پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 21 خرداد 1397 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 تیر 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 مهر 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 آبان 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 بهمن 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 2 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 3 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 4 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 5 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 6 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 7 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 8 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 9 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 10 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 11 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 12 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 13 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 14 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 15 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 16 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 17 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 18 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 19 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 20 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 21 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 22 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 23 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 24 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 25 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 27 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 28 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 29 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 خرداد 1397 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۷:۵۸    
نجفقلی حبیبی: دولت دوازدهم با وجود اینکه یک سال از عمر کاری خود را پشت سر می گذارد، اما بسیاری از بحران های عجیب و غریب را در یکساله گذشته پیش روی خود دیده است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۳۶    
هفته سینمای ایران با تلاش شبکه هیسپان تی وی و با استقبال مردم ونزوئلا در کاراکاس، پایتخت این کشور و همزمان در 10 استان دیگر در حال برگزاری است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۴    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری فردی خبر داد که با ضربات متعدد چوب یکی از بستگان خود را به قتل رسانده بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۵    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در جند ماه گذشته حدود 12 خانم در پست های معاون وزیر و یا هم تراز معاون وزیر منصوب شده اند و در این میان مدیران کل ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۰    
ایلیا و طا ها در کنار همسر آخرین تصویری است که به یاد دارد. آخرین تصویری که پرواز ناتمام تهران به یاسوج آن را برای همیشه تلخ باقی گذاشت تا پدری برای همیشه حسرت دیدن دوباره فرزندانش را به دل داشته ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۷    
نمایشگاه عکس از او که می گویم... شامل عکس های دیده نشده و کمتر دیده شده از امام خمینی(ره) با حضور آیت الله سیدمحمد قائم مقامی افتتاح شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۵:۱۷    
ترامپ نه تنها از توافق آب و هوای پاریس خارج شد و از توافق نفتا با کانادا و مکزیک و نیز توافق هسته ای با ایران عبور کرد، بلکه بسیاری از مقررات اقتصادی را نیز زیر پا گذاشته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۴:۵۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار استادان، نخبگان و پژوهشگران علمی و دانشگاهی بیانات مهمی را ارائه فرمودند که می توان از چکیده این بیانات محورهای راهبردی حرکت مطلوب دانشگاه در شرایط کنونی کشور را فهم ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۱:۰۱    
شهرستان آبادان درتب بی آبی میسوزد0بی توجهی به مردم عواقب منفی دارد0
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۴۹    
ملی پوش تیرانداز کشورمان گفت: نمی توان پیش بینی کرد در جاکارتا در کدام ماده می توان مدال گرفت همان طور که کسی پیش بینی نمی کرد در مسابقات جهانی بتوانم در سه وضعیت طلا بگیرم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۲۵    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین تیم امید حاضر شد و با مربیان اسبق خود به خوش و بش پرداخت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۱۳    
نخست وزیر انگلیس می گوید که آمریکا و اروپا نباید بر سر تعرفه واردات فولاد، در مسیر تقابل تجاری وارد شوند و این بازی باید یک جایی تمام شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰    
به گزارش ذاکرنیوز، دادگاه عراق دوشنبه شب دستور بازداشت چهار مظنون آتش زدن انبارهای حاوی صندوق های رای را صادر کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰    
معاون سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که از مرحله جنگ با دست نشانده های محلی و منطقه ای (مانند امارات و عربستان) عبور کرده ای و وارد مرحله جنگ با دشمنان اصلی مانند آمریکا شده ایم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰    
مدافع تیم پرسپولیس که پیش از این قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده بود یک فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کرد تا بتواند تا پایان لیگ نوزدهم پرسپولیسی باقی بماند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰    
اکثریت مردم آمریکا بر این باورند که بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین این کشور یک شکارچی جنسی است نه قربانی بازی های سیاسی .
