شنبه ۱۱ فروردینساعت ۰۸:۱۸Mar 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 20 آذر 1397 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1397 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1397 وکیل ملت 31 خرداد 1397 وکیل ملت 31 تیر 1397 وکیل ملت 31 مرداد 1397 وکیل ملت 31 شهریور 1397 وکیل ملت 30 مهر 1397 وکیل ملت 30 آبان 1397 وکیل ملت 30 دی 1397 وکیل ملت 30 بهمن 1397 وکیل ملت 1 اسفند 1397 وکیل ملت 1 آذر 1397 وکیل ملت 2 آذر 1397 وکیل ملت 3 آذر 1397 وکیل ملت 4 آذر 1397 وکیل ملت 5 آذر 1397 وکیل ملت 6 آذر 1397 وکیل ملت 7 آذر 1397 وکیل ملت 8 آذر 1397 وکیل ملت 9 آذر 1397 وکیل ملت 10 آذر 1397 وکیل ملت 11 آذر 1397 وکیل ملت 12 آذر 1397 وکیل ملت 13 آذر 1397 وکیل ملت 14 آذر 1397 وکیل ملت 15 آذر 1397 وکیل ملت 16 آذر 1397 وکیل ملت 17 آذر 1397 وکیل ملت 18 آذر 1397 وکیل ملت 19 آذر 1397 وکیل ملت 20 آذر 1397 وکیل ملت 21 آذر 1397 وکیل ملت 22 آذر 1397 وکیل ملت 23 آذر 1397 وکیل ملت 24 آذر 1397 وکیل ملت 25 آذر 1397 وکیل ملت 26 آذر 1397 وکیل ملت 27 آذر 1397 وکیل ملت 28 آذر 1397 وکیل ملت 29 آذر 1397 وکیل ملت 30 آذر 1397 
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۶    
وکیل ملت: نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس معتقد است باید شرایط به گونه ای تعریف شود تا آنها که حقوق پایین دارند همچون فرهنگیان به میزان 30 درصد افزایش حقوق شامل حالشان شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۳:۳۰    
وکیل ملت: داور بین المللی کشورمان پس از قضاوت بازی حساس هفته گذشته استوری جدیدی را منتشر کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۴۰    
وکیل ملت: محمدتقی کروبی در مصاحبه با اعتماد گفت که تغییری در وضعیت محصوران رخ نداده است. بخش هایی از این گفت وگو را می خوانیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۳۵    
وکیل ملت: تیم فوتبال شبکه سه که در واقع تیم برنامه 90 بود توانست قهرمان جام رسانه ها شود. آنها در بازی فینال که داوری آن بر عهده علیرضا فغانی بود، قهرمان شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۲۰    
وکیل ملت: محمد قوچانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد صحبت های جهانگیری درباره عدم اختیار در دولت حتی در حد تغییر منشی گفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۲۰    
وکیل ملت: صبح امروز جمعی از کارگران مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار رسیدگی به مشکلات کارگری شدند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۱۵    
وکیل ملت: شاپرک شجری زاده ، یکی از دخترانی که در پروژه چهارشنبه های سفید برای مقابله با حجاب شرکت کرده بود، بعد از مدتی به خارج از کشور رفته و حالا سر از پارلمان کانادا درآورده است
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۱۰    
وکیل ملت: عبدالرضا رحمانی فضلی حاشیه سازی های پیرامون خود را مورد اشاره قرار داد و گفت: آقای سامانی، معاون پارلمانی وزارت کشور هیچ نسبت سببی و نسبی با من ندارد و با توجه به اینکه در مجلس به ایشان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: ستاره سایپا روز جمعه پیراهن نارنجی خود را پس می دهد تا شاید بر تن ستاره ای دیگر شود.ستاره ای از کرج، ملارد و یا هرجای دیگر که برای بزرگ شدن و رسیدن به سطح اول فوتبال کار سختی داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: صادق زیباکلام از تحلیلگران جریان اصلاحات گفت: حرف من به آقای حجاریان این است که مردم اسباب بازی ما نیستند و ما نمی توانیم از مسئولیت اجتماعی خود در قبال انتخاب روحانی شانه خالی کنیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: مهدی ترابی جمعه این هفته آخرین بازی خود را برای سایپا انجام خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۰۰    
وکیل ملت: تغییرات هیات مدیره باشگاه استقلال شاید کاپیتان محبوب و پیشین آبی ها را به این باشگاه برگرداند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۰۰    
وکیل ملت: تصویری کمتر دیده شده از علی پروین در دهه 60 را در زیر مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۵۵    
وکیل ملت: اکثر تیم های لیگ برتر قبل از فرا رسیدن زمستان فعالیت های خود در فصل نقل و انتقالات را آغاز کرده اند و قصد دارند ضعف های خود در نیم فصل نخست لیگ را با خریدن ستاره هایی گران قیمت جبران کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۵۵    
