پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۲:۰۵Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 6 مهر 1397 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1397 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1397 وکیل ملت 31 خرداد 1397 وکیل ملت 31 تیر 1397 وکیل ملت 31 مرداد 1397 وکیل ملت 31 شهریور 1397 وکیل ملت 30 آبان 1397 وکیل ملت 30 آذر 1397 وکیل ملت 30 دی 1397 وکیل ملت 30 بهمن 1397 وکیل ملت 1 اسفند 1397 وکیل ملت 1 مهر 1397 وکیل ملت 2 مهر 1397 وکیل ملت 3 مهر 1397 وکیل ملت 4 مهر 1397 وکیل ملت 5 مهر 1397 وکیل ملت 6 مهر 1397 وکیل ملت 7 مهر 1397 وکیل ملت 8 مهر 1397 وکیل ملت 9 مهر 1397 وکیل ملت 10 مهر 1397 وکیل ملت 11 مهر 1397 وکیل ملت 12 مهر 1397 وکیل ملت 13 مهر 1397 وکیل ملت 14 مهر 1397 وکیل ملت 15 مهر 1397 وکیل ملت 16 مهر 1397 وکیل ملت 17 مهر 1397 وکیل ملت 18 مهر 1397 وکیل ملت 19 مهر 1397 وکیل ملت 20 مهر 1397 وکیل ملت 21 مهر 1397 وکیل ملت 22 مهر 1397 وکیل ملت 23 مهر 1397 وکیل ملت 24 مهر 1397 وکیل ملت 25 مهر 1397 وکیل ملت 26 مهر 1397 وکیل ملت 27 مهر 1397 وکیل ملت 28 مهر 1397 وکیل ملت 29 مهر 1397 وکیل ملت 30 مهر 1397 
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۱۷    
وکیل ملت: مازیار ناظمی، گوینده سابق خبر ورزشی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۰۴    
وکیل ملت: مبینا با روسری خود پای تیرخورده برادر کوچکش محمدطاها را بسته بود تا جلوی خونریزی را بگیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۶    
وکیل ملت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون موضوع بازگشت مبالغ کسر شده از حساب مشترکان سرویسهای ارزش افزوده، نوشت: در حساب همراه اول نبوده بلکه در حساب شرکت های ارزش افزوده بوده ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۳    
وکیل ملت: سرمربی تیم پرسپولیس درباره موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با یک سایت کروات به صحبت پرداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۳    
وکیل ملت: امیر عابدینی مدیرعامل پیشین پرسپولیس تهران گفت: بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس یک تعارف است که احزاب سیاسی از آن استفاده می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۰    
وکیل ملت: گادوین منشا تاکنون سه بار در دربی به میدان رفته است و در صورتی که در دربی 89 نیز حضور داشته باشد، به تنها خارجی تبدیل می شود که در دربی 4 بازی انجام داده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۵    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید سروش رفیعی مصدوم است و شایعه کنار گذاشتن او به دلیل مسائل فنی صحت ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۸    
وکیل ملت: عکس خانوادگی مارسلو مدافع تیم فوتبال رئال مادرید را در کنار خانواده اش مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۰    
وکیل ملت: جمعه گردی بهاره رهنما و همسرش را در این عکس می بینید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۷    
وکیل ملت: در حالی که خدمات گوگل در بسیاری از موارد موجب سهولت فعالیت ها شده، اما این موتور جست وجو اطلاعات زیادی درباره شما داشته و قابلیتی دارد که حتی پیش از این که بخواهید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۸    
وکیل ملت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه درباره اختلاف آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست ناتو در بروکسل سخن گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۵    
وکیل ملت: گروه تروریستی داعش یک اینفوگرافیک از حمله تروریستی رژه نیروهای مسلح در اهواز منتشر کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۵    
وکیل ملت: سخنگوی اورژانس کشور گفت: از 61 مصدوم حادثه تروریستی اهواز هنوز پنج تن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۱    
وکیل ملت: پمپئو و همتایانش در کشورهای حاشیه خلیج فارس بانضمام اردن و مصر دیروز نخستین جلسه برای تشکیل آنچه "اتحاد استراتژیک در خاورمیانه" خواندند را تشکیل دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۸    
وکیل ملت: FATF چه در ایران، چه در اروپا چه، در کشورهای آسیایی و کشورهای همسایه جزو الزامات در روابط اقتصادی است در مناسبات مالی می توان گفت که کمک رسان بانک های کشور در امور بین الملل است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۵    