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰    
نادال به مانند رئال که متخصص لیگ قهرمانان است در رولان گاروس بی رقیب نشان می دهد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰    
کاروان تیم ملی فوتبال نیجریه با تیپی جالب و منحصر به فرد عازم روسیه شدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰    
نایک بالاخره به ماجرای عدم تحویل کفش به تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد و اذعان کرد که از ترس تحریم های آمریکا، این کار را کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰    
سازمان ملل اعلام کرد که اگر فعالیت بندر الحدیده واقع در سواحل غربی یمن متوقف شود، عواقب انسانی آن فاجعه بار خواهد بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰    
وزیر امور خارجه فردا، سه شنبه، راهی پایتخت آفریقای جنوبی خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰    
کامپیوتر های اپل نه تن ها بسیار زیبا هستند، بلکه از ویژگی های قابل توجهی هم بهره می برند. البته کامپیوتر های مک مناسب همه نیستند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰    
وب سایت عربی ارم نیوز در خبری عجیب مدعی شده است که باشگاه الأهلی مصر در حال مذاکره با جان توشاک سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰    
معاون اوّل رئیس جمهور گفت: خوشبختانه فاصله کشورهای پیشرفته با ایران در بخش نانو فاصله چندان زیادی نیست و ما باید تلاش کنیم این شرایط را حفظ کرده و گام های بلندتری در بخش تولید علم نانو برداریم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۳    
استاندار خوزستان: اگر سازمان آب و برق خوزستان مجوز پرورش ماهی در قفس را در پشت سدهای استان صادر نکند، وزیر نیرو را به این قضیه وارد می کنم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۰    
ایده پردازی و خلاقیت در جهت توسعه سرانه ورزش و همگام نمودن سایر نهادها و دستگاه های اجرایی برای تحقق این امر یک ضرورت است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۱    
مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: به دنبال الگویی در بافت فرسوده شهر قم هستیم که با مشارکت شهروندان و یا با مشارکت سرمایه گذار محلی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۸    
شهردار منطقه هفت از بهره برداری از پروژه پیاده راه ارم همزمان با عید سعید فطر خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۵    
برنامه منطقه مالی هیسپان تی وی با اجرای ادواردو نودا این هفته به برنامه اقتصادی کشور اکوادور که تا به حال تصویب آن دو بار در مجلس ملی این کشور به تعویق افتاده، پرداخته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۲    
مجموعه تلویزیونی بال های خیس برای اولین بار با دوبله عربی روانه آنتن آی فیلم عربی می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۹    
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری وصنایع دستی قم بابیان اینکه هنرمندان صنایع دستی قم جایی مناسبی برای عرضه تولیدات خود ندارند افزود: متاسفانه صنایع دستی اولیت مسئولان استان نیست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۳    
جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان گفت:بررسی و تسهیل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان نیازمند اهتمام جدی دستگاه های اجرایی است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۰    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: عده ای می خواهند فعالیت نهاد رهبری در دانشگاه ها ناکارآمد جلوه داده شود اما با فعالیت هایی که مسئولین این نهاد دارند مانع از تحقق اهداف شوم آنها خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۱    
استاندار تهران درباره بازآفرینی پایدار شهری گفت: هر قدر شهرداری زمین در اختیار راه و شهرسازی بگذارد این وزارتخانه نیز باید به ازای همان ملک تحویل دهد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهارداشت: برای انجام طرح بازآفرینی پایدار شهری لازم است فرمانداران و شهرداران در این جلسه به صورت مداوم شرکت داشته باشند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۱:۱۲    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به نقش فناوری های تحول آفرین در حوزه پزشکی گفت: امروز باید همه صنایع کشور خصوصا صنعت پزشکی به سمت دیجیتالی شدن حرکت کنند و هرگونه تاخیر در این رهسپاری ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۵۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال جاری از محل صندوق توسعه ملی 100 میلیون دلار برای مقابله با ریزگردهای خوزستان در نظر گرفته شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۹    