وکیل ملت: در آستانه برگزاری آخرین دیدار تیم استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر هجدهم خبری از کاپیتان با سابقه این تیم در جمع سه بازیکن ثابت آبی پوشان نیست!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۵۵    
وکیل ملت: حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در گفت وگویی مفصل با نشریه اندیشه پویا از عملکرد روحانی در حوزه های مختلف دفاع می کند و معتقد است که دولت او آخرین فرصت برای عبور از یک گزار سخت است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۵۰    
وکیل ملت: دو تیم استقلال تهران و پدیده در حالی به مصاف هم می روند که یحیی گل محمدی سرمربی پدیده روزهای پر فراز و نشیبی در تقابل با استقلال داشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۵۰    
وکیل ملت: فصل نقل و انتقالات زمستانی تا چند روز آینده مشخص خواهد شد و تیم های اصلی مدعی کسب عنوان قهرمانی به دنبال تقویت خود هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: مدیرعامل اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: اگر قرار باشد قلعه نویی حرف نزند، پس چه کسی باید در این فوتبال حرف بزند؟ حتی یک آدم عادی هم می توانست آن صحنه را تشخیص بدهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: جیری ساناک، مربی سابق استقلال که هم درگیر بیماری خودش است و هم مادرش، درباره اینکه چرا به یکباره از استقلال جدا شد گفته:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: هیات مدیره باشگاه استقلال باید به زودی 3 عضو جدید خود را بشناسد، در همین راستا تصمیم گیران باشگاه استقلال به دنبال گزینه های مدنظر هستند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۴۰    
وکیل ملت: تمرین استقلال در شرایطی در دو روز گذشته برگزار شده است که در هر دو روز وینفرد شفر از پژمان منتظری در پست دفاع راست استفاده کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۴۰    
وکیل ملت: سیدمحمدرضا احمدی بروجردی، نوه مرحوم آیت الله العظمی بروجردی و داماد آیت اله محقق داماد در گفت وگو با تجارت فردا می گوید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۳۵    
وکیل ملت: معادله پیچیده دستیاری شفر همچنان پیچیده باقی مانده و به رغم آنکه 4 روز قبل نصرا... عبداللهی از ورود یک گزینه خارجی به نیمکت استقلال و همکاری با شفر پرده برداشت اما ظاهرا باید منتظر اتفاقات ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۳۵    
وکیل ملت: درخشش هافبک- مهاجم استقلال در بازی با سپیدرود باعث شده تا شفر تصمیم بگیرد در بازی با پدیده هم از او استفاده کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۳۰    
وکیل ملت: بیرانوند خیلی وقت است جای پای خود را در دروازه تیم ملی محکم کرده و از همین حالا می توانیم به حضور صددرصدی اش در جام ملت ها رای بدهیم که دلیلش، عملکرد درخشان او در جام جهانی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۳۰    
وکیل ملت: مجله تایم آمریکا فهرست نهایی نامزدهای کسب عنوان شخصیت سال این مجله برای سال جاری میلادی را منتشر کرد . نام جمال خاشقجی ، روزنامه نگار منتقد دولت عربستان هم در این فهرست وجود دارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۲۵    
وکیل ملت: هر چقدر بگوییم و با ژست های منتقدانه دنبال دلیل دعوت نشدن ستاره های پرسپولیس باشیم، آن جوابی را که می خواهیم، نمی گذارند کف دستمان.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۲۰    
انصاری مرخص شد مدافع مصدوم پرسپولیس از بیمارستان مرخص شد. روز شنبه بود که محمد انصاری تحت عمل جراحی از ناحیه رباط صلیبی قرار گرفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۲۰    
وکیل ملت: شاید پنالتی علی علیپور در اصفهان اصلا پنالتی نبوده باشد اما در پرسپولیس شخصیتی دیده می شود که فقط ویژه قهرمانان است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۰    
وکیل ملت: مدیر بیمارستان نمازی شیراز حال ایرج دانایی فر بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران را وخیم اعلام کرد و گفت: با وجود تلاش پزشکان، حال عمومی این ورزشکار پیشکسوت خوب نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: جعفرمختاری فر ستاره چپ پای استقلال در آخرین فصل حضور در این تیم سال 1370
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۱۵    
