پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۱:۲۴Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری یوپنا 27 مرداد 1397 - upna.ir

خبرگزاری یوپنا 28 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری یوپنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری یوپنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری یوپنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 31 تیر 1397 خبرگزاری یوپنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 1 آبان 1397 خبرگزاری یوپنا 28 آذر 1397 خبرگزاری یوپنا 30 دی 1397 خبرگزاری یوپنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری یوپنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری یوپنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مرداد 1397 
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۰    
:زنجبیل؛ این گیاه پرقدرت، برای حفظ سلامت دستگاه گوارش شما نیز بسیار مفید بوده و سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۳۰    
یوسین بولت با کسب سه مدال طلا در المپیک ریو به اولین دونده ای تبدیل شد که در سه المپیک پیاپی، موفق به گرفتن سه مدال طلا در رشته های مختلف دو شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۵    
نزدیک به یک هفته پیش بود که عبدالصمد خرم آبادی، معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی و عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه گفته بود ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۳    
بر اساس برنامه ریزی ها از امروز 28 مرداد امسال عرضه سکه های قطعی در شعب بانک ملی آغاز می شود. واگذاری سکه های قطعی طی سه ماه شهریور، مهر و آبان انجام خواهد شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۶    
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری روز شنبه در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) حضور یافت و از بخش های مختلف این سازمان بازدید کرد ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۹:۱۰    
وزارت ارتباطات در یک طرح پیشنهادی، جزئیات اعطای تسهیلات ارزان قیمت به شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) را در قالب 6 محور برای فعالیت این شرکتها، اعلام کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۹:۱۰    
متخصص جراحی کلیه با بیان اینکه هماچوری وضعیتی شایع در کودکان بوده و بیش از 100 عامل مختلف دارد گفت: ناهنجاری های ساختاری در مجاری ادراری، بیماری های وراثتی ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۸:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور: لایحه شفافیت در روز های آینده به مجلس ارسال می شود تا گام جدیدی در پیشگیری از فساد برداشته شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۸:۳۵    
وزیر بهداشت با بیان اینکه تعداد زیاد تلفات جاده ای، شاید به دلیل این است که برای جان انسان ها ارزشی قائل نیستیم، گفت: قوه قدرتمندی که باید از ساخت برخی خودروها جلوگیری کند، در کشور وجود ندارد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۵    
یک نوزاد 9 ماهه، پس از آنکه ساعت ها در دمای بالای 30 درجه فلوریدا در خودرو رها شده بود به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد جان سپرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۸:۱۰    
زینک یا همان روی یک ماده معدنی بسیار مفید برای بدن است و باید از طریق منابع غذایی تأمین شود چون میزان آن در بدن بسیار اندک است. کمبود این ریزمغذی در بدن باعث ایجاد مشکلات سلامتی می شود ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۵۰    
اعضای مجمع عمومی بانک صنعت و معدن حسین مهری را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک انتخاب کردند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۸    
شبکه تلویزیونی سی ان ان درخبری فوری گزارش داد: کوفی عنان دبیرکل اسبق سازمان ملل در سن 80 سالگی درگذشت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: از 621 پرونده فوتی تاکنون 400 پرونده پرداخت پنج میلیون تومانی مرحله اول داشته ایم و به مابقی خانواده ها نیز به دلیل نقص در پرونده ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۸    
وکیل محمدعلی طاهری گفت: اعاده دادرسی را به دیوان عالی کشور می دهیم که رای نقض شود ولی امیدواریم که طاهری را طبق آن وعده ای که داده بودند در این هفته آزاد کنند چرا که ایشان بیش از نصف حبس خود را تحمل ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۸    
معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به تخصیص 3٫5 میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات دارو، تجهیزات و مواد اولیه دارویی گفت: اولویت تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه تولیدکنندگان دارو است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۳    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد غذایی در بین طیف وسیعی از اقشار آسیب پذیر جامعه خبرداد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۳    
دیوان عدالت اداری هیات عمومی دیوان عدالت اداری در رایی ضمن تاکید بر اینکه پزشکان عمومی نمی توانند لیزر درمانی انجام دهند ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۹    
اردیبشهت ماه سال 92 بود که در زمان ثبت نام نامزد های یازدهمین دوره انتخابات زیاست جمهوری به ناگاه عکسی از عزت الله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران بر روی خروجی رسانه های مجاز قرار گرفت که وی را در ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۲۹    
در بحبوحه تنش اقتصادی آمریکا و ترکیه که رئیس جمهور این کشور خواستار خلاصی از دلار شد ، گوشی تلفن همراه آیفون در ترکیه، به نمادی از مخالفت با آمریکا تبدیل شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۲۴    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر از افزایش میزان ساعات اشتغال معلمان بازنشسته در مدارس داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۵۹    
آمریکا بسته 230 میلیون دلاری که برای بازسازی مناطقی که از سیطره داعش به کنترل گروه تروریستی پ.ک.ک/پ.ی.د درآمد را لغو کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۵۹    