اسماعیل ولد الشیخ احمد نماینده سابق سازمان ملل در امور یمن به عنوان وزیر خارجه موریتانی منصوب شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۹    
یک منبع آگاه نظامی یمن با اشاره به پیروزی های اخیر ارتش و کمیته های مردمی تاکید کرد که عملیات موشکی علیه مواضع ائتلاف سعودی بر اساس یک استراتژی و بانک اهداف مشخص ادامه خواهد یافت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۹    
نخست وزیر جدید اردن تأکید کرد که دولت وی به زودی پیش نویس قانون مالیات بر درآمد را برای تجدیدنظر در محتوای آن از پارلمان پس خواهد گرفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۹    
ادامه عملیات های مقاومتی و ناکام ماندن تل آویو در مقابله با بادبادک های فلسطینی ها باعث شد پارلمان این رژیم دو طرح کسر حقوق خانواده های اسرا و شهدا و نیز خسارت های وارد شده به مزارع صهیونیست ها از ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۵۲    
رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن اعلام اینکه ایران کشوری محوری و مهم در منطقه است، افزود این جنبش از هیچ محور عربی یا منطقه ای علیه محوری دیگر در منطقه حمایت نمی کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۴۹    
ایران با قیمت 40 میلیون یورو در مکان سی ام ارزشمندترین تیمهای جام جهانی روسیه قرار دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۴۳    
وجود یک نقص فنی در کمپرسورهای موتورهای سری C تولیدی رولز رویس باعث شد تا این شرکت به همراه بوئینگ آمریکا با مشکل جدی در تحویل هواپیماها و عمل به تعهدات خود روبرو شوند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۷    
در نشست امروز ستاد عالی بازی های آسیایی در خصوص لیست کاروان ایران در بازی های جاکارتا، تصمیم نهایی گرفته شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۷    
سیما فردوسی معتقد است یکی از اصلی ترین راه ها برای حفظ کیفیت روابط خانوادگی در ایران، در معرض آموزش قرار گرفتن خانواده هاست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۷    
یک پژوهشگر گفت: برخی از طریق بزرگ نمایی در آمار مسائل غیراخلاقی در کشور به دنبال عادی سازی فحشا در کشور هستند که همان راهی است که غرب پیش از انقلاب جنسی رفته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۴    
سرپرست تیم جوانان والیبال گفت: سطح مسابقات واقعا بالا بود و تیم ما در یک تورنمنت رسمی محک مناسبی خورد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۴    
سرمربی تیم ملی والیبال دختران زیر 19 سال استرالیا گفت: ما همیشه بازی سختی مقابل ایران داشته ایم و در ابتدای بازی هم بازیکنان عصبی بودند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۴    
بازیکن تیم ملی بسکتبال 3 نفره بانوان ایران گفت: ترس ما بابت بازی کردن جلوی تیم های بزرگ ریخته است. باید سطح مان را بالاتر ببریم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۱    
روز گذشته مشارکت سازمان انرژی اتمی با وزارت بهداشت برای درمان پیشرفته سرطان آغاز شد. برخلاف تصور عمومی مبنی بر اینکه سازمان انرژی اتمی همواره مشغول غنی سازی اورانیوم یا تولید آب سنگین است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۱    
بازیکن تیم فوتبال بارسلونا به واتفورد انگلیس پیوست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۲۵    
صفحه رسمی رژیم صهیونیستی در توئیتر، نقل قولی از نخست وزیر این رژیم کودک کش منتشر کرد که ادعای انتقال دانش برای حل بحران کم آبی ایران را داشته و در پایان از هشتگ #اصفهان_آب_ندارد استفاده کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۳    
فیلم هشت یار اوشن در اولین هفته اکران خود با فروش 41 میلیون و 500 هزار دلاری در صدر پرفروش ترین فیلم های فهرست باکس آفیس در سینماهای آمریکای شمالی ایستاد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۳    
قرارداد تفاهم نامه سازمان سینمایی با سازمان منطقه آزاد اروند منعقد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۳    
رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: مدیر فرهنگی برای آنکه آثار فرهنگی و هنری نو و بدیع و خلاق تولید شود باید خطر کند. باید جسارت کند. در این حرفه هیچ تضمین و مهر استانداردی هم وجود ندارد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۷    
زمان به سرعت درحال سپری شدن است. قرار است در همین روز ها یکی از بزرگ ترین اتفاقات قرن معاصر رقم بخورد. دیدار مستقیم و چهره به چهره رهبران کره شمالی و آمریکا پس از بیش از نیم قرن ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۷    
اندیشکده آمریکایی شورای آتلانتیک درباره نشست اخیر گروه 7 به میزبانی کانادا، گزارشی با این عنوان منتشر کرد: آمریکا در نشست دوستانش منزوی بود .
