چهارشنبه ۲۹ فروردینساعت ۰۰:۱۵Apr 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 29 اسفند 1394 - vareshnews.ir

وارش 31 فروردین 1394 وارش 30 اردیبهشت 1394 وارش 31 خرداد 1394 وارش 22 تیر 1394 وارش 31 مرداد 1394 وارش 31 شهریور 1394 وارش 30 مهر 1394 وارش 30 آبان 1394 وارش 30 آذر 1394 وارش 30 دی 1394 وارش 30 بهمن 1394 وارش 1 اسفند 1394 وارش 2 اسفند 1394 وارش 8 اسفند 1394 وارش 9 اسفند 1394 وارش 10 اسفند 1394 وارش 11 اسفند 1394 وارش 12 اسفند 1394 وارش 13 اسفند 1394 وارش 14 اسفند 1394 وارش 15 اسفند 1394 وارش 16 اسفند 1394 وارش 17 اسفند 1394 وارش 18 اسفند 1394 وارش 19 اسفند 1394 وارش 20 اسفند 1394 وارش 21 اسفند 1394 وارش 22 اسفند 1394 وارش 23 اسفند 1394 وارش 24 اسفند 1394 وارش 25 اسفند 1394 وارش 26 اسفند 1394 وارش 27 اسفند 1394 وارش 28 اسفند 1394 وارش 29 اسفند 1394 
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۲    
ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین 1395، یک ساعت به جلو کشیده می شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۲    
سال 94 با تمام تلخ و شیرینی هایش به پایان رسید اما در این سال چهره های با دنیای مادی وداع کردند که جای شان در میان مردم و خانواده های شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۲    
سایت دفتر مقام معظم رهبری در بخش احکام روزانه فتاوای رهبر انقلاب را درباره استفتائات آغاز سال جدید و ایام نوروز منتشر کرده است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
بازار خرید و فروش مایحتاج اتباع جمهوری آذربایجان برای عید در شهر مرزی آستارای ایران رونق دو چندان گرفته و تامین این اقلام به دغدغه اصلی بازاریان آستارا تبدیل شده است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
در تصاویر زیر یادی از بزرگان فوتبال جهان نموده ایم
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۲    
ضرب آهنگ شانه زن جاجیم باف، صدای زنده مرد لاک تراش، تلاش مرد روستایی برای گرفتن کره از ماست، مینیاتوری از یک زندگی ساده و بی آلایش است که با بوم گردی می توان آن را تجربه کرد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۲    
تونی فریکسا، سخنگوی سابق بارسلونا و نامزد ریاست این باشگاه در سال گذشته، به قرعه آسان رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
بر اثر حمله انتحاری به یکی از پر رفت و آمد ترین خیابان های استانبول ترکیه 4 نفر کشته و بیش از 20 نفر دیگر زخمی شدند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
آخرین برنامه نود در شرایطی روی آنتن رفت که خیلی به مسائل فوتبالی اختصاص نداشت و موضوعات متنوعی را با حال و هوای نوروز شامل می شد. این برنامه هم یک مهمان ویژه داشت که فوتبالی نبود!
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۷    
فرماندار ساری از ممانعت فعالیت حدود 25 واحد تأسیسات گردشگری (پذیرایی بین راهی) بدون مجوز در محور فرح آباد-ساری توسط کمیته های انتظامی و کمیته نظارت بر بازار خبر داد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۳    
کبوتران لندنی با گشت زنی در نقاط مختلف شهر، وضعیت آب وهوای شهر و میزان آلودگی هوا را به صورت آنلاین گزارش می کنند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۴    
بر اساس آخرین اطلاعات جمع آوری شده، هدف از این حمله مسلحانه انگیزه شخصی و با نیتی به غیر آسیب به این وکیل بوده است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۴    
باراک اوباما رییس جمهوری این کشور برای اولین بار زنی را برای تصدی فرماندهی نیروهای شمالی ارتش آمریکا انتخاب و پیشنهاد کرده است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۴    
بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را ثابت نگه داشت و نشان داد که سیاست های پولی سفت وسخت تری را در سال جاری اتخاذ خواهد کرد ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۵    
وارش نیوز: در تصویر زیر پارک خودروها را در وسط خیابان در تهران قدیم را می بینید. گویا در آن مقطع، خودروها اجازه توقف در طرفین خیابان را نداشته اند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۶    
سفر یعنی تغییر و آن سفری جذاب تر است که تفاوت های بیشتری با زندگی روزمره ما داشته باشد و ما در ایران از این نعمت برخورداریم که در هر گوشه این سرزمین هیجان و لذتی به یادماندنی را تجربه کنیم.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۶    
براساس اعلام پلیس راهور در تصادفات جاده ای روز گذشته متاسفانه 20 نفر از هموطنان جانشان را از دست دادند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جاده ها را در صبح روز شنبه 29 اسفند اعلام کرد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
رئیس پلیس راه مازندران ترافیک در محور کندوان، هراز و سوادکوه را سنگین اعلام کرد و گفت: جاده های مواصلاتی مازندران مه آلود و لغزنده است و رانندگان با احتیاط برانند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
