چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 31 خرداد 1395 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 31 اردیبهشت 1395 وکیل ملت 31 تیر 1395 وکیل ملت 31 مرداد 1395 وکیل ملت 31 شهریور 1395 وکیل ملت 30 مهر 1395 وکیل ملت 30 آبان 1395 وکیل ملت 30 آذر 1395 وکیل ملت 30 دی 1395 وکیل ملت 30 بهمن 1395 وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 1 خرداد 1395 وکیل ملت 2 خرداد 1395 وکیل ملت 3 خرداد 1395 وکیل ملت 4 خرداد 1395 وکیل ملت 5 خرداد 1395 وکیل ملت 6 خرداد 1395 وکیل ملت 7 خرداد 1395 وکیل ملت 8 خرداد 1395 وکیل ملت 9 خرداد 1395 وکیل ملت 10 خرداد 1395 وکیل ملت 11 خرداد 1395 وکیل ملت 12 خرداد 1395 وکیل ملت 13 خرداد 1395 وکیل ملت 14 خرداد 1395 وکیل ملت 15 خرداد 1395 وکیل ملت 16 خرداد 1395 وکیل ملت 17 خرداد 1395 وکیل ملت 18 خرداد 1395 وکیل ملت 19 خرداد 1395 وکیل ملت 20 خرداد 1395 وکیل ملت 21 خرداد 1395 وکیل ملت 22 خرداد 1395 وکیل ملت 23 خرداد 1395 وکیل ملت 24 خرداد 1395 وکیل ملت 25 خرداد 1395 وکیل ملت 26 خرداد 1395 وکیل ملت 27 خرداد 1395 وکیل ملت 28 خرداد 1395 وکیل ملت 29 خرداد 1395 وکیل ملت 30 خرداد 1395 وکیل ملت 31 خرداد 1395 
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: سرمربی استقلال می گوید بازیکنان تیمش فصل آینده برای قرار گرفتن در جمع 18 نفره و 11 نفر نهایی کار بسیار سختی دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۴    
وکیل ملت: سرمربی تیم استقلال از احتمال حضور رمضانی پدیده آبی ها در تبریز خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۶    
وکیل ملت: کی روش در روزی که اردوی تیم ملی در ایروان لغو شد، به اظهارات برانکو واکنش نشان داد و توپ ناکامی احتمالی تیم ملی را به زمین سرمربی پرسپولیس و تراکتورسازی انداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: این روزنامه از شنیده ها پیرامون رقم قرارداد رضایی با استقلال نوشته است. همچنین ماجرای کیروش و برانکو نیز از دیگر موضوعات مهم روی جلد روزنامه گل است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۲    
وکیل ملت: اردوی ترکیه استقلالی ها به دلایل امنیتی لغو شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۹    
وکیل ملت: باشگاه پرسپولیس در نخستین روزهای نقل و انتقالات با جذب بیرانوند و سپس با به خدمت گرفتن وحید امیری در یک رقابت ماراتن گونه با استقلال توانستند هواداران خود را خوشحال کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۲    
وکیل ملت: علیرضا منصوریان در نظر دارد با دو خرید دیگر که مدافع و وینگر چپ هستند یک تیم کامل و آماده را روانه مسابقات لیگ برتر کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۹    
وکیل ملت: سرپرست باشگاه پرسپولیس از ناگفته هایی حرف زده که حول و حوش نقل و انتقالات پرسپولیس مطرح شده است. این روزنامه نوشته که کسی از رامین رضاییان خبری ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۳    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تلاش می کنیم که محل تمرین مان و اردوی ما کشورهای روبه بالا باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۰    
وکیل ملت: مثل روزهای قبل تماشاگران استقبال پرشوری از تمرین آبی ها داشتند و چیزی حدود هزار تماشاچی بازیکنان و کادرفنی استقلال را تشویق کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۴    
وکیل ملت: دیروز خبری درباره کاوه رضایی به عنوان سندی مبنی بر پرسپولیسی بودن او قرار گرفت که آن تصویر نشان می داد که وی قبلا طرفدار پرسپولیس بوده است!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۱    
وکیل ملت: استقلال جوان یک خبر ویژه روی جلد برده که از تور پرسپولیس برای جذب سجاد شهبازاده حکایت دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۱    
وکیل ملت: بعد از این که کاوه رضایی حضورش در استقلال قطعی شد هواداران و مسئولان پرسپولیس دلیل این انتقال را مسائل مالی می دانستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۸    
وکیل ملت: نرخ سود بلند مدت یکساله از فردا 15 درصدی می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۸    
