جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۸:۴۱Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران جوان 3 اسفند 1393 - yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان 30 دی 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 30 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 1 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 2 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 3 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 4 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 5 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 6 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 7 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 10 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 11 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 12 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 13 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 14 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 15 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 16 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 17 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 18 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 19 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 20 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 21 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 22 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 23 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 24 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 25 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 26 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 27 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 28 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 29 اسفند 1393 
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۶    
شبکه العربیه گزارش داد دولت مستعفی یمن با در اختیار گرفتن دولت پیشبرد امور در این کشور مخالفت کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۶    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های سیاسی-اجتماعی و ورزشی کشور را می توانید ببینید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۳    
غار زیبای خرمنه سر با ویژگیهای منحصر به فرد طبیعی روزگاری زیستگاه انسانهای نخستین بوده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۳    
مناطق تفریحی در مالزی بسیار زیادند اما بلندی های خوش طبیعت در مالزی هم وجود دارند که می توانیم بارها حتی با دیدن عکس های آن روحیه خود را تازه کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۶    
اعتیاد به برخی از خوراکی ها یکی از بزرگترین مشکلاتی است که انسان ها می توانند به آن دجار شوند. برای آنکه از اعتیاد به دور باشید باید مهمترین خوراکی های اعتیاد آور را شناخته و از زیاده روی در آن ها ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته قبل ار 1/1 میلیون یهودی باقی مانده در اروپا خواست که به اسرائیل مهاجرت کنند. ارائه پناهگاه امن به یهودیان، قسمتی از هویت جعلی رژیم صهیونیستی بوده است ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۷    
"نیچروان بارزانی" نخست وزیر منطقه کردستان عراق روز یکشنبه اعلام کرد : بعضی از گروه های سیاسی عراق به توسعه روابط بغداد و اربیل تمایلی ندارند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۷    
افزایش قیمت مواد اولیه از یک سو و واردات گسترده کالاهای چینی از سوی دیگر باعث شده اند، که بسیاری از واحدهای تولیدی در کشور یا تعطیل شده یا با ظرفیت پایینی به تولیدات خود ادامه دهند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۰    
وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا قرار است ساعت 23 به وقت تهران در ژنو به گفت وگو بپردازند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
بیست و ششمین بسته عکس از مجموعه تصاویر دیدنی و جاذبه های گردشگری کشور عزیزمان ایران که در کمپین مردمی Must See Iran منتشر شده را برایتان آماده کرده ایم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
تاکسی های فضایی به زودی جایگزین موشک های فضایی برای ارسال توریست های علاقه مند به فضا می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۱    
تیم لخویای ترکیه لحظاتی قبل وارد ایران شد تا در روز سه شنبه به مصاف پرسپولیس برود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۸    
انفجار در بغداد 6 کشته برجا گذاشت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۲    
از مردمان خاورمیانه و شمال آفریقا، 40 درصد تنش غرب و اسلام را تنشی ناشی از سیاست، 40 درصد متأثر از مذهب، و 9 درصد به خاطر فرهنگ دانسته اند. دیگران در این باره اظهار بی اطلاعی کرده اند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۳    
ضمن تبریک تولد بازدید کنندگان اسفند ماه؛ اینجا برای شما کاربران محترم یک پکیج کامل عکس و تقویم مربوط به این ماه را قرار داده ایم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ایران از اتخاذ هر گونه ساز و کارهای لازم برای کمک یه دولت و ملت سوریه در شرایط فعلی حمایت می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۴    
