جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۸:۲۷Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 25 اسفند 1395 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 31 اردیبهشت 1395 وکیل ملت 31 خرداد 1395 وکیل ملت 31 تیر 1395 وکیل ملت 31 مرداد 1395 وکیل ملت 31 شهریور 1395 وکیل ملت 30 مهر 1395 وکیل ملت 30 آبان 1395 وکیل ملت 30 آذر 1395 وکیل ملت 30 دی 1395 وکیل ملت 30 بهمن 1395 وکیل ملت 1 اسفند 1395 وکیل ملت 2 اسفند 1395 وکیل ملت 3 اسفند 1395 وکیل ملت 4 اسفند 1395 وکیل ملت 5 اسفند 1395 وکیل ملت 6 اسفند 1395 وکیل ملت 7 اسفند 1395 وکیل ملت 8 اسفند 1395 وکیل ملت 9 اسفند 1395 وکیل ملت 10 اسفند 1395 وکیل ملت 11 اسفند 1395 وکیل ملت 12 اسفند 1395 وکیل ملت 13 اسفند 1395 وکیل ملت 14 اسفند 1395 وکیل ملت 15 اسفند 1395 وکیل ملت 16 اسفند 1395 وکیل ملت 17 اسفند 1395 وکیل ملت 18 اسفند 1395 وکیل ملت 19 اسفند 1395 وکیل ملت 20 اسفند 1395 وکیل ملت 21 اسفند 1395 وکیل ملت 22 اسفند 1395 وکیل ملت 23 اسفند 1395 وکیل ملت 24 اسفند 1395 وکیل ملت 25 اسفند 1395 وکیل ملت 26 اسفند 1395 وکیل ملت 27 اسفند 1395 وکیل ملت 28 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1395 وکیل ملت 30 اسفند 1395 
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۰:۲۸    
وکیل ملت: جوان 27 ساله ای که پس از برقراری ارتباط صمیمی و دوستانه با یک زن جوان، دچار اختلافات مالی و عاطفی با وی شده بود، در یک اقدام وحشتناک، اعضای خانواده او را در واحد آپارتمانی به آتش کشید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۰:۲۸    
وکیل ملت: وزیر نفت معتقد است: صنعت نفت کشور با توسعه و پیشرفت های چشمگیری روبرو بوده که هر یک به تنهایی می توانند گره از هزار و یک مشکل اقتصادی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: حداقل دستمزد کارگران برای سال 96 با افزایش 14.5 درصدی به رقم 930 هزار تومان رسید اما برای سایر سطوح افزایش 12 درصدی به اضافه روزانه 6768 ریال مورد تصویب شورایعالی کار قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۸    
وکیل ملت: سعید لیلاز تحلیلگر مسایل سیاسی و اقتصادی گفت: رکورد زنی حجم تولید ناخالص داخلی در سال جاری به این معنی است که تمام خسارت های ناشی از سقوط اقتصاد در سال های 90 و 91 جبران شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۱:۱۴    
وکیل ملت: "بندیکت کامبریج" بازیگر مطرح سینمای هالیوود در اقتباسی سینمایی نقش پیرمردی 400 ساله را ایفا خواهد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۱:۰۸    
وکیل ملت: هنرمندان درگذشت ناگهانی افشین یداللهی در حادثه رانندگی در صفحات اینستاگرام خود تسلیت گفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: تبلیغ پخش قریب الوقوع یک برنامه تلویزیونی در شبکه " LBCI" با عنوان "اولین جوانان باردار لبنانی به طور زنده از تجربه خود سخن می گویند" در تلفن های همراه دوستان و نزدیکان دست به دست چرخید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۴    
وکیل ملت: بحران سوریه در حالی وارد هفتمین سال خود شد که تلاش های سیاسی و نظامی برای پایان بخشیدن به این بحران ادامه دارد، اما افق اطمینان بخشی از دست یابی به صلح دیده نمی شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۱    
وکیل ملت: لیست اعلام شده توسط کارلوس کی روش نشان داد که برخی از نام ها برای اردوی پیش رو نتوانستند راهی به تفکرات وی پیدا کنند؛ بازیکنانی که احتمال حضور آنها در لیست جدید می رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۹    
وکیل ملت: کیهان نوشت: بهمن فرمان آرا طی یادداشتی در یکی از نشریات زنجیره ای ، سیل انتقاداتی که به جایزه اسکار فیلم فروشنده شده بود را مزخرفات صد تا و یه غاز خواند و ضمن حسود خواندن منتقدان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۴    
وکیل ملت: تصویر/ تصادف مرحوم افشین یداللهی در آزادراه کرج - قزوین
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۵    
