سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۵Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 11 دی 1395 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 31 فروردین 1395 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 توریسم آنلاین 31 خرداد 1395 توریسم آنلاین 31 تیر 1395 توریسم آنلاین 31 مرداد 1395 توریسم آنلاین 31 شهریور 1395 توریسم آنلاین 30 مهر 1395 توریسم آنلاین 30 آبان 1395 توریسم آنلاین 30 آذر 1395 توریسم آنلاین 30 بهمن 1395 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 1 دی 1395 توریسم آنلاین 2 دی 1395 توریسم آنلاین 3 دی 1395 توریسم آنلاین 4 دی 1395 توریسم آنلاین 5 دی 1395 توریسم آنلاین 6 دی 1395 توریسم آنلاین 7 دی 1395 توریسم آنلاین 8 دی 1395 توریسم آنلاین 9 دی 1395 توریسم آنلاین 10 دی 1395 توریسم آنلاین 11 دی 1395 توریسم آنلاین 12 دی 1395 توریسم آنلاین 13 دی 1395 توریسم آنلاین 14 دی 1395 توریسم آنلاین 15 دی 1395 توریسم آنلاین 16 دی 1395 توریسم آنلاین 17 دی 1395 توریسم آنلاین 18 دی 1395 توریسم آنلاین 19 دی 1395 توریسم آنلاین 20 دی 1395 توریسم آنلاین 21 دی 1395 توریسم آنلاین 22 دی 1395 توریسم آنلاین 23 دی 1395 توریسم آنلاین 24 دی 1395 توریسم آنلاین 25 دی 1395 توریسم آنلاین 26 دی 1395 توریسم آنلاین 27 دی 1395 توریسم آنلاین 28 دی 1395 توریسم آنلاین 29 دی 1395 توریسم آنلاین 30 دی 1395 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال بختیاری از ثبت شیرسنگی (برد شیر) و آیین شاهنامه خوانی این استان در فهرست آثار ملی خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۷    
3 بازیگر زن ایرانی که بالای 5 میلیون فالوور در اینستاگرام دارند، را بیشتر بشناسید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۳    
شهر ناشناخته چین را ببینید که فقط با نام 404 شناخته می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در سعادت آباد تهران طی دی ماه 95است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۴    
علیرضا نیکبخت واحدی هافبک اسبق تیم ملی، استقلال و پرسپولیس پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی را پذیرفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۳    
معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان،گفت: با انجام سرمایه گذاری به روش BLT ( ساخت، اجاره و واگذاری) پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت پایانه سلام فرودگاه امام خمینی (ره) به 48 درصد رسیده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۵    
توریسم آنلاین: برودت هوا و سرما در شمال فرانسه.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۳    
هنگامی که سخن از فستیوالهای شلوغ لبریز از خرابکاری ، آشفتگی و جنگ غذایی به میان می آید،"اسپانیا" حرف اول را می زند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۳    
توریسم آنلاین: برودت هوا و سرما در شمال فرانسه.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۰:۲۸    
بوئینگ MD88 شرکت هواپیمایی تابان که ساعت 19 امروز قصد خروج از باند فرودگاه مهرآباد را داشت، به دلیل از دست رفتن یکی از موتورهایش مجبور به بازگشت به باند شد. این سانحه خوشبختانه هیچ مصدومی نداشته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۳    
توریسم آنلاین :بعضی مواقع جمله های کوتاه چنان تاثیری در زندگی می گذارند که باورش قابل تصور نیست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۳    
قورباغه سبزرنگ عجیبی را می بینید که اعضای داخلی بدن همچون رگ ها، روده و حتی قلب آن قابل مشاهده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۸    
شرکت هواپیمایی تابان اعلام کرد سانحه امروز به دلیل نقص فنی در هواپیمای بوئینگ MD این شرکت اتفاق افتاده اما با توجه به بازگشت هواپیما به باند تمام مسافران سالم هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۸    
هواپیمای MD88 شرکت هواپیمایی تابان که دقایقی قبل قصد خروج از باند فرودگاه مهرآباد را داشت، به دلیل از دست رفتن یکی از موتورهایش مجبور به بازگشت به باند شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۳    
علیرضا خمسه بازیگر محبوب سینما و تلویزیون است که در این مطلب عکس های علیرضا خمسه را در کنار همسر و 2 فرزند دخترش را مشاهده می کنید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۳    
این مدل 24 ساله انگلیسی که از به نمایش گذاشتن بدن خود خسته شده است، اکنون رو به پوشش های اسلامی و حجاب و روسری آورده است و در عکس های مدل خود از پوشش اسلامی استفاده می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۳    
توریسم آنلاین: نمایی از کایاک بر روی رودخانه ترنت انگلستان.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۸:۵۸    
توریسم آنلاین: پرواز دسته جمعی سارهای مهاجر در آسمان فلسطین.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۷    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی دستیابی به 32 منوی غذای ایرانی و ورود به لیست غذای رستوران ها را یکی از دستاوردهای جشنواره های منطقه ای سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری عنوان کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۶    
مهاجم استقلال در دومین روز پیاپی در تمرینات این تیم شرکت نکرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۶    
توریسم آنلاین :در "ساحل دریای سرخ" واقع در چین که به خاطر خاک قلیایی امکان رشد گیاهان را به صفر برساند اما در ماه آوریل این منطقه مملو از گیاهان سیاه شور دریایی می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۱    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل گفت: مقاماتی از کمپانی ATR روز چهارشنبه به تهران می آیند تا با مرور آخرین نسخه از قرارداد 400 میلیون دلاری ایران و ATR این قرارداد به امضای نهایی طرفین ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۰    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مدیریت تقاضا و بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه به گردشگران را رویکرد و راهبرد ستاد هماهنگی خدمات سفر در استان ها عنوان کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۵    
توریسم آنلاین :الناز شاکر دوست تازه ترین عکس اینستاگرامش را به مه تهران اختصاص داده و خیلی کوتاه نوشته:"شهری مه گرفته گلدان شمعدانی و من".