وکیل ملت: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پی سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین هشدار داد که در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه بی سابقه ای روبرو می شود که اسقاط رژیم بحرین گوشه ای ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: روزنامه قانون امروز با حکم دادستانی برای چندمین بار توقیف شد .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۱    
وکیل ملت: این که صداوسیما نخواسته ساخت ویژه برنامه یورو را به فردوسی پور بدهد و از دادن پروژه المپیک به تهیه کننده برنامه 90 سر باز زده، شاید حاکی از رانده شدن فردوسی پور از شبکه 3 باشد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۲    
وکیل ملت: رئیس قوه قضاوئیه با اشاره با بیان اینکه برخوردهای عزتمندانه و مقتدرانه رهبر انقلاب باید مدنظر همه مسئولان باشد، گفت: هیچ یک نباید به گونه ای صحبت کنیم که بوی اختلاف نظر ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۱    
وکیل ملت: سید رضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در پی واکنش به برخی دریافت غیر متعارف، فیش حقوقی خود را منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۳    
وکیل ملت: پدیده جوان و 21 ساله تیم امید، دیروز از پرسپولیس جدا شد تا جا برای تمدید قرارداد خالقی فر باز شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۷    
وکیل ملت: سه بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال اولین تمرین خود را با این تیم انجام دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۵    
وکیل ملت: یکی از شرکت های گردشگری در نیویورک پیش بینی کرده است که در سال 2016 انتظار میرود تعداد 59.7 میلیون نفر از شهر نیویورک بازدید کنند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۱    
وکیل ملت: ژاپن ، کشور مناظر شگفت انگیز و اختراعات خارق العاده است. حال مسافرین خطوط ریلی این کشور می توانند با سوار شدن به یک قطاری که سراسر شیشه ای است سفری هیجان انگیز داشته باشند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۶    
وکیل ملت: "مصرف ویتامین D،" "جلوگیری از چاقی" و "نکشیدن سیگار" سه فاکتور مهم برای مبتلا نشدن به ام اس است / ام اس یک بیماری قابل درمان است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۶    
وکیل ملت: اندروید را می توان پراستفاده ترین سیستم عامل موبایلی دانست که در سراسر جهان بخش توسط بخش قابل توجهی از کاربران موبایل مورد استفاده قرار می گیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۰    
وکیل ملت: علیرضا منصوریان علی رغم جذب چند بازیکن، همچنان سه مهره بزرگ دیگر را هم زیر نظر گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۷    
وکیل ملت: سرمربی استقلال امروز در گفتگو با رسانه ها مدعی شده که احتمالا یک بازیکن از لیست تیمش خارج می شود تا جا برای جذب بازیکنان جدید باز شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۷    
وکیل ملت: سرمربی تیم ذوب آهن کاوه رضایی را برای لیگ شانزدهم فوتبال نمی خواست!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۴    
وکیل ملت: سرانجام آرش افشین پس از موفقیت در تست پزشکی به عضویت استقلال درآمد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۱    
وکیل ملت: پس از سه فصل ناکامی استقلال در کسب جام، این روز ها انتخاب علیرضا منصوریان بارقه های امید را در بین هواداران تیم زنده کرده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۵    
وکیل ملت: بازیکن فصل گذشته ملوان استقلالی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۲    
وکیل ملت: مرور خریدهای استقلال نشان می دهد که این تیم جنگی بایرن مونیخی به راه انداخته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۲    
وکیل ملت: سه بازیکن به تمرین امروز استقلال اضافه شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۹    
وکیل ملت: دو بازیکن تازه وارد استقلال با هم وارد محل تمرین استقلال شدند که این موضوع باعث تشویق هواداران شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۷    
وکیل ملت: بختیار رحمانی بالاخره به آرزوی خود رسید و پیراهن استقلال را به تن کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۴    
وکیل ملت: استقلال که امسال از جمع مردان بالای هفت سال حضور در تیم، وحید طالب لو و آرش برهانی و حنیف عمران زاده را از دست داده است، تنها سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری را دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۱    
