جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 9 اسفند 1395 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 31 اردیبهشت 1395 وکیل ملت 31 خرداد 1395 وکیل ملت 31 تیر 1395 وکیل ملت 31 مرداد 1395 وکیل ملت 31 شهریور 1395 وکیل ملت 30 مهر 1395 وکیل ملت 30 آبان 1395 وکیل ملت 30 آذر 1395 وکیل ملت 30 دی 1395 وکیل ملت 30 بهمن 1395 وکیل ملت 1 اسفند 1395 وکیل ملت 2 اسفند 1395 وکیل ملت 3 اسفند 1395 وکیل ملت 4 اسفند 1395 وکیل ملت 5 اسفند 1395 وکیل ملت 6 اسفند 1395 وکیل ملت 7 اسفند 1395 وکیل ملت 8 اسفند 1395 وکیل ملت 9 اسفند 1395 وکیل ملت 10 اسفند 1395 وکیل ملت 11 اسفند 1395 وکیل ملت 12 اسفند 1395 وکیل ملت 13 اسفند 1395 وکیل ملت 14 اسفند 1395 وکیل ملت 15 اسفند 1395 وکیل ملت 16 اسفند 1395 وکیل ملت 17 اسفند 1395 وکیل ملت 18 اسفند 1395 وکیل ملت 19 اسفند 1395 وکیل ملت 20 اسفند 1395 وکیل ملت 21 اسفند 1395 وکیل ملت 22 اسفند 1395 وکیل ملت 23 اسفند 1395 وکیل ملت 24 اسفند 1395 وکیل ملت 25 اسفند 1395 وکیل ملت 26 اسفند 1395 وکیل ملت 27 اسفند 1395 وکیل ملت 28 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1395 وکیل ملت 30 اسفند 1395 
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۸    
وکیل ملت: گروه تروریستی ابوسیاف فیلیپین، که با داعش بیعت کرده است، گروگان آلمانی خود را پس از مخالفت برلین با پرداخت باج درخواستی این گروه، سر برید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۴    
وکیل ملت: جاسوسان کره جنوبی گزارش های شفافی از زمانی که اتفاقات مهم دولت منزوی کره شمالی را گزارش می دهند در اختیار ندارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
وکیل ملت: قیمت سکه طرح جدید که روز قبل با کاهش همراه بود امروز با اندکی افزایش نسبت به روز قبل یک میلیون و 201 هزار تومان و دلار 3783 تومان شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۰    
وکیل ملت: کنسرت حمید حامی در حالی در تالار وحدت تهران برگزار شد که یکی از نوازندگان گروه به دلیل برخی مسائل حقوقی مجبور شد بدون حضور در صحنه و به صورت پنهانی ساز بزند!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۰    
وکیل ملت: پنه لوپه کروز موفقیت اصغر فرهادی در اسکار را تبریک گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۰    
وکیل ملت: اصغر فرهادی با کسب دومین جایزه اسکار خود در کنار کارگردانان بزرگی همچون "آگیرو کوروساوا" و "رنه کلمنت" ایستاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۱:۱۷    
وکیل ملت: نیل فینگلتون، بازیگر سریال بازی تاج و تخت و فیلم مردان ایکس که عنوان بلندقدترین مرد انگلستان را داشت، در سن 36 سالگی درگذشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۱:۱۷    
وکیل ملت: مربی سابق تیم ملی نوجوانان به دریافت اسکار فروشنده واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تقویت زیرساخت ها برای بهبود کیفیت خدمات، گفت: خدمات بیمه تکمیلی به فرهنگیان تدوام بیشتری داشته باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۹    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس درشرایطی دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را برابر نماینده امارات برگزار می کند که سرمربی این تیم با کنار گذاشتن دو بازیکن ریسک بزرگی کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۶    
وکیل ملت: متأسفانه انگار تیم سرخ پوش پایتخت بزرگ تر ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۸    
وکیل ملت: شش مرد تبهکار که پس از قتل پیرمرد تنها، اموال قیمتی اش را سرقت کرده و خانه میلیاردی اش را فروخته بودند، روز گذشته محاکمه شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۵    
وکیل ملت: علی رضا مقدید اسکی باز ایرانی پس از دریافت پیام رئیس فدراسیون اسکی و انتشار این پیام در صفحه مجازی، ناپدید شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۲    
وکیل ملت: دختر جوان و زیبا 18 ساله وقتی با پسری که در فیس بوک آشنا شده بود مجبور شد به یک پارتی شبانه رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۵    
وکیل ملت: یک مرد روسی مدعی شد که گوشی هوشمند آیفون 7 پلاس وی که به مدت 13 ساعت در آب مانده بود،پس از بیرون آمدن مجددا و بدون اشکال شروع به کار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۷    
وکیل ملت: در این میان آنچه برنده شد، همان سفارش اتحادیه اروپایی/قطری بود که فیلمساز ایرانی را (خودآگاه یا ناخودآگاه) در قالب نگاه نژادپرستانه و تحقیرگرانه ای قرار داد که توسط مراکز استراتژیک ایالات ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸    
