چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه وقایع اتفاقیه 8 مهر 1398 - vaghayedaily.ir

روزنامه وقایع اتفاقیه 27 اسفند 1394 روزنامه وقایع اتفاقیه 26 اسفند 1395 روزنامه وقایع اتفاقیه 18 مهر 1396 روزنامه وقایع اتفاقیه 2 مرداد 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 1 شهریور 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 2 آبان 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 29 آذر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 30 دی 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 30 بهمن 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 1 اسفند 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 1 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 2 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 3 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 4 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 5 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 6 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 7 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 8 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 9 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 10 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 11 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 12 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 13 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 14 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 15 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 16 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 17 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 18 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 19 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 20 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 21 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 22 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 23 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 24 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 25 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 26 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 27 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 28 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 29 مهر 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 30 مهر 1398 
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۹    
سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، از ارائه طرح دو فوریتی الزام بازگشت خانواده مسئولان به کشور به هیئت رئیسه پارلمان خبر داد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۹    
ظاهرا، سعودی ها بعد از ماجرای آرامکو ابعاد جدیدی از استراتژی آمریکا در برابر ایران را متوجه شدند. مایک پمپئو ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۹    
درخواست محمد بن سلمان از ترامپ این بود که به او برای شکست ایران کمک کرده و از برنامه هایش برای تبدیل کردن [عربستان سعودی] به یک بازیگر کلیدی در خاورمیانه حمایت کند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۹    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد که چهارمین مرحله گل نبشته های باروی تخت جمشید شامل 1783 لوح هخامنشی از موسسه شرق شناسی آمریکا به کشور برمی گردد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری بار دیگر جو بایدن معاون باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین کشورش را مورد حمله لفظی خود قرار کرد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۴    
روزنامه آنلاین وقایع اتفاقیه : یک کارشناس بازار کار بازنگری و اصلاح طرح طبقه بندی مشاغل را خواستار شد و گفت: طرح طبقه بندی مشاغل باید در کارگاه های کمتر از 50 نفر هم توسعه یابد ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۴    
نکته جالبی که در سخنان آقای جنتی بود ولی کمتر مورد توجه قرار گرفت، آنجایی بود که گفتند، مردم باید مطالبه گر باشند، چراکه اگر ایستادند و مطالبه گری کردند دیگران مجبور می شوند به حرف شان گوش دهند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۹    
یک نظرسنجی جدید نشان داد، بالای 50 درصد از آمریکایی ها با اقدام دموکراتهای مجلس نمایندگان این کشور برای راه انداختن تحقیقات رسمی برای استیضاح دونالد ترامپ موافق هستند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۹    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از آغاز حذف قبوض آب از سال آینده خبر داد و گفت:برای پاییز پیش بینی ترسالی شده است و این موضوع باید در بازنگری سدها مورد توجه قرار گیرد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۹    
بانک مرکزی طرح حذف چهار صفر از پول ملی را برای تصویب به دولت فرستاد و پس از آن دولت آن را در قالب لایحه ای تقدیم مجلس کرد تا نمایندگان مردم در این باره تصمیم بگیرند که در نهایت روز گذشته یک فوریت ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۹    
رئیس جمهوری آمریکا خواستار دیدار با افشاگری شد که متن تماس تلفنی اش با رئیس جمهوری اوکراین را فاش کرده است. وی همچنین نسبت به "پیامدهای بزرگ" هشدار داد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۹    
المهدی گفت: موضع عربستان در قبال مأموریت ما موضع مناسبی بود و من با ملک سلمان و محمد بن سلمان مذاکرات صریح، عمیق و جسورانه ای داشتم ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۴    
احمد توکلی گفت:در تعیین صلاحیت ها هم باید وزنی که به جرایم سیاسی و فکری می دهیم کمتر شود و جرایم مالی و فساد اخلاقی را بیشتر کنیم
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۹    
حضور وابستگان مقامات ایران در آمریکا یکی از پدیده های خسارت باری است که با آن روبرو هستیم و حالا که مسئولان خودمان تا کنون برای پیشگیری از آن اقدامی نکرده اند ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۹    
درتقدیر نامه زنان اصلاح طلب مجلس از ابراهیم رئیسی آورده شده: باید از قوه قضاییه برای فراهم کردن شرایط تسهیل رسیدگی به پرونده های مبارزه با مفاسد اقتصادی تقدیر و تشکر کرد که با همت بلند قضات و همکاران ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۹    
شهاب الدین بی مقدار، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به فرار مالیاتی 6 هزار میلیارد تومانی پزشکان گفت: فرار مالیاتی وکلا نیز در همین حدود است.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۹    
قیمت ارز مسافرتی در بانک ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک ها 12 هزار و 732 تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود 13 هزار تومان می رسد ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۴    
بر اساس گزارش رویترز، موجودی طلای "اس پی دی آر گلد تراست" که بزرگترین صندوق سرمایه گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان است روز جمعه 0.22 درصد کاهش پیدا کرد و به 922.88 تن رسید.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۴    
طبق آخرین نرخ بازار خودرو، رنو تندر پلاس دنده ای با کاهش 2 میلیون تومانی به مبلغ 153 میلیون تومان به فروش رسید، همچنین سراتو با کاهش یک میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 208 میلیون تومان فروخته شد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۴    
وزیر امور خارجه ایران گفت: توافق راهبردی 25 ساله میان کشورمان و چین در حد یک ایده پیشنهادی از سوی ایران بوده و هیچ توافقی وجود ندارد که بخواهد مفادی داشته باشد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۴    
ارتش آمریکا در حالی ستاد فرماندهی نیروی هوایی خود را از قطر خارج کرد که هم اکنون بیش از 300 جنگنده این ستاد در مناطقی مانند سوریه، افغانستان، خلیج فارس حضور دارند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۴    
الله کرم معتقد است:بخش هایی از گفتمان عدالتخواهی آقای احمدی نژاد همچنان وجود دارد. اگر احمدی نژاد یارانه نقدی نمی داد امروز بسیاری از بخش های جامعه دچار مشکل بودند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۹    
غرویان گفت: برای ما همواره باید نگاه رهبر انقلاب ملاک و مهم باشد؛ چرا که ایشان مصالح کشور و مصالح نظام را در کل و با دید وسیع نگاه کرده و صحبت می کنند اما برخی آقایان خیلی دید محدودی دارند و گاهی ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۴    
ولیعهد سعودی با اشاره به حملات اخیر به تاسیسات نفتی آرامکو مدعی شد: با پومپئو هم نظر هستم که حمله به آرامکو یک اقدام و حرکت جنگی از سوی ایران بود.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۴    
مشاور وزیر خارجه امارات نوشت که امارات به دنبال مسیر دیپلماتیک و عملگرا برای کاهش تنش ها و ایجاد گفت وگو است.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۹    
برخی تغییرات در عراق به دست المهدی نشان میدهد که گروه های نزدیک به ایران در عراق قدرت بیشتری پیدا کرده اند
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۴    
سردار مهماندار گفت: در شش ماه گذشته حدود 400 الی 500 دستگاه خودرو به دلیل تخلفات ناشی از رانندگی همراه با مستی در شهر تهران توقیف شده اند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۴    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات همچنین افزود: امارات متحده عربی و ایران می توانند به عنوان یک همسایه عادی با یکدیگر تعامل داشته باشند. ما تنها ایران را به عنوان یک همسایه عادی می خواهیم.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۴    
ولیعهد عربستان بر استفاده از راه حل سیاسی در مورد ایران تاکید کرد و گفت: جنگ باعث سقوط اقتصاد جهانی می شود.