پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 5 آذر 1397 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1397 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1397 وکیل ملت 31 خرداد 1397 وکیل ملت 31 تیر 1397 وکیل ملت 31 مرداد 1397 وکیل ملت 31 شهریور 1397 وکیل ملت 30 مهر 1397 وکیل ملت 30 آبان 1397 وکیل ملت 30 دی 1397 وکیل ملت 30 بهمن 1397 وکیل ملت 1 اسفند 1397 وکیل ملت 1 آذر 1397 وکیل ملت 2 آذر 1397 وکیل ملت 3 آذر 1397 وکیل ملت 4 آذر 1397 وکیل ملت 5 آذر 1397 وکیل ملت 6 آذر 1397 وکیل ملت 7 آذر 1397 وکیل ملت 8 آذر 1397 وکیل ملت 9 آذر 1397 وکیل ملت 10 آذر 1397 وکیل ملت 11 آذر 1397 وکیل ملت 12 آذر 1397 وکیل ملت 13 آذر 1397 وکیل ملت 14 آذر 1397 وکیل ملت 15 آذر 1397 وکیل ملت 16 آذر 1397 وکیل ملت 17 آذر 1397 وکیل ملت 18 آذر 1397 وکیل ملت 19 آذر 1397 وکیل ملت 20 آذر 1397 وکیل ملت 21 آذر 1397 وکیل ملت 22 آذر 1397 وکیل ملت 23 آذر 1397 وکیل ملت 24 آذر 1397 وکیل ملت 25 آذر 1397 وکیل ملت 26 آذر 1397 وکیل ملت 27 آذر 1397 وکیل ملت 28 آذر 1397 وکیل ملت 29 آذر 1397 وکیل ملت 30 آذر 1397 
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۱:۱۳    
وکیل ملت: سارا بهرامی، بازیگر سینمای ایران در اکران مردمی فیلم لس آنجلس تهران حاضر شده بود. شلوار او در عکس هایی که از حضورش در این مراسم منتشر شده، سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۷    
وکیل ملت: قانون منع به کارگیری بازنشسته ها در شرکت های دولتی در حوزه فوتبال اتفاقات مهمی را به دنبال داشته است که بررسی حواشی آن خالی از لطف نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۸    
وکیل ملت: مردی در برابر چشمان زنش اقدام به تجاوز کرد و زن غریبه ای را هدف نیت شیطانی خود قرار داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۱:۲۵    
وکیل ملت: علی فتح الله زده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران چهره نام آشنایی است که در دو مقطع در این باشگاه مشغول به کار بود .
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۱:۱۳    
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۴    
وکیل ملت: روی تخت بیمارستان خوابیده بود که پزشک معالج آمد بالای سرش و گفت ایدز تا جایی سطح مقاومت بدنت را پایین آورده که کمتر از یک هفته مهلت زندگی داری.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۱    
وکیل ملت: باشگاه تراکتورسازی تبریز خواهان جذب فرشاد احمدزاده هافبک تیم اشلانسک لهستان است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۲    
وکیل ملت: استقلالی ها در بازی با استقلال خوزستان با اعتراض های خود صحنه های عجیبی را درجریان بازی با استقلال خوزستان خلق کردند تا بیم جریمه ای تازه آن ها را تهدید کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۳    
وکیل ملت: واکنش باشگاه پرسپولیس به اعتصاب غافلگیرکننده ، عجیب و جالب بود!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۴    
وکیل ملت: بسیاری از بازیگران و کارگردانان سینمای ایران با انتشار پست هایی در اینستاگرام به درگذشت برناردو برتولوچی واکنش نشان دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۵    
وکیل ملت: پانا نوشت:در تازه ترین خبرها از حاشیه های سلبریتی ها، انتشار عکسی است که ساره بیات در آن تبلیغ پالتویی با پوست روباه کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۲    
