پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 8 خرداد 1396 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری ذاکر 31 تیر 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 مرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 31 شهریور 1396 پایگاه خبری ذاکر 30 مهر 1396 پایگاه خبری ذاکر 30 آبان 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 آذر 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 دی 1396 پایگاه خبری ذاکر 30 بهمن 1396 پایگاه خبری ذاکر 3 اسفند 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 2 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 3 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 4 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 5 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 6 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 7 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 8 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 9 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 10 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 11 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 12 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 13 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 14 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 15 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 16 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 17 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 18 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 19 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 20 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 21 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 22 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 23 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 24 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 25 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 26 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 27 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 28 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 29 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 30 خرداد 1396 پایگاه خبری ذاکر 31 خرداد 1396 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۳۹    
محمدحسن شهسواری درباره یکی از آثارش گفت: رمانم با نام بادیگارد را پیش از فیلم آقای حاتمی کیا نوشته ام اما ناچارم برای جلوگیری از تداخل اسمی با این فیلم، نام اثر را تغییر بدهم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۳۹    
نشست تخصصی نسبت خانواده با سینما؛ فرهنگ کودک و کودکانه شدن فرهنگ سه شنبه 9 خرداد، ساعت 11 از سوی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۳۹    
نخستین آنونس فیلم سینمایی مالیخولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم منتشر شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۳۹    
فیلمی از غلامحسین ابراهیمی دینانی در مورد ماه مبارک رمضان در ادامه قابل دریافت است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۴    
رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد گفت: بخشی از مشکلات اصلی در این دانشگاه دخالت فرزندان میرزاده در امور آن و انعقاد قراردادهای مالی کلان است که اسناد آن نیز موجود است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۰    
حسین زاده:برنامه های تدارک دیده شده برای چهاردهم و پانزدهم خردادماه، برای کل استان است و اجرای بیش از سه هزار برنامه برای این دو روز در سراسر استان پیش بینی شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۲    
مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد از خروج تیم محافظ رئیس دولت نهم و دهم از نارمک خبرداد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۳    
تهران -ذاکرنیوز -رئیس جمهور گفت: ما باید کاری کنیم که در این کشور هیچ کس احساس تنهایی و بی پناهی نکند و باید همه مردم در روز خوشی و گرفتاری در کنار هم باشند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۴:۱۱    
به گزارش ذاکرنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارداشت: جمعی از تولیدکنندگان ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۰    
شاید همین غرزدن های عده ای موجب شد روزنامه شرق پس از یک هفته موضعی کاملاً متفاوت بگیرد و در تیتر خود تلخی کَن را با خوشحالی جایگزین کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۸    
امینی فر سرپرست تیم فوتبال نفت ابادان اعلام کرد.مهرداد جماعتی بازیکن فصل پیش فولاد خوزستان با حضور در دفتر باشگاه نفت ابادان با این باشگاه قرارداد امضا کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۱:۲۳    
تمرینات تیم ملی چوگان ایران برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی زیر نظر مربیان آرژانتینی در استان البرز آغاز شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۴    
بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ماموران انتظامی شهرستان عسلویه سه کیلوگرم تریاک جاسازی شده در زیر لباس یکی از مسافران اتوبوس را کشف کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۰    
امیرحسین آرمان معتقد است این که یک برنامه ای بتواند دوازده سال روی آنتن برود نشان از هوش سازندگان آن دارد و البته تلاش بسیاری که به ثمر نشسته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۸    
مشهد-دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: همایش ملی پاسخگویی به مسائل قانون امربه معروف تیرماه سال جاری در مشهد برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۶    
به گزارش ذاکرنیوز، وبگاه اپن دموکراسی در مطلبی سفر دونالد ترمپ، رئیس جمهور آمریکا به منطقه خاورمیانه برای ایجاد ائتلاف علیه ایران را سفری بی حاصل دانسته است. در حال تکمیل....
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۳    
رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا در سخنانی رئیس جمهور روسیه را خطرناک تر از تروریست های داعش توصیف کرد!
