جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۲:۵۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران جوان 14 اسفند 1393 - yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان 30 دی 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 30 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 1 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 2 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 3 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 4 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 5 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 6 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 7 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 10 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 11 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 12 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 13 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 14 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 15 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 16 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 17 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 18 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 19 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 20 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 21 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 22 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 23 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 24 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 25 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 26 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 27 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 28 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 29 اسفند 1393 
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد از شهادت مهدی باکری امام پیامی را صادر کردند تا در پیروزی برای عملیات های بعدی آماده شویم از همین رو موج جدیدی در بین فرماندهان و رزمندگان پدید آمد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۵    
منابع خبری با اعلام پاکسازی کامل مسیر شهر سامرا به دیالی، از آزادسازی استان صلاح الدین تا ساعاتی دیگر خبر دادند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۹    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غرب پدید آورنده گروهی مثل داعش بود وخود خانم کلینتن در یکی از کتب خود می نویسد داعش را ما خلق کردیم و این در حالی است که این گروهک تروریستی این ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۶    
دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 دقایقی پیش پایان یافت و تیم مذاکر کننده به تهران باز می گردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۱    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و سعود الفیصل همتای عربستانی اش در نشست خبری در ریاض شرکت کردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۵    
در بالاتر از خبر این هفته عناوینی چون: استفاده از تانک آخرین ترفند مبارزه با دیش های ماهواره، حرف های درگوشی وزیر راه، جابه جایی یخچال با مترو!، زجرکش کردن سگ زبان بسته و ... مطرح شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۵    
رسول دیناروند گفت: دارویی که اخیراً موجب بروز عفونت در برخی بیماران شده است، داروی اوستین است که به صورت رسمی و ثبت شده از منشاء اصلی آن که سوئیس است وارد کشور می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۹    
در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا سایت های مختلف از جمله سایت رسمی فیفا در گزارشی از عملکرد تیم پرسپولیس در دو بازی گذشته تمجید کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۱    
چهاردهمین نشست عمومی ایران و گروه +5 درباره راه حل جامع هسته ای در سطح معاونان در شهر مونترو آغاز شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۷    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب جهت ثبت نام برای پرداخت جریمه، می توانند تا 29 اسفند ماه به دفاتر پلیس+10 مراجعه کنند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۸    
بازدیدکنندگان نمایشگاه های بهاره از گرانی و بی کیفیتی کالاها و همچنین عدم وجود خدمات رفاهی در این نمایشگاه ها گله مند هستند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من کار کرار را تایید نمی کنم اما یک عده جوری رفتار می کنند که انگار بار اولی است که این اتفاق افتاده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۵    
بازار خودرو همچنان با بی تمایلی مشتریان روبروست و این در شرایطی است که تنها دو هفته به پایان سال 93 باقی مانده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۴    
در روزهایی که تب مذاکرات هسته ای داغ شده و چانه زنی های طرفین دور میز ادامه دارد گروهی از محافظه کاران آمریکا با لابی صهیونیست ها کنفرانسی را در واشنگتن ترتیب دادند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۶    
محسن کیایی بازیگر سریال نوروزی سربه راه گفت: نقش جدی و کمدی از دست من خارج شده چرا که در نقش جدی هم که بازی می کنم کمدی می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۶    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مذاکرات ما بر اعتماد استوار نیست بلکه گامی برای حصول اعتماد است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۶    
بازار طلای تهران امروز پنج شنبه 14 اسفند 93، در حالیکه دلار تغییری را به ثبت نرساند، در پی افت نسبی طلای جهانی قدری به عقب نشست.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۰    
نیروهای ارتش سوریه عملیات گسترده ای را به مواضع افراد مسلح در منطقه دورین در شرق استان لاذقیه این کشور آغاز کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۱    
