پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 24 اسفند 1395 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 31 اردیبهشت 1395 وکیل ملت 31 خرداد 1395 وکیل ملت 31 تیر 1395 وکیل ملت 31 مرداد 1395 وکیل ملت 31 شهریور 1395 وکیل ملت 30 مهر 1395 وکیل ملت 30 آبان 1395 وکیل ملت 30 آذر 1395 وکیل ملت 30 دی 1395 وکیل ملت 30 بهمن 1395 وکیل ملت 1 اسفند 1395 وکیل ملت 2 اسفند 1395 وکیل ملت 3 اسفند 1395 وکیل ملت 4 اسفند 1395 وکیل ملت 5 اسفند 1395 وکیل ملت 6 اسفند 1395 وکیل ملت 7 اسفند 1395 وکیل ملت 8 اسفند 1395 وکیل ملت 9 اسفند 1395 وکیل ملت 10 اسفند 1395 وکیل ملت 11 اسفند 1395 وکیل ملت 12 اسفند 1395 وکیل ملت 13 اسفند 1395 وکیل ملت 14 اسفند 1395 وکیل ملت 15 اسفند 1395 وکیل ملت 16 اسفند 1395 وکیل ملت 17 اسفند 1395 وکیل ملت 18 اسفند 1395 وکیل ملت 19 اسفند 1395 وکیل ملت 20 اسفند 1395 وکیل ملت 21 اسفند 1395 وکیل ملت 22 اسفند 1395 وکیل ملت 23 اسفند 1395 وکیل ملت 24 اسفند 1395 وکیل ملت 25 اسفند 1395 وکیل ملت 26 اسفند 1395 وکیل ملت 27 اسفند 1395 وکیل ملت 28 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1395 وکیل ملت 30 اسفند 1395 
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: در سالهای اخیر بازار فحشا شکل جدیدی پیدا کرده است. علاوه بر زنان و دختران در بخش هایی از تهران دیده شده است که پسران نیز در ازای دریافت پول، خود را به زنان متمول می سپارند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۱:۱۷    
وکیل ملت: با حواشی به وجود آمده برای پخش برنامه کلاه قرمزی در ایام نوروز 96 حمید مدرسی تهیه کننده این برنامه در اقدامی عجیب و باج خواهانه، رسانه ملی را تهدید کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۱:۰۲    
وکیل ملت: سه مرد هوسران که دختر 28 ساله را با خودروی کیا سراتو ربودند و به او تجاوز کردند، دستگیر شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۰:۴۷    
وکیل ملت: آخرین پست اینستاگرامی حمید فرخ نژاد در واکنش به درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما منتشر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: دو شیطان مسلح پایتخت که پس از ربودن پسر جوان هنگام سرقت او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۱    
وکیل ملت: از قرار معلوم یکی از قوانین نانوشته فوتبال ایران این است که صعود به فینال جام حذفی، افت شدید باشگاه ها در لیگ را به دنبال می آورد!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۲    
وکیل ملت: مراسم تقدیر از حجت الله ایوبی، رییس پیشین سازمان سینمایی، تحت تاثیر خبر درگذشت ناگهانی علی معلم (منتقد و تهیه کننده سینما) دوشنبه شب برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۴    
وکیل ملت: هر 530 هزار تومانی که اکنون به سهامداران عدالت تعلق گرفته است، یک میلیون و 50 هزار تومان می ارزد و حداقل سودی که به هر سهامدار(با 530 هزار تومان سهم) تعلق می گیرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۴    
وکیل ملت: مهدی رحیم زهیوی در مورد وضعیت فعلی اش در الشحانیه گفت: فعلاً که مسابقات به دلیل رقابت های مقدماتی جام جهانی تعطیل است و البته من به ایران برنگشته ام ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۴    
وکیل ملت: در آخرین ساعت ها مانده به شروع بازی، مشخص شد که محمد انصاری نمی تواند قرمزها را برابر الریان همراهی کند و برانکو، ربیع خواه را به جای او به 11 مرد اصلی اضافه کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۱    
وکیل ملت: با برگزاری هر هفته، شرایط گروه سخت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پیچیده تر می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۸    
وکیل ملت: تیم فوتبال استقلال هر چند در نیمه اول نتایج خوبی را کسب نکرد، اما در نیمه دوم رقابت های لیگ برتر روند رو به رشد و مطلوبی داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۵    
وکیل ملت: مقام معظم رهبری اوایل جنگ با شهید چمران همراهی زیادی داشتند و به همراه وی، نمایندگی امام در شورای عالی دفاع را بر عهده داشتند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۲    
