پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 21 آبان 1397 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 29 اسفند 1396 توریسم آنلاین 31 فروردین 1397 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 31 خرداد 1397 توریسم آنلاین 31 تیر 1397 توریسم آنلاین 31 مرداد 1397 توریسم آنلاین 31 شهریور 1397 توریسم آنلاین 30 مهر 1397 توریسم آنلاین 1 آذر 1397 توریسم آنلاین 30 دی 1397 توریسم آنلاین 1 بهمن 1397 توریسم آنلاین 2 اسفند 1397 توریسم آنلاین 1 آبان 1397 توریسم آنلاین 2 آبان 1397 توریسم آنلاین 3 آبان 1397 توریسم آنلاین 4 آبان 1397 توریسم آنلاین 5 آبان 1397 توریسم آنلاین 6 آبان 1397 توریسم آنلاین 7 آبان 1397 توریسم آنلاین 8 آبان 1397 توریسم آنلاین 9 آبان 1397 توریسم آنلاین 10 آبان 1397 توریسم آنلاین 11 آبان 1397 توریسم آنلاین 12 آبان 1397 توریسم آنلاین 13 آبان 1397 توریسم آنلاین 14 آبان 1397 توریسم آنلاین 15 آبان 1397 توریسم آنلاین 16 آبان 1397 توریسم آنلاین 17 آبان 1397 توریسم آنلاین 18 آبان 1397 توریسم آنلاین 19 آبان 1397 توریسم آنلاین 20 آبان 1397 توریسم آنلاین 21 آبان 1397 توریسم آنلاین 22 آبان 1397 توریسم آنلاین 23 آبان 1397 توریسم آنلاین 24 آبان 1397 توریسم آنلاین 25 آبان 1397 توریسم آنلاین 26 آبان 1397 توریسم آنلاین 27 آبان 1397 توریسم آنلاین 28 آبان 1397 توریسم آنلاین 29 آبان 1397 توریسم آنلاین 30 آبان 1397 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۲۸    
مازندرانی ها این روزهاچشم به آسمان دوخته اند و در انتظار میهمانی به نام” امید” هستند.درنای خوش قدوقامتی که “امید ” نام دارد و تنها بازمانده از درناهای گله غربی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۵    
یک دستگاه آپارتمان 61 متری واقع در ظفر دلیری، خیابان آزاد منجیری با مبلغ 793 میلیون تومان معامله می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۰    
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری گفت: باید برای حفاظت از غارعلیصدر تلاش شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۰    
در حال حاضر، سفر به سراسر جهان بدون دانستن زبان بومی آن منطقه کار غیر ممکنی نیست، چون در عصر فناوری و ارتباطات امروزی با دیگران بدون دانستن زبان مادری آنها به راحتی می توان ارتباط برقرار کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۵۴    
حتما برای شما هم جالب است بدانید که چرا ستاره های هالیوود حتی با گذشت زمان همچنان زیبا و جذاب، مانند دوران جوانی خود، به نظر می رسند؟
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۹    
استاد دانشگاه سوئیس گفت: توسعه گردشگری در گرو توزیع اطلاعات و استفاده از فناوری نوین است به طوریکه در برخی کشورهای جهان ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۴    
هواپیمایی کشور قطر پس از بررسی های به عمل آمده از سوی انجمن بین المللی حمل و نقل (یاتا) موفق شد نخستین شرکت هواپیمایی در جهان باشد که مجوز استفاده از سامانه ردیابی چمدان های مسافران را دریافت می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نشست خبری مشترک با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری که در حاشیه چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری در همدان برگزار شد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۲۴    
بعد از مصدومیت ماهینی و انصاری مدافع مستحکم پیکان گزینه خرید پرسپولیس در زمستان است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۹    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس که در ابتدای لیگ هجدهم قصد جدایی از این تیم را داشت به احتمال زیاد نیم فصل به تیم دیگری خواهد رفت تا معادلات دروازه ها بهم بریزد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۴    
نیم فصل اول برای آبی ها آن طور که انتظار داشتند پیش نرفته است. پرونده نقل و انتقالات تابستانی استقلال دیر بسته شد و خریدهای جدید این تیم نتوانستند جایگرین خوبی برای بازیکنان جدا شده در زمستان باشند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۴    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مقرر شد کارشناسان سازمان جهانی گردشگری در ایجاد حساب های اقماری گردشگری و تدوین برنامه جامع گردشگری کشور به ما مشاوره بدهند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۴    
گرشاسبی از روز 26 آبان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیست مگر اینکه در این شش هفت روز باقیمانده باشگاه پرسپولیس به یک باشگاه خصوصی تبدیل شود که تقریبا امری نشدنی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۹    
سازمان هواشناسی کشور برای 8 استان کشور در روز چهارشنبه و پنجشنبه، “بارش شدید باران”، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها پیش بینی کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۴    
شرکت فرودگاه ها جدیدترین آمارها از پروازهای انجام شده در مهرماه سال 97 را اعلام کرده که این عدد در قیاس با مدت مشابه سال قبل کاهش 22 درصدی را نشان می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۳۸    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همراه با زوراب پلولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری از مجموعه تفریحی و گردشگری گنجنامه همدان و نمایشگاه استارت آپ های گردشگری و ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۸    
