شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 7 آذر 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 آذر 1397 افکار نیوز 2 آذر 1397 افکار نیوز 3 آذر 1397 افکار نیوز 4 آذر 1397 افکار نیوز 5 آذر 1397 افکار نیوز 6 آذر 1397 افکار نیوز 7 آذر 1397 افکار نیوز 8 آذر 1397 افکار نیوز 9 آذر 1397 افکار نیوز 10 آذر 1397 افکار نیوز 11 آذر 1397 افکار نیوز 12 آذر 1397 افکار نیوز 13 آذر 1397 افکار نیوز 14 آذر 1397 افکار نیوز 15 آذر 1397 افکار نیوز 16 آذر 1397 افکار نیوز 17 آذر 1397 افکار نیوز 18 آذر 1397 افکار نیوز 19 آذر 1397 افکار نیوز 20 آذر 1397 افکار نیوز 21 آذر 1397 افکار نیوز 22 آذر 1397 افکار نیوز 23 آذر 1397 افکار نیوز 24 آذر 1397 افکار نیوز 25 آذر 1397 افکار نیوز 26 آذر 1397 افکار نیوز 27 آذر 1397 افکار نیوز 28 آذر 1397 افکار نیوز 29 آذر 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۶    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، تورم تولیدکننده در تابستان امسال به 24.2 درصد رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۵:۳۰    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی نرخ ارز و افزایش سرعت گردش پول در نقدینگی را به عنوان دو عامل اثرگذار در رشد تورم در تابستان امسال معرفی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۰    
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات دهمین روز از آذر ماه با افت بیش از 3 هزار و 918 واحدی به پله 159 هزار و 853 واحدی رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۵:۰۷    
بحران شدید مالی، بزرگترین شرکت هواپیمایی ایتالیا را در آستانه ورشکستگی قرار داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۵    
کارشناسان اقتصادی بر این باورند که دلایل کاهش نرخ ارز در روزهای گذشته، به دلیل دخالت های دستوری نبوده و ادامه این روند، برای اقتصاد ایران مناسب است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۶    
معاون اول رییس جمهور بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی مصوبه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مورخ 97/3/28 را جهت اجرا به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۱    
بودجه سال آیندۀ کل کشور چند ویژگی اصلی دارد که از آن جمله می توان به برنامه ریزی برای پایداری در برابر تکانه های بین المللی، تلاش برای استمرار برنامه های رفع فقر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۵:۳۹    
چشم انداز نفت 100 دلاری طی تنها دو ماه، به نصف کاهش یافت و حالا یکی از ابهام های مهمی که پیش روی بازار نفت قرار دارد، پاسخ به این سوال است که معنای نفت 50 دلاری برای اقتصاد دنیا چیست؟
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۴:۵۴    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای کارکرده و دست دوم بازار تهران طی آذر ماه 97 است که با 100میلیون تومان می توان خرید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۴:۴۴    
میانگین قیمت واحدهای مسکونی در بازار مسکن شهر تهران طی 8 ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۳:۵۴    
جنگ تجاری چین و آمریکا، دومین اقتصاد بزرگ جهان را به سمت گسترش روابط با هند تشویق می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۳:۲۴    
در پی صدور بخشنامه اخیر بانک مرکزی مبنی بر برگشت ارزهای حاصل از صادرات، یک عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: به جرأت می توان اعلام کرد که بخشنامه اخیر بانک مرکزی بیشتر از آن که سبب ارزآوری به کشور شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۲:۵۳    
مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس اتحادیه پوشاک گفته اند با فروشگاه های عرضه کننده برندهای پوشاک قاچاق برخورد شده است اما مشاهدات میدانی نشان می دهدشمار این فروشگاه ها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۲:۲۰    
ثبت دو شناسه ی IMEI و شماره ی گوشی افراد در سامانه ی همتا باعث می شود با ایجاد یک زوج کد از این دو شناسه، امکان تقلب در اجرای رجیستری وجود نداشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۱:۲۰    
برخی از صاحب نظران معتقدند کاهش واردات به معنای کاهش مواد اولیه تولید و افت تولید ملی در آینده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۰:۳۹    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با اشاره به اینکه کارگران مشکلاتی مانند عدم پرداخت حق بیمه، حق سنوات و عدم تمدید قرارداد را دارند گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۰    
