پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 26 مهر 1396 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 31 فروردین 1396 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 31 خرداد 1396 توریسم آنلاین 31 تیر 1396 توریسم آنلاین 31 مرداد 1396 توریسم آنلاین 31 شهریور 1396 توریسم آنلاین 30 آبان 1396 توریسم آنلاین 30 آذر 1396 توریسم آنلاین 30 دی 1396 توریسم آنلاین 30 بهمن 1396 توریسم آنلاین 2 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 مهر 1396 توریسم آنلاین 2 مهر 1396 توریسم آنلاین 3 مهر 1396 توریسم آنلاین 4 مهر 1396 توریسم آنلاین 5 مهر 1396 توریسم آنلاین 6 مهر 1396 توریسم آنلاین 7 مهر 1396 توریسم آنلاین 8 مهر 1396 توریسم آنلاین 9 مهر 1396 توریسم آنلاین 10 مهر 1396 توریسم آنلاین 11 مهر 1396 توریسم آنلاین 12 مهر 1396 توریسم آنلاین 13 مهر 1396 توریسم آنلاین 14 مهر 1396 توریسم آنلاین 15 مهر 1396 توریسم آنلاین 16 مهر 1396 توریسم آنلاین 17 مهر 1396 توریسم آنلاین 18 مهر 1396 توریسم آنلاین 19 مهر 1396 توریسم آنلاین 20 مهر 1396 توریسم آنلاین 21 مهر 1396 توریسم آنلاین 22 مهر 1396 توریسم آنلاین 23 مهر 1396 توریسم آنلاین 24 مهر 1396 توریسم آنلاین 25 مهر 1396 توریسم آنلاین 26 مهر 1396 توریسم آنلاین 27 مهر 1396 توریسم آنلاین 28 مهر 1396 توریسم آنلاین 29 مهر 1396 توریسم آنلاین 30 مهر 1396 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۸    
چهارمین اجلاس روسای سازمان های هواپیمایی خاورمیانه ایکائو، با حضور 17 کشور و هشت سازمان بین المللی در حوزه هواپیمایی غیرنظامی، در مسقط پایتخت عمان برگزار شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۶:۴۳    
توریسم آنلاین: رونمایی از گران ترین کیف پول الماس دنیا با وزن تقریبی جواهرات بیش از 382 قیراط و دارای بیش از 4517 قطعه الماس برای حراج کریستی – هنگ کنگ
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۳    
در سه ماهه نخست سال جاری رشد بخش مسکن 7 درصد بوده که هنوز شاهد پایین بودن بازده سرمایه در این بخش هستیم، اما پیش بینی می شود نرخ رشد بخش ساختمان در نیمه دوم سال جاری بالاتر از نرخ تورم قرار بگیرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۳    
سالن نمایشگاه مرکز ملی و فرهنگی شهر قازان پایتخت جمهوری تاتارستان میزبان جلوه های طبیعیت و معماری ایران است که روس ها از آن استقبال گسترده می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۸    
رایزن بازرگانی ایران در باکو گفت: صنعت گردشگری جمهوری آذربایجان 25 درصد گردشگران خود را از ایران جذب می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۳    
رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: در ایام اربعین حسینی بیش از 130 ایستگاه ثابت و متحرک بازرسی در مسیر تردد زائرین اربعین فعالیت خواهند کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۳    
روزنامه داناس چاپ روز چهارشنبه صربستان در گزارشی نوشت: ایران مجددا در نقشه گردشگری جهان قرار گرفت، آمار رسمی نشان می دهد که از 21 مارس 2016 تا 20 مارس سال 2017 بیش از 6 میلیون نفر از ایران دیدن کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۸    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه برای توسعه گردشگری افراد و دستگاه های مختلف نقش دارند گفت: در این میان با توجه به نقش یگان حفاظت میراث فرهنگی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳    
وزیر ارتباطات از ارائه خدمات اینترنتی رایگان به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: اپراتورهای ایرانی و عراقی تلفن همراه در طول مسیر پیاده روی اربعین به ارائه این خدمات می پردازند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳    
بازار اجاره مسکن در آخرین روزهای مهرماه با افزایش عرضه فایل های رهن کامل مواجه شد. در حالی که از ابتدای تابستان سال گذشته ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۳    