بیمار انگلیسی که پیش از عمل جراحی در حمام - دستشویی بیمارستان بستری شده بود مانند یک خبرنگار از تمام رویداد های این شیوه بستری شدنش گزارش تهیه کرد و یک جنجال رسانه ای پدید آورد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که خود را برای سخنرانی به کنگره آمریکا رسانده بود با اتفاقی که انتظارش را نداشت مواجه شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۴    
نیروهای امنیتی عراقی توانستند میدان نفتی عجیل در استان صلاح الدین را به کنترل خود درآورند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۱    
وزیر خارجه آمریکا در دیدار با وزرای خارجه کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس آنها را در جریان پیشرفت در مذاکرات هسته ای ایران قرار داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۵    
- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – نوشهر به بیماری و آفات رختان دست کاشت کاج اشاره کرد و گفت: بیماری خشکی درختان دست کاشت کاج در هفت هزار هکتار از عرصه های مشاهده شده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۱    
حجم وسیع اطلاعات دنیای وب، کار پیدا کردن یک مطلب خاص را برای کاربر اینترنت سخت می کند و همین موضوع باعث شده است که موتورهای جستجوگر طراحی شوند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری آناتولی در خبری فوری از سقوط یک فروند جنگنده ترکیه در مرکز این کشور خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۴    
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز گفت: تا هفته آینده عیدی خانواده های نیازمند زندانیان از سوی انجمن پرداخت خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۴    
شبکه المیادین گزارش داد در عملیات آزادسازی صلاح الدین هیچ جنگنده آمریکایی مشارکت نخواهد کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۱    
نماینده چین در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد ایران و گروه 1+5 برای دستیابی به توافق و نزدیک کردن نگرش هایشان در مورد مدیریت مسئله هسته ای، تمایل قوی دارند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
جان کری، وزیر خارجه آمریکا برای تشریح نتیجه مذاکرات خود با ایران و رفع نگرانی دولت سعودی از آثار این مذاکرات به عربستان رفت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۳    
سایت رسمی AFC از 10 بازی بدون شکست فولاد در لیگ قهرمانان و پیروزی تراکتورسازان برابر الاهلی امارات تمجید کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۰    
بهروز افخمی کارگردان فیلم سینمایی روباه گفت: کاندیدا نشدن این اثر در هیچ رشته ای در جشنواره فجر امسال عجیب و غیر عادی است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۲    
گروه داعش تصاویر این اجرای حکم را روی شبکه های خود در فضای مجازی منتشر کرده است و در زیر نویس خود نوشته است: اجرای حکم فردی که افعال قوم لوط را انجام داده بود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۶    
حبیبی گفت: مطمئناً قسمتی از قاچاق کشور از مبادی رسمی است اما در خصوص درصدی از حجم آن نیاز به اقدامات کارشناسی بیشتر دارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۰    
رئیس جمهور گفت: امروز نه تنها برای زیبایی کشور بلکه برای حیات و زندگی سالم و پایدار، نیازمند توجه به محیط زیست و احترام به مقررات و قوانین مربوط به این حوزه هستیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۰    
بانک مرکزی در پاسخ به شبهات مطرح شده برخی جراید و پایگاه های خبری پیرامون انتشار اسکناس 50000 ریالی با طرح سر در دانشگاه تهران در آیین هشتادمین سال تاسیس این دانشگاه ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۰    
رژیم آل خلیفه رئیس شورای اسلامی علمای بحرین را آزاد کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۷    
تروریست های داعش در جنایتی تکان دهنده پنج تن از نیروهای مردمی را در جنوب تکریت به شهادت رساندند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۱    
اسکای درایو فضایی برای ذخیره فایل های شما است که از هر دستگاه و از هر جایی از دنیا می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۵    
وزیر کشور جهت ارائه گزارش ورود جریان پول های کثیف در اقتصاد اعلام آمادگی کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۰    
"مارک لیپرت" سفیر آمریکا در کره جنوبی در حمله ای با تیغ ریش تراشی در "سئول" پایتخت این کشور، به شدت زخمی شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۱    
امروز در فضای مجازی کلیپی از یک کاربر انگلیسی زبان منتشر شد که دل پری از فضای مجازی داشت، از شما دعوت می کنیم تا بیننده این کلیپ باشید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۲    
آیین آغاز اکران نوروزی1394 برگزار خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
وزیر اطلاعات گفت: در آزادی دیپلمات ربوده شده در یمن به هیچ یک از پیش شرط های تروریست ها پاسخ مثبتی داده نشد و این رویداد با کمترین هزینه اتفاق افتاد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کاندیداهای ریاست مجلس خبرگان رهبری هنوز مشخص نیست و ممکن است آیت الله جنتی نیز از نظر خود مبنی بر عدم کاندیدا طوری منصرف شود و برای ریاست مجلس خبرگان، نامزد شوند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۹    
یک جراح اعصاب ایتالیایی، مدعی شده که راهی برای انجام عمل جراحی پیوند کل سر به یک بدن جدید کشف کرده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۷    
بر اساس امار گمرک در 11 ماهه سال جاری 6 میلیون و 716 هزار تن دانه گندم به ارزش 2 میلیارد و 220 میلیون دلار به کشور وارد شد و گندم صدر نشین کالاهای وارداتی شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۵    
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در دوره های گذشته انتخابات، اطلاح طلبان بی رمق بودند و حضور پررنگی در انتخابات نداشتند به همین دلیل اصول گرایان رقابت درون جناحی می کردند اما در انتخابات پیش ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۰    
خبرخونه حقوقی این هفته با خبرهای مهمی از جمله آخرین وضعیت پرونده شرکت های پدیده شاندیز ، تبرک و پردیسبان ، دلیل مرخصی رفتن محمدرضا رحیمی ، بازدداشت 12نفر در پرونده منابع طبیعی ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۷    
وزیر امور خارجه ایران در اظهارتی ضمن اعلام اینکه توافق هسته ای بسایر نزدیک است، گفت: آماده ایم به صورت شبانه روزی برای رسیدن به توافق کار کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۷    
معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: پیگیری های مستمری با مقامات یمنی به عمل آمد اما در نهایت وزارت اطلاعات در یک سلسله اقدامات پیچیده موفق شد دیپلمات ربوده شده کشورمان را از چنگال تروریست ها در یک منطقه ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۱    
تیتر اصلی روزنامه های ورزشی امروز پنجشنبه 14 اسفند به مسائل فوتبال اختصاص دارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۸    
شبکه سی ان ان گزارش داد که سفیر آمریکا در کره جنوبی در یک حمله زخمی شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۸    
هنگامی که خدا روحی را قبض می کند ، روح را به شکلی همانند آنچه در دنیا داشته ،به بهشت می فرستد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۸    
دومین هواپیمای ایرانی حامل کمک های پزشکی و انسان دوستانه در فرودگاه بین المللی صنعا به زمین نشست.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۵    
بیماری نادر باعث شد پدر و مادری مهربان برای نجات جان کودک خود رنگ پوستشان را تغییر دادند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۰    
با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی شهرستان کردکوی استان گلستان دو سارق زن هنگام سرقت از مغازه موبایل فروشی دستگیر شدند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۰    
طرح نیکوکاری در 25سال گذشته در کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا می شود و کمک های مردمی در قالب های مختلف به ویژه طرح نیکوکاری و زکات به نیازمندان ارائه می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۷    
رییس جمهوری سوریه در اظهارتی گفتکه نظام بین الملل که باید مشکلات را حل کنند و از استقلال کشور ها دفاع نمایند و از بروز جنگ جلوگیری کنند، در انجام وظایفشان شکست خورده اند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۴    
کار بررسی بودجه سال 1394 از روز 26 بهمن ماه در مجلس شورای اسلامی آغاز و نمایندگان در مدت 13 روز و در قالب 20 جلسه به بررسی این لایحه پرداختند که در نهایت روز 12 اسفندماه کار بررسی آنرا به پایان رساند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۴    
در مرور اتفاقات مهم عرصه دفاعی- امنیتی کشور در طول هفته ، مهم ترین اخبار به بازخوردهای رسانه ای رزمایش پیامبراعظم 9 سپاه پاسداران مربوط می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۴    
زن جوان وقتی دید شوهرش پول هایشان را پس انداز می کند تصمیم به جدایی گرفت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۸    
به نظر می رسد این مهار دوجانبه را آمریکا باز هم در دستور کار خود قرار داده تا با ایجاد فضای دشمنی میان کشورهای حاشیه خلیج فارس و ایران بتواند سلاح های خود را به فروش برساند و از طرفی دیگر نگذارند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۸    
نشست رسمی ایران و کشورهای 1+5 امروز پنجشنبه در مونترو سوئیس برگزار می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۵    
دیپلمات ربوده شده ایران صبح امروز وارد کشور شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۴    
مرد جوان که از گریه های همسرم خسته شده بود تصمیم به جدایی گرفت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۱:۵۲    
همزمان با پیشروی چشمگیری نیروهای ارتش و مردمی عراق در جنوب تکریت، تروریست های داعش به شدت مجازات مردم مناطق اشغالی افزوده اند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۱:۵۲    
سایت دیجیاتو که به عنوان یکی از محبوب ترین سایت های حوزه تکنولوژی فعالیت می کند، مدتی است اپلیکیشن خود را برای دسترسی هر چه بهتر به محتوای سایت منتشر کرده است ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۱:۱۹    
نایب رئیس مجلس گفت: ما در سیاست خارجی اعتقاد داریم نباید کشورهای اسلامی به زمین بازی بیگانگان تبدیل شوند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۱:۱۳    
رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا در اصل یک صحنه نمایشی عاری از هیچ گونه محتوا بود ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۱:۰۱    
رئیس کنگره شهدای جهان اسلام گفت: راهبرد سیاسی ما راهبرد عاشورا و کربلاست و سند آن تقدیم هزاران شهید بوده و عملکرد ما باعث سرافرازی جبهه مقاومت شده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۱:۰۱    
امیر جعفری، بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود در قبال مواضع نتانیاهو، رئیس رژیم صهیونیستی درباره کشورمان، عکس جالبی از حاج قاسم سلیمانی را منتشر کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۵۸    
درگیری ها در استان صلاح الدین به روستاهای اطراف تکریت رسیده است و برخی عناصر داعش فرار را بر قرار ترجیح داده اند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۵۸    
صادق الجبران وکیل شیخ نمر النمر مبارز شیعی در عربستان و نیز برادر وی محمد صحت اخبار منتشر شده در خصوص تجدید نظر و از سرگیری پرونده اعدام شیخ راتکذیب کردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۵۸    
در تازه ترین فهرست اعلام شده از سوی فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان پله اسطوره برزیل و جهان همچنان بهترین گلزن باشگاهی تمام ادوار محسوب می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۵۵    
معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدواریم در این چند روز باقی مانده تا پایان سال بخش عمده ای از مطالبات پرداخت شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۳۴    
رضا نجفی نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت هنوز بر سرطول عمر توافق جامع توافقی صورت نگرفته است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۳۴    
وزارت دادگستری آمریکا در اطلاعیه ای اعلام کرد پلیس سفید پوست قاتل نوجوان سیاه پوست تبرئه می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۷    
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دستاوردهای رزمایش پیامبراعظم9 گفت: تلاش جمهوری اسلامی ایران این است که محاسبات دشمنان را نسبت به واقعیت های به وجود آمده در قدرت دفاعی مان دقیق کنیم تا آنان دچار ...