وکیل ملت: سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان اعلام کرد محسن مسلمان بعد از دیدار با پرسپولیس در واکنش به عملکرد بدش برابر این تیم شجاعانه از همه عذرخواهی کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: دو روز از بازی سپاهان و پرسپولیس گذشت و و هنوز حکمی به دلیل پرتاب بمب های متعدد به زمین صادر نشده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: اقای محسنی اژه ای اخیرا اعلام فرموده اند که چهار وکیل در پرونده بابک زنجانی جمعا یک میلیاردو چهارصد میلیون تومان حق الوکاله گرفته اند و در26 جلسه دادرسی شرکت کرده اند.!!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۵    
وکیل ملت: هافبک شماره 14 استقلال این روزها تحت تاثیر درخشش در دو بازی برابر صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت با شرایطی متفاوت در تمرین این تیم شرکت می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۰    
وکیل ملت: هواداران تیم فوتبال استقلال یک غوغای واقعی قبل از شروع دیدار تیم شان مقابل پدیده در فضای مجازی به راه انداخته اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۵    
وکیل ملت: یرزیی سانیاک، مربی تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته مدعی شد که مسئولان پیشین این باشگاه به او بی احترامی کرده اند وی همچنین گفت: من استقلال، خانواده آبی و طرفداران را دوست دارم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۵    
وکیل ملت: باشگاه استقلال به شایعات نقل و انتقالات که این روزها در رسانه ها مطرح می شود واکنش نشان داد و با صدور بیانیه ای به این شایعات پایان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۰    
وکیل ملت: مدافع چپ استقلال به احتمال قریب به یقین نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۰    
وکیل ملت: انتقال گوچی به تراکتور زمانی محتمل تر به نظر می رسد که متوجه شوید مدیر برنامه او با 3 بازیکن ملی پوش تراکتورسازی مشترک است . او یکی از گزینه های خرید برانکو برای پرسپولیس نیز می باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۰    
وکیل ملت: ساست معتبر مارکا در نظر سنجی جدید خود ، انتخاب محبوب ترین باشگاه جهان را به رای کاربران خود گذاشته است .
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۵    
وکیل ملت: قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 90 هزار تومان کاهش 3 میلیون و 400 هزار تومان و دلار با افت 400 تومانی 10 هزار و 500 تومان به فروش رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۰    
وکیل ملت: درحالی که صندوق بین المللی پول تورم یک میلیون درصدی در سال 2018 را برای ونزوئلا پیش بینی کرده بود، مجلس این کشور اعلام کرد قیمت کالاهای مصرفی در این کشور در سال منتهی به ماه نوامبر 1 ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۰    
وکیل ملت: رئیس کل بانک مرکزی از آغاز به کار کانال های مالی ایران با چندین کشور و حذف دلار از تبادلات تجاری ایران با آن کشور ها خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۵    
وکیل ملت: شب گذشته به روزرسانی تازه ای برای تلگرام به بازار عرضه شد و امروز قصد داریم به بررسی ویژگی های نسخه جدید تلگرام بپردازیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۵    
وکیل ملت: اندیشکده استراتفور در پیش بینی خود از سال 2019، نوشته تحریم های آمریکا نه منجر به فروپاشی جمهوری اسلامی می شود و نه ایران را به بازگشت به میز مذاکره وادار می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۵    
وکیل ملت: دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که افراد باهوش در برخی عادات و ویژگی ها مشترک هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۰    
وکیل ملت: نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیگری مرد و زن نقش مکمل و اصلی در دوازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران معرفی شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۰    
وکیل ملت: مراسم تشییع پیکر پیام صابری طراح گریم، بازیگر و کارگردان، سه شنبه 10 آذر با حضور هنرمندان در خانه سینما برگزار شد. پیام صابری یکشنبه عصر بر اثر ایست قلبی در سن 45 سالگی دار فانی را وداع گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۰    
وکیل ملت: نیلوفر پارسا با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۰    
وکیل ملت: رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از ابلاغ نخستین حواله های بخشی از حقوق معلمان ایرانی اعزامی در خارج از کشور، خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۰    