وکیل ملت: درحالی که لوایح چهارگانه دولت برای تغییر وضعیت ایران در اف ای تی اف به حساس ترین لحظات خود نزدیک می شود گویا قرار نیست حواشی از این لوایح دور شود به طوری که این روزها از تهدید برای ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۰    
وکیل ملت: ماهینی آخرین بازیکنی بود که با کنار رفتنش جا را در ترکیب اصلی پرسپولیس برای مصلح باز کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۰    
وکیل ملت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم جدیدی در رابطه با بازی های مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا اتخاذ کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۸    
وکیل ملت: جادوگر بار دیگر پس از بازی سپیدرود و پیکان به مهدی تاج تاخته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۸    
وکیل ملت: باشگاه السد قطر از پوستر دیدار حساس مقابل پرسپولیس رونمایی کرد. این دیدار روز سه شنبه 10 مهر ساعت 18:45 به وقت تهران برگزار خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۳    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی تهران برابر استقلال، در لیگ هجدهم از هشت دیدار انجام شده، در شش دیدار موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۰    
وکیل ملت: مدافع باتجربه تیم فوتبال استقلال رابطه خوبی با سرمربی این تیم دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۷:۴۵    
وکیل ملت: گلر با تجربه استقلال با واکنش فوق العاده خود دروازه اش را نجات داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۷:۴۲    
وکیل ملت: اواسط نیمه دوم شهرآورد که بعضی از هواداران استقلال به سمت زمین بطری پرتاب می کردند علیرضا بیرانوند سنگربان محبوب پرسپولیسی ها به سمت آن ها رفت و خواهش کرد این کار را نکنند!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۳    
وکیل ملت: جمعیت کوچکی در برونئی به طور خارق العاده ای ثروتمند است؛ اقتصاد مبتنی بر نفت کشوری در جنوب شرقی آسیا با سرانه تولید ناخالص داخلی بیش از آمریکا،ژاپن و سوییس.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۰    
وکیل ملت: رد پای عبدالله الویسی در قتل ملکه زیبایی عراق دیده می شود و پلیس تحقیقات ویژه ای را برای دستگیر وی انجام داده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۲۸    
وکیل ملت: مهدی رحمتی با بسته نگه داشتن دروازه استقلال مقابل پرسپولیس، رکورد کلین شیت در دربی را به نام خود ثبت کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۲۵    
وکیل ملت: بعد از گذشت هفت بازی، حالا شاید شفر در قلب دفاع خود به نتیجه نهایی رسیده و بازیکن دلخواهش را پیدا کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۲۲    
وکیل ملت: حسن روشن تنها 45 دقیقه از دربی پایتخت را دیده اما خودش اعتقاد دارد که با ندیدن 45 دقیقه اول هم چیزی از دست نداده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۲۲    
وکیل ملت: با حضور طارق همام در پست شماره 10 خط میانی استقلال، فرشید اسماعیلی به وینگر چپ رفت تا در پست فصل گذشته خود قرار بگیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۲۲    
وکیل ملت: فصل پیش هم درست لیگ به همینجا رسیده بود که گفتند باید به تیم استقلال شوک بدهند، حاصل این شوک هم جدایی منصوریان و آمدن شفر بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۱۹    
وکیل ملت: بعد از دربی، وقتی بازی خشن و پرخطای استقلالی ها باعث آسیب دیدگی بازیکنان پرسپولیس می شد، برخی معتقد بودند که شفر درست مثل بازی استقلال - العین به بازیکنانش گفته بود، مهره های حریف را بزنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۱۹    
وکیل ملت: به طرف روزبه چشمی می رود با همان چهره خشک و سگرمه های در هم کشیده اما با صحنه عجیبی مواجه می شود و همین مساله او را وادار به خنده می کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۱۶    
وکیل ملت: بر خلاف ادعای برخی منتقدان، برانکو ایوانکوویچ به قول خودش بدون مصلحت اندیشی و احتیاط، پرسپولیس را با یک ترکیب هجومی به دیدار با استقلال فرستاد. با یک هافبک دفاعی و دو مهاجم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۱۶    
قول باشگاه به خارجی ها همانطور که پیش از این نوشته بودیم و گرشاسبی هم بعد از دربی اعلام کرد، بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس تا امروز حتی یک دلار از قراردادهایشان را نگرفته اند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۱۳    