وکیل ملت: با حضور بازیکنان جدید،استقلال شکل و شمایل تازه ای پیدا کرد
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۱    
وکیل ملت: بخش مهمی از تمرین صبح امروز پرسپولیس به تنیس فوتبال اختصاص داشت. رقابتی که بین بازیکنان فوتبال محبوبیت خاصی دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۶    
وکیل ملت: بالاخره پس از حرف و حدیث های فراوان آقای گل لیگ برتر ایران سر از سوپرلیگ یونان درآورد. گفته می شود متولیان تیم جدید مهدی طارمی تضمین داده اند تا این مهاجم از لیگ یونان راهی بوندسلیگا شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۳    
وکیل ملت: هم تیمی شدن مجدد آرش افشین و بختیار رحمانی در استقلال
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۰    
وکیل ملت: علیرضا منصوریان در خط دفاعی بازیکنان زیادی به خدمت گرفته که این موضوع توازن در سایر پست ها را از بین برده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۸    
وکیل ملت: گردهمآیی اعتراضی دانشجویان ژاپنی علیه هتک حرمت یک دختر ژاپنی توسط نظامیان آمریکایی مستقر در اوکیناوا (نوشته برگه دختر غربی: من بازمانده تجاوز نظامیان آمریکایی هستم)
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۶    
وکیل ملت: الناز شاکردوست عکسی از چهره خودش منتشر کرده است که در آن پوشیه زده است!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۳    
وکیل ملت: سرمربی استقلال خطاب به هواداران استقلال اعلام کرد:همانطور که قول داده بودم،آرش افشین مهاجم جدید ما امروز قراردادش را امضا می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۹    
وکیل ملت: مدافع ملی پوش پرسپولیس می گوید اتفاقاتی در گذشته رخ داده که هواداران باید در جریان آن قرار بگیرند. او همچنین اعتقاد دارد پیش بینی درباره عملکرد این تیم زود است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۶    
وکیل ملت: فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از 6 مرداد در حالی آغاز می شود که طبق معمول هرساله ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۳    
وکیل ملت: همیشه همزمان با برگزاری تورنمنت های بزرگ فوتبالی، فقدان یک برنامه ورزشی منسجم که نیاز مخاطبان تلویزیون را برطرف کند، احساس می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۷    
وکیل ملت: بعد از انتقادات پرسپولیسی ها به منصوریان بخاطر کپی کاری از روی لیست برانکو و گرفتن بازیکنان مد نظر سرخپوشان،مدیرعامل باشگاه ذوب آهن هم به صف منتقدان منصوریان پیوست .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۱    
وکیل ملت: استقلالی ها و علیرضا منصوریان که در فصل نقل و انتقالات خوب یارگیری کرده اند می خواهند از بمب خود رونمایی کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۶    
وکیل ملت: سرمربی استقلال سیاست عجیبی در فصل نقل و انتقالات در پیش گرفته است و به نظر می رسد بیشتر از هر پست دیگری اعتقاد به جذب مهاجم دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۰    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از یک محیط و تربیت دیگری به ایران آمده ام و تربیتم اجازه نمی دهد بیشتر از این درباره کی روش صحبت کنم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۵    
وکیل ملت: 4 بازیکن همچنان در تیررس استقلالی ها برای خرید در فصل نقل و انتقالات هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۲    
وکیل ملت: کاوه رضایی دیروز سرانجام استقلال را به عنوان تیم آینده اش انتخاب کرد. پروسه پیوستن او به آبی پوشان پایتخت بسیار جنجالی بود چرا که ابتدا با رقیب سنتی استقلال ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۷    
وکیل ملت: پیشکسوت فوتبال گفت: من همیشه از نظر فنی حامی کی روش بوده و گفته ام حضور او در ایران به نفع فوتبال ما است. اما من موافق ادبیات او نیستم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۵    
وکیل ملت: مهاجم فصل گذشته پرسپولیس هدف خود از حضور در فوتبال اروپا را تبدیل شدن به بازیکن کاملی عنوان کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۲    
وکیل ملت: فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال صادر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۳    
