جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۶:۴۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 13 مرداد 1397 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1397 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1397 وکیل ملت 31 خرداد 1397 وکیل ملت 31 تیر 1397 وکیل ملت 31 شهریور 1397 وکیل ملت 30 مهر 1397 وکیل ملت 30 آبان 1397 وکیل ملت 30 آذر 1397 وکیل ملت 30 دی 1397 وکیل ملت 30 بهمن 1397 وکیل ملت 1 اسفند 1397 وکیل ملت 1 مرداد 1397 وکیل ملت 2 مرداد 1397 وکیل ملت 3 مرداد 1397 وکیل ملت 4 مرداد 1397 وکیل ملت 5 مرداد 1397 وکیل ملت 6 مرداد 1397 وکیل ملت 7 مرداد 1397 وکیل ملت 8 مرداد 1397 وکیل ملت 9 مرداد 1397 وکیل ملت 10 مرداد 1397 وکیل ملت 11 مرداد 1397 وکیل ملت 12 مرداد 1397 وکیل ملت 13 مرداد 1397 وکیل ملت 14 مرداد 1397 وکیل ملت 15 مرداد 1397 وکیل ملت 16 مرداد 1397 وکیل ملت 17 مرداد 1397 وکیل ملت 18 مرداد 1397 وکیل ملت 19 مرداد 1397 وکیل ملت 20 مرداد 1397 وکیل ملت 21 مرداد 1397 وکیل ملت 22 مرداد 1397 وکیل ملت 23 مرداد 1397 وکیل ملت 24 مرداد 1397 وکیل ملت 25 مرداد 1397 وکیل ملت 26 مرداد 1397 وکیل ملت 27 مرداد 1397 وکیل ملت 28 مرداد 1397 وکیل ملت 29 مرداد 1397 وکیل ملت 30 مرداد 1397 وکیل ملت 31 مرداد 1397 
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۱    
وکیل ملت: مدافع تیم استقلال عملکرد خوبی در بازی مقابل ذوب آهن داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۸    
وکیل ملت: پیشکسوت فوتبال پرسپولیس اعلام کرد هنوز زمان زیادی به پایان لیگ هجدهم باقی مانده و نمی توان از حالا تیمی را قهرمان دانست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۹    
وکیل ملت: می گویند محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس تا نیم فصل تا حدود زیادی به سود سیامک نعمتی شده است!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۷    
وکیل ملت: استقلال خوزستان که یک فصل غیرقابل پیش بینی را پشت سر می گذارد حالا پس از گذشت دو هفته باید به فکر یک دفاع چپ مطمئن باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۷    
وکیل ملت: بازیکن سابق تیم سپیدرود سرمربی فعلی این تیم را به باد انتقاد گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۱    
وکیل ملت: مجموعه نوعی دیگر به کارگردانی بهروز بقایی و منوچهر شمسایی 22 سال بعد از تولید، بار دیگر از امشب به روی آنتن می رود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۲    
وکیل ملت: آب طعم دار با میوه های مرکبات، مانند لیمو، مصرف کنندگان را تحریک می کند که آب بیشتری مصرف کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۰    
وکیل ملت: پیرزن بازنشسته ای در روسیه همسر خود را بعد از مرگش مومیایی و اقدام به خوردن او در ملاعام کرد
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۱    
وکیل ملت: وقتی از خود کاپیتان پرسپولیس هم چند روز قبل درباره عملکرد جانشینان او در جام جهانی 2018 روسیه پرسیدیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۹    
وکیل ملت: مهاجم موفق ذوب آهن که به تازگی به استقلال پیوسته، می گوید جای قهرمانی لیگ برتر در کارنامه اش خالی است و می خواهد با شفر و هم تیمی های جدید جام بگیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۶    
وکیل ملت: مدافع تیم استقلال گفت:من چند سال پیش هم از استقلال پیشنهاد داشتم ولی به تیم نیامدم تا پخته تر و باتجربه تر به این تیم اضافه شوم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۶    
وکیل ملت: همان طور که می دانید مهدی ترابی شماره 9 را انتخاب کرد، اما پیش از او وحید امیری هم همین پیراهن را می خواست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۰    
وکیل ملت: سرمربی استقلال امروز با مدافع فصل گذشته سپاهان پای میز مذاکره نشست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۰    
وکیل ملت: مرتضی تبریزی خرید جدید باشگاه استقلال است و آن ها توانستند با این خرید، در واقع با یک تیر، دو نشان را بزنند؛ اول اینکه تبریزی را درست قبل از تقابل با ذوب آهن ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۴    
وکیل ملت: شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید شب گذشته زاهدان را به مقصد حرمین شریفین ترک کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۴    