ترامپ از کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا خواسته تا توقف انتشار گزارش حساب سود و زیان شرکت های این کشور را که هر سه ماه ارائه می شود را بررسی کند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۴    
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران در 5 استان برای روزهای یکشنبه و دوشنبه، اعلام کرد: تهران روز دوشنبه خنک تر می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۳    
رئیس جمهور در حکمی رحمانی فضلی را به عنوان نماینده رئیس جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۳    
دوره 3 روزه طرح ضیافت اندیشه اساتید ویژه اعضای هیات علمی با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور برگزارشد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۳    
نشست هم اندیشی در ایده پردازی و مشورت ساختاریافته به منظور ایجاد شبکه ملی آموزش محیط زیست زیر نظر کمیسیون یونسکو ایران در دانشگاه پیام نور برگزار شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۸    
دانش آموزی که رویای کار در شرکت اپل را داشت سیستم های رایانۀ این شرکت بزرگ آمریکایی را هک کرد. بنا بر گزارش روزنامۀ استرالیایی The Age در روز پنج شنبه، این حادثه سال گذشته میلادی روی داده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۸    
مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور به زودی در استان گلستان افتتاح می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۹    
در هفته منتهی به نوزدهم مرداد نرخ لبنیات 13٫9 درصد، تخم مرغ 1.3 درصد، برنج 0.2 درصد، حبوب 0.3 درصد، میوه های تازه 0.6 درصد، سبزی های تازه 0.7 درصد، گوشت قرمز 4.3 درصد، گوشت مرغ 7 ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۹    
دکتر محمد هادی امین ناجی با عنوان اینکه رفتار فرهنگی در دانشگاه بر فعالیت های فرهنگ ارجحیت دارد، گفت: برنامه ریزی فرهنگی در دانشگاه باید مطابق با نیاز و ذائقه دانشجویان باشد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۹    
دکتر محسنی از تدوین سند راهبردی جدید آموزشی دانشگاه خبر داد و گفت: این سند چابکی و ارتقای کیفی در بخش آموزش را به همراه خواهد داشت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۹    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که غرامت تعهدی غیرقابل چشم پوشی در مناسبات ایران و عراق است، گفت: عراق توان پرداخت غرامت جنگی ایران را دارد ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۹    
موسسه رتبه بندی ” اس اند پی” رتبه بلندمدت اعتباری ترکیه را کاهش داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۵    
ایران همچنان برق و گاز به عراق صادر می کند و در بازسازی این کشور خصوصا بعداز شکست تروریست ها مشارکت دارد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه وزارت علوم گفت: طرح سرباز مهارت با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مهارت افزایی اجرا خواهد شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰    
دانشمندان سیاره ای را رصد کرده اند که حجم آن سه برابر مشتری است و داغ ترین سیاره کشف شده به حساب می آید. دمای سیاره به 4327 درجه سانتیگراد می رسد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰    
رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی مدیرکل امور دانش آموختگان وزارت علوم را منصوب کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۵    
رئیس گروه پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته بیشینه سرعت وزش بادهای 120 روزه در زابل به 97 کیلومتر بر ساعت رسید و گردوغبار ناشی از آن غلظت ذرات غبار در هوای این ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۵    
شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران حکم سه متهم پرونده مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج را صادر کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۵    
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: برنامه داریم به اعضای هیات علمی جوان آموزش های لازم برای ورود به عرصه تدریس ارائه کنیم.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۰    
به زودی عمر بسته جدید ارزی دو هفته می شود، اما طی 10 روز گذشته قیمت ارز و اضطراب بازار کاهش نیافته است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۵    
عضو شورای شهر تهران گفت: پیش بینی ما این است که افشانی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی شود در غیر اینصورت آمادگی لازم برای انتخاب شهردار بعدی تهران را داریم.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۵    
در انفجار انبار تسلیحات متعلق به نیروهای الحشد الشعبی در نزدیکی کربلا دست کم 12 نفر شهید شدند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۵    
اصغر احمدی-جامعه شناس
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۰    
نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: علت عدم حمایت ما از سوال از رییس جمهور این است که نیت سوال کنندگان ضربه زدن به دولت بوده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۲۵    
به گزارش یوپنا، معصومه آقاپور علیشاهی درباره نقش گمرکات، گفت:در شرایط فعلی اقتصاد کشور باید عملکرد گمرکات کشور ارتقا یابد و ترخیص کالاها با سرعت بیشتری انجام شود اینکه اعلام شده واحدهای تولیدی می ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۵۰    
معاون سیاسی امنیتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از شناسایی کارمند بانکی که از حساب های دولتی برداشت غیرقانونی کرده بود، خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۲۰    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای بر عزم قاطع این کشور برای حفظ توافق هسته ای برجام بعد از خروج آمریکا از آن تأکید کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۵    
محققان دریافتند قارچ های دارای کلاهک سفید می توانند با بهبود اجتماع میکروبی روده همانند پری بیوتیک عمل کرده و عملکرد کبد را بهبود بخشند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۰    
لایحه اصلاح ⁧ قانون پولشویی ⁩ در ⁧چهار بند ⁩مغایر با موازین شرع مقدس و قانون اساسی شناخته شد و جهت اصلاح به ⁧مجلس ⁩اعاده گردید.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۵۰    
رییس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه وضعیت پرونده های دانشجویان بازداشتی این دانشگاه هنوز نامشخص است ...