک روانشناس گفت:حمایت گری مرد از همسرش در دوران بارداری می تواند تضمین کننده این باشد که جنین داخل رحم در محیط خوبی قرار گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۷    
گوگل برای ترکیب هرچه بهتر Tab Groups با رابط کاربری جدید Duet، منو شناور به مرورگر کروم اندروید اضافه می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۱    
اسنپ برای دور زدن تحریم های اپل، اپلیکیشن خود را با ظاهری جدید و موقت (به عنوان یک اپلیکیشن رادیویی) در اپ استور قرار داده و تنها از طریق آی پی ایران در دسترس است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۲    
اندیشکده برساو با همکاری خانه فرهنگ گیلان، نشست "تالاب عینک - به بهانه ی روز جهانی تالاب / بازپویاسازی" را شنبه 12 بهمن ماه برگزار می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۶    
وزارت خارجه روسیه می گوید حضور نیروهای بیگانه در هر کشوری مستلزم توافق دوجانبه میان میزبان و کشوری است که اقدام به اعزام نیرو کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۰    
رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: برای بازگشت ایرلاین های خارجی به ایران التماس نمی کنیم آن ها هم در کشور ما منافعی داشتند، حالا که رفته اند باید برای شان ضوابط و شرط بگذاریم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۷    
صبح امروز محسن افشانی بازیگر تلویزیون و سینما در دادگاه عمومی و انقلاب تهران حاضر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۷    
مسئول کلینیک سلامت مادر، جنین و نوزاد مرکز درمان ناباروری ابن سینا، با اشاره به پیشرفت روش های درمان ناباروری در جهان و ایران گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۵    
حجت الاسلام روحانی گفت: بدون استثنا مشروعیت و پایه کار همه ما از قانون اساسی است و قانون اساسی و همه قوانین و مقررات مشروعیت شان از آرای مردم است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۰    
عضو شورای شهر تهران گفت: در تشخیص این موضوع که چه کسی در چه جایگاهی فعالیت بکند، همچنان در کشور دچار مشکل هستیم و حتی بین نیروهای موجود یک نظام ارزیابی مبتنی بر عملکرد حاکم نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۰    
عمارت اقدسیه، بنایی که شهرداری تهران قصد دارد برای تامین مالی پروژه های باقی مانده آن را به فروش برساند، امروز بحث حفظ و ثبت آن به عنوان یک اثر ملی مطرح شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۰    
حدود 17 گرم خانه در شهر تهران وجود دارد اما طبق آخرین آمارهایی که وجود دارد نزدیک به 15 هزار کارتن خواب در شهر تهران شناسایی شده اند ، اما ظرفیت گرم خانه های شهر تهران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۷    
محمد جواد ظریف در نشست هم اندیشی حفاظت از اموال فرهنگی ملت ها و میراث جهانی گفت: تهدید رئیس جمهوری آمریکا برای نابودی مراکز فرهنگی و تمدنی ایران مصداق بارز تروریسم فرهنگی بین المللی است .