متهم تا زمان اجرای حکم مجازات از برخی حقوق قانونی برخوردار بوده تا در مراحل مختلف رسیدگی، حقوقی از او تضییع نشود و عدالت به مفهوم واقعی خود تحقق پیدا کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۶    
انصارالله یمن روز شنبه برادر زاده عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن را بازداشت کردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۳    
اگر به شهر کوتا کینابالو در مالزی سفر کرده باشید، حد فاصل سه تا 8 کیلومتری آن می توانید 5 جزیره را مشاهده کنید که همه آن ها زیرمجموعه ای از پارک ملی تونکو عبدالرحمن هستند و به عنوان جاذبه مالزی به ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۳    
گجت هوشمند و فوق العاده محبوب مشکلات شدید را برای پوست کاربران خود که آن را به مچ دست خود بسته اند به وجود آورده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۰    
شب که می شود حوصله ها مانند سایه ماه کوتاه است و کمرنگ. داستانک، قلقلکی کوتاه برای فکر و روحمان است تا در ساعات پایانی شب، لحظات کوتاه امروز را با خواندن جملاتی کوتاه بهتر و بیشتر قدر بدانیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۰    
حکمت جمله ای کوتاه اما عمیق است که به فرموده ی مولای متقیان؛ حضرت علی (ع)، گمشده مومن است . مجله شبانه هرشب یکی از حکمت های نهج البلاغه را پیشکش خوانندگان باشگاه شبانه می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۸    
مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: برخورد پلیس با عاملان فروش و عرضه بازی های رایانه ای غیرمجاز ، مشکلات درمانی ایثارگران شهرداری تهران حل می شود ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۸    
مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی پزشکی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: نوسانات قیمت نفت، طرح تحول سلامت را دچار بیماری نخواهد کرد، درخواست مقامات ارشد کشورهای جنبش عدم تعهد ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۵    
مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی هنری" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: ما نیازمند یک حرکت بزرگ کتابخوانی در ایران هستیم ، با سازمان های مالیاتی چانه می زنیم ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۵    
مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: سال 94 افزایش قیمت مسکن کمتر از 5 درصد است/ مسکن اجتماعی در انتظار تأییدیه ریاست جمهوری ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۵    
مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: خادم: واگذاری پرسپولیس و استقلال به سال بعد موکول شد/نژادفلاح: تمرکز ما روی حفظ درخشان است ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۵    
مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: موفقیت های بانک های ایران در دادگاههای اروپا مسئله تحریم ها را پیچیده کرده است ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۲    
دریافتن و آموختن نکات حاصل از تجارب شخصی انسانهای بزرگ و موفق، در حقیقت راه میان بری است به سوی درک خوبی ها و درستی ها که تقدیم به همه کاربران عزیز می گردد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۲    
مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: پول؛ خیال "سربازان فراری" را راحت کرد/ "فروش سربازی" در انتظار رای شورای نگهبان ، قابلیت توقیف سرقفلی برای وصول مهریه ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۵    
"ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین" شهادت ده ها نفر از مردم این کشور بر اثر استنشاق گاز سمی به شیوه آمریکایی-انگلیسی را محکوم کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۵    
هفته 15 لیگ دسته یک با برگزاری یازده دیدار به پایان رسید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۲    
نیایش فرصتی است برای پیوند با بی کرانه ها، زمانی است برای یافتن خویشتنِ خویش، عرصه ای است برای عرضۀ مخلوق به خالق. هر شب قطعه ای از تلاش برای این پیوند را پیشکش چشمان شما کاربران عزیز می کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران آموزش و تسلیح گروه های مسلح که معارضه معتدل سوریه نامیده می شوند را نقض صریح قوانین بین المللی و تکرار اشتباهات راهبردی گذشته توصیف کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا لحظاتی پیش و برای سومین بار طی امروز در ژنو به رایزنی پرداختند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۱    
تروریستهای داعش دهها هزار جلد کتاب موجود در کتابخانه های الانبار را در عراق به آتش کشیده اند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۲    
اسیدوز به معنی کاهش سطح بی کربنات مایع خارج سلولی و قرار گرفتن PH خون در محدوده اسیدی (پایینتر از 7) می باشد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۲    
کشورهای صنعتی زیادی در دنیا جزء بزرگترین وارد کنندگان زباله به اقیانوس ها هستند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۲    
خالد العبیدی،وزیر دفاع عراق امروز از آمریکا به علت اعلام جدول زمانی شروع عملیات نظامی عراق برای بازپس گیری شهر موصل، دومین شهر بزرگ این کشور، از دست گروه تروریستی داعش انتقاد کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۳    
بر آنیم تا در این مجال، قطعاتی کوتاه و بلند از کتاب وحی را با نگاهی گزیده به تفسیر نور، پیشکش طالبان حق و جوینگان حقیقت کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۲    
