شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 6 مهر 1398 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 29 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 فروردین 1397 توریسم آنلاین 31 فروردین 1398 توریسم آنلاین 1 اردیبهشت 1398 توریسم آنلاین 1 خرداد 1398 توریسم آنلاین 31 تیر 1398 توریسم آنلاین 1 مرداد 1398 توریسم آنلاین 31 شهریور 1398 توریسم آنلاین 30 آبان 1398 توریسم آنلاین 1 آذر 1398 توریسم آنلاین 30 دی 1398 توریسم آنلاین 30 بهمن 1398 توریسم آنلاین 29 اسفند 1398 توریسم آنلاین 1 مهر 1398 توریسم آنلاین 2 مهر 1398 توریسم آنلاین 3 مهر 1398 توریسم آنلاین 4 مهر 1398 توریسم آنلاین 5 مهر 1398 توریسم آنلاین 6 مهر 1398 توریسم آنلاین 7 مهر 1398 توریسم آنلاین 8 مهر 1398 توریسم آنلاین 9 مهر 1398 توریسم آنلاین 10 مهر 1398 توریسم آنلاین 11 مهر 1398 توریسم آنلاین 12 مهر 1398 توریسم آنلاین 13 مهر 1398 توریسم آنلاین 14 مهر 1398 توریسم آنلاین 15 مهر 1398 توریسم آنلاین 16 مهر 1398 توریسم آنلاین 17 مهر 1398 توریسم آنلاین 18 مهر 1398 توریسم آنلاین 19 مهر 1398 توریسم آنلاین 20 مهر 1398 توریسم آنلاین 21 مهر 1398 توریسم آنلاین 22 مهر 1398 توریسم آنلاین 23 مهر 1398 توریسم آنلاین 24 مهر 1398 توریسم آنلاین 25 مهر 1398 توریسم آنلاین 26 مهر 1398 توریسم آنلاین 27 مهر 1398 توریسم آنلاین 28 مهر 1398 توریسم آنلاین 29 مهر 1398 توریسم آنلاین 30 مهر 1398 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۷    
رانندگی در بزرگراه های خلوت برای مدت طولانی برای همه خسته کننده است و اگر خواب به سراغ راننده بیاید، به خطرناک ترین مورد ممکن تبدیل می شود ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۳    
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اعلام اینکه هفته گردشگری امسال از 5 مهر آغاز شده است، گفت: به همین مناسبت برخی از مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحی در سطح منطقه آزاد چابهار از 5 تا 12 مهر ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۵    
قیمت ارز نسبت به روز گذشته با تغییر چندانی روبرو نبوده و ثبات نسبی داشته است و ارز مسافرتی نیز حدود 13 هزار تومان از سوی بانک های عامل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۰    
معاون میراث فرهنگی استان خراسان رضوی در پی انتشار اخبار تخریب سنگ نگاره های چند هزار ساله در منطقه دیزدر شهرستان طرقبه از بررسی دادستانی درخصوص این موضوع خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۵    
بقایای یک دژ رومی باستانی در جریان ساخت و ساز در یکی از شهرهای انگلستان درحالی کشف شد که در زیر یک ایستگاه اتوبوس دفن شده بود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۰    
این بازیگر در کنار پوشش و استایل متفاوتش، در انتخاب جواهرات نیز سلیقه اسپانیایی خود را لحاظ می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۰    
کاوش تپه خاتونلر روستای مهردشت ملارد به کشف بقایای معماری با ارزشی از یک بنای بزرگ از دوره سلجوقی و ایلخانی منجر شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۶    
بازار تورهای دریایی این روزها داغ شده است ؛ تورهایی که البته قیمت های گزافی دارند و مخاطب شان پولدارها هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۲    
اینکه باید مناطق بکر گردشگری و طبیعت گردی را معرفی کرد یا نه چالش بزرگ طبیعت گردان و مبلغان گردشگری است. برخی معتقدند باید اول فرهنگ ورود به این مناطق معرفی شود بعد خود منطقه.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۷    
مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان بازیگر جدید نمایش موزیکال مری پاپینز اضافه شد که پیش از این لیست آن با نام چهره های مشهور سینمایی پر شده بود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۲    
مجموعه کارگاه های آموزشی به مناسبت هفته گردشگری در ایران با توجه به شعار سازمان جهانی جهانگردی در موزه فرش تهران برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۲    
منظر فرهنگی روستای تاریخی میمند شهر بابک به خاطر خانه های کنده شده در دل کوه در تیرماه 94 به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۷    
رییس دفتر منطقه ای یونسکو گفت: یونسکو نقش حمایتی در احیای جاده ابریشم دارد و در سال های اخیر برنامه شرق و غرب این جاده را افتتاح کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۱۲    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری در کشور وجود دارد و این صنعت روند رو به رشدی را در کشور دنبال می کند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۸    