وکیل ملت: نیروهای عراقی همزمان با ادامه پیشروی خود در غرب موصل، برای ایجاد یک پل شناور بر روی رود دجله جهت ارتباط با بخش شرقی موصل تلاش می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸    
وکیل ملت: بهنوش بختیاری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با انتشار عکس جدیدی صفحه اینستاگرامش را بروز کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۹    
وکیل ملت: رییس کمیته پولی و بانکی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بدهی بانک ها به بانک مرکزی 909 هزار میلیارد ریال است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۶    
وکیل ملت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم از مصوبه این کمیسیون خبر داد که براساس آن بازنشستگی 20 ساله زنان مشروط به داشتن 50 سال سن می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۶    
وکیل ملت: قلی خسروی، با اشاره به انباشت تقاضا در بازار مسکن طی سال های اخیر تصریح کرد: به دلیل رکود ایجاد شده در بازار مسکن طی سه سال گذشته ما شاهد انباشت تقاضا در بازار مسکن بودیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۳    
وکیل ملت: بررسی نرخ سود در شبکه بانکی نشان می دهد، اغلب بانک ها برای سپرده های بیش از 100 و 200 میلیون تومان سودهایی با نرخ 20 تا 23 درصد پرداخت می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۴    
وکیل ملت: حسین شهریاری سرپرست باشگاه نفت در نشستی که با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرده برای رفع مشکل بازی شهباززاده به توافق رسیده و قرار است تا پیش از بازی با پرسپولیس با پرداخت بخشی از ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۵    
وکیل ملت: کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در پیامی برای هر 4 تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۶    
وکیل ملت: جوانفکر مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد با اعلام حمایت از بقایی او را رئیس جمهور دولت دوازدهم دانست!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۶    
وکیل ملت: نایب رئیس مجلس با بیان اینکه معلمان جزو اقشار زحمتکش جامعه هستند گفت: این طور نیست که معلمان 4 میلیون تومان در ماه حقوق دریافت کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۰    
وکیل ملت: دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اینکه دیداری با عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در بغداد داشته است، گفت: من تکذیب می کنم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
وکیل ملت: تنور انتخاباتی جریان های سیاسی، اگر چه نسبت به دوره های قبلی انتخابات ریاست جمهوری دیرتر داغ شد اما حالا بیشترین نگاه ها به اردوگاه اصولگرایی است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۱    
وکیل ملت: معاون اجتماعی وزیر بهداشت گفت: هر سال 30 هزار کودک دارای معلولیت در کشور متولد می شود که بخشی از آنها به دلیل ازدواج فامیلی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۶    
وکیل ملت: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معلمان در نظام حقوقی حداقل دریافتی را دارند و برخی صحبت ها در خصوص دریافتی پزشکان در مجلس نادرست است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۱:۳۷    
وکیل ملت: انوشه انصاری و پرفسور فیروز نادری دو چهره علمی که به عنوان نماینده اصغر فرهادی در هشتاد و نهمین مراسم اسکار حضور پیدا کردند، از علت تصمیم کارگردان فروشنده سخن گفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۱:۳۴    
وکیل ملت: خواهر امیر قطر سرمایه گذار فیلم فروشنده در صفحه رسمی خود نوشت: افتخار می کنم که به عنوان اولین بنیاد سینمایی عربی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۱:۲۸    
وکیل ملت: در حاشیه دریافت جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان اسکار، هادی حیدری این طرح را در اینستاگرامش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۵۶    
وکیل ملت: بالاخره رابطه پر فراز و نشیب برانکو و رامین رضاییان منجر به اخراج این بازیکن شد. اما ماجرا چی بود و چه اتفاقی افتاد
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۵۰    
وکیل ملت: مسئولان باشگاه پرسپولیس بازیکن خاطی این تیم را برای بازگشت به تهران متقاعد کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۴۴    