وکیل ملت: دربی جمعه صحنه های حساس زیادی در محوطه جریمه دو تیم نداشت و قضاوت فغانی هم حساسیت زا نبود اما پرسپولیسی ها بابت دو اتفاق از این داور طلبکارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۱۳    
وکیل ملت: برگزاری بدموقع دربی خیلی ها را به انتقاد واداشت اما خودِ پرسپولیسی ها انگار اعتراضی نداشتند که حتی از نوشتن یک نامه ساده هم سر باز زدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۱۳    
وکیل ملت: در دربی جمعه برانکو سه تعویض انجام داد که اولی اجباری بود و شایان مصلح را به جای حسین ماهینی مصدوم به میدان فرستاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۷    
وکیل ملت: تنها دفاع راست تخصصی پرسپولیس روی نیمکت، شاهین عباسیان است که تا امروز حتی یک دقیقه هم در بازی های رسمی برای پرسپولیس به میدان نرفته و در نخستین تجربه اش نمی تواند مقابل ژاوی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۷    
وکیل ملت: بازی های السد در لیگ قطر و قبل از بازی رفت با پرسپولیس لغو می شود. این خبری بود که چند روز قبل منتشر شد و انتقادهای بسیاری را متوجه فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۴    
وکیل ملت: پسری به دلیل احمقانه صورت زیبای نامزدش را ناقص کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۱    
وکیل ملت: تاره مدل، اینفلوئنسر و ملکه زیبایی عراق روز گذشته با ضرب 6 گلوله در بغداد به قتل رسید. او بیش از دو میلیون فالور در اینستاگرام داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۱    
وکیل ملت: پدر و مادری دخترشان را مورد آزار و شکنجه قرار دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: سین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در دربی 88 در برابر استقلال دچار مصدومیت شدید شد پستی در اینستاگرام خود منتشر کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۵۵    
وکیل ملت: آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی اسطوره تیم فوتبال استقلال پستی در اینستاگرام خود در مورد پدرش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۵۲    
وکیل ملت: دادستان شیراز از بازداشت سه نفر در ارتباط با بنری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز نصب شده بود، خبر داد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۵۲    
وکیل ملت: استوکس مهاجم خارجی تراکتورسازی با 4 گلی که این هفته برای تیمش به ثمر رساند تعداد گل های خود را به 7 گل افزایش داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که جزو مشمولین قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان است از تقدیم استعفای خود به سرپرست این وزارتخانه خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۶    
وکیل ملت: عکس عجیب نشان می دهد که در تصادف پراید با شتر در جاده دیر به آبدان یک مشافر کشته شد و شتر زنده ماند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۶    
وکیل ملت: جاری شدن سیل طی دو روز گذشته در استان گیلان خسارات زیادی داشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۳    
وکیل ملت: یک کارشناس اقتصادی درباره راهکار های موجود برای مدیریت بازار ملتهب ارز توضیحاتی ارائه داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۰    
وکیل ملت: داعش تصاویر عاملان حمله خونین به اهواز را منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۳۷    
وکیل ملت: وزیر سابق اقتصاد نوشت؛ قصد بازگشت به دولت ندارم و باید فرصت را به جوانان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: ماهینی دچار آسیب رباط صلیبی شده و بعد از سه روز میزان دقیق مصدومیت مشخص می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه شخصی خود در توییتر بعد از مصدومیتش در بازی دربی نوشت:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: سیدمهدی رحمتی در ابتدای دیدار با پرسپولیس در دربی 88 عکس هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را در دست گرفت و یاد این بازیکن را گرامی داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: تیم السد دوحه بدون استراحت مهیای نبرد آسیایی با پرسپولیس می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: محمد خرمگاه، مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از دربی پیش بینی می کردم که این بازی مساوی شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: حمیدرضا گرشاسبی در تلاش است حدود 200 هزار دلار تامین کند تا مطالبات گادوین منشا، بشار رسن، بوژیدار رادوشوویچ و برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۷    
