جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۳:۰۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 20 آبان 1397 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 29 اسفند 1396 توریسم آنلاین 31 فروردین 1397 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 31 خرداد 1397 توریسم آنلاین 31 تیر 1397 توریسم آنلاین 31 مرداد 1397 توریسم آنلاین 31 شهریور 1397 توریسم آنلاین 30 مهر 1397 توریسم آنلاین 1 آذر 1397 توریسم آنلاین 30 دی 1397 توریسم آنلاین 1 بهمن 1397 توریسم آنلاین 2 اسفند 1397 توریسم آنلاین 1 آبان 1397 توریسم آنلاین 2 آبان 1397 توریسم آنلاین 3 آبان 1397 توریسم آنلاین 4 آبان 1397 توریسم آنلاین 5 آبان 1397 توریسم آنلاین 6 آبان 1397 توریسم آنلاین 7 آبان 1397 توریسم آنلاین 8 آبان 1397 توریسم آنلاین 9 آبان 1397 توریسم آنلاین 10 آبان 1397 توریسم آنلاین 11 آبان 1397 توریسم آنلاین 12 آبان 1397 توریسم آنلاین 13 آبان 1397 توریسم آنلاین 14 آبان 1397 توریسم آنلاین 15 آبان 1397 توریسم آنلاین 16 آبان 1397 توریسم آنلاین 17 آبان 1397 توریسم آنلاین 18 آبان 1397 توریسم آنلاین 19 آبان 1397 توریسم آنلاین 20 آبان 1397 توریسم آنلاین 21 آبان 1397 توریسم آنلاین 22 آبان 1397 توریسم آنلاین 23 آبان 1397 توریسم آنلاین 24 آبان 1397 توریسم آنلاین 25 آبان 1397 توریسم آنلاین 26 آبان 1397 توریسم آنلاین 27 آبان 1397 توریسم آنلاین 28 آبان 1397 توریسم آنلاین 29 آبان 1397 توریسم آنلاین 30 آبان 1397 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در مناطق غربی تهران طی آبان ماه 97 است ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۳    
بانک ها امروز هر دلار آمریکا را تا 12 هزار و 510 تومان خریدند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۲    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از کارگاه نقاشی روی سفال در شهر همدان که با همراهی معاون صنایع دستی این سازمان انجام شد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۲    
طبق اطلاعیه فرودگاه مهرآباد مانور دوسالانه طرح اضطراری این فرودگاه در روز سه شنبه 22 آبان 97، بدون اعمال هیچ گونه تأخیر و جابه جایی زمانی در پروازهای ورودی و خروجی برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۲    
اقتصادآنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری ترکیبی به مقصد استانبول در آبان ماه97 به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۷    
معاون عملیات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: هم اینک بخش ناوبری فرودگاههای کشور نیاز خاصی به تجهیزات خارجی ندارد و تحریمهای جدید مشکلی در این حوزه ایجاد نمی کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۷    
مدیر اجرایی رالی جاده ابریشم گفت: بزرگ ترین و هیجان انگیزترین مسابقه رالی خودروهای دودیفرانسیل کشور با عنوان “رالی جاده ابریشم” یکم و دوم آذرماه در استان سمنان برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۷    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از اتصال خط آهن ارومیه رشت و میانه تبریز خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۷    
مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد گفت: فصل جدید حفاظت و مرمت این محوطه باستانی با همکاری ایتالیا در ایوان جنوب شرقی کاخ اختصاصی کوروش آغاز شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۱۱    
فصل سوم کاوش در مجموعه غار و پناهگاه صخره ای باوه یوان در راستای پروژه ردیابی گذار از پارینه سنگی میانی به نوین در غرب زاگرس میانی در دره ناودرون استان کرمانشاه آغاز شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۶    
جشن امضای پاییزه لاک پشت پرنده با حضور بیش از 50 نویسنده، تصویرگر و مترجم کتاب کودک و نوجوان امروز دوشنبه 21 آبان در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۱    
تعارف را کنار بگذارید و ببینید آیا واقعا این استقلال در فرم فعلی اش می تواند به آسانی تیم هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی را کنار بزند؟
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۱    
مدیر کل میراث فرهنگی فارس گفت: کاوش و خواناسازی کاروانسرای زکی خانی زرقان با مجوز پژوهشکده باستان شناسی کشور و نظارت اداره کل میراث فرهنگی فارس انجام شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نخستین پل تمام شیشه ای کشور در شهرستان هیر تا پایان اسفندماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۶    
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری گفت: از دولت جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنم که به حوزه گردشگری اهمیت می دهند و موضوعات مربوط به این حوزه را پیگیری می کنند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۳۶    
دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی با ابراز رضایت از برگزاری چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته سازمان جهانی جهانگردی در همدان و نه در تهران یا اصفهان، گفت: ما اینجائیم تا از گردشگری ایران حمایت کنیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۲۶    
نگاه بلند مسئولانِ همدانی تا ساخت هتل در عرصه غار علیصدر و فعالیت معدن در عرصه غار سراب بالا می رود، اما به نظر می رسد به ماندگارترین سرمایه های این شهر نگاهی ندارند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۲۶    
معاون فنی و زیربنایی راه آهن گفت: رئیس جمهور اخیراً دستور داد کل مسیر 32 کیلومتری خط آهن شلمچه به بصره با هزینه ایران ساخته شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۲۱    