وکیل ملت: سعید مهدی پور مدافع مغضوب ماشین سازی بعد از دو هفته دوری از تیمش بار دیگر به تمرینات این تیم بازگشت و به تمام شایعات دوپینگی بودنش خاتمه داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۴۱    
وکیل ملت: علی عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان که از شنیدن خبر محرومیتش تا اطلاع ثانوی از سوی کمیته اخلاق شوکه شده در این رابطه توضیح می دهد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۳۲    
وکیل ملت: یکی از معتبرترین روزنامه های ورزشی سعودی دیروز در صفحه اینفوگرافی ویژه بازی التعاون با استقلال اشتباه عجیبی در معرفی ستاره های حریف مرتکب شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۷    
رضاییان و علیپور جداگانه برگشتند رامین می خواست در ورزشگاه باشد اعضای تیم پرسپولیس صبح دیروز بعد از صرف صبحانه در حالی باشگاه ایرانیان دبی را به مقصد ابوظبی ترک کردند که رامین رضاییان و علی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۴    
وکیل ملت: با تصمیم برانکو، علیپور و رضاییان از بازی با الوحده کنار گذاشته شدند اما قرار نیست به صورت کلی اخراج شوند و در واقع فقط همین یک بازی را از دست داده اند که شاید تنبیه کوچکی هم نباشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
وکیل ملت: فردوسی پور امشب در آغاز برنامه نود گفت با استعلامی که دقایقی پیش از شروع برنامه از فدراسیون فوتبال گرفتند کدورت ها بین تیم ملی و پرسپولیس کنار گذاشته شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۸    
وکیل ملت: پندار خمارلو درباره نتایج جلسه هماهنگی پیش از بازی که ساعت 12 دیروز به وقت ابوظبی در ورزشگاه آل نهیان برگزار شد، افزود: در این جلسه درباره مسائل مختلف بازی صحبت شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۶    
وکیل ملت: اگرچه سرمربی پرسپولیس هیجده بازیکن در اختیار دارد اما بازیکنانی که بتواند برای تعویض کردن روی آنها حساب کند به سه بازیکن خلاصه می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: روزنامه های سه شنبه 10 اسفند 1395 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۹    
وکیل ملت: هیچ فرد حقوق خوانده ای نیست که معتقد به اصل عقلایی استقلال وکلا نباشد ولی اگر استقلال بهانه ای برای کسب امتیازات بیشتر یا انحصارگرایی شود چه باید گفت ؟
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۰    
وکیل ملت: سرخپوشان پس از دیدار مقابل الوحده امارات که سه شنبه شب برگزار می شود، باید ظهر چهارشنبه به تهران برگردند که این کار ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: تیم هایی مثل التعاون سطح لیگ آسیا را پائین می آورند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: مارن آده کارگردان تونی اردمان رقیب اصلی فروشنده در اسکار نسبت به این رویداد واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: گل دوم استقلال در بازی امشب روی دو ضربه بیرون پا زده شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: روزی در جراید خواص شگفت انگیز سیر را خواندم که در آن قید شده بود دوای صدها درد و بیماری در بدن است ناخوداگاه مقداری سیر تازه را سر راه خریدم و به منزل بردم و شب چند بوته از سیرهای تازه را ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: یکسری از بازیکنان جنبه بزرگ شدن در فوتبال را ندارند که یکی از این فوتبالیست ها همین رامین رضاییان است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۸    
وکیل ملت: کاوه رضایی که امروز در مسابقه استقلال و التعاون موفق شد گل اول آبی پوشان را به ثمر برساند، پس از مسابقه با خبر ناگوار درگذشت مادربزرگ خود مواجه شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۵    
وکیل ملت: وکلای کشور ب را در نظر بگیرید که مستعمره وکلای کشورالف است و وکلای الف وکلای کشور ب را ناچار می کنند که سالیانه باج و خراج زیادی به آنها بدهد و از حاصل کارشان استفاده می کنند
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: هشت بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۷    
وکیل ملت: شرور سابقه دار به اتهام ربودن و آزار یک زن جوان دیروز پای میز محاکمه ایستاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۷    
وکیل ملت: بعد از قهرمانی دیشب یونایتدها، حالا این تیم تبدیل به پرافتخارترین تیم انگلیس شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۴    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ممکن است غیبت دو بازیکن مان در ترکیب تأثیر گذار باشد، اما تصمیم گرفتم آنها را کنار بگذارم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۱    