وکیل ملت: صادرات 18 نوع ماده غذایی شامل انواع حبوبات و کره خوراکی با اعلام وزیر صنعت، معدن و تجارت ممنوع شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۰    
وکیل ملت: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران از کاهش قیمت 10 تا 15 درصدی چهار برند معروف تولید کننده لوازم خانگی داخلی و خارجی خبرداد و گفت: قطعا دیگر تولیدکنندگان هم به این 4 برند خواهند پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۵    
وکیل ملت: روزنامه آرمان نوشت: شرایط سیاسی و اقتصادی کشور به سمتی حرکت می کند که به نظر می رسد پس از پایان دولت حسن روحانی انتخاب رویکرد آینده مدیریت کشور بسیار مبهم و پیچیده خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۵    
وکیل ملت: آخرین بار که حزب دموکرات با کاندیداهای زیادی به عنوان نماینده حزب در انتخابات ریاست جمهوری مواجه بود، به سال 2008 بازمی گردد که بعداً تبدیل به تاریخی ترین انتخابات ایالات متحده آمریکا شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۰    
وکیل ملت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم همچنان درگیر مشکلات مالی است و در آستانه دیدار با پرسپولیس این موضوع به اوج خود رسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۵    
وکیل ملت: مقامات آمریکایی، که به نظر من منظورش جامعه اطلاعاتی و متفکران و مقامات شورای امنیت ملی هستند، معتقدند که ایران در حال برنامه ریزی "جنگ گسترده منطقه ای" است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۱:۳۰    
وکیل ملت: روزنامه های سه شنبه 20 آذر 1397 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۱:۲۰    
وکیل ملت: در حالی دو دستگی و اختلاف پشت پرده ی شورای پنجم علنی شده که شهروندان گمان داشتند شورای روی کار آمده شورایی متفاوت، واقع بین، منعطف و همیار است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۱:۱۵    
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: نیم فصل نخست لیگ هجدهم در حالی هفته بعد به اتمام می رسد که سه تیم سپاهان، پدیده و پرسپولیس شانس قهرمانی نیم فصل را دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۱:۰۰    
وکیل ملت: برای برگزاری کلاس های نویسندگی و نقد و بررسی کتاب دیانت و عقلانیت، سه روز در شهرهای خُنج و اِوَز(جنوب استان فارس)، مهمان طلاب اهل سنت بودم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۱:۰۰    
وکیل ملت: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: در دیدار با پرسپولیس تلاش می کنیم دست خالی از میدان خارج نشویم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۳۵    
وکیل ملت: بردهای پرگل اخیر استقلال این احساس و برداشت را ایجاد کرده است که سرانجام وینفرد شفر بر مشکلاتش طی تمامی ماه های طولانی قبلی تفوق یافته است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۲۵    
وکیل ملت: بازی پرحاشیه پرسپولیس و سپاهان بهترین بهانه بود برای اینکه بنشینیم پای حرف های برانکو ایوانکوویچ که وقتی بازیکنانش یکی یکی محل تمرین را ترک می کردند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۲۰    
وکیل ملت: بازیکنان پرسپولیس قبل از ترک اصفهان و در فرودگاه این شهر به مصاحبه های بازیکنان سپاهان واکنش نشان دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۲۰    
وکیل ملت: با توجه به محرومیت کمال کامیابی نیا از بازی با پار س جنوبی، به احتمال زیاد محسن ربیع خواه را دوباره در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهیم دید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: آنچه در ال کلاسیکوی وطنی مشهود بود و متعصب ترین هوادار سپاهان هم نمی تواند به آن معترف نباشد، برتری پرسپولیس در جریان بازی است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: شایان مصلح و سیامک نعمتی به موقع مهیای بازی بزرگ نقش جهان شدند و با نمایش درخشان شان ثابت کردند چقدر برای تیم برانکو مفید و کارآمد هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: ریکاوری بعد از بازی با سپاهان را پرسپولیسی ها پیش از ظهر دوشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۱۰    
ترابی شنبه در پرسپولیس با اعلام سرپرست سایپا، مهدی ترابی پس از بازی با نفت به پرسپولیس می رود. ترابی که به دلیل محرومیت پرسپولیس نیم فصل اول را در سایپا گذراند ...