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۳    
رئیس جمهور لبنان اعلام کرد که برای توافق بر سر قانون جدیدی انتخابات پارلمان بر اساس نسبیت تماس ها و ارتباطات ادامه دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۳    
رئیس پارلمان لبنان در کنفرانسی مطبوعاتی توضیحاتی در خصوص انتخابات این کشور داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۳    
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات 29 اردیبهشت ماه کاملاً قانونی و با سلامت و توأم با امنیت و مشارکت بالا برگزار شد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۳    
فرانسوآ فیون نخست وزیر سابق فرانسه که با اتهام فساد مالی روبروست، صبح امروز در چارچوب تحقیقات مربوط به پرونده خود در دادگاه پاریس حضور یافت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۷    
منابع فرانسوی امروز از متهم شدن وزیر سابق دولت فرانسوآ اولاند به تقلب مالیاتی و محکومیت وی به سه ماه زندان تعلیقی خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۷    
شیراز - ذاکرنیوز- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه مواردی از ابتلا به تب کریمه کنگو در فارس مشاهده نشده است گفت :در عین حال نظارت و جلوگیری از ورود دام قاچاق الزامی است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۷    
عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه به دلیل درآمدهای پایین متخصصان داخلی در کلان شهرها کمبود پزشک وجود دارد، گفت: درآمد متخصصان داخلی درمقایسه با سایر رشته های پزشکی پایین است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۴    
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان به صورت سالانه، رتبه صنعتی استان زنجان تا پایان برنامه ششم توسعه تک رقمی می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۴    
زنجان-فرماندار شهرستان زنجان گفت: هنوز روند برگزاری و رسیدگی به نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا در زنجان تمام نشده است
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۱    
شیراز- ذاکرنیوز- استاندار فارس گفت: اساسا نیک اندیشی، نیک کرداری، کار خیر، احسان و نیکوکاری از دیرباز جزئی از فرهنگ مردم ایران بوده و هست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۵    
شیراز- ذاکرنیوز- یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: برخی اظهارنظرها درباره رای مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال مایه تاسف و غیرقابل توجیه است و با توجه به این که این گونه مباحث ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۲    
قزوین- معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام و سالروز 15 خرداد را به صورت خودجوش و با مشارکت مردم به صور شایسته در استان برگزار می کنیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۲    
قزوین- سهم قزوین در اردوی تیم ملی تیراندازی، یک ورزشکار، مربی و سرپرست شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۲    
شیراز- ذاکرنیوز- مدیرعامل مجمع خیران نخبه پرور فارس گفت: این مجمع به دانش آموزان و دانشجویان نخبه متولدین استان فارس و یا در حال تحصیل در دانشگاه های این استان، جایزه ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۶    
ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنان به سلسله عملیاتهای گسترده خود علیه متجاوزان سعودی در شهرهای مرزی ادامه می دهند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۳    
یک منبع نظامی امروز به ادامه عملیات ارتش سوریه در شرق استان حلب اشاره و آماری از تلفات گروه تروریستی داعش منتشر کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
وزیر خارجه آلمان در سخنانی کم سابقه از مواضع رییس جمهور آمریکا انتقاد کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
معاون وزیر امور خارجه روسیه از عضویت هند و پاکستان در سازمان همکاری های شانگهای استقبال کرده و حضور آنها را برای مبارزه با تروریسم موثر دانست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه خطر قحطی و گرسنگی و فاجعه انسانی در یمن جدی است گفت: سازمان ها و مجامع بین المللی به فکر چاره این مساله باشند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
وزیر خارجه مصر و همتای روس وی از تمایل طرفین برای ازسرگیری پروازهای مستقیم میان قاهره و مسکو در سریع ترین زمان ممکن خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
وزیر خارجه روسیه در گفت و گو با همتای مصر خود در قاهره خواستار همکاری دوجانبه در زمینه مبارزه با تروریسم شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
وزیر خارجه عراق با اشاره به حمایت های بی دریغ تهران از بغداد از سال 2003 تاکنون، هراس از ایران را قابل توجیه ندانست و اعلام کرد که ایران خطری برای احدی نیست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات به وجود بحران شدید میان اعضای شورای همکاری های خلیج فارس بابت روابط مثبت قطر با ایران و مخالفت شدید عربستان اشاره کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
رسانه های محلی گزارش کردند که وزرای خارجه ژاپن و آمریکا بعد از آزمایش اخیر موشک بالستیک کره شمالی، توافق کردند که فشارها بر پیونگ یانگ را افزایش دهند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
معاون اول وزارت خارجه روسیه یک بار دیگر به اقدام استونی در تعیین ضرب الاجل خروج برای دیپلمات های روسیه تأکید کرد اخراج دیپلمات های روس قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۱    
بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان از لوئیس انریکه بابت تلاش های که در بارسلونا داشت، تشکر و قدردانی کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۱    
ستاره اسپانیایی منچستریونایتد که زیرنظر مربی احتمالی آینده بارسلونا قرار گرفته بود از ماندن خود در تئاتر رویا پرده برداشت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۷    
مسئولان برگزار کننده هشتمین دوره رقابت های جام ستاره ها ضمن پذیرش اعتراض تیم استقلال نتیجه دیدار این تیم با پرسپولیس را به سود آبی پوشان اعلام کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۷    
براساس جلسه برگزار شده پرسپولیس فردا با پیراهن های سفید به مصاف لخویا خواهد رفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۷    
زمان بازگشت تیم پرسپولیس به ایران مشخص شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۷    
قرارداد دروازه بان آلمانی باشگاه بارسلونا تا سال 2022 تمدید شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۷    
در حالی که امید نورافکن و امید ابراهیمی هر دو در اردوی استقلال حاضر شده اند اما استفاده از هر دوی آنها ریسک بالایی دارد باید دید منصوریان چه تصمیمی می گیرد؟
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۲    
مته حفاری دندانه ای با فناوری بومی ساخت محققان جهاددانشگاهی صبح امروز با حضور رئیس جهاددانشگاهی رونمایی شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۷    
مجتبی حیدری عکاس مستند اجتماعی عکس های اربعین خود را که طی سال های 92 تا 95 گرفته است در نمایشگاهی با عنوان چشم ما حیرت در سه بخش به نمایش می گذارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۴    
شبکه العربیه که این روزها حملات شدیدی علیه قطر به راه انداخته، این کشور را به حمایت مالی و تسلیحاتی از گروههای تندرو در سوریه متهم کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۵    
حجت الاسلام حسن روحانی، در پیامی به الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان، روز ملی این کشور را به وی، دولت و ملت دوست و برادر جمهوری آذربایجان صمیمانه تبریک گفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۵    
اعضای فراکسیون ولایت مجلس فردا میهمان سفره افطار رئیس مجلس هستند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی را به رئیس مجلس نمایندگان لبنان تبریک گفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۵    
آیت الله آملی لاریجانی گفت: به فرض که شورای عالی امنیت ملی مصوبه خود را ملغی کند و رفع حصر اتفاق بیفتد، در این صورت تازه کار قوه قضاییه برای رسیدگی قضایی به این موضوع آغاز می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۷    
کرمان - نمایشگاه گل و گیاه در حالی در نمایشگاه جنوب شرق برگزار شد که با استقبال گسترده مردم کرمان همراه بود.