وکیل ملت: اخراج رامین رضاییان از اردوی پرسپولیس باعث شد برانکو مجبور شود تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش برای بازی با الوحده ایجاد کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۱    
وکیل ملت: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، این تیم در دیدار مقابل الوحده با امتیاز از زمین خارج شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۸    
وکیل ملت: سرپرست تیم پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس می توانند فردا به راحتی به ورزشگاه بیایند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
وکیل ملت: سرمربی رومانیایی تیم التعاون مدعی شد استقلال در مصاف با این تیم به خوبی از ضربات ایستگاهی استفاده کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
وکیل ملت: اصغر فرهادی به سه کارگردان بزرگ تاریخ سینما که بیش از یک بار اسکار بهترین فیلم خارجی را گرفته اند پیوست: فدریکو فلینی، اینگمار برگمن، ویتوریو دسیکا.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۶    
وکیل ملت: بر اساس تعریف یونسکو ، شخص باسواد فردی است که تمام پارامترهای زیر را در خود داراست:
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۰    
وکیل ملت: رامین رضاییان در اینستاگرام از همه عذرخواهی کرد .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۷    
وکیل ملت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مقرر کردند درآمد ناشی از مالیات و عوارض سیگار به وزارتخانه های بهداشت، ورزش و آموزش و پرورش اختصاص یابد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: سرپرست پلیس راه استان ایلام گفت:حادثه رانندگی که حوالی ساعت 7:20 صبح امروز در منطقه امیرآباد بعد از روستای گلان در مسیر ایلام-مهران اتفاق افتاد 5 کشته و زخمی به جا گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۱۹    
وکیل ملت: وزارت آموزش و پرورش درباره گفته رئیس اتحادیه بنگاه های مسافربری مبنی بر اینکه " آموزش و پروش به جای اینکه به فکر کسب درآمد از سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان باشد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۷    
وکیل ملت: توئیتر AFC بعد از گل اول استقلال که قبل از پایان دقیقه نخست به ثمر رسید واکنش نشان داد و گفت گل کاوه رضایی در ثانیه 35 به ثمر رسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۷    
وکیل ملت: محسن کریمی بعد از مدتها در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت و بازهم موثر بازی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۴    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال الجزیره با حضور در نشست خبری بعد از دیدار برابر استقلال خوزستان گفت که گل دقایق ابتدایی باعث شکست این تیم شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۴    
وکیل ملت: استقلال با یک بازی منطقی و حرفه ای موفق شد که التعاون را درهم بکوبد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۱    
وکیل ملت: رییس فدراسیون فوتبال در تماس تلفنی با مدیر عاملان باشگاه های استقلال خوزستان و استقلال تهران،پیروزی این دو تیم را تبریک گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۸    
وکیل ملت: مدافع تیم فوتبال استقلال از پیروزی تیمش مقابل التعاون عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ابراز خوشحالی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۵    
وکیل ملت: تیم استقلال خوزستان موفق شد در یک دیدار خارج از خانه صدرنشین لیگ امارات را با تک گل آلویس نانگ شکست بدهد و به صدر گروه صعود کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۹    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری مقابل التعاون گفت: در عین حال که سه گل زدیم، اما برای زدن آنها سخت زحمت کشیدیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۶    
وکیل ملت: مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم برابر التعاون را به خود اختصاص داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۳    
وکیل ملت: برانکو ایوانکوویچ در روزی که دو بازیکن تیمش را به دلایل انضباطی از ترکیب خارج کرده باید برابر الوحده به عنوان رقیب دوم خود در لیگ قهرمانان قرار گیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۰    
وکیل ملت: مهاجم پرسپولیس از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۷    
وکیل ملت: "ابومغیره البریطانی" پیامی با این مضمون منتشر کرد: "خدا را سپاس می گویم که از زندان آزاد شدم و فرصتی دوباره برای جهاد یافتم".