وکیل ملت: در مسابقه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار یکی از گزینه ها غلط املایی داشت و به جای پرتقال به اشتباه پرتغال نوشته شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۴    
وکیل ملت: مدیر شعبه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی فارس درباره مشاغل پردرآمد ایران توضیحاتی ارائه داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۸    
وکیل ملت: نیویورکر نوشت: جان بولتون و سایرین درصدد راضی کردن ترامپ برای بمباران زیرساخت های نظامی ایران در سوریه هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۵    
وکیل ملت: روزنامه شرق نوشت: تشکیک در نحوه شهادت حسین فهمیده؛ نوجوانی که نام او را در کتاب درسی دوران ابتدایی خوانده بودیم، باعث شد مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به آن پاسخ دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۱    
وکیل ملت: ستاره خط میانی الدحیل با اشاره به این که در راه دفاع از عنوان قهرمانی قطر باید السد را کنار بزنند با اشاره به گروه بندی لیگ قهرمانان برای رقبای این تیم در گروه مرگ خط و نشان کشید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۸    
وکیل ملت: برنامه نود این هفته از ساعت 22:31 دوشنبه پنجم آذرماه از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقاتی هفته گذشته فوتبال کشورمان پرداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۸    
وکیل ملت: برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه جدیدش مدعی شده که بر خلاف شایعات منتشر شده، هیچ وقت صحبتی با او برای جانشینی کی روش بعد از جام جهانی نشده است اما مرور مصاحبه پیشین او با سایت کرواسی ادعای او را ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز نگرانی های قبلی حل نشده، دغدغه های جدیدی پیدا کرده ایم و این مساله فشار را روی ما بیشتر کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: لیلا اوتادی بازیگر فیلم های تلویزیونی و سینمایی در یک برنامه تلویزیونی در خصوص عملکرد کارلوس کی روش و شرایط او در تیم ملی صحبت کرده است!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۵۴    
وکیل ملت: مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: دو مکان را برای مجموعه ورزشی استقلال شناسایی کردیم و کار مطالعاتی بر روی آن انجام می دهیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۵۱    
وکیل ملت: سرمربی تیم ملی امروز به تمجید و حمایت از مدافع سابق استقلال و فعلی حاضر در لیگ ترکیه پرداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امشب با حضور در ساختمان این باشگاه به دیدار مدیرعامل پرسپولیس رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: چندی پیش مسعود شجاعی مصاحبه ای در خصوص عدم حمایت از تیم ملی انجام داد که با واکنش، محمد مایلی کهن منتقد جدی کارلوس کی روش روبرو شد. حالا شجاعی در پاسخ به مایلی کهن این چنین صحبت کرده است:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا چندی پیش برگزار شد و رقبای استقلال و پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: یکی از تاثیر گذار بازیکنان تیم فوتبال الاهلی عربستان مصدوم شد تا هواداران الاهلی از این بدشانسی شوکه شوند .