اعتبارنامه عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در انتخابات هفتم اسفند امسال جمعه شب با حضور مسئولان هیئت اجرایی و نظارت اعطا شده است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
ابراهیم حاتمی کیا این روزها بی سر و صدا در حال ساخت مستندی درباره جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است. مستندی که حاتمی کیا در آن سراغ چهره های مهم سیاسی دوران جنگ از جمله هاشمی رفسنجانی رفته است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
دوست عزیزی که 29 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز ستاره های بخت تان به روشنی در آسمان زندگی تان می تابند و شما از نور آنها نهایت لذت را خواهید برد ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۱    
خبرگزاری اسپوتنیک فارسی در تحلیلی با عنوان چطور است که هیچ ایرانی عضو داعش نیست؟ به بررسی این موضوع پرداخت که چرا گروه تروریستی داعش در بین مردم ایران از جایگاه و طرفداری برخوردار نیست.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۱    
مدیر اجرایی جشنواره هنری نوروز 95در گفتگو با وارش با اعلام این خبر اظهار کرد: رامسر شهر زیبای گردشگری طبیعی و تاریخی ایران با جاذبه های فراوان تاریخی ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۱    
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان: - نوروز به معنی بازگشت به اصالت خویش یعنی خدا شناسی است ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۱    
در آستانه عید باستانی ایرانیان بازار فروش اقلام مصرفی حسابی داغ است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۲    
روزنامه فیگارو طی گزارشی به پیروزی های انتخاباتی "دونالد ترامپ" و "هیلاری کلینتون" پرداخته است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۲    
رسانه های عربستان سخنان وزیر ورزش و جوانان کشورمان را درباره رأی نهایی AFC در اختلافات فوتبالی ایران و این کشور پوشش داده و آن را عناد و سرکشی مسئولان ایران دانستند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۲    
نوروز خوانی یا بهار خوانی، گونه ای از آواز خوانی است که در گذشته در ایران رواج داشته است و در حال حاضر خاستگاه این گونه آواز خوانی بیشتر در استان های مازندران و گیلان است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۲    
وارش نیوز: در عکس زیر اولین ژیان را می بینید. منبع: موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۳    
یکی از دغدغه هایی که همراه با آغاز تعطیلات و حضور مسافران و گردشگران در مناطق گردشگرپذیر استان مازندران و به تبع آن شهرستان چالوس را با خود درگیر می کند افزایش سرسام آور ویلاها ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۳    
روز یکشنبه نخستین روز سال 95 و زمان تحویل سال آسمان استان صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود. از اواخر روز یکشنبه مجددا با شمالی شدن جریانات شرایط برای ابرناکی آسمان فراهم می شود به طوری که یکشنبه شب ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۳    
رشد اقتصادی در سال 1395 با سناریوی قیمت نفت متوسط 40 دلاری برابر با 6 درصد و با سناریوی قیمت نفت 30 دلاری 4.4 درصد پیش بینی می شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۰    
مقارن ساعت 19 پنج شنبه شب گزارشی از سقوط بانوی 57 ساله قائم شهری به داخل یکی از گودال های سطح این شهر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اطلاع داده شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۰    
یک هواپیمای مسافر بری از نوع بوینگ 737 با 61 مسافر در حال فرود در فرودگاه روستوف اون-دون در جنوب روسیه، سقوط کرد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰    
پلیس فرانسه و دادستانی بلژیک، جمعه 28 اسفند، تأیید کردند که صلاح عبدالسلام، مظنون اصلی طراحی بزرگترین حملات تروریستی تاریخ فرانسه، در بروکسل، پایتخت بلژیک دستگیر شده است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰    
شب گذشته برنامه 90 بسیار مهیج بود و همه چیز داشت. در لحظاتی احسان علیخانی که برنامه سه ستاره را برای انتخاب بهترین های سیما با رای مردم روی آنتن دارد، در 90 حرف زد و توضیحاتی داد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای از نوروز 69 که اولین سال رهبری ایشان بود، تاکنون هر نوروز پیامی به ملت ایران می دهند و طی آن بر موضوعات مهم سال پیش رو تاکید می کنند
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰    
اخیرا فرهاد مجیدی عکسی از خود در کنار برادرش فرزاد در نیوکمپ منتشر کرد که نشان می داد تماشاگر بازی بارسا و آرسنال هستند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۰:۱۲    
رییس فدراسیون فوتبال درباره رای کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره پرونده ایران و عربستان به صحبت پرداخت.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک سنگین خودروها در محورهای کرج و چالوس، آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.