برای خرید خودروی جک در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 40 میلیون تومان پرداخت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۵۴    
نرخ یورو در بازار ثانویه امروز با کاهش قیمت نسبت به دوشنبه به 9377 تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۳    
بعد از تصویب تحقیق و تفحص از گمرک در مجلس باید منتظر تشکیل کمیته های تخصصی در این زمینه باشیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۰    
کاهش نرخ دلار و ورود به کانال 11هزار تومان؛ باعث نگرانی و هراسانی دلالان ازافت بیشتر نرخ شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۰    
ایران صادرات گاز به عراق را متوقف کرد تا خسارت وارده به خط لوله انتقال گاز بین دو کشور را تعمیر کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۷    
اقداماتی که بانک مرکزی در راستای تثبیت بازار ارز و همچنین اقدامات امنیتی صورت گرفته از قوه قضاییه و نیروی انتظامی در تثبیت بازار ارز تاثیر به سزایی داشته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا شرکت جنرال موتورز را تهدید کرد در صورتی که کارخانه های خود را تعطیل کند به شدت با این شرکت برخورد خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۹    
از محورهای بودجه سال 1398 این گونه بر می آید که پرداخت یارانه نقدی برای سال آینده نیز ادامه داشته و یارانه بگیران همچنان رقم 45 هزار و 500 تومانی را دریافت خواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۲    
شرکت آرامکو عربستان قصد دارد در قالب یک برنامه سرمایه گذاری 150 میلیارد دلاری، به صادرکننده گاز تبدیل شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۷    
روز چهارشنبه، درحالی که سرمایه گذاران به دیدار ترامپ و رییس جمهور چین در انتهای هفته چشم دوخته اند، اغلب شاخص های آسیایی رشد کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۵    
در حالی که شهروندان در روزهای اخیر از افزایش مجدد اجاره بها گلایه مندند، وزیر راه و شهرسازی تشکل های صنفی مسکن را مسئول کنترل نرخ اجاره بها معرفی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۵    
مهدیان با اشاره به تخریب 12 هزار واحد مسکونی در زلزله سال گذشته، گفت: بنیاد مسکن 25 هزار واحد مسکونی را مقاوم سازی کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۵    
سیف وضعیت ذخایر کالاهای اساسی کشور همچون برنج، روغن و شکر را مطلوب اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۹    
سرپرست سازمان توسعه و تجارت با بیان اینکه رکورد صادرات غیرنفتی در سالجاری شکسته می شود، گفت: در 7 ماهه سالجاری بیش از 27 میلیارد دلار صادرات داشته ایم که این رقم نسبت به مشابه سال قبل 13 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۹    
تحلیلگران می گویند در صورت پایین ماندن قیمت نفت در سال 2019 ، عربستان باید کمی سختی بکشد ولی احتمالا لازم نیست اقدامات سختی در پیش بگیرد، مگر اینکه قیمت خیلی پایین تر برود .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۳    
وزیر نفت گفت: بحث سهمیه بندی بنزین در این مرحله مطرح نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش یک میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۴    
طوفان توییتری ترامپ که عمده فشار برای عدم کاهش تولید نفت را متوجه عربستان سعودی کرده، دیدار اوپک آتی اوپک پلاس را پیچیده کرده و ریاض را وادار ساخته است به شکلی عمل کند که نارضایتی دولت آمریکا را به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۴    
در حالی که بهترین روش برای دریافت کارت سوخت در حال حاضر مراجعه به سایت و اپلیکیشن دولت همراه است، برخی سودجویان به ارائه نسخه های جعلی این اپلیکیشن اقدام می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۳    
معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر افزایش کیفیت تصمیم گیری و ارتباط آن با آمار افزود: پروژه اتاق شیشه ای در وزارت اقتصاد در دست تهیه است و ما چند گام اساسی برای ایجاد شفافیت در نظام اقتصادی دنبال می کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۳    