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۶    
وکیل ملت: مهاجم ایرلندی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل مسائل انضباطی تا اطلاع ثانوی اجازه شرکت در تمرینات سرخپوشان تبریزی را ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۳    
وکیل ملت: کمال کامیابی نیا در واکنش به برخی از تماشاگرنما های حاضر در دیدار حساس پرسپولیس و تراکتورسازی که با پرچم ژاپن به ورزشگاه آزادی آمده بودند صحبت های عجیبی را عنوان کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۰    
وکیل ملت: مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به سبک محسن افشانی اقدام به انتشار عکس های خودش و همسرش می کند!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۰    
وکیل ملت: یک خبرگزاری ورزشی روسیه نام سردار آزمون را به عنوان یکی از نامزد های بهترین بازیکن نیم فصل اول لیگ برتر این کشور انتخاب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: شیمه ورسالیکو، مدافع کروات اینتر نمی تواند تیمش را در دیدار برابر تاتنهام همراهی کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: مهاجمان خارجی تراکتورسازی اکنون در صدر اخبار قرار دارند و هر روز شایعه جدیدی در خصوص آنها منتشر می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۷    
وکیل ملت: مهاجم گیلانی استقلال موفق شد در اهواز یک گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر برساند تا آبی پوشان به یک پیروزی با ارزش خارج از خانه دست یابند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۴    
وکیل ملت: علی فتح الله زاده خوئی مدیر عامل اسبق استقلال تهران مهمان برنامه 10:10 دقیقه بود و به سوالات این روز های فوتبال از جمله ناکامی استقلال و ابهامات دوره مدیریتی اش و اختلاف با وزارت ورزش و ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۴    
وکیل ملت: در شبی که شارلروا با درخشش علی قلی زاده موفق شد تیم لوکرن را با نتیجه 4-2 شکست دهد امید نورافکن تنها نظاره گر این بازی بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۸    
وکیل ملت: مهاجم سوئدی - ایرانی فوتبال ایران با انتشار پستی در اینستاگرام کنایه سنگینی به هواداران پرسپولیس زد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۸    
وکیل ملت: بعد از شکست تلخ الغرافه برابر السیلیه در هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر باز هم تیغ انتقادات به سوی طارمی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۵    
وکیل ملت: مسؤولان باشگاه استقلال معتقدند نامه دادگاه CAS به دست مسؤولان باشگاه پرسپولیس رسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۳    
وکیل ملت: اعتماد نوشت: یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیشنهاد افزایش 500 هزار تومانی حقوق کارمندان دولت در سال آینده را مطرح کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۰    
وکیل ملت: معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش از برگ برنده ایران در آب های خلیج فارس خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۲:۲۸    
وکیل ملت: حسن خلیل آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران درباره تعلل در صدور حکم شهردار تهران: رحمانی فضلی مسئول عدم امضای حکم حناچی است. مدیریت بلاتکلیف یک نوع آفت غیرقابل جبران است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۲:۲۵    
وکیل ملت: روزنامه های دوشنبه 5 آذر 1397 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۱:۴۶    
وکیل ملت: سامانه خدمات الکترونیکی همراه من ، خدمتی جدید از همراه اول است که از طریق آن همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به پرتال my.mci ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۱:۲۸    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تشریح دلایل اختلافش با کارلوس کی روش می گوید که همواره سرمربی تیم ملی علیه او صحبت کرده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۱:۲۲    
وکیل ملت: تورج حق وردی معتقد است که گل حاج صفی به پرسپولیس به درستی آفساید اعلام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۱:۱۹    
وکیل ملت: یک کارشناس می گوید داور بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران در تمام صحنه ها به جز یک مورد، تصمیم درستی گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۰:۴۶    
وکیل ملت: شفر سرمربی استقلال برای نیم فصل دوم به تیمش خیلی امیدوار است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۰:۴۳    
وکیل ملت: به نمایش الحاجی گرو جلوی استقلال خوزستان می توان به یک دلیل خاص،نمره قبولی داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۰:۳۴    
وکیل ملت: جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هشت مسابقه هفته سیزدهم
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۰:۲۸    
وکیل ملت: استقلال امروز بسختی همنام خوزستانی خود را برد .اماهمیشه روز پیروزی همه سرمست از برد هستند و هیچ کس نقاط ضعف را نمی بیند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۷    
وکیل ملت: تیم فوتبال استقلال تهران سه امتیاز بازی مقابل استقلال خوزستان را از زیر باران شدید اهواز به دست آورد تا حالا با روحیه بهتر لیگ را پی بگیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۷    
وکیل ملت: پرسپولیس تهران در روزهایی که نیکمتش از بازیکنان تاثیر گذار خالی است در طول 90 دقیقه نتوانست فشار لازم را به روی دروازه تراکتور بیاورد و در پایان این بازی بر خلاف انتظار تماشاگران ...