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۷    
وکیل ملت: مهاجم استقلال مقابل التعاون عربستان سریع ترین گل لیگ قهرمانان آسیا را تا به اینجای رقابت ها به ثمر رساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۴    
وکیل ملت: مهاجم استقلال با گلزنی به التعاون در آسیا هت تریک کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۴    
وکیل ملت: دروازه بان استقلال با بسته نگه داشتن دروازه اش در بازی امروز مقابل التعاون عربستان در آسیا رکورددار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۴    
وکیل ملت: جدول رده بندی گروه A لیگ قهرمانان آسیا
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۸    
وکیل ملت: سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس نگران از دست دادن تیم ملی نباشند چرا که پرسپولیس هم یک تیم ملی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۸    
وکیل ملت: برانکو ایوانکوویچ به حدی از رامین رضاییان و علیپور شاکی شده بود که سر میز شام از مدیرروابط عمومی پرسپولیس می خواهد که خبر درگیری و اخراج این دو بازیکن را رسانه ای کند و روی سایت باشگاه قرار ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۵    
وکیل ملت: در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال با نتیجه 3 بر صفر مقابل التعاون به برتری رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۸    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر تیم الوحده را در زمین ورزشگاه آل نهیان برگزار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۶    
وکیل ملت: تاج از مسئولان پرسپولیس خواسته فعلاً سکوت کنند و نسبت به بعضی اخبار واکنش نشان ندهند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۳    
وکیل ملت: کاملا قابل پیش بینی بود که رامین رضاییان بالاخره سرمربی پرسپولیس را مجبور به تصمیمی عجیب کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۰    
وکیل ملت: قاطعیت برانکو با وجود شرایط حساس پرسپولیس کاملا تصمیم درستی بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۰    
وکیل ملت: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از دستور سرمربی این تیم مبنی بر بازگشت به ایران سرپیچی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۳    
وکیل ملت: باخت بی حرف و حدیث الاهلی امارات به لوکوموتیو ازبکستان نتیجه ای غیرمنتظره بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
وکیل ملت: تصمیم کی روش سرانجام کار خودش را کرد و تشنج بی سابقه ای در تیم برانکو به راه انداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۷    
بزرگ ترین اتفاق مراسم امسال اعلام اشتباه نام بهترین فیلم بود. نام عالم هپروت اعلام شد، اما جایزه به مهتاب رسید به وارن بیتی پاکت اشتباه را دادند؛ به جای بهترین فیلم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۴    
وکیل ملت: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بانک ها در ایران فلج هستند، اظهار کرد: در همه جای دنیا بانک ها بر اساس خدمات ارائه شده سود می گیرند اما ما می خواهیم از طریق نزول خوری و دریافت بهره ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۴    
وکیل ملت: مسعود عدی صدام حسین در نامه ی خود به رئیس جمهور آمریکا آورده است: من بعنوان نوه ی صدام که اعدام شده از شما یک درخواست دارم. جنازه برخی از بستگان من در دست ایران است.