وکیل ملت: اجرای فرمان دوم مهاجرتی ترامپ هم مانند فرمان اولی با حکم یک قاضی فدرال به تعلیق درآمد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: بعد از ظهر امروز در نزدیکی اصفهان در قسمت شیشه کابین خلبان دچار مشکل شد و در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به طور اضطراری فرود آمد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: سه نماینده حقوقی بانک های تهران، سارق میانسال بانک های خود را شناسایی کردند. درحالی که متهم منکر سرقت هاست، فیلم دوربین های مداربسته نشان داد او با کلاه گیس به این بانک ها دستبرد زده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: حالا دیگرهر کاری را که می خواهد انجام دهد اول از پدرش اجازه می گیرد. جلوی قاب عکسش می ایستد و با زبان کودکانه اش می گوید: بابا اجازه میدی با آقاجون برم مشهد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: جسد کودک گمشده در جوی آب پس از شش ساعت عملیات جستجو پیدا شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: یک زن از پدری که بچه خود را در فروشگاهی آزار می داد، عکس گرفت و در اختیار پلیس گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۳۶    
وکیل ملت: کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران نتیجه یک دیدار از رقابت های لیگ برتر نونهالان را 3 بر صفر اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۳۳    
وکیل ملت: دیروز وقتی خبرگزاری ها گزارش کردند کارلوس کی روش برای تماشای بازی پرسپولیس و الریان قطر راهی دوحه می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۳۳    
وکیل ملت: علیرضا بیرانوند در ثبت اولین کلین شیت آسیایی اش، همچنان ناکام است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: استقلال این روزها با تیم شروع فصل قابل مقایسه نیست. تیمی که در یازده بازی اخیرش 8 بار برنده شده و فقط یک بازی را باخته، در شش هفته اول لیگ شانزدهم راهی برای بردن پیدا نمی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۳    
وکیل ملت: جدا از این شخصیت برانکو و پایبندی اش به اصول تیمی و دل دادن به کار و تلاش در کسب این تقبل و محبوبیت کم تاثیر نبود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: سرور جپاروف بازیکم تیم سپاهان که قرار بود در ابتدا به استقلال برود، درباره شرایط در لیگ ایران گفت: هنوز خیلی زود است بخواهیم درباره لیگ ایران صحبت کنیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۴    
وکیل ملت: دو روز پس از پیروزی ارزشمند در لیگ قهرمانان آسیا بر خلاف وعده های قبلی مشخص شد امروز نیز بازیکنان استقلال پولی از این باشگاه دریافت نخواهند کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۱    
وکیل ملت: ژابی آلونسو چند روز پیش رسما اعلام کرد که در پایان فصل بازنشسته خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۱    
وکیل ملت: پرسپولیس در میانه میدان بدجوری به کمال کامیابی نیا وابسته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: محمد آذری خجسته افزایش روزافزون رقابت در بازار ساخت و ساز مجتمع های تجاری، ضرورت برنامه ریزی پیش از ساخت را، بیش از پیش، نمایان کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: ساعاتی قبل اسامی 19 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران توسط کارلوس کی روش اعلام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: افشین یداللهی در پستی برای تسلیت به مرگ علی معلم نوشته بود بعضی مرگ ها غیرمنتظره است، با اینکه #مرگ، غیرمنتظره نیست، هنوز چند روز به پایان سال 1395 مانده،این سال پر مسافر، #کبیسه هم هست...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا با اتفاقی تلخی همراه شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۲    
وکیل ملت: خبر درگذشت افشین یداللهی شاعر جوان کشورمان بر اثر حادثه تصادف تایید شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۹    
وکیل ملت: ماهایا پطروسیان عکس هایی از مراسم چهارشنبه سوری خود در اینستاگرام منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۳    
