شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری یوپنا 29 مرداد 1397 - upna.ir

خبرگزاری یوپنا 28 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری یوپنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری یوپنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری یوپنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 31 تیر 1397 خبرگزاری یوپنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 1 آبان 1397 خبرگزاری یوپنا 28 آذر 1397 خبرگزاری یوپنا 30 دی 1397 خبرگزاری یوپنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری یوپنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری یوپنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مرداد 1397 
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۸:۰۰    
صفحه نخست روزنامه های امروز دوشنبه 05 شهریور 97
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۲    
چین محموله های نفتی ایران را با شرکت ملی نفتکش ایران وارد می کند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۷    
وبسایت بین المللی Nestpick فعال در زمینۀ معاملات مسکن، در گزارش جدید خود فهرستی از 49 شهر اروپایی را ارائه داده که به ادعای تحلیلگران آن ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۷    
وزارت آموزش ژاپن قصد دارد سال آینده 500 ربات انگلیسی زبان راهی مدارس این کشور کند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۵    
دانشگاه پیام نور از دو سال گذشته علاوه بر ازدواج دانشجویی و اساتید، ازدواج کارمندان را نیز ترویج کرده و با اعطای وام های قرض الحسنه و سفر زیارتی تسهیلاتی را برای جوانان این دانشگاه فراهم آورده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۰    
وکیل مدافع میرمحمدحسین میراسماعیلی – روزنامه نگار- از محکومیت موکلش به 10 حبس خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۵    
در پی واکنش مراجع تقلید به حواشی مراسم مدرسه فیضیه، سپاه بیانیه ای صادر می کند و به سوالات و ابهامات پاسخ می دهد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۵    
متاسفانه سقف مهریه 110 سکه هم نتوانست کارایی لازم را داشته باشد و با شرایط امروز اقتصادی کشور به هیچ وجه همخوانی ندارد و هنوز هم شاهد مشکلات بسیاری در پرداخت مهریه هستیم.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۵    
فرماندار جدید ابوموسی گفت: افتخار می کنم که فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور هستم چون این دانشگاه به لحاظ کیفیت آموزشی وضعیت مطلوبی دارد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۰    
رهبر معظم انقلاب در پیامی به حجاج بیت الله الحرام: باید با هوشیاری این سیاست شیطانی را خنثی کرد و حج و برائت از مشرکان، زمینه ساز این هوشیاری است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۵    
عضو هیات رئیسه انجمن زمین شناسی ایران از برگزاری همایش ملی با محوریت علوم زمین شناسی در روز های 23 و 24 آبان ماه سال جاری در استان قم خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۰    
منتخبان مرحله استانی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور لرستان جهت شرکت در مرحله کشوری این مسابقات قرآنی معرفی شدند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۰    
وزیر نفت درباره جایگزین شرکت فرانسوی توتال در قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی گفت: در حال حاضر فرآیند جایگزینی شرکت دیگر در حال انجام است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۰    
وزیر بهداشت گفت: مجلس و دولت در یکی دو ماه آینده و در تصویب بودجه 98 به حل مشکلات حوزه پرستاری کمک کنند چون کمبودهای حوزه پرستاری، ظلم به همکاران پرستاری و به نوعی ظلم به مردم است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۵    
حسین بانکی کارشناس سیاستگذاری حوزه سلامت گفت: اگر نرخ مالیات را 20 درصد در نظر بگیریم، البته میزان مالیات باید بیشتر از 20 درصد و حدود 35 درصد باشد که در محاسبات خود 20 درصد گرفتیم ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۵    
رئیس سازمان فدرال همکاری های فنی – نظامی روسیه آمادگی کشورش برای تحویل مجموعه های پدافند موشکی اس-400 به هند را اعلام کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۵    
مقامات داخلی هند از نجات 22 هزار نفر از ساکنان مناطق سیل زده در ایالت کرالا خبر دادند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۰    
تابستان زمان مناسبی برای شروع عادات سالمی است که تا دراز مدت همراهتان بمانند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۰    