وکیل ملت: ماجرا به سال 2009 برمی گردد. این زن که اکنون نام واقعی خود را در اختیار رسانه ها قرار داده مدعی است که رونالدو به او تجاوز کرده است. رونالدو این اتهام را رد می کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۷    
وکیل ملت: داور دربی 88 گفت: با این شرایطی که به وجود آمده و توهین هایی که می شود خود من دیگر اصلا شور و شوقی برای قضاوت در این بازی ندارم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۴    
وکیل ملت: روز دوم از هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور با بازگشت پدیده به صدر جدول رده بندی و پیروزی پرگل تراکتورسازی به پایان رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۱    
وکیل ملت: برای حسین ماهینی ثانیه به کندی می گذر د؛ او که بهمراه همسرش به بیمارستان رفته بود از شب گذشته پاسخگوی هزاران سوال شخصی هواداران بوده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۱    
وکیل ملت: با مصدومیت حسین ماهینی اکنون پرسپولیس شرایط سختی در جدال مرحله رفت نیمه نهایی برابر الدحیل قطر خواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۴    
وکیل ملت: عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: به نظر می رسد دولت برای حفظ ذخیره ارزی خود عکس العملی نسبت به افزایش قیمت ارز ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۱:۱۹    
وکیل ملت: از ماه های ابتدایی امسال که یکی از بخش هایی که همواره نسبت به وضعیت اقتصادی خود ناراضی بوده و برای بهبود سطح معیشتی شان تلاش کردند، راننده های کامیون بوده اند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۸    
وکیل ملت: فیلم خوک به کارگردانی مانی حقیقی موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از دوازدهمین جشنواره بین المللی گولاند در شهر تولوز فرانسه شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۸    
وکیل ملت: کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد امروز هم ریزش باران در حد آب گرفتگی معابر عمومی در استان های گیلان و مازندران ادامه پیدا کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۲    
وکیل ملت: با ناکامی تیم استقلال در گل زدن به پرسپولیس در دربی هشتاد و هشتم، طلسم گل نزدن این تیم در لیگ برتر به 400 دقیقه رسید تا رکورد جدیدی به نام وینفرد شفر به ثبت برسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۹    
وکیل ملت: مهلت ثبت نام متقاضیان جذب هیات علمی در دانشگاه ها و موسسات تابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری که از 21 شهریور آغاز شده بود امروز 6 مهر 97 به اتمام می رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۹    
وکیل ملت: دربی قربانی مصلحت اندیشی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۶    
وکیل ملت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هر کاری می کند باید در دادسرا پاسخگو باشد، گفت: با این وضعیت ارزی سال آینده نمی توانیم حتی یک بازیکن یا مربی خارجی را نگه داریم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۰    
وکیل ملت: وزیر نیرو گفت: نیروی هوایی سپاه پاسداران این آمادگی را دارد تا در زمینه بارورسازی ابرها و افزایش میزان بارندگی ها به وزارت نیرو کمک کند و میزان پروازها به منظور بارورسازی ابرها در مقایسه با ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۷    
وکیل ملت: نمایندگان ما بفهمند در مجلس چه چیزی را تصویب می کنند، به چه تن می دهند، ملت را به چه چیزی می اندازند و ما را عضو چه کنوانسیونی می کنند که پول می گیرند تا ملت ما را بکشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۷    
وکیل ملت: با اعلام کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت ماهینی بعد از جواب MRI مشخص می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۱    
وکیل ملت: اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فوتبال استقلال با حضور در دربی هشتاد و هشتم مقابل پرسپولیس رکورددار جوان ترین بازیکن حاضر در تاریخ این رقابت ها شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۱    
وکیل ملت: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید داربی کیفیت خوبی نداشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۸    
وکیل ملت: رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان ظرفیت جذب 50 هزار دانشجو را دارد، از آمادگی مجلس برای تخصیص 500 میلیارد تومان اعتبارات در این خصوص خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۹    
