شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 31 تیر 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 تیر 1397 افکار نیوز 2 تیر 1397 افکار نیوز 3 تیر 1397 افکار نیوز 4 تیر 1397 افکار نیوز 5 تیر 1397 افکار نیوز 6 تیر 1397 افکار نیوز 7 تیر 1397 افکار نیوز 8 تیر 1397 افکار نیوز 9 تیر 1397 افکار نیوز 10 تیر 1397 افکار نیوز 11 تیر 1397 افکار نیوز 12 تیر 1397 افکار نیوز 13 تیر 1397 افکار نیوز 14 تیر 1397 افکار نیوز 15 تیر 1397 افکار نیوز 16 تیر 1397 افکار نیوز 17 تیر 1397 افکار نیوز 18 تیر 1397 افکار نیوز 19 تیر 1397 افکار نیوز 20 تیر 1397 افکار نیوز 21 تیر 1397 افکار نیوز 22 تیر 1397 افکار نیوز 23 تیر 1397 افکار نیوز 24 تیر 1397 افکار نیوز 25 تیر 1397 افکار نیوز 26 تیر 1397 افکار نیوز 27 تیر 1397 افکار نیوز 28 تیر 1397 افکار نیوز 29 تیر 1397 افکار نیوز 30 تیر 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۴    
سمند EF7 دوگانه سوز با مبلغ 55 میلیون و 400 هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۱:۵۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده رهن آپارتمان متراژ بالا در مناطق شهری تهران طی تیر ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۰    
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد از روز جاری تا اطلاع ثانوی اخذ موقعیت تعهدی خرید فزاینده در قرارداد های آتی سکه طلا برای فعالان بازار مقدور نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۵۳    
لامبورگینی اونتادور با کاور طلایی در خیابانهای لندن را در تصویر زیر مشاهده میکنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۳    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه گفت: بنای گروه سایپا بر شفافیت است و هرگز از موضوع شفافیت فاصله نخواهد گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۴    
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: امسال با راه حل های خوبی که در نظر داریم، با تکیه بر برند داخلی و محصولات خود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۳    
اخلالگران بازار طلا، ارز و سکه همچنان در حال دمیدن در حباب قیمت ها هستند و بازار طلا طی چند ماه گذشته همزمان با افزایش نرخ تورم، شاهد افزایش بی اعتمادی و نگرانی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۳    
کشورهای متعددی ممکن است از اجرای تحریم های آمریکا بر ایران، بخصوص تحریم های نفتی، سود ببرند. در این میان، روسیه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۷:۵۳    
دبیر انجمن صنایع روغن نباتی با بیان اینکه به جز افزایش 9 درصدی قیمت که در اردیبهشت ماه توسط ستاد تنظیم بازار مصوب شد، تولیدکنندگان روغن هیچگونه افزایش قیمت دیگری نداشتند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۷:۲۳    
بالا گرفتن تب شایعات حذف ارز مسافرتی در روزهای اخیر افزایش قیمت تورهای خارجی را به همراه داشته و در این بین آژانس های مسافرتی از وضعیت حال جاضر نهایت استفاده را می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۷:۰۵    
روش های بنیادی به کار گرفته شده در بازار نقدی و آتی سکه به تضعیف فروشنده و افزایش قدرت خریدار می انجامد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۶:۰۵    
در این ویدیو تصاویر 10 خودروی گران قیمت را ببینید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۵:۵۳    
تعداد خانوارهای ساکن در منزل شخصی در سال گذشته افزایش و تعداد خانوارهای مستاجر کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۵:۲۳    
رئیس اتحادیه دارندگان انبارهای کالای تجارتی، سراها و سردخانه ها با بیان اینکه به دلیل کاهش عرضه میوه نسبت به تقاضا، احتکار میوه به مقرون صرفه نیست، گفت: محتکران کالا، گاوداری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۴:۲۳    
به اعتقاد رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی، دستمزد کارگران با توجه به نوسان های نرخ ارز و بازارهای داخلی باید ترمیم شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۳:۵۳    
اقتصاد ایران با سه چالش مهم سیل نقدینگی خنثی نشده، زیان ده شدن بانک ها و بدهکاری بانک ها به بانک مرکزی مواجه است و دقیقا این چالش ها بارها و بارها در 4 سال گذشته به مسئولان هشدار داده شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۲:۲۳    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه بسیاری از مواد اولیه واحدهای تولیدی امکان ترخیص ندارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۲۳    