وکیل ملت: معلوم نیست سرمربی کروات پرسپولیس با کدام فلسفه مدافع میانی خود را در دقیقه 92 جای هافبک بازیساز تیمش به میدان فرستاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۳۶    
کریمی مصدوم شد تمرین استقلال در حالی برگزارشد که بازیکنان اصلی در آن حضور نداشتند و تنها بازیکنانی که روز دوشنبه بازی نکرده بودند تمرین کردند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: استقلال در بازی برابر لکوموتیو خوش شانس بود که در همان دقایق ابتدایی دروازه اش باز نشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: پرویز مظلومی آنالیز خود را از عملکرد استقلال مقابل لکوموتیو بیان کرده است. سرمربی سابق آبی ها معتقد است که این تیم با منطق خاصی رخ در رخ نماینده ازبکستان قرار گرفته است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: استقلال توانست در یک بازی حساب شده لکوموتیو ازبکستان را شکست دهد و شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان افزایش دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: استقبال طرفداران از بازی با لکوموتیو همچون بازی با السد نبود اما با این حال همین حضور باعث شد تا ورزشگاه آزادی در اولین میزبانی رکورد پرتماشاگرترین بازی را به نام خود ثبت کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۱۸    
وکیل ملت: با نزدیک شدن به انتهای فصل و پایان قرارداد ستاره های دهه هفتادی استقلال، یکی از جدی ترین دغدغه های مسوولان این تیم، تمدید قرارداد با ستاره های جوانشان است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: استقلال توانست لکوموتیو را در آزادی شکست دهد. علی جباری پیشسکوت استقلال در خصوص این بازی می گوید: استقلال با نمایشی که مقابل حریف داشت، مصمم است که به دور بعد صعود کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: در دیدار تیم های استقلال و لکوموتیو ازبکستان، تعدادی از تماشاگران با لیزر سعی در بر هم زدن تمرکز دروازه بان حریف داشتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: استقلال سومین بازی آسیایی خود را نیز برنده شد تا شرایط خوبی در جدول داشته باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: برادران فوتبالی شفیع زاده در چند مقطع در لیگ شانزدهم به کمک سرمربی جوان استقلال آمدند تا کمتر درگیر مشکلات شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۶    
وکیل ملت: هر از گاهی مصاحبه هایی از برانکو ایوانکوویچ در رسانه های اروپایی منتشر می شود که می تواند برای هواداران پرپسولیس جالب باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۶    
وکیل ملت: آندرانیک تیموریان، کاپیتان پیشین تیم ملی بازهم از سوی سرمربی پرتغالی دعوت نشده است. در شرایطی که کارلوس کی روش از نفرات مدنظر خود برای حضور در تیم ملی به جز بازیکنان 4 تیم آسیایی دعوت به ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید شایعاتی که درباره شیوه حفظ عضلاتش وجود دارد را تکذیب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: رییس فدراسیون فوتبال گفت: با عددی نزدیک به 40 میلیارد تومان اول آسیا در فوتبال بزرگسالان هستیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: شبکه سه سیما ویژه برنامه های متنوعی برای ایام نوروز تهیه کرده که آقای گزارشگر و سریال دیوار به دیوار از جمله آنهاست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: کمند امیرسلیمانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از لحظه با خبر شدندش از فوت علی معلم سخن گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: بهروز افخمی در یادداشت کوتاهی درگذشت علی معلم را تسلیت گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: خسرو شجاع زاده هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما درگذشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: رامبد جوان در برنامه شب گذشته خندوانه و در آخرین روزهای اسفند ماه به آیین و فرهنگ در ایام نوروز اشاره کرد و از رسومی مانند شب چهارشنبه سوری گفت که به فراموشی سپرده شده و این روزها از جشن و ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: فاطمه معتمدآریا و مهران مدیری از جمله هنرمندانی بودند که در پی درگذشت علی معلم مدیر مسئول و سردبیر نشریه دنیای تصویر به دیدار خانواده او رفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: دروازه بان اسطوره ای فوتبال کشورمان در رستورانش به مناسبت چهارشنبه سوری جشنی برگزار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۷    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گروهی که ما در آم قرار داریم گروه سخت و فشرده ای است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۱    