مدیر پذیرش بورس تهران با بیان اینکه، برنامه عرضه اولیه سهام 12 شرکت جدید دربورس امسال محقق خواهد شد، گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: فعالان بازار تا هرجا اراده کنند کاهش قیمت ارز ادامه خواهد یافت و ما امیدواریم با تعادل عرضه و تقاضا، ارز به سمت تعادل حرکت کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۶    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی با افزایش حجم عرضه در مقابل تقاضا شاهد قرمز پوش شدن دسته جمعی نماگرهای منتخب این بازار در آخرین روز معاملاتی این هفته بودند که شایعه افزایش سرمایه از محل تجدید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۵    
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان از افزایش هفت درصدی صادرات سیمان در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد اما گفت که احتمال دارد صادرات این محصول معدنی در ماه های آینده کاهش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۹    
دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران از کاهش مجدد قیمت رب گوجه فرنگی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر که چند روز قبل گفته می شد با حکم وزیر از این پروژه کنار رفته است، مجددا به این طرح فراخوانده شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۰    
کاهش توان خرید مردم در این روزها باعث شده تقاضا برای خرید مسکن نیز کاهش یابد؛ این موضوع سبب شده قیمت اوراق تسهیلات مسکن هم مقداری افت کند اما به گفته کارشناسان با قیمت های کنونی و وام های تخصیصی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۵    
متولی زاده گفت: قیمت پایین برق و مصرف بالای آن دو چالش پیش روی صنعت برق کشور است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۲    
شرکت ملی نفتکش ایران در خصوص برخی اظهارات مطرح شده درباره تاثیر تحریم ها بر پرداخت بیمه P&I خانواده شهدای کشتی سانچی اعلام کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۰    
وزیر کار از آمادگی دولت برای مساعدت با تعاونی ها برای دست یابی به بازارهای جهانی، شبکه سازی و برند سازی خبر داد و گفت: در سال 57 تنها 4 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۵    
آمریکا،روسیه و عربستان در ماه اکتبر بیش از تولید کل سایر اعضای اوپک نفت تولید کردند. با افزایش نفوذ این سه کشور در بازارهای نفت، اوپک حداقل به طور موقتی رو به افول است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۵    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه مسکن، خوار و بار نیست که برای آن قیمت تعیین کرد، گفت: عرضه و تقاضا می تواند بازار مسکن و اجاره بها را به تعادل برساند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۸    
رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) با تفکیک ارزش پول ملی در دو بخش داخلی و بین المللی، کنترل جریان تورمی، ثبات قیمت های داخلی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۳    
قیمت طلا روز چهارشنبه در پی صعود ارزش دلار آمریکا که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، ثابت ماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۶    
اتحادیه اروپا اعلام کرد که پیشنهاد جدیدی برای اصلاح مشترک سازمان تجارت جهانی با همکاری استرالیا، کانادا و چین، هند، مکزیک و سایر کشورها دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۲    
بعد از اعلام اسامی بانکهای دارای بدهی و فاقد بدهی به بانک مرکزی در پروژه اوراق اسناد خزانه، اکنون بانکها می گویند دلیل بدهکاری شان، برداشت شبانه و فاقد مجوز بانک مرکزی در سال 90 بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۴    
رئیس شرکت دولتی بازاریابی نفت عراق اعلام کرد این کشور به دنبال کسب سهم بیشتری در بازارهای آسیا است و قصد دارد قرارداد های مشترکی با چین، ژاپن، هند و کره جنوبی امضا کند
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۸    
دلار در بازار معاملات آسیایی روز چهارشنبه تحت تاثیر اظهارات روز گذشته ترامپ درمورد ادامه جنگ تجاری میان آمریکا و چین و همچنین افزایش نرخ بهره در ماه آینده میلادی همچنان روند صعودی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۴    
نرخ دلار دیروز در حالی وارد کانال 11هزار تومان شد که بازار در این کاهش نرخ، نسبت به صرافی بانکها پیش قدم شده بود؛ بنابراین امروز هم این احتمال وجود دارد که نرخ کاهش بیشتری را ثبت کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۶    