یکی از شهرهای بسیار زیبا با جاذبه های طبیعی فراوان در هند و کشمیر است که شاید از نظر گردشگری قدمت بسیار زیادتری نسبت به سایر شهرها دارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۲    
جدول پخش شبانه رسانه ملی از ساعت 20 امشب (یکشنبه) تا 6 صبح فردا دوشنبه تقدیم کاربران گرامی مجله شبانه می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۲    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به بارش ها در 4روز اخیر گفت: کوهبنان با 46/7 میلیمتر و قلعه گنج با 0/4 میلیمتر به ترتیب بیشترین و کمترین میزان بارندگی را در استان کرمان داشته است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۲    
ستاره خورشید دارای جلوه های بی نظیر است که سوژه تلاش 5 ساله گروهی از دانشمندان در عکسبرداری از آن در یک رصد خانه بزرگ زمینی بوده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۶    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران روز یکشنبه، 3 اسفندماه جاری پیامی به مناسبت درگذشت دکتر سید صادق طباطبایی به شرح زیر صادر کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۷    
اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس برگزار شد و برترین های خود را شناخت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۸    
در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره کتاب دفاع مقدس اتفاقات جالبی رخ داد که به آن می پردازیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۲    
رئیس بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: سعی بر این است که جشنواره کتاب سال دفاع مقدس را دوسالانه برگزار کنیم و بنابراین هفدهمین اختتامیه جشنواره کتاب دفاع مقدس را سال 95 خواهیم داشت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۰    
منابع خبری عراق از تسلط گردان های حزب الله بر منطقه البوشوارب در شهر سامرا گزارش دادند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: سیاست کلی و عمومی حزب ندا همکاری و هماهنگی با سایر احزاب اصلاح طلب است و در همین راستا درخواستی را مبنی بر عضویت در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارائه داده ایم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۷    
پایگاه خبری عرب 48 گزارش داد؛ تحقیق سازمان اطلاعات اسرائیل نشان دهنده شکست ارتش آن در برابر حزب الله است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۱    
دبیر اجرایی اولین کنگره حزب ندای ایرانیان در نشست خبری به تشریح جزئیات این کنگره پرداخت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
در حساس ترین رقابت هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال شاهد تساوی غول های این فصل از لیگ بودیم تا تغییر بزرگی در صدر جدول اعمال نشود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
تغذیه در شیرخواران بسیار حائز اهمیت است به طوری که توصیه می شود استفاده از قند داغ به دلیل عوارض های ناشی از آن از برنامه غذایی نوزادان حذف شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
باز هم در رویدادی نادر این بار در کشور چین نوزادی با دو جنین مرده در شکمش بدنیا آمده است که باعث بهت و حیرت جامعه پزشکی شده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
کارگاه درسنامه شاهنامه با هدف گسترش و تقویت حس تعلق به سرزمین دوشنبه 4 اسفند ساعت 10 در خانه فرهنگ شیخ هادی برگزار می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید با نگاه به تقابل ایمان و کفر، حق و باطل باید برای آن برنامه ریزی نمود. لذا در قرآن برنامه ریزی جبهه حق برای رویایی با باطل تأکید شده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی جنبش انصارالله در سخنانی تاکید کرد فرار عبد ربه منصور هادی از شهر صنعا تحولات در روند حوادث یمن ندارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۰    
دشمن به گفته حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز نمی تواند هزینه تعرض به آسمان ، دریا و زمین جمهوری اسلامی ایران را ارزیابی کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۷    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از انسداد محور ونت- نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۱    
طی مراسمی در باغ موزه دفاع مقدس برگزیدگان شانزدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس معرفی شدند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۹    
زبیر خان جوان 28 ساله پاکستانی، به علت فراموش کردن نام همسر مجارستانی اش در یکی از اداره های ثبت احوال در انگلیس، بازداشت شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۶    
رایزنی معاونین وزرای خارجه ایران، آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد همچنین رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان و وزیر انرژی آمریکا در دو نوبت به گفتگو نشستند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۴    
باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا رسما از حیدر العبادی نخست وزیر عراق برای سفر به آمریکا دعوت کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۱    
علیدوستی گفت: در مجمع عمومی شورای تامین منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دسترسی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به پایگاه های اطلاعات علمی و آیین نامه جدید شورا تبیین شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