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۰    
بزرگ شدن این تومورها و خونریزی گاه به گاه آنها موجبات رنج این پیرزن بنگلادشی را که با پسرش زندگی می کند فراهم آورده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۰    
کودک 6 ساله بلژیکی که بدون اجازه از غذای خانواده اش خورده بود، پس از 15 ساعت اسارت در بالکن سرد، نیمه جان به بیمارستان انتقال یافت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۵    
پزشک متخصص کودکان که به اتهام آزار و اذیت بیماران کم سن و سالش در زندان به سر می برد با شکایت جدیدی در سن 81 سالگی بار دیگر محکوم شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۵    
پالس مثبت ستاره نیجریه ای پیکان برای پرسپولیسی ها اتفاقات جالبی را رقم زد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۰    
پلیس برزیل اعلام کرد که سفیر یونان در این کشور به دست معشوقه زنش و با همدستی این زن در خانه ای در حومه ریودوژانیرو کشته شده و در همین راستا سه متهم را دستگیر کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۰    
توریسم آنلاین :جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی در گرگان در حال برگزاری است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۵    
بزرگترین رویداد گردشگری ایران با بیش از 250 راهنمای گردشگر خارجی بهمن ماه برگزار می شود اما در این میان عده ای هستند که اهمیت این رویداد بین المللی را در نظر نگرفته و با آن قهر کرده اند!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۵    
توریسم آنلاین :دهکده هنرهای صنایع دستی استان خراسان جنوبی را در فیلم زیر ببینید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۵    
مربی یک کروکودیل در تایلند حین اجرای برنامه مورد حمله وحشتناک این حیوان درنده قرار گرفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۵    
توریسم آنلاین :مهران مدیری شب گذشته میزبان ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون و حمید منوچهری گوینده، دوبلور و کارگردان رادیو در برنامه دورهمی بود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 15 تهران طی دی ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۴    
توریسم آنلاین :"پاموک کاله" یا قلعه پنبه ای مجموعه طبیعی حوضچه های آب گرم است که سالهاست در استان دنیزلی ترکیه می جوشند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۰    
توریسم آنلاین :"پاموک کاله" یا قلعه پنبه ای مجموعه طبیعی حوضچه های آب گرم است که سالهاست در استان دنیزلی ترکیه می جوشند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۰    
توریسم آنلاین :به هر حال استفاده از دستگاه خودپرداز یا همان عابربانک خودمان، به اشکال گوناگونی صورت می گیرد!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۰    
وقت شناسی چیزی است که بیشتر مردم دنیا با آن درگیرند که سه حالت دارد: یا خودشان وقت شناس نیستند یا با آدمهای بدقول سر و کار دارند یا برای وقت شناس بودن قسم خورده اند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۰    
یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی جهت عرضه کالا و خدمات،برگزاری نمایشگاه است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۷:۲۵    
هرچه فناوریهای دیجیتال آسان تر و قابل دسترس تر شد،علاقه مندی به دنیای عکاسی نیز افزایش یافت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۷:۲۴    
اگر تماشای تصاویر دلنشین از نقاط مختلف دنیا را در برنامه روزانه خود قرار دهید و قبل از شروع کارتان،همانطور که جلوی مانیتور نشسته اید ،عکسهای زیبا ببینید، تغییرات جالبی در روحیه تان بوجودخواهد آمد.