وکیل ملت: قصاص نفس جوان 20 ساله ای که در چهارشنبه سوری سال 93 با پرتاب نارنجک دست ساز در خیابان، یکی از سربازان نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود از سوی قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۱    
وکیل ملت: دختر دانش آموز با فرار از خانه پای در دنیای شیطانی دو پسر خیابانی گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۸    
وکیل ملت: این بازیگر زن که برای تهیه مواد مخدر به خانه ساقی خود رفته بود مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۵    
وکیل ملت: نیروهای آتش نشان با اقدامات به موقع کارگر 35 ساله ای را که در شیراز قصد خودکشی داشت ، منصرف کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۵    
وکیل ملت: آشپز یکی از مهدکودک های تهران که به اتهام آزار و اذیت پسری 6 ساله دستگیر شده بود در دادگاه به حبس و شلاق محکوم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: خسرو شجاع زاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درگذشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۶    
وکیل ملت: دختران نوجوان و جوان وقتی در فضای مجازی پیشنهاد مدلینگ را دریافت می کردند نمی دانستند در آتلیه های زیرزمینی هدف تجاوز قرار می گیرند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
وکیل ملت: کارشناس داوری فوتبال می گوید داور چینی دیدار پرسپولیس - الریان آنقدر ضعیف و مردد قضاوت کرد که صدای بازیکنان هر دو تیم را در آورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۸    
وکیل ملت: ورزشگاه منحصر به فرد امام رضای مشهد در روزهای پایانی سال افتتاح شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۵    
وکیل ملت: سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است 4 ستاره تیم فوتبال پرسپولیس برای بهتر شدن موقعیت شان در تیم ملی باید به اروپا بروند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۰    
وکیل ملت: خبرنگار عصرخبر مطلع شد احمدی نژاد، مشایی و بقایی هر سه برای انتخابات ثبت نام خواهند کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۷    
وکیل ملت: فرمانده پلیس راه استان گلستان از برخورد یک دستگاه کامیون با سواری سمند خبر داد و گفت: در این حادثه که بامداد امروز در محور گنبد کاووس به مینودشت اتفاق افتاد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۱    
وکیل ملت: اختلافات در درون اصولگرایان آنقدر شدید شده که به نظر می رسد در نهایت ائتلاف اصولگرایان (یا جمنا ) نه تنها نمی تواند بر روی یک کاندیدای واحد به اجماع برسد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۸    
وکیل ملت: دیوان دادگستری اروپا عالی ترین مرجع رسیدگی به مسائل مربوط به کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. مرکز دیوان در لوکزامبورگ قرار دارد و احکام آن در سراسر کشورهای اروپایی اجرا می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۵    
وکیل ملت: این نوجوان به دلیل انفجار مواد محترقه از ناحیه سر و سینه مصدوم شده بود که در بیمارستان فوت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۲    
وکیل ملت: شاید پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا کمتر کسی پیش بینی می کرد تیم های استقلال و استقلال خوزستان در پایان دور رفت در گروه های خود صدرنشین باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۹    
وکیل ملت: کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس از نظر بدنی کمی خسته به نظر می رسید و این موضوع در شادابی و طراوت بازیکنان مشهود بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۶    