توریسم آنلاین: ثبت لحظه ای زیبا در حیات وحش : قورباغه ای داخل یک قطره شبنم روی برگ نیلوفر آبی-نپال-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۲۸    
کریس رونالدو در مسابقه یوونتوس با اسپال دفاع این تیم را اینگونه با رفتاری غیرورزشی با پشت پا سرنگون کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۱۸    
با درخواست آندره آ استراماچونی استقلال یک آنالیزور جدید به خدمت گرفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۳    
زیبائی های جادوئی طبیعت کهگیلویه و بویراحمد از امواج آبی رودخانه ها و سدها گرفته تا طبیعت هزار رنگ مناطق گرمسیری و سردسیری شاید مهمترین بهانه انتخاب این دیار چهارفصل برای گردشگری باشد ولی تنها دلیل ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۸    
براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز در غالب مناطق کشور آسمان صاف است و در نوارشمالی کشور افزایش نسبی دما رخ می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۶    
هفته مد پاریس میزبان ستاره هایی نظیر مونیکا بلوچی، جنیفر لارنس و جولین مور شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۱    
افراد با تغییر آب وهوا به ویژه در شروع فصل پاییز دچارافسردگی می شوند و بیشتر ازهر زمانی باید مراقب تغذیه خود باشند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۶    
سازمان جهانی گردشگری به مناسبت روز جهانی گردشگری – 27سپتامبر (پنج مهر)- با انتشار یک بیانیه خطاب به دولت ها، بازار خدمات و مراکز توریستی تفریحی را پرجنب وجوش ترین بازار کار 5 سال آینده معرفی کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۱    
یادگاری گرفتن از سالها پیش در فرهنگ ما رسم بوده اما این روزها هویت و چگونگی فرهنگ یادگاری متفاوت شده است و فقط تحت عنوان یادگاری، شاهد رفتارهای جدیدتری در سطح جامعه هستیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۱    
اربعین سرور و سالار شهیدان نزدیک است در همین حال فعالیت های مختلفی در سطح استان ایلام برای استقبال از زوار اندیشیده شده، از جمله اینکه ظرفیت پارکینگ های مهران افزایش یافته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۶    
در 800 کیلومتری جنوب شرقی پایتخت فیلیپین –مانیل- جزیره ای به شکل اشک به نام سیارگائو قرار گرفته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۶    
اقتصادآنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد تایلند در مهر98 به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۶    
فرودگاه دکسینگ پکن –چین- 25 سپتامبر(3 مهر) افتتاح شد و و اولین پرواز آن 26 سپتامبر در فرودگاه ، به زمین نشست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۱    
محمدعلی ابطحی در روزنامه شرق نوشت:سفر آقای رئیس جمهور به سازمان ملل در آمریکا به پایان رسید. خسته نباشند، زحمت زیادی کشیدند؛ اما ای کاش رئیس جمهور امسال به این سفر نمی رفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۶    
محمد عزلتی مقدم، از معاونان سابق اداره سیاسی سپاه، می گوید که محسن رضایی مخالف پایان جنگ بعد از فتح خرمشهر بوده است. این در حالی است که رضایی سه سال قبل ادعایی خلاف این را مطرح کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۶    
کانال اینستاگرامی روزنامه فرهیختگان که علی خطیر مصاحبه اش با آنها درباره شروط حسین حسینی درباره ماندن در استقلال را تکذیب کرده بود ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۱    
همه ما تصاویر زیبایی از جاذبه های گردشگری و طبیعی کشورهای دنیا را مشاهده کرده ایم و با دیدن آنها شوق سفر در ما زنده شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۱    
هیوا یوسفی سردبیر همشهری ورزشی با انتشار این ویدئو نوشت:قهرمان امشب ورزش دنیا “بریاما دابو” دونده دو 5000 متر از گینه بیسائو بود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۶    
پرونده عاملان قتل وحید مرادی در زندان رجایی شهر به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۱    
مسعود ده نمکی رزمنده دهه 60 ، فعال اصولگرای دهه 70 و کارگردان سینمای بعد از دهه 80 که به مناسبت هفته دفاع مقدس برای گفت و گو با محمد مهاجری به کافه خبر آمده بود ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۸:۰۶    
کجا تو را باختیم شرق اساطیری. تو زیبایی مثل سوزن دوزی های ننه مهتاب در حاشیه لباس دخترکان بلوچی ، شبیه افسون های هوی بادهای مونسون در خنکای بندرگاه اقیانوسی .
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۷:۳۱    
با پایان یافتن فصل پر رونق تعطیلات وگردشگری و شروع نوع تازه ای از گردشگری ،حال و هوای نمایشگاهها و جشنواره های ایران زمین نیز شکل پاییزی به خود می گیرد.