اگر شرایط کم سابقه امسال و وضعیت تابستان سال 97 و در مجموع شرایط سال 97 را کنار بگذاریم و وضعیت سالهای پیش را مرور کنیم، به آمار مشخصی از سهم هر تهرانی از خاموشی ها می رسیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۲۳    
یک اقتصاددان گفت: مدیریت نقدینگی در کشورمان از ابتدای اقتصاد در 4 دهه گذشته مشکلات ساختاری و ضعف های بنیادی داشت و این مدیریت اکنون هم تغییر چندانی نداشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۳    
وزیر اقتصاد از شناسایی بیش از 2500 فراری مالیاتی و 3000 شرکت صوری و همچنین صدور برگه مالیاتی نه هزار میلیارد تومانی برای بانک ها خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۳    
حسن نوروزی در خصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: جلسه امروز کمیسیون در خصوص وضعیت التهاب بازار سکه و ارز بود. این جلسه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۴    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به شفافیت تامین و تخصیص ارز با راه اندازی سامانه نیما از تداوم قاچاق کالا در بازارچه های مرزی خبرداد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۷    
تصویری از قیمت سکه در سال 1376 را مشاهده می نمایید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب تفحص از عملکرد بانک مرکزی طی 5 سال گذشته خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۰    
داده های مرکز آمار ترکیه نشان می دهد که شهروندان ایرانی با خرید 944 واحد مسکونی در شهرهای مختلف این کشور، بیشتر از سه برابر مدت مشابه سال قبل، واحد مسکونی در این کشور خریداری کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۱    
به فاصله یک هفته پس از جنجال آقای مشاور، انتقادات وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از طرح مسکن مهر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۱    
گزارش امروز قیمت خودرو نشان از نوسان افزایش2 تا 3 میلیون تومانی قیمت پژو 207 اتوماتیک و دنا پلاس دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۴    
یک دستگاه مزدا 3 (مونتاژ)، تیپ 3 با کارکرد 200 هزار کیلومتر به مبلغ 87 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۹    
بررسی تجارت خارجی ایران و عمان در بهار سال جاری با مدت مشابه سال گذشته خبر از افزایش قابل توجه روابط اقتصادی و تجاری ایران و عمان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۳    
اگرچه شرکت های بزرگ آمریکایی نمی خواهند با ترامپ سرشاخ شوند اما تلاش می کنند به هر طریق ممکن از لابی گری گرفته تا تظاهرات از گسترش بیشتر سیاست اعمال تعرفه گمرکی دولت آمریکا جلوگیری کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۹    
مشکلات موسسات مالی و اعتباری به خصوص ثامن الحجج بازتاب بسیار زیادی در رسانه ها داشته است اما جالب اینجاست حمایت بانک مرکزی از این موسسه خاص و تبلیغ آن در صدا و سیما نشان می دهد مدیریت بانک مرکزی دچار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۴    
این روزها به دلیل افزایش بی رویه قیمت انواع میوه قدرت خرید مردم کاهش یافته و میوه فروشان علت اصلی افزایش قیمت را سرمازدگی بهاره می دانند که بخش زیادی از میوه های تابستانه را از بین برده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۵    
دبیر کانون نهادهای مالی ایران با اشاره به اینکه دولت موظف است اطلاعات خام در حوزه مسکن را منتشر کند چرا که نگه داشتن اطلاعات از سوی دولت رانت ایجاد می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۶    
فعالیت شفاف صرافی ها از 21 فروردین ماه امسال با فرمان اسحاق جهانگیری متوقف شده است؛ این روزها حجاج هم برای تامین ارز خود دچار سردرگمی هستند و صرافان در فعالیتی غیرشفاف، مالیات هم نمی دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۹    
پس از اینکه در 18 اردیبهشت ماه رئیس جمهور آمریکا به طور رسمی پیمان برجام را زیر پا گذاشت و خروج خود را از این معاهده اعلام کرد، این سؤال مطرح شد که ایران باید چه کار کند؟
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۵    
در حالی به روزهای گرم مردادماه امسال نزدیک می شویم که از میان 177 سد بزرگ موجود در 6 حوضه آبریز اصلی کشور 78 سد بزرگ از جمله سدهای زاینده رود، شهیدرجایی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۹    
در پی اعتراض بخش های مختلف اقتصادی به دپوی حجم زیادی کالا در گمرکات، مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک تاکید کرد که خود واردکنندگان باید در این خصوص توضیح دهند و مشکل دپوی کالا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور چهار پیشنهاد برای حمایت از مستاجران ارایه کرد؛ یکی از راهکارها این است که اجاره بها در زمان تمدید قرارداد حداکثر10 درصد افزایش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۲    