وکیل ملت: پرسپولیس اصلی ترین مدعی قهرمانی فصل 06-95 است و سال 96 می تواند سال خوبی برای سرخپوشان باشد. روزنامه پیروزی با تیتر: بوی عیدی، بوی توپ ، بوی جام به استقبال سال جدید رفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۳    
وکیل ملت: استقلال در سال 95 فراز و نشیب زیادی داشت اما 95 با نتایج خوبی برای آبی پوشان به پایان رسید؛ آنها توانستند صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۰    
وکیل ملت: برخی ضوابط طراحی مجتمع تجاری بدین شرح است:
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۰    
وکیل ملت: تمرین تیم فوتبال استقلال فردا ساعت 12 در زمین شماره 2 آزادی برگزار می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: روند رو به رشد راه اندازی مجتمع های تجاری و استقبال مصرف کنندگان از این مراکز باعث شده که مدیریت فروش در مجتمع های تجاری بیش از پیش اهمیت یابد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: بازاریابی در زمینه مجتمع های تجاری در کشور ما تجربه ای کاملاً جدید است که پیش از این با آن سروکار نداشته ایم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: امروزه با گسترش جمعیت شهرنشینان و تراکم هر چه بیشتر شهرها و همچنین افزایش زمان فراغت افراد و نیاز به خرید و مصرف، مجتمع های تجاری با اقبال گسترده ای مواجه شده اند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۹    
وکیل ملت: تفاهم نامه همکاری بنیاد پیشگیری از جرم "سه یک" با پایگاه خبری تحلیلی وکیل ملت با محوریت در اولویت قراردادن مباحث پیشگیری از جرم همزمان با نخستین سالروز تولد این بنیاد به امضا رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۹    
وکیل ملت: دفترچه بیمه تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان ، امروز چهارشنبه طی مراسمی در بیمارستان شهید معیری و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما ، حذف شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۰    
وکیل ملت: علی قربانی در هر سه جام برای تیم استقلال موفق به گلزنی شده است. قربانی در لیگ، 6 گل برای استقلال زده و در جام حذفی هم موفق شده بود دروازه ملوان نوین را باز کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۰    
وکیل ملت: هافبک تیم پرسپولیس برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۷    
وکیل ملت: استقلال در میان تیم هایی قرار گرفت که بیشترین گل را در لیگ قهرمانان زده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: الهه و سهیلا منصوریان به عضویت تیم چانگ چون چین در آمده تا لژیونرهای ووشوی ایران لقب بگیرند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: لیست جدید تیم ملی با دعوت 6 بازیکن پرسپولیس از سوی کارلوس کی روش منتشر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: هافبک دفاعی پرسپولیس در سومین جدال این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برابر هافبک های قدرتمند این تیم روز سختی را پشت سر گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۸    
وکیل ملت: همشهری ورزشی تیتر عجیبی روی جلدش آورده است. این روزنامه مدعی شده بدهی 400 هزار دلاری پرسپولیس به برانکو او را در آستانه جدایی قرار داده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۸    
وکیل ملت: چند روز پیش نصراله عبدالهی سرپرست و پیشکسوت استقلال در مورد حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال چنین گفت:هر باشگاهی خوب و بد دارد و از شانس ما آدم بدِ گیر ما افتاده!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۰    
وکیل ملت: آخرین بار که ایران نرخ تورم تک رقمی را تجربه کرد در سال 1369 بود و با نرخی 9 درصدی. این تنها نرخ تورم تک رقمی بوده است که در همه سال های پس از جنگ هشت ساله حاصل شده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۴    
وکیل ملت: در شب چهارشنبه آخر سال یک سرهنگ پلیس راهور و یک سرباز که در بلوار هاشمیه مشهد برای اینجا نظم رفت و آمد در منطقه حضور داشتند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۱    