وزیر نیرو صبح امروز به منظور دیدار با مقامات دولتی روسیه و هماهنگی برای برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو جانبه در تهران وارد فرودگاه شرمتیوای مسکو شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۴    
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف آب و آبفای وزارت نیرو گفت: تجهیزات، استانداردها و تعرفه ها، چرخه ای هستند به هم متصل و نمی توان قوانین سخت گیرانه ای برای بخش سرانه مصرف آب تدوین کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در تعیین نرخ اجاره بهای مسکن انجمن های صنفی و تشکل ها مدیریت درستی ندارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۵    
عموماً انتظار می رود اوپک در اجلاس 6 دسامبر، تولید نفت را تا 1.4 میلیون بشکه در روز کاهش دهد ولی شک و شبهه های زیادی در این مورد وجود دارد .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۵    
اتحادیه نفت ژاپن اعلام کرد، خریداران ژاپنی در صورت عدم تمدید معافیت های اعطایی دولت آمریکا از تحریم های ایران بعید است از ابتدای آوریل سال آینده بتوانند خرید نفت از تهران را ادامه دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۲    
قیمت شیر در برخی از برندهای صنایع لبنی بعد از افزایش قیمت سرسام آور اخیر دوباره افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۸    
بانک مرکزی اعلام کرد: صادرکنندگان کشور برای جلوگیری از سوء استفاده دلالان، ارز حاصل از صادرات خود را به بانک ها، صرافی های بانکی و سایر صرافی های مجاز عرضه کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۱    
رئیس تشکل های صنفی کامیون داران گفت: نحوه اجرای طرح تن کیلومتر با تصورات کامیون داران کاملاً متفاوت است و هیچ تفاوتی در بخش قیمت های حمل بار ایجاد نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۳۹    
براساس اصول علمی و کارشناسی، نرخ خرید تضمینی هر کیلو گندم برای سال زراعی 97_98 باید 30 تا 35 درصد افزایش می یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۶    
چرا ارزش پول ایران در همه دولت ها حتی سالهایی که تحریم نبودیم سقوط کرده، ولی در برخی کشورهای جنگ زده که اقتصاد ضعیف تری نسبت به ایران دارند، ارزش پولشان سالهای سال بدون تغییر مانده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۶    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با ابراز خرسندی از توقف ماشین تخریب آخوندی علیه سازمان های نظام مهندسی، گفت: روند واقعی اصلاحات این سازمان که طی 1.5 سال گذشته متوقف شده بود دوباره آغاز شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۴    
شاخص کل سهام طی معاملات روز گذشته سرانجام پس از سه روز افت متوالی و ریزش 7/ 5 درصدی، به مدار صعودی بازگشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۴    
با ثبت سومین افت پیاپی در هفته جاری، دلار به زیر مرز 12 هزار تومانی رفت. در چهارمین روز هفته، شاخص بازار ارز 350 تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای 11 هزار و 950 تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۰    
طی دهه 1990 و با اصرار بانک مرکزی ترکیه به تثبیت نرخ ارز، تفاوت نرخ بهره داخل و خارج ترکیه، تامین مالی خارجی را به فرصتی جذاب در اقتصاد این کشور تبدیل کرده بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۵    
بعد از آن که بازگشت کارت سوخت قطعی شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان اتصال کارت سوخت به کارت های بانکی خبر داد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۲    
کارشناسان معتقدندبرای رونق بازار مسکن و افزایش توان خرید مردم مسئولان و سیاست گذاران بایدبه جای افزایش وام خرید به دنبال کاهش هزینه نهایی مسکن باشند؛ سوداگری در این بازار نیز باید کنترل شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۲۵    
رئیس اتاق های بازرگانی ایران و چین از رفع مشکل بانکی بازرگانان کشور با طرف چینی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۱۴    
روزنامه های اقتصادی امروز چهارشنبه 7 آذر 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۳:۵۶    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 6 تهران طی آذر ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۲:۵۳    
تنها، خودروهای پژو 207 دنده ای و رانا 3 تا 3.5 میلیون تومان نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته اند.