وکیل ملت: مهاجم پرسپولیس در دیدار تیمش مقابل فولاد دچار مصدومیت شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به مشکلات اقتصادی و نوسانات اخیر بازار ارز و طلا که موجب افزایش تورم و بروز مشکلات ونگرانی هایی برای خانوارها شده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: هم زمان با بروز اعتراضات پراکنده در برخی شهرها، بخشی از تریبون های نماز جمعه مراکز استان کشور دیروز در نقد دولت و تعداد انگشت شماری هم در حمایت از دولت سخن گفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: وکیل عبدالفتاح سلطانی گفت: به آقای سلطانی به دلیل فوت ناگهانی دخترشان مرخصی دادند و فعلا در مرخصی هستند و اگر خدا بخواهد تلاش می کنیم این مرخصی به آزادی مشروط تبدیل شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۹    
وکیل ملت: نماینده ی مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: من اما به کوری چشم دشمنان در میناب کاندیدا خواهم شد و دشمنان بدانند که اگر من نماینده نشوم، نمی گذارم آن ها حتی خواب نمایندگی را ببینید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: آیا وجود جن، می تواند در زندگی انسان تاثیرات منفی و یا مثبت داشته باشد؟ پاسخ حجت الاسلام والمسلمین محمدی را در ویدئوی زیر ببینید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۸    
وکیل ملت: علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس و آذری جهرمی وزیر ارتباطات با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.نکته جالب اینجاست که هر دو آنها این دیدار را رسانه ای کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۲    
وکیل ملت: سام مشایخی از بهبود حال پدرش خبر داد و تاکید کرد این بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران به احتمال زیاد این هفته از بیمارستان مرخص می شود و ادامه درمان و بازیابی توان جسمی اش را در خانه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۲    
وکیل ملت: جزئیات آیین بزرگداشت و نکوداشت های بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران که امسال در باغ کتاب تهران برگزار می شود، اعلام شد. چهار هنرمند در جشن امسال تجلیل می شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: مهر نوشت: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در مناطقی از شهر کرج به ویژه گوهردشت خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۶    
وکیل ملت: فارس نوشت: در اغتشاشات شب گذشته کرج یک نفر به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۳    
وکیل ملت: خبرگزاری ایلنا نوشت: در پی انتشار خبری در یکی از رسانه ها با ادعای بیکاری 8 میلیون کولبر، معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور توضیحاتی را ارائه کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۰    
وکیل ملت: تیام در آستانه امضای قرارداد با باشگاهی متمول، از سوی آبی های پایتخت تهدید به شکایت شد تا ارسال نامه رسمی استقلال به عجمان پیرامون اولتیماتوم در راه عقد قرارداد با این بازیکن زمینه شکستن ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۰    
وکیل ملت: دو بازیکن سرشناس تیم ملی در طرحی ضربتی از بازی های لیگ محروم شده اند . این خبر را فدراسیون رسما اعلام کرده اما توضیحی در این باره نداده که دلیلش چیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یکباره حکمی منتشر کرده که شوکی بزرگ برای لیگ برتر محسوب می شود. آنها دو بازیکن سرشناس را معلق کرده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۱    
وکیل ملت: بازار ارز از معامله گران و افراد غیرحرفه ای که اغلب خانوارها جزو آن ها هستند، خالی شده است. آنان در انتظار ارزانی دلار با بسته ارزی که دولت وعده آن را داده، دست از خرید برداشته اند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۸    
وکیل ملت: بیشتر از یک سال است که طرح سوال از رئیس جمهور مسیر کرسی های نمایندگان و سکوی هیات رئیسه مجلس را طی می کند تا اینکه نهایتا هفته گذشته مهر اعلام وصول زیر این طرح نشست اما هنوز جوهرش خشک نشده ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۵    
وکیل ملت: معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: شفر همچنان خواهان تیام است و ما هم به خاطر درخواست سرمربی تلاش می کنیم تا او را برگردانیم ولی اگر نشد با گزینه های دیگر مذاکره خواهیم کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۵    