وکیل ملت: شرکت تویوتا به تازگی از طراحی های خود برای خودروهای پرنده رونمایی کرده است که واقعا جذاب و فوق العاده هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۹    
وکیل ملت: گروه کُر و ارکستر پارسی کُر پس از برگزاری کنسرت فرهنگسرای شفق، اجراهای دیگری را در برج آزادی و چند پردیس سینمایی خواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۴    
وکیل ملت: مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران به خبر بازداشت نماینده شورای شهر شیراز در حساب توییتری خود واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۱    
وکیل ملت: رحمتی با بسته نگه داشتن دروازه تیم استقلال در دربی تعداد کلین شیت های خود را به عدد 9 رساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۸    
وکیل ملت: روسیه با تحویل سامانه موشکی دفاع هوایی اس 300 به سوریه توانست اسرائیل را که در سالهای اخیر از کنترل خارج شده و کشورهای دیگر را بمباران کرده، مهار کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۸    
وکیل ملت: اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دربی ، امروز جمعه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد در حالیکه کاپیتان دوم پرسپولیس هم به دلیل آسیب دیدگی غایب بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۵    
وکیل ملت: تقی زاده اعلام کرد: وام ضروری متقاضیان واجد شرایط، به معنی پذیرفته شده در ثبت نام اینترنتی، از مهرماه سال جاری به مبلغ پنج میلیون تومان پرداخت می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۹    
وکیل ملت: کبد چرب درمان دارویی خاصی ندارد. تغییر در شیوه زندگی، درمان اصلی و پیشگیرانه این بیماری است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۳    
وکیل ملت: عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وجود اینکه روند افزایش نرخ ارز ادامه داشته و از ارزش پول کاسته می شود، اما خریداری ارز ریسک زیادی دارد چون ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۳    
وکیل ملت: شرکت حمل و نقل ریلی رجا از راه اندازی قطار تهران - مشهد - تهران با قیمت بلیت 60 هزار تومانی خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۲    
وکیل ملت: سرمربی السد قطر اعلام کرد که دو بازیکن کلیدی این تیم برای دیدار رفت با پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده نیستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۹    
وکیل ملت: با مصدومیت شدید حسین ماهینی در دیدار دیروز، شایعات بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس قوت گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۶    
وکیل ملت: یک سناتور دموکرات آمریکایی طرحی ارائه کرده که در صورت تصویب در کنگره آمریکا و تبدیل شدن به قانون، اعلام جنگ علیه ایران بدون مجوز کنگره را ممنوع می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۳    
وکیل ملت: وزیر خارجه بحرین گفت که کشورش از موضع آمریکا در قبال ایران در منطقه حمایت می کند و بر لزوم ایستادگی در برابر نفوذ تهران تاکید دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۳    
وکیل ملت: عضو هیئت رئیسه مجلس از ارجاع طرح استیضاح وزیر نیرو به کمیسیون انرژی مجلس خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۰    
وکیل ملت: جلسه شورای امنیت به ریاست ترامپ هم به محلی برای جدال لفظی در مورد ایران و برجام تبدیل شد. امریکا همچنان در تناقض دست و پا می زند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۷    
وکیل ملت: یک روز در کلاس آسیب شناسی اجتماعی و در بحث از "خانواده و طلاق"، از دانشجویانم درباره تعداد فرزندان برخی از سیاستمداران کشورهای غربی پرسیدم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۵    
وکیل ملت: احمدی نژاد در سخنانی به بهانه انتقاد از ترامپ به رئیس جمهور و هیات همراه کشورمان در سازمان ملل توهین کرد /گفت:راست می گویید شما! شما آدم های ضعیف مقابل خودتان دیدید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۶    
وکیل ملت: حرکت جالب یک کودک که از سادگی شیرین و تماشایی او حکایت داشت مانند یک بمب خبری شبکه های اجتماعی را منفجر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۰    
وکیل ملت: طعنه طارمی به پرسپولیسی ها که تا دیروز آرزوی مصدومیت ماهینی رو داشتن!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۸    
وکیل ملت: یک نماینده مجلس اعلام کرد که در تحقیقات قضایی انجام شده، از ولی الله سیف به بالاتر رسیده اند.
  • ۱