وکیل ملت: روابط بین ایران و ترکیه با فراز و نشیب هایی همراه است. در 13 فوریه رجب طیب اردوغان در سخترانی ای در موسسه صلح بین المللی بحرین با گفتن این جمله بر آتش درگیری ها بین ایران و ترکیه دامن زد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۶    
وکیل ملت: بعد از اعلام شماره حساب بانکی توسط باشگاه پرسپولیس و آغاز کمک های مردمی، مدیران این مجموعه اعلام کردند میزان کمک های جمع آوری شده را به صورت روز به روز اعلام خواهند کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۳    
وکیل ملت: بازیکنان استقلال در هفته ای که گذشت، از یک خط قرمز بزرگ، عبور کردند و باید منتظر عواقب آن باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۱    
وکیل ملت: پرسپولیس متکی بودن به 12 بازیکن است که برای نیم فصل باید این ضعف برطرف می شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۸    
وکیل ملت: احتمال محرومیت و کسر امتیاز برای این تیم ها همچنان پا بر جاست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۸    
وکیل ملت: زمانی بلایی سر رحمتی می آورد که درس عبرت همه شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۵    
وکیل ملت: بنا بر اعلام باشگاه پرسپولیس تمرین این تیم تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۲    
وکیل ملت: هافبک استقلال خوزستان گفت: دیگر امیدمان نا امید شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۹    
وکیل ملت: وزیر ورزش و جوانان گفت:هیات مدیره استقلال بابت مسایل پیش آمده تذکر گرفته اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۹    
وکیل ملت: سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای مهار بازیکنی در سطح تاباتا باید فکری می شد، اما او هر کاری دلش خواست در زمین انجام داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۶    
وکیل ملت: دروازه بان صبای قم گفت: اول که من ظرف می شستم بعد که خانمم ماشین ظرفشویی آورد دیگر ظرف ها با من نیست اما جارو برقی می کشم ، خانه مرتب می کنم ، گرد گیری می کنم .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۶    
وکیل ملت: سرمربی تیم کشورمان لیست بازیکنان مدنظر خود را برای اردوی پیش از سال نو منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۴    
وکیل ملت: حقوق اسفندماه همه بازنشستگان کشوری، به حساب هایشان واریز شد و همه بازنشستگان می توانند حقوق اسفندماه خود را از امشب دریافت کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۸    
وکیل ملت: افشین یداللهی ترانه سرای سرشناس کشور بر اثر تصادف درگذشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۲    
وکیل ملت: براساس اصل 175 قانون اساسی و تفسیری که امام راحل از این اصل داشتند، صدا و سیما باید نسبت به جریان های سیاسی و قوای سه گانه کشور بی طرف باشد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۶    
وکیل ملت: بیش از 80 نفر از متهمان اخلال در نظم عمومی در چهارشنبه سوری برای آگاهی از خسارت هایی که به شهر وارد کردند، امروز از این مناطق بازدید و آنجا را پاک کردند
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۸    
وکیل ملت: رئیس اسبق رسانه ملی برای انتخابات سال 96 رسما اعلام کاندیداتوری کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۲    
وکیل ملت: تمام مشمولین سهام عدالت می توانند بدون درنظر گرفتن رقم سمت راست کد ملی خود از روز جمعه (27 اسفند) با مراجعه به سامانه سهام عدالت از صورتحساب خود مطلع شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۸    
وکیل ملت: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند باید دل و جرات داشته باشد، نه اینکه از چپ و راست گل بخورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۵    
وکیل ملت: خبر ورزشی از قول برانکو نوشته که سرخپوشان در تهران شکست مقابل الریان در بازی رفت را جبران می کنند. این روزنامه از قول امید ابراهیمی نوشته که کسی در استقلال به فکر بازیکنان نیست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۲    