وکیل ملت: سرپرست باشگاه پرسپولیس با منشا مهاجم این تیم دیدار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۵    
وکیل ملت: برای تقویت قوای جنسی برخی از خواراکی ها مفیدند که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۵    
وکیل ملت: روز گذشته نعمتی چهارمین و منشا پنجمین گل لیگ برتری را به ثمر رساندند تا رقابت جذابی با هم داشته باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۲    
وکیل ملت: مدافع پرسپولیس نسبت به شایعاتی در مورد مصدومیت گردنش واکنش نشان داد و از رسانه ها خواست در این مساله شیطنت نداشته باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۶    
وکیل ملت: باشگاه استقلال مبلغ رضایت نامه مرتضی تبریزی را در چند قسط به باشگاه ذوب آهن اصفهان پرداخت خواهد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۷    
وکیل ملت: مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کامرون که سابقه بازی در تیم های بزرگ اروپایی را دارد مذاکراتی را با یکی از تیم های لیگ برتری انجام داده اما هنوز بر سر برخی مسائل به توافق نرسیده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۷    
وکیل ملت: قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز از 200 هزار تومان تا 5 میلیون تومان کاهش یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۷    
وکیل ملت: هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: قصد داریم روز جمعه مقابل تراکتورسازی به اولین پیروزی مان در لیگ دست پیدا کنیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۸    
وکیل ملت: رکوردشکنی های فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی و بازی رضا عطاران و جواد عزتی همچنان ادامه دارد و با فروش بیش از 5 میلیاردی فیلم در هفته گذشته ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۵    
وکیل ملت: ماهی ماده غذایی مفیدی است که در مناطق شمالی و جنوبی کشورمان یعنی مناطقی که در کنار دریا واقع شده اند، جزو مواد اصلی و اساسی برنامه غذایی مردم این مناطق محسوب می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۲    
وکیل ملت: بازار سکه و ارز پس از فرار و فرود در هفته گذشته که منجر به ریزش نرخ سکه از قله 4 میلیون و 500 هزار تومانی به کانال 3 میلیون و 800 هزار تومانی شد، امروز نیز در اولین روز فعالیت در هفته جاری ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۱۶    
وکیل ملت: در اولین گام پس از تغییر رئیس کل بانک مرکزی، احمد عراقچی هم از سمت معاونت ارزی این بانک برکنار شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۱۳    
وکیل ملت: سفیر آمریکا در آلمان از تصمیم بانک مرکزی این کشور برای تغییر قوانین مالی اش به منظور ممانعت از انتقال پول ایران استقبال کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۱    
وکیل ملت: بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس پس از آسیب تکراری از ناحیه کتف و تعویض با عصبانیت شدید راهی بیمارستان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۴    
وکیل ملت: معاون اول رئیس جمهور گفت: یکی از موضوعات جلسه شورای عالی اقتصادی، سیاست هایی بود که بانک مرکزی برای بخش ارز کشور پیش بینی کرده است که کلیات آن مورد تأیید قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۷    
وکیل ملت: در حال حاضر با توجه به میانگین قیمت مسکن، تسهیلات 160 میلیون تومانی زوجین حدود 26 درصد قیمت یک واحد 60 متری را در شهر تهران پوشش می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۴    
وکیل ملت: هفته گذشته استیضاح علی ربیعی توسط هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول شد تا اتفاقی کم سابقه را شاهد باشیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۵    
وکیل ملت: یک جمعیت شناس با بیان اینکه زودتر از آنچه که فکر می کردیم نرخ رشد جمعیتی در ایران صفر خواهد شد گفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۲    
وکیل ملت: مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل معلمان در کلاس های درس نمی شود گفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۲    
وکیل ملت: دنیای اقتصاد با انتشار جدول قیمت های پیشنهادی توسط مالکان آپارتمانها با متراژهای مختلف در نقاط مختلف شهر تهران، از کاهش رغبت مشتریان بازار مسکن به انجام معامله خبر داده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۹    