به پیشنهاد معاون میراث فرهنگی و موافقت معاون رییس جمهور، "کیا پارسا" به مدیریت مجموعه سعدآباد منصوب شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید موقتی و احتمال گردوخاک در برخی استانهای کشور خبرداد و گفت: این وزش باد در سمنان، یزد، کرمان، خراسان رضوی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۳    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی چشم انداز نیاز به مسکن طی 10 سال پیش رو را تشریح کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۲۳    
باستان شناسان با گمانه زنی، بررسی معماری و سفالینه های بقایای بنای بلغورخانه احتمال می دهند که این بنا، آرامگاهی از دوره تیموری باشد. بلغورخانه تربت جام، آرامگاهی تیموری است
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۸    
سپردن وثیقه مالی برای دانشجویان و طلاب مشمول که متقاضی خروج از کشور برای شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند، برداشته شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۳    
طالبیان گفت: ما موافق تأمین امنیت مجلس هستیم اما می توان از دیوارهای پیش ساخته فلزی استفاده کرد. باید اقدامات امنیتی انجام شود اما نباید این تأمین امنیت با زیرسؤال بردن زیرساخت های فرهنگی اجتماعی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۸    
معاون کالاهای سرمایه ای سازمان حمایت، جزییات نرخ بلیت هواپیما در اربعین با مصوبه این سازمان را اعلام کرد و گفت: نرخ بلیت در ایام اربعین حداکثر 1.5میلیون تومان خواهد بود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۴۳    
یک مسئول میراث فرهنگی از توقف طرح دیوارکشی مجلس خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۴    
در طبیعت همیشه صحنه های زیبایی وجود دارد که نشان از هنرمندی پروردگار یکتاست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۴    
لهستان به واسطه طبیعت خاصش از زیبایی های چشگیری برخوردار است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۴    
مردم سراسر دنیا،برای ایجاد اوقات فراغت و تفریح ،به کارهای مختلفی می پردازند و جشنواره ها و فستیوال های متعددی برگزار می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۴    
شیرها از جمله موجودات باهوش پهنه گیتی هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۴    
در گذشته در روستاها، افراد خیری وجود داشتند که ریش سفید و معتمد اهالی محل به حساب می آمدند و در گره گشایی از مشکلات مردم از هیچ کوششی فرو گذار نمی کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۴    
گل بود به سبزه نیز آراسته شد! این مَثَل، حال و روز آثار تاریخی فارس است. آثاری که یا به پیست دوچرخه سواری و موتورسواری تبدیل می شوند و یا به محل نگهداری دام!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در مناطق غربی تهران طی مهر ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۹    
توریسم آنلاین: صومعه قرن سیزدهمی گنوروانک" در 120 کیلومتری ایروان-ارمنستان-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۹    
توریسم آنلاین: بازی کودکان سومالی در حاشیه دریا در منطقه "حمار وین"
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۹    
پژوهشگران موسسه کریرکست (CareerCast) ادعا می کنند که جذابیت هر شغلی می تواند با چند فاکتور و عامل مشخص اندازه گیری شود. حالا این محققان روشی برای پیدا کردن بهترین شغل دنیا پیدا کرده اند!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۴    
بسیاری از بازیگران هالیوودی نشان داده اند که وقتی پای روابط عاشقانه به میان بیاید سن برایشان هیچ اهمیتی ندارد هر چند چنین روابطی برای بسیاری دیگر قابل درک نیست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۴    
شیدا فهیمی 31 ساله و دانشجوی رشته تربیت بدنی است. او سه ساله بود که به علت تماشای رشته ژیمناستیک از تلویزیون و همچنین شرکت یکی از اقوام شان در این رشته ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۹    
اپلیکیشن ها یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی با موبایل در عصرکنونی هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۹    