وکیل ملت: نمایش های خوب پرسپولیس در لیگ پانزدهم و نیز ثبات فنی و مدیریتی این تیم برای فصل آتی، باعث شد خیلی از بازیکنان فوتبال ایران دوست داشته باشند در لیگ شانزدهم لباس این تیم را به تن کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۸    
وکیل ملت: باشگاه ذوب آهن به دلیل بدهی 350 میلیون تومانی پرسپولیس به آنها، حاضر به انجام مذاکره با سرخپوشان برای انتقال مسعود حسن زاده نیستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۸    
وکیل ملت: مهاجم فصل گذشته ذوب آهن از این که دوباره شاگرد علیرضا منصوریان شده خوشحال است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
وکیل ملت: روزنامه خبر ورزشی خبر عجیبی را در مورد قرارداد مظلومی با استقلال و شرایط ادامه آن نوشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۰    
وکیل ملت: مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب حداقل دو مهاجم برای بستن تیم خود هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۳    
وکیل ملت: صاحب رستورانی در بوستون،صندلی ستاره تیم ملی آرژانتین را به دکور رستورانش اضافه کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۰    
وکیل ملت: مدافع تیم سپاهان اصفهان قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۰    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال استقلال قصد دارد بازکنان مسنی مانند جباری، منتظری و حدادی فر را برای استقلال به خدمت بگیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۷    
وکیل ملت: سرمربی استقلال اعتقاد دارد تیمش رؤیایی نشده است بلکه در فصل نقل و انتقالات نقاط ضعفش برطرف شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۵    
وکیل ملت: این روزها، بحث انسان کامل یکبار دیگر احمدی نژاد، به ویژه جریان موسوم به انحرافی را برسر زبان ها انداخته است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۵    
وکیل ملت: مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:دو مهاجم بسیار خوب اروپایی در حال مذاکره با باشگاه هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۴    
وکیل ملت: رییس انجمن مامایی صحبت های مطرح شده در خصوص سقط جنین توسط سونوگرافیست ها را شایعه خواند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۹    
وکیل ملت: مردی که از طریق سایت همسریابی دختران جوان را فریب می داد و از آنان کلاهبرداری می کرد، در پی ایجاد مزاحمت خیابانی دستگیر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۶    
وکیل ملت: قیمت 2 بخش از زنجیره خدمات اینترنت شامل لایه انتقال و اینترنت زیرساخت کاهش یافت و اینترنت حداقل 20 درصد برای کاربر نهایی ارزان می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۶    
وکیل ملت: فردی که با انتشار تصاویر خصوصی دختری در شبکه اجتماعی تلگرام و تهدید به قتل او در صدد انتقام از وی و خانواده اش بود، با تلاش کارآگاهان پلیس فتا مازندران ، شناسایی و دستگیر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۰    
وکیل ملت: جدول قیمت انواع سکه و ارز روز دوشنبه در بازار منتشر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۰    
وکیل ملت: بدنبال شکایت سازمان اطلاعات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ، روزنامه قانون از سوی دادستانی توقیف شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۷    
وکیل ملت: کاظم جلالی در سمت ریاست مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ابقا شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۷    
وکیل ملت: در صورتی که باشگاه یونانیِ خواهان مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان تا این هفته نصف مبلغ قرارداد را به حساب او نریزد این بازیکن قراردادش را با این باشگاه امضا نخواهد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
وکیل ملت: مدیرعامل ذوب آهن برای فروش دو ستاره اش به سرخابی های تهران راهکار داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
وکیل ملت: نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی بانادرست خواندن سخنان نوروزی دیگر نماینده مجلس ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۰    
وکیل ملت: در حالی که جهان منتظر مرگ رهبر جانی داعش است. یک تروریست جدید برای جانشینی وی آماده می شود که یک شیطان واقعی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۲    