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۷    
طبق اعلام کاخ سفید، قرار است رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار خود با رهبر کره شمالی، حوالی ساعت هشت شب به وقت سنگاپور این کشور را به مقصد واشنگتن ترک کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۷    
رئیس قوه قضائیه گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) بویژه درخصوص برجام، سرنوشت آن و مسیر ایران دراین عرصه بسیار مهم و قابل توجه بود و خط سیر جمهوری اسلامی را برای مسئولان و مردم مشخص کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۷    
نشریه نیویورکر در گزارشی مفصل به شرح همکاری های امارات متحده عربی با دولت آمریکا علیه ایران پرداخته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۷    
در پیام تسلیت رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا آمده است: آقای دکتر احمدی را از دهه سی و حدود شصت سال پیش می شناختم و در این مدت از وی سیئه و گناهی ندیدم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۱    
فرانسه و آلمان در مواضعی هم راستا از اقدام رئیس جمهور آمریکا درباره بیانیه پایانی نشست گروه 7 انتقاد کردند و بر پایبندی به این بیانیه و در نظر گرفتن منافع ملی خود تاکید کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۸    
جام جهانی 2018، 3 روز دیگر با حضور ستاره گان دنیای فوتبال در روسیه آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۸    
هیأت دولت، آیین نامه اجرایی آموزشگاه های رانندگی را به تصویب رساند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۸    
به گزارش ذاکرنیوز، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی، امروز دوشنبه 21 خرداد ماه در محل وزارت امور خارجه با خانم والری پتی پیر ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۸    
جام جهانی روسیه 3 روز دیگر در آغاز می شود و رقبا به مصاف هم خواهند رفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۸    
کاهش شدید سرمایه گذاری داخلی در عربستان طی سال گذشته، باعث شد تا کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل اعلام کند، روند اجرای اصلاحات اقتصادی در عربستان را در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۵    
رئیس کمیته ملی المپیک به همراه سرپرست کاروان و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی از اردوی تیراندازی بازدید کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل باشگاه نساجی بعد از نشست با مالک این باشگاه مجددا کار خود را آغاز کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۵    
جواد نکونام 3 کشور را برای برگزاری اردوی پیش فصل نساجی مازندران در نظر گرفته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۵    
امارات متحده در اقدامی خلاف شئونات اسلامی با افزایش مجوز فروش و مصرف آبجوی الکلی و حتی گوشت خوک سعی کرده فرهنگ غربی را بیشتر در این کشور مسلمان رواج دهد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۵    
ارتش عراق در مسیر تقویت تیپ های زرهی خود به سی و نه دستگاه تانک تی-90 ساخت روسیه مجهز شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان گفت: طبق تفاهم نامه امضا شده بین ایران و چین ارزهای ملی هر دو کشور در مبادلات تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۳    
سرپرست مدیریت پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان تهران با بیان اینکه از سال آینده 41 هزار دانشجومعلم جذب این دانشگاه خواهد شد، گفت: با مهندسی مجدد و احیای مراکز قدیمی تعطیل شده در استان تهران ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۳    
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، گلباران مردم با 40 هزار گل میخک در روز عید سعید فطر برای اولین بار توسط بالگرد و توزیع 20 تا 30 هزار هدیه فرهنگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۳    
بورس تهران معاملات روز گذشته را با افت حدود 2/ 0 درصدی شاخص کل پشت سر گذاشت و به روند صعودی خود پس از چهار روز کاری پایان داد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۳    
شهردار منطقه چهار تهران از توسعه و بازپیرایی فضای سبز بوستان ها خبر داد و گفت: عملیات بهسازی و توسعه فضای سبز در دویست و شصت بوستان منطقه چهار آغاز شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۳    