سی ان بی سی در گزارشی نوشت ثروت اعضای خاندان آل سعود، رقم سرسام آوری در حدود 1.4 تریلیون دلار برآورد می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۰    
پس از وقوع سیل در جنوب هند که بزرگترین سانحه طبیعی قرن در این منطقه نام گرفت، دولت این کشور نسبت به گسترش بیماری های عفونی در این ایالت هشدار داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۵    
عملیات زمینی برای رهایی این مسافران آغاز شده است. مسافران این اتوبوس ها از کابل به سمت ولایات شمال شرقی در حرکت بودند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۵    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به بازداشت نادر فتوره چی مترجم و نویسنده اعتراض کرده و وعده افشای جزییات پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان را داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۰    
معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد گفت: خودروسازان تا آخر دیماه فرصت دارند تا استانداردهای هشتاد و پنج گانه اعلام شده را رعایت و تولیدات خود را براساس این استانداردها انجام دهند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۰    
بزرگترین خطای رژیم شاه این بود که مبارزه با مخالفین سیاسی را بر مبارزه با فساد و بی کفایتی اولویت دادند. همین اشتباه کم و بیش در حال تکرار است
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۰    
به تازگی موزه ای در اسکاتلند ساخته شده که از نظر شکل ظاهری به یک صخره بزرگ ساحلی شباهت دارد. این موزه ماه آینده افتتاح می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۰    
سید محمدخاتمی دلسوز نظام است و به منافع ملی فکر می کند اگر مسئله را بیان می کند قصد دارد نکاتی را به مسئولان یادآروی کند ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از حضور رئیس جمهور در مجلس در روز هفتم شهریور ماه خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۵    
چند روز پس از ابلاغ سیاست های جدید ارزی به ایرلاین های ایرانی وضعیت بازار بلیت های داخلی نشان از افزایش کامل در تمام مسیرهای هوایی دارد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر کشور در این کمیسیون برای پاسخ به سؤال 20 تن از نمایندگان مجلس خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۰    
طهرانچی در شرایطی سرپرستی دانشگاه آزاد را برعهده گرفته که شنیده ها حاکی از آن است که ولایتی این بار نیز نمی تواند ریاست را به صورت کامل به او بسپارد و برخی گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که گزینه ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۰    
رییس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: در بازار خودروهای وارداتی بین 20 تا 30 درصد قیمت های فعلی حباب است که باید کاهش یابد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۵    
فرستاده ویژه چین در امور سوریه امروز دوشنبه گفت، گزارش های رسانه ای مبنی بر مداخله ارتش چین در جنگ سوریه گمانه زنی هایی است که تفسیر غلط از سیاست چین ایجاد می کند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۵    
وزیر امور خارجه ایران در گفت و گو با شبکه خبری سی ان ان با اشاره به اینکه آمریکا معتاد به تحریم شده است، تاکید کرد که توافق هسته ای ایران بدون حضور واشنگتن نیز به حیات خود ادامه می دهد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۰    
روزنامه شرق با کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت احمدی نژاد مصاحبه کرده است. او در گفت و گوی خود در باره مسائل سیاسی و غیرسیاسی مطالب ا اظهار کرده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۵۰    
بانک مرکزی قطر اعلام کرد: بانک های مرکزی قطر و ترکیه برای فراهم کردن نقدینگی و پشتیبانی از پایداری مالی، قرارداد سوآپ امضا کرده اند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۴۰    
ایویتسا داچیچ، وزیر امور خارجه صربستان تاکید کرد که کشورش هرگز در ائتلافی که علیه ترکیه باشد جای نمی گیرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۰    
‘جان بولتون’ مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد: ‘مایک پمپئو’ وزیر امور خارجه آمریکا، برای چهارمین بار به زودی راهی کره شمالی می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۰    
کاروان ورزشی میزبان هجدهمین دوره بازی های آسیایی برای رسیدن به دومین مدال طلای خود در این رقابت ها بازهم به رئیس جمهورش متکی بود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۵    
حکم پرونده تعزیراتی دختر یکی از وزرای دولت یازدهم هفته آینده صادر می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۴۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: وقوع تصادف زنجیره ای در محور ازنا – اراک منجر به کشته شدن 2 نفر و مجروحیت 3 نفر دیگر شد.