وکیل ملت: گفته می شود برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس قصد دارد تا رامین رضاییان را به تمرینات سرخپوشان بازگرداند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۹    
نماینده سوئدی عضو پارلمان اروپا در حال رای دادن در جلسه پارلمان – استراسبورگ فرانسه ورود یک سامانه هوای سرد و برفی به سواحل شرقی آمریکا شکار گوزن ها در نزدیکی مزارع منطقه الکتون ایالت اورگان آمریکا ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: زن جوان زمانی که با همکارش طرح دوستی می ریخت تا از پشت پرده زندگی همسرش با خبر شود، نمی دانست این آشنایی به قیمت جان خود و دختر هشت ساله اش تمام می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: زن میانسال هنگام خانه تکانی و پاک کردن شیشه های خانه، ناگهان تعادلش را از دست داد و از طبقه چهارم سقوط کرد و جان سپرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: نیکوکار گمنام که بتازگی 16 زندانی بدهکار را آزاد کرده بود، در آستانه سال نو، با پرداخت دیه چند میلیونی، پسر جوانی را از کابوس هشت ساله نجات داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به پرونده بازیکنان اوکراینی دیپورت شده پرسپولیس ورود پیدا کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: سه مرد شیطان صفت که به اتهام آدم ربایی و تجاوز به زن جوانی، به اعدام محکوم شده اما از شاکی رضایت گرفته بودند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: روزنامه های چهارشنبه 25 اسفند 1395 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۳۹    
وکیل ملت: بعد از اعلام شماره حساب بانکی توسط باشگاه پرسپولیس و آغاز کمک های مردمی، مدیران این مجموعه اعلام کردند میزان کمک های جمع آوری شده را به صورت روز به روز اعلام خواهند کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۳۹    
وکیل ملت: رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ شانزدهم در حالی بین پرسپولیس و تراکتورسازی ادامه دارد که سرخپوشان تهرانی در هفته های پایانی لیگ شانزدهم توانستند فاصله ای مناسب و 10امتیازی با رقیب شان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۲۷    
وکیل ملت: شاگردان منصوریان می توانند با کسب سه امتیاز در دیدار با الاهلی، صعود خود به دور دوم مسابقات لیگ قهرمانان را مسجل کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: علیرضا منصوریان در هفته های ابتدایی با حربه تغییرات پی در پی در ترکیب تیمش هیچ گاه به توفیق خاصی نرسید و حتی تصمیم های او با انتقادهای بسیاری هم مواجه بود و از او در این باره سوال های بسیار ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: در روزهای اخیر به همان اندازه که از مدیریت باشگاه استقلال بابت تصمیم ها و اظهارات نسنجیده اش انتقاد شد، به همین اندازه هم به تقبیح رفتار بازیکنان در اعتصاب و تمرین نکردن پرداختیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۶    
وکیل ملت: در حالی که طی هفته های گذشته صدرنشین گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا از سوی ای اف سی تیم الهلال اعلام شده بود دیروز و ساعاتی قبل از بازی های این گروه بار دیگر پرسپولیس به صدر جدول این گروه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۳    
وکیل ملت: این روزها که رامین رضاییان در پرسپولیس حاشیه درست می کند، صغیر و کبیر او را نصیحت می کنند که قدر خودش را بداند و به سرنوشت پیام صادقیان دچار نشود!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: شاگردان برانکو در هر سه دیداری که در روز بیست و چهارم برگزار کردند نتایج تلخی به دست آوردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: تیم پرسپولیس در مقابل الریان پیش افتاد و در نهایت مغلوب شد؛ درست مثل اتفاقی که برای این تیم در دربی پایتخت رخ داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: تیم پرسپولیس در آخرین دیدار سال 95 سنگین ترین شکستش را نیز متحمل شد.