در جلسه شورای راهبری توسعه و مدیریت استان تهران گزارشی تحلیلی از وضعیت نیروهای انسانی شاغل دردستگاه های اجرایی ارائه شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۳    
مدیرعامل شرکت مترو گفت: خط 7 متروی تهران به صورت کامل تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد و خط 6 مترو نیز تا خرداد ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۳    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از را ه اندازی اردوهای یک روزه تهرانگردی با رویکرد هویت بخشی، مهارت آموزی و حمایت از کالای ایرانی خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۳    
قائم مقام مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه قطار تهران وان ترکیه طی چند هفته آینده افتتاح می شود، گفت: در نمایشگاه ریلی امسال 90 شرکت خارجی حضور دارند، تحریم ها اعمال شده است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۳    
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و حضور شهروندان در پارک ها و تفرجگاه ها طرح ویژه امنیت در این فضاها اجرا خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۰    
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: به منظور توسعه تجارت خارجی و معرفی پتانسیل های صنعتی کشور، 3 نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای روسیه، ازبکستان و تاجیکستان برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۴    
جوانان غیرشاغلی که نه مشغول کارآموزی هستند و نه مشغول تحصیل، نوعی از بیکاران خاموش محسوب می شوند که جایی در آمار های رسمی بیکاری ندارند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۱    
در حال حاضر هیوندای چند محصول خود را در کرمان موتور مونتاژ می کند و قرار بود مدل النترا را نیز به جمع آن ها اضافه کند، اما در اولین قدم ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۸    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون اجساد 50 تن از جانباختگان سقوط هواپیما تحویل خانواده هایشان شده و تا پایان خردادماه بقیه پیکرها به خانواده هایشان تحویل داده می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۷    
در آستانه دومین سالگرد درگذشت حمید سبزواری شاعر انقلابی کشورمان، محمد فلاحی گلشن در فراغ این شاعر شعری را سروده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۱    
معاون مالیات بر ارزش افزوده در بخشنامه ای استرداد مالیات ارزش افزوده از طریق چک به مودیان مالیاتی ممنوع اعلام کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۱    
استاندار تهران در جلسه شورای راهبری توسعه و مدیریت استان گفت: آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی موجود باید در برنامه ریزی ها گنجانده شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۱    
قائم مقام سازمان اوقاف مسابقات بین المللی قرآن را یک رویداد جهانی دانست و گفت: این رقابت ها فرصتهای ارزشمندی برای جمهوری اسلامی ایران فراهم می کند و مسئولان برگزاری مسابقات باید نسبت به این موضوع ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۸    
راشاتودی اعلام کرد: سربازان اسرائیلی با آموزش نظامی کشاورزان سفیدپوست، آتش بیار معرکه آنها با کشاورزان سیاه پوست آفریقای جنوبی شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۹    
یک بازیکن ایرانی در جمع 10 بازیکن برتر جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان قرار گرفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۹    
تیم ملی بسکتبال 3 نفره بانوان ایران در سومین دیدار خود در رقابت های جهانی مغلوب روسیه شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۹    
دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ نامه کشتی گیران تیم های ملی در اواخر سال گذشته را به دستگاه های ذیربط اعلام کرده اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز ظرف 48 ساعت آینده اعلام می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۶    
تیم ملی والیبال دختران زیر 19 سال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل استرالیا مغلوب شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۰    
بازیکن جوان فصل گذشته تیم نفت تهران به ذوب آهن اصفهان پیوست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۰    
قهرمان سابق هنرهای رزمی ترکیبی پرتغال به عنوان بادی گارد کریستیانو رونالدو در مسابقات جام جهانی روسیه برگزیده شد.
  • ۱