پس از آنکه قیمت آب بسته بندی معدنی و آشامیدنی چندی پیش افزایش یافته بود برای دومین بار از ابتدای سال جاری تاکنون با افزایش قیمت مواجه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۴    
برای خرید انواع فرنگی جات در میادین میوه و تره بار باید از کیلویی 1500 تومان تا 14 هزار تومان باید هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۷    
در حالی که بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی باید صنعت داخلی از جمله تولید کفش حمایت موثر اعمال شود، اما فعالان این صنف از رها شدن و بی توجهی به این صنعت گلایه دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۷    
همزمان با افزایش افسارگسیخته مصرف بنزین، نفتای پالایشگاه ها به جای تامین خوراک پتروشیمی ها و تکمیل زنجیره های ارزش، روانه واحدهای بنزین سازی و در نهایت جایگاه های سوخت شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۰    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در حال حاضر حدود 80 هزار میلیارد تومان اوراق در جریان در بازار سرمایه وجود دارد و نرخ هم کنترل شد و یکی اقدامات شاخص و مهم سازمان بورس کاهش کارمزد معاملات بوده که ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۱    
تحریم های آمریکا علیه صادرات نفت ایران، نارندرا مودی، نخست وزیر هند را در وضعیت سرگردانی و بلاتکلیفی قرار داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۴    
نماینده عربستان در اوپک گفت، این کشور انتظار دارد صادرات نفتش در ماه اوت به میزان حدود 100 هزار بشکه در روز کاهش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۷    
با وجود افزایش 32.4 درصدی بدهی کل بانک ها به بانک مرکزی در پایان سال گذشته، میزان بدهی بانک های خصوصی و خصولتی 110.1 درصد رشد نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۳    
رئیس کمیسیون بهبود مستمر فضای کسب و کار اتاق تعاون با اشاره به تخصیص میلیون ها دلاربه کالاهای غیرضرور وسوءاستفاده های کلان گفت:انصاف نیست خط تولیدواحدهای برای تامین مواد اولیه متوقف شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۶    
سخنگوی فراکسیون مستقلین گفت که در نشست این فراکسیون، وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی را درباره تخلفات صورت گرفته در موضوع ثبت سفارش خودرو ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۹    
واحد اطلاعات اکونومیست اعلام کرد خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران، این کشور را به سمت بازارهای آسیایی سوق خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۲    
طبق قوانین جاری سازمان تامین اجتماعی، هر کارگر حقوق بگیر باید میزان 7 درصد از حقوق دریافتی خود را بابت استفاده از مزایای بیمه تأمین اجتماعی و بازنشستگی پرداخت کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۰    
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با انتقاد از عملکرد سامانه نیما اظهار کرد: این سامانه فسادآور است. دولت ارز را بگیرد، بدهد به اهلش.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۲    
در پی پایان وضعیت فوق العاده در ترکیه، آلمان تحریم های اقتصادی اش علیه ترکیه را لغو کرد و هشدار مسافرتی خود را به این کشور تسهیل کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۱    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران می گوید: امیدواریم دولت سیاستی را به کار گیرد که بازار ارز و سکه از این سردرگمی نجات پیدا کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۷    
هیئت بازرگانی چای سریلانکا به بانک مرکزی این کشور پیشنهاد کرده که شرکت سیلون پترولیوم این کشور بدهی نفتی 250 میلیون دلاری خود به ایران را از طریق صادرات چای به این کشور پرداخت کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۷    
صنعت نفت و گاز آمریکا در حال لابی گری علیه تشدید تحریم ها علیه روسیه است، زیرا چنین تحریم هایی می تواند بر سرمایه گذاری شرکت های آمریکایی در روسیه تاثیر منفی بگذارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳    
رانندگان کامیون در سراسر کشور از وقتی اعتصاب خود را شروع کردند به جای شعار های سیاسی محبوب و مورد نظر ضد انقلاب ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳    
یک هیأت آمریکایی برای اجرا شدن تحریم های ایران اخیرا به آنکارا رفته است. این هیأت متشکل از مقامات وزارت امور خارجه و خزانه داری آمریکا در دیدار با مقامات ترکیه تلاش کردند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۶    