وکیل ملت: آبی پوشان با دو گل از سد لوکوموتیو تاشکند عبور کردند که این گل ها، نقاط مشترکی دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۶    
وکیل ملت: تمرین ریکاوری استقلالی ها بعد از پیروزی بر لوکوموتیو ازبکستان امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۳    
وکیل ملت: کارشناس حقوقی فوتبال معتقد است احکام جدیدی که از سوی فیفا صادر خواهد شد باعث تغییرات زیاد در جدول رده بندی لیگ می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۷    
وکیل ملت: سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار پرسپولیس و الریان قطر را از نزدیک تماشا کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۴    
وکیل ملت: پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 6 گل خورده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۴    
وکیل ملت: پرسپولیس در شبی که یک هیچ جلو بود سه گل خورد و باخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۴    
وکیل ملت: تیم پرسپولیس با وجود شکست مقابل الریان به لحاظ آماری عملکرد خوبی داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۱    
وکیل ملت: باخت 3-1 نتیجه ای ست که برای اولین بار برای پرسپولیس در دوران حضور برانکو اتفاق افتاده است .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۱    
وکیل ملت: دیدار الریان و پرسپولیس یک صحنه جنجالی داشت که داور می توانست با گرفتن یک پنالتی ورق را به سود نماینده ایران برگرداند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۸    
وکیل ملت: نماینده عربستان در دیدار برابر الوحده امارات با نتیجه تساوی متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۵    
وکیل ملت: پرسپولیس همانند دیدار دربی نتوانست از گل خود محافظت کند و با سه گل مغلوب الریان شد تا شاگردان لادروپ به صدر جدول گروه چهارم دست یابند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۲    
وکیل ملت: نادر قاضی پور در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس در اخطاری گفت: معلمان حق التدریس از اول مهرماه سر کلاس های درس حاضر شدند اما تک ریالی دریافت نکردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۰    
وکیل ملت: روزنامه الرایه قطر بیت سعید و نانگ را دو مهره کلیدی استقلال خوزستان در بازی مقابل لخویا بیان کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۰    
وکیل ملت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب کرد تیم هایی که در فیفا و نهادهای بین المللی پرونده دارند، حق جذب بازیکن و مربی خارجی را نخواهند داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۰    
وکیل ملت: روزنامه های قطری امروز سه شنبه بخش اعظمی از صفحات ورزشی خود را به حضور پرسپولیس در دوحه و بازی با الریان اختصاص دادند و در این میان اظهارات اعتراف گونه سرمربی الریان هم بازتاب داشت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۷    
وکیل ملت: غفوری که در فهرست کی روش قرار دارد به احتمال فراوان دیدار تیم ملی مقابل عراق، قطر و چین را که تا روز 8 فروردین این مسابقات ادامه دارد را از دست داده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۴    
وکیل ملت: اتفاقات روز گذشته دیدار خونه به خونه و نساجی مازندران شبیه یک فاجعه در فوتبال ایران بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۴    
وکیل ملت: هافبک سرشناس پرسپولیس برای تمدید قرارداد شروطی را مطرح کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۱    
وکیل ملت: برانکو ایوانکوویچ برابر الریان قطر تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و با ارتشی کامل برابر رقیب قرار خواهد گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۱    
وکیل ملت: مدیربرنامه های بازیکن مغضوب سرمربی پرسپولیس با سرمربی کروات تیم الشحانیه قطر یک نفر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۸    
وکیل ملت: معاون اول قوه قضاییه گفت: تا پایان بهمن سال 95 حدود 300 نفر از اولیای دم از حق قصاص خود گذشت کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۵    