بهروز عمرانی، باستان شناس در حکمی از معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به سمت سرپرست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۱    
توریسم آنلاین: نمایی از لندن از فراز بلندترین چرخ و فلک اروپا یا چشم لندن به ارتفاع 135 متر
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۳    
دو دختر پسرنما با گریم و گذاشتن ریش و سبیل موفق شدند بازی پرسپولیس و کاشیما را از نزدیک تماشا کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۷    
مراسم ازدواج مرد کوتوله با معلم زن زیبا برگزار شد؛ مردی جوان که کمتر از یک متر قد دارد که مدتی پیش به عنوان اولین عضو کوتوله شورای شهر انتخاب شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۷    
آزاده نامداری که سال گذشته انتشار فیلم و عکس های جنجالی اش در سوییس حسابی سرو صدا کرد عکس متففاوتی در اینستاگرامش منتشر کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۱    
مایکل از کسانی بود که من به او تمایل داشتم اما وی از اصلا به من توجهی نمی کرد و با این که مجرد هم بود اما تمایلی به من نشان نمی داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۶    
اقتصادآنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد باکو در آبان ماه97 به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۷    
در شرایطی که گردشگران غربی تحت تاثیر تهدیدها و تحریم های آمریکا برای سفر به ایران تردید دارند و سفرهایشان را به تعویق انداخته اند و یا کنسل کرده اند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از انجام تلاش هایی با هدف توسعه گردشگری ورزشی در این استان خبر داد و گفت: در این راستا تفاهمنامه ای با اداره کل ورزش و جوانان مبادله شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۰    
طی کمتر از دو ماه سپری شده از پاییز بازار املاک کلنگی نیز به دنباله روی از آپارتمان های مسکونی از حرارت افتاده و مراجعه سازندگان و سرمایه گذاران برای خرید این واحدها با کاهش همراه بوده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۰    
کانال رسمی باشگاه استقلال پس از شکست پرسپولیس مقابل کاشیما دست به حرکت عجیبی زد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۲    
از آن به عنوان کلیپ شاهکار برنامه نود یاد می شود.در فضای مجازی عنوان می شود: تاریخ این کلیپ را فراموش نخواهد کرد و...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۳    
دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با انتقاد از نپیوستن بعضی دستگاه ها به سامانه این قانون، از رسانه ها و خبرنگاران خواست دستگاه های بی اعتنا را معرفی کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۳    
اقتصادآنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد پوکت در آبان ماه97 به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۳    
یک دستگاه آپارتمان 133 متری واقع در دریاچه چیتگر، بلوار جوزانی با مبلغ 997 میلیون و 500 هزار تومان معامله می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۳    
ساماندهی و بهسازی خانه استاد لرزاده تحت عنوان “خانه معمار “در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران قرار گرفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۸    
معاون فنی و زیربنایی راه آهن از بهره برداری راه آهن قزوین-رشت در ماه آینده خبر داد و با بیان این که برای اتصال راه آهن به مراکز بار نیازمند ساخت 500 کیلومتر خطوط آنتی هستیم ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۲    
خوانندگان از این هفته با برگزاری کنسرت های متعددی در سراسر نقاط ایران با طرفدارانشان دیدار خواهند کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۲    
بوردا آدریان نقاش و عکاس متولد 1978 و زاده شهر رگین –رومانی- است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۲    
پایان مراسم اربعین امسال و بازگشت زائران ایرانی از سفر کربلا با انتقادهای مدیران و دست اندرکاران دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی به نحوه مدیریت این سفرها همراه بود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۸    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز در 6 استان کشورمان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و آبگرفتگی معابر عمومی پیش بینی کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۳    
مصیب امیری، بر سفر 28 هزار و 500 نفر گردشگر از ابتدای سال جاری به استان فارس تاکید کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۰    
پرسپولیس با نایب قهرمانی در آسیا، پاداش نقدی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۰    
ادل لوری بلو ادکینز ستاره 30 ساله بریتانیایی است که تاکنون جوایز زیادی را دریافت کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۰    
معاون فرهنگی موزه ملی ایران از برگزاری کنفرانس بین المللی “افغانستان، آسیای مرکزی و ایران- میراث مشترک در مسیر راه ابریشم و کریدورهای اروپا” با شرکت نمایندگان کشورهای منطقه از جمله ایران، افغانستان ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۶    
اگر به طبیعت گردی و ورزش های آبی علاقه مند هستید، تا هوا چندان سرد نشده، بهتر است یک روز را به تفریحات هیجان انگیز در طبیعت و کنار آب بگذرانید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۰۵    
کمتر پسربچه ای پیدا می شود که در کودکی رویای خلبان شده را نداشته باشد!