خرید و فروش گوشی مسافری با گارانتی اینتر پس از یک بلاتکلیفی کوتاه به روال عادی برگشته و به کسانی که گوشی اینتر می خرند 24 ساعت برای انتقال مالکیت و تست کد فعال سازی مهلت داده می شود و این پایان کار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۹    
مرکز پژوهش های مجلس طرحی با عنوان برنامه های فعالانه ضد تحریم تدوین کرده است که جزئیات آن برای سران سه قوه ارسال شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۵    
جنجال بر سر آشفتگی بازار دارو در اثر تحریم ها و کمبود نقدینگی شرکت های وارد کننده و تولید کننده دارو که از سازمان های بیمه گر طلب دارند، همچنان ادامه دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۳    
جدول قطعی برق امروز 31 تیرماه کلان شهر تهران از سوی شرکت توزیع برق تهران منتشر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۱    
روز گذشته سکه و دلار رکوردهای جدیدی را ثبت کردند؛ سکه به بالای مرز 3 میلیون و 100 هزار تومان رفت و دلار بیشترین قیمت از اوایل تیرماه را به ثبت رساند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۴    
هر لیتر بنزین در حالی برای چهارمین سال متوالی با قیمت هزار تومان در ایران عرضه می شود که اخیرا گمانه ها از بازگشت سیستم سهمیه بندی مصرف سوخت افزایش یافته است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۹    
روز گذشته، قیمت دلار و سکه با عبور از سطوح مقاومتی، به مرزهای جدید وارد شدند. در اولین روز هفته، دلار توانست تا محدوده 8 هزار و 500 تومان صعود کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۰    
پس از واردات تعدادی گوشی با ارز دولتی 4200 تومانی، اکنون اعلام شده گوشی هایی که قیمتی بالاتر از 300 دلار داشته باشند، در گروه سوم کالاهای وارداتی جای می گیرند که ارز اختصاصی به آن ها 7500 تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۳    
درحالی که آمریکا هنوز تحریم های نفتی علیه ایران را اعمال نکرده است، اخباری مبنی بر اینکه ایران جایگاه خود را در بازارهای جهانی نفت از دست خواهد داد به گوش می رسد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۰    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پیش فروش خودروهای وارداتی تنها در یک صورت کلاهبرداری و تقلب نیست و آن اینکه واردات توسط نمایندگی های داخلی برندهای خودرویی انجام شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۹    
یک مقام مسئول با تشریح جزئیات طرح دو فوریتی مجلس برای مالیات بر عایدی مسکن، گفت:در گام نخست فقط سوداگران عمده آن هم به تدریج مشمول این مالیات می شوند چراکه نمی خواهیم شوکی به بازار وارد شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۵    
معاون پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی سهم و نقش نقدینگی در تحولات و التهابات چند ماه اخیر در بازار های دارایی به ویژه بازار ارز را انکار کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۱    
معاون استاندارد سازمان هواپیمایی کشوری از تهیه گزارش مربوط به ادعاهای یکی از خلبانان هواپیمایی سپهران مبنی پرواز هواپیماها با نقص فنی خبر داد و گفت: هواپیما مجاز است با ایراد پرواز کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۱    
یک مقام مسئول اقتصادی با ارسال گزارشی برای مسئولان کابینه، با یادآوری این که هم اکنون نیم در هزار ارزش کالاهای وارداتی از واردکنندگان دریافت می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۷    
طهماسب مظاهری با بیان اینکه هر وقت نقدینگی از میزان رشد تولید ناخالص بالاتر برود تورم بالقوه ای ایجاد می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۰    
نشریه انگلیسی ایندیپندنت در مقاله ای به بررسی تبعات اقتصادی پیروی از دستورات نفتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای صنعت نفت عربستان پرداخته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۳    
روزنامه های اقتصادی امروز یکشنبه 31 تیر 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۵:۵۳    
بررسی ها نشان می دهد که حجم نرمال مخزن سد زاینده رود حدود یک میلیارد و 239 میلیون مترمکعب است و در حال حاضر ذخیره آب این سازه به 318 میلیون مترمکعب رسیده است که در مقایسه با سال گذشته کاهش 15 درصدی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۴:۰۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در دیباجی تهران در تیر ماه 97است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۲:۲۳    
در تصویر زیر، اختلاف طبقاتی در تهران را مشاهده میکنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۰:۲۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان درمیدان منیریه تهران طی تیر ماه 97 می باشد.