وکیل ملت: رئیس کمیسیون اقتصادی 12 شرط مجلس برای تایید و حمایت از بسته سیاست های جدید ارزی بانک مرکزی را تشریح کرد و به دولت هشدار داد تغییرات جزیی و ناقص در سیاست های ارزی را نمی پذیریم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۶    
وکیل ملت: دانشگاه تهران در نظام رتبه بندی وبومتریکس جولای 2018 جایگاه خود را در صدر دانشگاه های ایران تثبیت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۰    
وکیل ملت: سروش رفیعی یکی از روزهای بد خود را در ورزشگاه آزادی سپری کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۷    
وکیل ملت: روزنامه ایران در ستون دیگه چه خبر خودبه برخی شایعات درباره رفع حصر پاسخ داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۸    
وکیل ملت: بر اساس گزارش یک خبرگزاری، مسکو به واشنگتن پیشنهاد داده تا این کشور در روند بازسازی سوریه و بازگشت آوارگان به این کشور مشارکت کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۸    
وکیل ملت: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر ترامپ اعلام کرد می خواهد به تهران بیاید و با مسئولان جمهوری اسلامی ایران صحبت کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۵    
وکیل ملت: ترامپ از اغلب اعراب باجگیری کرده و به معاملات میلیاردی دست یافته است. بعلاوه، اشاره او به خروج آمریکا از سوریه و سوء استفاده از اختلاف بین دولتهای عرب با قطر ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۶    
وکیل ملت: مسئولان استقلال تهران با هافبک تهاجمی تیم ملی عراق قرارداد امضا کردند و به دنبال مهاجم این تیم نیز هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۰    
وکیل ملت: وقتی مهدی ترابی به پرسپولیس پیوست باشگاه تراکتورسازی شدیدا به این انتقال معترض و مدعی شد که ترابی با این باشگاه به توافق رسیده و حتی از آنها چک گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۵    
وکیل ملت: معلمی که از دانش آموزانش سواستفاده جنسی می کرد، محاکمه شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۹    
وکیل ملت: شهروندان در صورت شناسایی هر کدام از عاملان جنایت، با تلفن 2183700 پلیس آگاهی تماس بگیرند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۶    
وکیل ملت: یک خانم دکتر متخصص زنان و زایمان به اتهام قتل غیرعمد یک بیمار به جزای نقدی و پرداخت 30 درصد دیه کامل انسان محکوم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۳    
وکیل ملت: مرد کینه جو به خاطر حسادت به شریکش با طراحی سناریویی عجیب چهار مرد خشن را اجیر کرد تا پول های او را سرقت کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۰    
وکیل ملت: تیفانی هدیش بازیگر معروف آمریکایی فاش کرد در 17 سالگی هدف تجاوز قرار گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۳۴    
وکیل ملت: با اینکه فقط یک سال از فعالیت شورای پنجم می گذرد اما حواشی زیادی داشته و دستگیری های اعضای شورای شهر بنا به دلایل مختلف در سرخط خبرها قرار گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۳۱    
وکیل ملت: در حالی که هفته گذشته حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو فراکسیون ولایی مجلس از آغاز دوباره طرح عدم کفایت رئیس جمهوری سخن گفته بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۲۸    
وکیل ملت: 500 آشوبگران به حوزه علمیه اشتهارد حمله کردند و با شعارهای ساختارشکن و معاندانه سعی در آتش زدن این مکان داشتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۲۵    
وکیل ملت: مادر معتاد هنگامی که در حال استعمال مواد مخدر بود دختر 2 ساله اش را آنقدر زد که جان خود را از دست داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۲۲    
وکیل ملت: باشگاه ترابوزان اسپور اعلام کرد که مبلغ 200 هزار یورو بابت حق رشد مدافع ایرانی خود به باشگاه استقلال پرداخت می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۲۲    
وکیل ملت: مریم برای انتقام از شوهرش با پیمان خلوت کرد اما اعتیاد شدید باعث شد که تنها بماند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۹    
وکیل ملت: تراکتورسازی به دنبال جذب رامین رضاییان نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۱    
وکیل ملت: اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تراکتورسازی ملحق شدند و به محض امضای این قرارداد شایعات مختلفی فضای مجازی را تحت تاثیر این دو انتقال بزرگ قرار داد .