وکیل ملت: لاریجانی همچون مرحوم هاشمی و حسن روحانی تبدیل به نماد اعتدال شده است. گفتمانی که تلاش کرده است اصول گرایان و اصلاح طلبان معتدل را زیر یک چتر جمع کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۲    
دیدار خالد الحسن رییس بازار بورس اوراق بهادارعربستان به همراه همتای ژاپنی از بازار بورس توکیو بدل های پوتین و ترامپ در حاشیه مسابقات سالانه اسب سواری در بریتانیا شنای دلفین ها در سواحل ماداگاسکار و ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۸    
در این صحنه منصوریان با یکی از مریبان استقلال در حال مشورت است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۵    
وکیل ملت: به نظر می رسد دوران حضور سروش رفیعی در پرسپولیس به هیچ عنوان طولانی نخواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۲    
وکیل ملت: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با حضور در محل تمرین این تیم، با سرخپوشان دیدار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۱:۰۹    
وکیل ملت: تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی سه شنبه 24 اسفند 95 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۴۵    
تمام بازیکنان در اردو سرمربی استقلال ترجیح داد تا چند ساعت مانده به شروع بازی با لکوموتیو فهرست 18 نفره تیم خود را نگه دارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: هیات مدیره باشگاه استقلال پرونده ای برای بازیکنان و مربیانی که علیه باشگاه مصاحبه کردند، تشکیل داده و قرار است به زودی این پرونده در کمیته انضباطی باشگاه استقلال به جریان بیفتد تا در خصوص ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۹    
وکیل ملت: همانطور که پیش بینی می شد منصوریان در بازی روز گذشته خسرو حیدری را در ترکیب اصلی گذاشت و وریا در این بازی به روی نیمکت انتقال داده شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۹    
وکیل ملت: چند روز پیش که صدای اعتراض بازیکنان استقلال به خاطر دریافت نکردن حق و حقوقشان بالا رفت، افتخاری برای اینکه فضای ملتهب استقلال را آرام کند در رختکن استقلال حاضر شد و در جمع استقلالی ها به ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۶    
وکیل ملت: استقلال فصل آینده باید قطعا در مسیر قهرمانی لیگ قدم بردارد و هیچ راه گریزی هم نیست. این باشگاه سال ها است طعم شیرین قهرمانی را نچشیده و اگر فصل آینده هم اوضاع مانند همین فصل باشد و نتایج ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۶    
وکیل ملت: امید نورافکن به ترکیب استقلال بازگشت. در حالی که برای بازی با سایپا منصوریان در یک اقدام عجیب نام امید نورافکن را از فهرست اصلی تیم خط زد و فرشید باقری را بازی داد اما در بازی روز گذشته باز ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۰    
وکیل ملت: بختیار رحمانی که یک نیم فصل کابوس وار را در استقلال پشت سر گذاشت، از ابتدای دور برگشت راهی فولاد اهواز شد و حالا مصاحبه هایی می کند که زیاد برای آبی ها خوشایند نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۰    
وکیل ملت: از خیلی وقت پیش حدس زده می شود که با پایان لیگ شانزدهم، شجاع خلیل زاده راهی تهران شود و به عضویت پرسپولیس در بیاید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۲۷    
وکیل ملت: روزنامه های سه شنبه 24 اسفند 1395 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۳    
بازیکن 16 میلیون یورویی کوه میونگ جین هافبک 28 ساله کره ای تیم الریان که از تیم اف.سی. سئول کشورش به این تیم پیوسته است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: اسفندیار رحیم مشایی در نامه ای به محمد خاتمی از او -به عنوان سرسلسله اصلاح طلبان- خواسته است که همراهان و همفکران خویش را از اشاعه این ایده که حضور بقایی "شوخی " و "فاجعه "است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: نیما کرمی مجری برنامه های تلویزیونی سیما عکسی قدیمی از خود در کنار هومن حاجی عبداللهی گوینده و مجری مشهور را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و توضیحاتی در خصوص آن ارائه داد.
  • ۱