وکیل ملت: بالا بودن نرخ سود سپرده های بانکی طی سال های اخیر موجب شده رکود بازار مسکن طولانی تر شود؛ رکودی که از دو سال گذشته آغاز شده و همچنان در این بازار سنگینی می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۲    
وکیل ملت: کارشناسان بهزیستی با گزارش های مردمی در جریان محرومیت از تحصیل 2 کودک دختر قرار گرفتند و اقدامات خود را برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی آغاز کردند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۶    
وکیل ملت: مدیر امور بین الملل شرکت نفت با بیان اینکه ژاپن بیش از 200 هزار بشکه از ایران نفت وارد کرده است، گفت: کاهش ظرفیت پالایشی به مهمترین چالش صادرات نفت به ژاپن تبدیل شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۳    
وکیل ملت: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اخبار برخی رسانه ها مبنی بر جابجایی در این وزارتخانه را تکذیب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۰    
وکیل ملت: اعضای هیات رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۰    
وکیل ملت: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: جابجایی محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۷    
وکیل ملت: مشاور وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به عضو کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران اعلام کرد مزایده این باشگاه مجدد با شرایط اعلامی از سوی فدراسیون فوتبال برگزار شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۵    
وکیل ملت: علیرضا منصوریان علی رغم جذب چند بازیکن، همچنان سه مهره بزرگ دیگر را هم زیر نظر گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۵    
وکیل ملت: مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران به تیم پیکان پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۲    
وکیل ملت: سرمربی استقلال گفت: اصولی که وزارت ورزش و رئیس مجمع باشگاه دکتر گودرزی برای ما در همین ارتباط در نظر گرفته بود رعایت شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۸    
وکیل ملت: سرمربی استقلال بعد از پایان تمرین صبح امروز (دوشنبه) از نهایی شدن قرارداد آرش افشین با آبی های پایتخت خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۲    
وکیل ملت: باشگاه ذوب آهن اصفهان تا روز 29 خرداد برای جذب قاسم حدادی فر به باشگاه استقلال زمان داده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۹    
وکیل ملت: یک نشانه از مهاجم ذوب آهن نشان می دهد که او به احتمال زیاد امروز پرسپولیسی خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۳    
وکیل ملت: پرسپولیسی ها در جذب کاوه رضایی شکست خورد و حالا به دنبال بازگرداندن طارمی هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۰    
وکیل ملت: سؤال: آرایی که از کمیسیون ماده (100) قانون شهرداریها و کمیسیون های مالیاتی و مراجع حل اختلاف صادر می شد، آیا اگر به زیان مراجع دولتی و شهرداریها باشد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۴    
وکیل ملت: هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد این باشگاه در فصل نقل وانتقالات رضایت ندارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
وکیل ملت: سکوت عارف و عدم تمایلش برای ریاست کمیسیون های مجلس از نظر برخی اصولگرایان یعنی آماده شدن او برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۸    
وکیل ملت: جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به برخی از سوالات و ابهامات مخاطبان ایسنا درباره جریمه ریالی سربازی پاسخ داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۹    
وکیل ملت: خسرو حیدری، هافبک ملی پوش استقلال تهران که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده بود، روز گذشته پس از جلسه ای یک ساعته با بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه قراردادش را به مدت 3 سال دیگر با ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۶    
وکیل ملت: مهاجم کروات استقلال که به نظر می رسد کارش در این تیم به اتمام رسیده است، این روزها در کنار همسرش در کرواسی به سر می برد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۴    
وکیل ملت: مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب این تیم کنند.
  • ۱