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۰۸    
وکیل ملت: سیستم VAR (کمک داور ویدئویی) برای نخستین بار در لیگ ستارگان قطر که لژیونرهای ایرانی در آن بازی می کنند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۰۵    
وکیل ملت: تصویری از دروازه بان پرسپولیس منتشر شد که در آن برخی را به سکوت فرا می خواند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۰۲    
وکیل ملت: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با فولاد دچار مصدومیت شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۷:۵۸    
وکیل ملت: نظوراز کودکان کار در ایران تنها به آنانی باز نمی گردد که در خیابان ها و پارک ها خوراکی و فال می فروشند و عمده این کودکان که خارجی هستند در مراکز تولیدی زیرزمینی و همچنین مراکز جمع آوری ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۷:۵۲    
وکیل ملت: معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله تصریح کرد که شکست تروریست ها در جنوب سوریه همه طرح های آمریکا و رژیم صهیونیستی در این منطقه را خنثی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: وضعیت کتف آسیب دیده بازیکن پرسپولیس به گونه ای است که این بازیکن به احتمال زیاد دو بازی آینده تیمش را از دست خواهد داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: در حالی که در ابتدای هفته جاری سکه با رکوردزنی خاصی بازار را غافلگیر کرده بود اما در دو روز گذشته حباب قیمت طلا که بنا به گفته محمد کشتی آرای ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: تمام توانم را درون زمین گذاشتم و وجدان کاری ام برایم بسیار مهم است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: هافبک عراقی پرسپولیس می گوید: به عملکرد خودم فکر نمی کنم، چون نتیجه تیم مهمتر از عملکرد من است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۵۷    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال سپیدود رشت گفت: هواداران سپیدرود حق دارند ناراحت باشند، اما من کارم را انجام می دهم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: هنوز یک ساعت از آغاز نشست علنی دیروز نگذشته بود که بالاخره سوال گروهی از نمایندگان مجلس از رییس جمهوری از سوی رییس مجلس اعلام وصول شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: درخشش وریا غفوری مقابل ذوب آهن بار دیگر بحث جنجالی پست بازی او را زنده کرد. او فصل گذشته در مقطعی از فصل به گوش راست منتقل شد و کی روش مدعی شد به همین دلیل او را از فهرست تیم ملی برای جام ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۳۹    
وکیل ملت: وقتی روح ا... باقری از تیم خونه به خونه با استقلال قرارداد بست و البته شفر تصمیم گرفت پیراهن شماره 10 تیمش را به او بدهد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۲۷    
وکیل ملت: یک روز بعد از برگزاری برخی تجمعات غیرقانونی در اعتراض به مشکلات اقتصادی امروز در نماز جمعه مشهد سید احمد علم الهدی امام جمعه این شهر فراخوان داد
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۱۹    
وکیل ملت: بعد از تغییر مربی و شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری الدحیل، بهترین خبر برای پرسپولیس شاید همین غیبت کریم بوضیاف در لیگ قهرمانان باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۱۶    
وکیل ملت: پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به دالیچ، پس از نایب قهرمانی کرواسی در جام جهانی و همزمان با پایان قرارداد کی روش، برای طرفداران سرمربی تیم ملی چندان خوشایند نبود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۰۷    
سکوهای ممنوعه برای پرسپولیس سازمان تامین و تجهیز در حال بهسازی ورزشگاه آزادی است و بر این اساس سه تا از سکو ها که اتفاقا به هواداران تیفوسی پرسپولیس تعلق دارند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۰۱    
وکیل ملت: گادوین منشا در حالی در فصل نقل وانتقالات تابستان 96 به پرسپولیس پیوست که تیم های زیادی خواهان جذب این بازیکن بودند و مدیران وقت پرسپولیس با قراردادی به ارزش 350 هزار یورو او را به خدمت ...