درخشش دو کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در تراکتورسازی تبریز دقیقاً نقض خاطرات ما از بازگشت ستاره های لژیونر به فوتبال ایران است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۳    
استاندار همدان گفت: دفتر نمایندگی سازمان جهانی گردشگری به ایران داده شده که مقرر شد یک مدت در تهران پردازش و سپس به همدان واگذار شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۰۸    
معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: تحرک و پویایی حاصل از برگزاری رویدادهای ارزنده بین المللی با محوریت گردشگری انرژی مضاعفی به کالبد صنعت توریسم ایران تزریق کرده ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۳    
توریسم آنلاین: تماشاچیانی که برای تماشای اجرای نمایش نگهبان معبد توسط کمپانی تئاترخیابانی به خیابانهای تولز-فرانسه- آمدند.ربات های غول پیکر توسط بازیگران کنترل می شدند
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۸    
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: انتخاب ملی پوشان حق طبیعی سرمربی است، او هیچ وقت برای این انتخاب بازخواست نمی شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۸    
یک نشریه ترکیه ای خبر داد یک تیم اسپانیایی، خواهان جذب مدافع ایرانی ترابزون اسپور است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۸    
عرصه گردشگری با اینکه به شدت تحت تاثیر مسائل سیاسی و روابط بین الملل است، اما واقع گرایی کشورها در خصوص حقایق جهانی و تلاش های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت های ارزشمند گردشگری کشور و تدابیر ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۲    
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با اشاره به جاذبه های بی نظیر گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی زیبای کشورمان گفت: آینده درخشانی را برای گردشگری ایران تصور می کنم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۲    
کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش 3 تا 5 درجه ای دما در استان های ساحلی و شمال شرق خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۷    
کلیپی از کری خوانی یک دختر عرب پس از نائب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۷    
سطوح بالای پتاسیم در آب اسفناج می تواند به افرادی که دارای فشار خون بالا هستند، کمک کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۲    
آن ها می خواندند که دوستی پایانی ندارد اما در کمال تاسف به نظر می رسد که این جمله دستکم در مورد گروه موسیقی بریتانیایی موسوم به اسپایس گرلز (Spice Girls) صدق نمی کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۲    
از آنجایی که سال 2018 رو به اتمام است یک بار دیگر مجله پیپل سنت همیشگی خود را تکرار و جذاب ترین مرد 2018 را معرفی کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۲    
امروزه ما می دانیم که با یادگیری مهارت های جدید می توانیم مسیرهای عصبی جدیدی در مغزمان ایجاد کنیم و کارایی و سرعت مغزمان را بالاتر ببریم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۷    
اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید قیمت معاملات انجام شده رهن و اجاره خانه با متراژ پایین در تهران طی آبان ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۲    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افزایش بوم گردی های ایران به 2 هزار واحد خبر داد و گفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۲    
همیشه انتظار می رود که تابلونقاشی های معروف را بر دیوار گالری و موزه های مطرح دنیا دید که تحت محافظت شدید هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۴۲    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز و فردا در برخی از استانهای کشورمان بارش باران و آب گرفتگی معابر عمومی پیش بینی کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۲    
ساکنان جزیره من –جزیره ای واقع در دریای ایرلند- اخیرا چیزهای متفاوتی را در گوشه و کنار جزیره مشاهده می کنند!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۱    
رئیس انجمن نجوم و ستاره شناسی استان سمنان گفت: ثبت تپه های مریخی دامغان در ناسا به عنوان یکی از مهمترین مناطق شبیه تپه های کره مریخ بر روی زمین یکی از مهم ترین دستاوردهای ملی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۱    
امروز باید رفتار باشگاه تراکتورسازی را تحسین کرد، حتی اگر ناخواسته و بالاجبار به محمد تقوی اعتماد کرده باشد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۱    
دروازه بان پرسپولیس در پایان بازی با کاشیما مصاحبه نسبتا تندی را انجام داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۳۱    
دختری 23 ساله ام و دانشجوی پزشکی. تا چند وقت پیش با هیچ پسری در ارتباط نبودم چون دوست داشتم که پیشرفت کنم و تصمیم برای ازدواج نداشتم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۳۱    
هر هفته در بامداد روزهای چهارشنبه، نرخ بلیت توسط هواپیمایی ایران ایر اعلام می شود و شرکت های هواپیمایی بر اساس آن نرخ، تا یک هفته بلیت می فروشند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۱    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور شرط اول تردد کشتی های کروز در بنادر ایران را به وجود آوردن و تأمین الزامات پذیرش گردشگران خارجی می داند.