وزارت خارجه حمله تروریستی به اقامتگاه سفیر ایران در لیبی را محکوم کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
یک مسئول کُرد تاکید کرد که عناصر گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایت خود 34 خانه را در دشت نینوا منفجر کردند که اغلب آنها متعلق به اعضای دو حزب کُرد وابسته به بارزانی و طالبانی است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۲    
گروه تروریستی-تکفیری داعش مسئولیت انفجار در مقابل منزل سفیر ایران در لیبی را برعهده گرفت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۲    
برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2015 تهران موضوع امشب 3 اسفندماه برنامه تحلیلی – ورزشی زاویه است که ساعت 21:40 دقیقه بر روی آنتن می رود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۹    
سخنگوی جنبش انصارالله در سخنانی تاکید کرد فرار عبد ربه منصور هادی از شهر صنعا تاثیری در روند حوادث یمن ندارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۹    
نظر به اهمیت تدوین سیاست های کلی انتخابات و موارد اختلافی ارجاعی به مجمع تشخیص مصلحت، جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام از این پس به طور هفتگی برگزار می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۳    
استفاده از لیزر می تواند در از بین بردن چروک دور چشم موثر باشد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۶    
کارگاه آموزشی عکاسی خبری در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج ویژهٔ دانشجویان این مرکز برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۰    
مراسم اعطای درجه سرتیپ دومی صفرعلی موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی توسط سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه و با حضور جمعی از فرماندهان و مدیران سپاه برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۷    
از طریق فرم جستجو شما می توانید با درج شرایط مطلوب خود از قبیل میزان بودجه ، منطقه (مناطق) مورد نظر ، داشتن پارکینگ و آسانسور و ... نتایج آن را مشاهده کنید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۴    
بر اساس تفاهم نامه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشکری و مرکز تحقیقات ژنتیک انسانی دانشگاه بقیه الله اعظم (عج) دو طرف در راستای فعالیت های پژوهشی و آموزشی درحوزه ژنتیک باستان همکاری می کنند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۴    
هشتمین جلسه بررسی لایحه بودجه 94 امروز برگزار شد و نمایندگان بندهایی از این لایحه را بررسی و تصویب کردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۱    
مراسم الحاق روستای حق ویردی آباد به مساحت 60 هکتار به شهر جلفا واقع در محدوده اول منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۱    
علت عمده شکایت سردرد در افرادی است که دارای اختلالات بینایی هستند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۸    
رئیس بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس با بیان اینکه پیشرفت های ما در همه عرصه ها مدیون دفاع مقدس می باشد، گفت ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۵    
جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با اعلام نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۹    
وزیر علوم فیلیپین گفت: با توجه به رشد علمی ایران در زمینه های مختلف علم و فناوری و بدست آوردن دستاوردهای مختلف علمی خواستار کمک از محققان ایرانی برای شیرین کردن آب دریا هستیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۹    
نمایندگان مجلس با افزایش هزینه دادرسی ارزش معاملاتی املاک و بهای خاصه طلا و نقره مخالفت کردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۶    
پانزدهمین دوره مسابقات سنگ نوردی جام فجر، از امروز یکشنبه 3 اسفند 93 در زاهدان آغازگردید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۶    
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون کاراته گفت: اولین المپیاد ورزشی کارگران ششم تا نهم اسفند برگزار می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۳    
دومین نشست تخصصی تعامل بین فدراسیون ها و وزارتخانه با رویکرد افزایش ارتباط بین وزارت ورزش و و فدراسیون ها برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۳    
کشمیری گفت: هم اکنون 380 شرکت و موسسه دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت دارند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۳    
رئیس سازمان هنر و ادبیات بیناد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: بیش از 2600 اثر توسط داوران در جشنواره کتاب سال دفاع مقدس بازبینی و رتبه بندی شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۰    
حمیدرضا نیک طبع، دبیر بخش صنعت چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، از برنامه مفصل بخش صنعت نساجی کشور در این دوره از جشنواره خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۰    
سخنرانی رییس جمهور در اجلاس اقتصاد مقاومتی در روابط منطقه ای آغاز شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۰    
با تصویب مجلس شرکت های دولتی سودده و بانک های دولتی موظف شدند به ترتیب یک درصد و دو درصد از هزینه های خود را صرفه جویی کنند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۹    
روزنامه جروزالم پست نوشت افشاگری جدید ادوارد اسنودن از تلاش های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل علیه ایران حکایت دارد.