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل گمرک استان سمنان گفت: با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا، کالاهای وارداتی از چین با حساسیت بیشتری کنترل می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۵    
معاون سابق رئیس جمهور گفت: اگر مردم نسبت به انتخابشان بی تفاوت باشند نمی توانند انتظار مجلسی موفق را داشته باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۵    
سامانه ای با عنوان "فرادید" که قرار بود برای آگاهی از کیفیت شاخص های شبکه ملی اطلاعات در اختیار عموم قرار گیرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون موردی از ویروس کرونا در کشور نداشته ایم اما برای کنترل بیشتر درخواست کرده ایم که دریافت ویزای ورود شهروندان چین به اخذ کارت سلامت مقید شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی عصر روز جمعه (11 بهمن) خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۶    
رئیس جمهور گفت: نظام ما روی رفراندوم است و آن همه پرسی اول بود که تعیین کرد نظام ما جمهوری اسلامی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۵    
بررسی آمارهای منتشره سامانه کُدال حاکی از تولید 103 هزار و 677 دستگاه خودرو از سوی سه خودروساز مطرح و بزرگ کشور یعنی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو در دی ماه امسال است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۵    
دبیر علمی نهمین کنگره کشوری سوختگی، از سوختگی الکتریکی به عنوان یکی از آسیب های شایع در محیط کار نام برد و گفت: بالای 30 درصد از این موارد منجر به قطع عضو فرد آسیب دیده می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان دیپلماسی می خواهم که مراقب صحبت هایشان باشند چرا که دشمنان از حرف های آنان سوءاستفاده می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۱    
ارتش آمریکا از مرگ یکی از نیروهایش در پی سانحه ای در جریان یک عملیات در سوریه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۵    
تازه ترین تحقیقات پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی تهران تایید می کند که کاهش حس بویایی از علائم زوال عقلی است و تست بویایی می تواند در تشخیص زودهنگام آغاز فرآیند ابتلا به آلزایمر موثر باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از بررسی واگذاری طرح پرورش میگو در جزیره قشم خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۲    
سردار اشتری درباره کشفیات موادمخدر در 10 ماه گذشته توضیح داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۶    
جلسه علنی مجلس به منظور بررسی طرح ها و لوایح با حضور وکلای ملت آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۰    
گردشگری ایران هرچند در روزهای اخیر شاهدجفاهای زیادی از داخل و خارج کشور بود، اما مشخص شد نه تنها کشورمان کمیته بحران برای حل آن نداشت بلکه متولیان گردشگری نیز تدبیری برای خروج از آن ندارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۷    
محققان دریافتند باکتری های موجود در گرد و غبار خانگی می توانند موجب انتشار ژن های مقاوم به آنتی بیوتیک شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۱    
یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هیچیک از مسافران پرواز کاسپین آسیب ندیده اند و همگی در سلامت از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۵    
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: شورای نگهبان بر اساس اطلاعات مستند، عمل می کند و این جوسازی علیه شورای نگهبان تازگی ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۱    
با وجود گسترش آسیب های ناشی از سیل در جنوب غربی کشور، هنوز هیچ برآورد مشخصی از میزان خسارت واردشده به تولید صنایع دستی اعلام نشده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علت راه اندازی پویش فشار خون را بی اطلاعی 45 درصد مردم از ابتلا به بیماری فشار خون بالا دانست و گفت: به واسطه این پویش ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۲    
پرداخت هزینه های مربوط به تعمیر آسانسور یکی از عمده ترین مشکلاتی است که همواره در ساختمان های مسکونی پیش می آید، اما برای حل این مشکل قوانینی وجود دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۶    
همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور صبح امروز -دوشنبه- با حضور رییس جمهوری در وزارت کشور آغاز به کار کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۲    
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر کشور گفت:سوخت بر اساس پیمایش به تمامی سواری های کرایه ای از ابتدای اسفند تخصیص می یابد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۷:۵۲    
یک منبع مطلع آمریکایی احتمال داد، دونالد ترامپ بخشی از طرح موسوم به "معامله قرن" را در جریان دو دیداری که با بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس برگزار خواهد کرد، پرده برداری می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۷:۴۶    
رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده گفت: در حال حاضر قیمت های موادشوینده نسبت به یک ماه گذشته، ثابت مانده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۷:۴۶    
بررسی عادات غذایی ده ها هزار نفر در آمریکا نشان می دهد که رژیم های غذاییِ سالم با میزان چربی و کربوهیدرات پایین، خطر مرگ و میر بر اثر عوامل مختلف را کاهش می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۷:۳۷    
امروز دانش ساخت موشک بسیار پیچیده و فقط در اختیار چند کشور است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۷:۳۷    
درباره صدور کارت معافیت سربازی برای متعهدین خدمت در دستگاه های غیر نظامی بیشتر بدانید.