سیب معمولا در سه رنگ زرد، قرمز و سبز کاشت و فروخته می شود و همه آنها یک نقطه مشترک دارند. در همه سیب ها به هر رنگی که باشند گوشتی زرد رنگی وجود دارد که تمام خواص در آن قرار دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۹    
کشتی هایی که در هرمز ساخته می شود برای بحرپیمایی خیلی خطرناک است و مردمی که با آن سفر می کنند همیشه در معرض خطرند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۹    
در یکی از شهرهای چین مسیرهایی جداگانه در پیاده رو ها برای استفاده کنندگان تلفن همراه ساخته شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۹    
برای دیدن بهترین باغ وحش دنیا باید به شهر وین سفر کرد. این باغ وحش در قرن17 میلادی تاسیس شده و می توان آن را قدیمی ترین باغ وحش عمومی دنیا دانست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۹    
لونلی پلنت- تنها انتشاراتی مخصوص کتاب های راهنمای مسافرت- باهمکاری سازمان بین المللی حمل ونقل هوایی پیش بینی هایی برای سفرهای آینده کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۴    
یکی از مسایل مورد علاقه خانم ها، طرز تهیه غذاهای متنوع است. رسانه ها-چه رسانه های مکتوب و چه رسانه های آنلاین و چه رسانه های تصویری مانند تلویزیون-همواره این مهم را مد نظر قرار داده و مطالب و برنامه ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۴    
اوایل مهر 96 فیلمی در شبکه های مجازی پخش شد که نشان می داد یک نفر در حال بالا رفتن از دیوار ارگ کریم خان زند در شیراز است و رهگذران نیز از این اقدام عکس و فیلم می گرفتند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۴    
به دلیل رکود عمیق در بازار مسکن، دغدغه ای در ارتباط با تورم در بخش مسکن و افزایش قیمتِ افسار گسیخته آن به اذهان متبادر نمی شود، بنابراین با عنایت به پیش بینیِ عدم امکان استمرار رکود ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۹    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد باکو در کشور جمهوری آذربایجان، در مهر ماه جاری به شرح جدول زیر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۴    
خرید و فروش آپارتمانهای کمتر از 50 متر در شهر تهران طی شش ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد کاهش یافته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۹    
زمانی تصویربرداری از دنیای زیر آب غیر ممکن بود،بعدها ،کاری دشوار اما امکانپذیر و امروزه به کمک تکنولوژی جدید کاری مفرح ،جالب و هیجان انگیز است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۹    
هجوم ماهی های مرکب شب تاب در فصل بهار اتفاق می افتد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۹    
عکاسی هنر و حرفه ای دوست داشتنی است که گاه عکاسان اهل خطر برای یک سوژه،جان خود را به خطر می اندازند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۹    
در طول سالهایی که شاغل هستید و هر روز از یک مسیر به سرکارتان می روید ،آیا شده چهره هر روز خود را تصور کنید؟ که شاداب یا خواب آلود به مکانی همیشگی می روید تا همان کارها را باز تکرار کنید!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۴    
"پاندا" ها یکی از بامزه ترین موجوداتی هستند که به خاطر ظاهر و بازیگوشی شان بسیار مورد توجه اند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۴    
طبیعت گردی یکی از پرطرفدارترین نوع گردشگری است. گشت و گذار و تماشای جلوه های ویژه طبیعت، گونه های نادر گیاهی و جانوری، هوای پاک، و آشنایی نزدیک با فرهنگ اقوام مختلف ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۴    
افسردگی فصلی یک اختلال خلقی است که هر ساله در همان زمان اتفاق می افتد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۱۴    
چند ماه پیش بود که خبر جدایی "جنیفر گارنر" از "بن افلک" در رسانه ها مطرح شد و این زوج با وجود داشتن 3 فرزند ادامه زندگی را ناممکن دانستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۱۴    
"تیلور سوئیفت" خواننده جوان مشهوری است که روز پیش عکس جالبی در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۰۹    
مونیکا بلوچی بازیگر 51 ساله ایتالیایی است که بارها به عنوان زیباترین زن دنیا انتخاب شده است.