پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۳:۴۴Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 19 آذر 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 آذر 1397 افکار نیوز 2 آذر 1397 افکار نیوز 3 آذر 1397 افکار نیوز 4 آذر 1397 افکار نیوز 5 آذر 1397 افکار نیوز 6 آذر 1397 افکار نیوز 7 آذر 1397 افکار نیوز 8 آذر 1397 افکار نیوز 9 آذر 1397 افکار نیوز 10 آذر 1397 افکار نیوز 11 آذر 1397 افکار نیوز 12 آذر 1397 افکار نیوز 13 آذر 1397 افکار نیوز 14 آذر 1397 افکار نیوز 15 آذر 1397 افکار نیوز 16 آذر 1397 افکار نیوز 17 آذر 1397 افکار نیوز 18 آذر 1397 افکار نیوز 19 آذر 1397 افکار نیوز 20 آذر 1397 افکار نیوز 21 آذر 1397 افکار نیوز 22 آذر 1397 افکار نیوز 23 آذر 1397 افکار نیوز 24 آذر 1397 افکار نیوز 25 آذر 1397 افکار نیوز 26 آذر 1397 افکار نیوز 27 آذر 1397 افکار نیوز 28 آذر 1397 افکار نیوز 29 آذر 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۱:۲۱    
نماینده دفتر منطقه ای یونسکو در تهران، اعلام کرد: نرخ تقاضای آب در جهان رو به افزایش است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۸    
برآوردهای مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد خط فقر در تابستان امسال نسبت به تابستان گذشته در مناطق مختلف کشور به حدود بین 22 تا 25 درصد رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۵    
معاون پلیس فتا گفت: رمز های یک بار مصرف بانکی تا حدودی می تواند کلاهبرداری های اینترنتی را کم کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۸:۱۳    
تحلیلگران به تازگی برآورد کرده اند که فروش گوشی های آیفون در سال آینده میلادی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۷:۳۷    
فرشید سلیمی با اشاره به افزایش قیمت ها در بازار همزمان با افزایش قیمت ارز افزود: اگر نگاهی به تاریخچه اقتصاد ایران داشته باشیم، معمولاً هر 5 تا 6 سال تیک افزایش قیمت در اقتصاد ایران رخ داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۷:۱۰    
برخی منابع اعلام کردند احتمال دارد که دولت لیبی بزرگترین میدان نفتی خود را تعطیل کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۶:۵۰    
آنچنان که اعداد و ارقام نشان می دهد، ضریب گرایش به فعالیت در مشاغل خدماتی، در طول سالیان اخیر با رشد و افزایش هر چه بیشتری همراه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۶:۴۵    
یک کارشناس اقتصادی به خریداران ارزهای دیجیتال توصیه کرد که حتما موقع خرید بیت کوین یک فرد، با او به صورت رو در رو دیدار کرده و معامله را به صورت حضوری انجام دهند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۶:۰۲    
دفتر ملی آمار انگلیس اعلام کرد: افت فروش خودرو و همچنین رکود در بخش صنعت این کشور باعث شده است که رشد اقتصادی انگلیس کاهش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۶:۰۲    
برای خرید پیکان وانت مدال 1394 با کارکرد 34 هزار کیلومتر به سرمایه 28 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۵:۵۲    
برای خرید یک آپارتمان 63 متری در استاد معین باید 420 میلیون تومان پرداخت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۵:۲۲    
تنش آبی 15 سال است که در ایران نهادینه شده و دولت طی سال های اخیر، رویکرد مقابله ای برای حل این مساله داشته است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۴:۵۰    
یکی از مغالطه های تکراری مطرح شده توسط برخی کارشناسان، ناظر به عدم درک درست از دو مفهوم متفاوت "بورس نفت" و "عرضه نفت در بورس" است که این تلقی اشتباه باعث ایجاد برخی شبهاتی تکراری در مسیر اجرای این ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۴:۲۲    
شرکت نفتی آرامکو عربستان اعلام کرده که قصد دارد با احداث و توسعه یک پروژه عظیم، این کشور را به هاب انرژی های پاک و تجدیدپذیر در جهان تبدیل کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۳:۵۱    
بررسی آمارهای تجارت خارجی نشان میدهد، واردات قطعات منفصله با ساخت داخل بیش از 50 درصد با افت قابل توجه و واردات قطعات خودرو با ساخت داخل زیر 30 درصد با افزایش 15 درصدی مواجه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۳:۴۵    
در هفته های اخیر عرضه آپارتمان های بزرگ متراژ با مساحت بیش از 100 مترمربع در بازار رهن و اجاره سه منطقه شمالی پایتخت افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۲:۵۶    
با وجود وضع مالیات بر کارگران مهاجر در عربستان که به منظور فراهم کردن فرصت های شغلی برای شهروندان سعودی اتحاذ شده نرخ بیکاری در این کشور همچنان افزایش یافته و به 12.9 درصد رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۲:۴۵    
قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران که طی بهار 92 تا بهار 96 حول و حوش 4 تا 5/ 4 میلیون تومان بود، پس از بهار 96 طی 18 ماه، با رشدی تند، به حدود 2/ 9 میلیون تومان در شرایط کنونی رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۴۸    
مدیر انجمن کاشی و سرامیک ایران با اعلام اینکه در حال حاضر قیمت پایه صادراتی هر متر مربع کاشی و سرامیک 4 دلار است، گفت: قیمت فعلی بسیار بالاست و صادرکنندگان امکان اجرای تعهدات خود را ندارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۳۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم رقابت سازنده و توسعه فناوری در زنجیره های تولید عنوان کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شاید تعداد کمی از تعاونی های مسکن به مشکل برخورده اند که حجم قابل توجهی را ندارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۳    
آمریکا صادر کننده خالص نفت خام نیست و در زمینه انرژی هنوز به استقلال نرسیده است، ولی بیش از یک دهه است که در این مسیر حرکت می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۳    
فروش اینترنتی یک جعبه مدادرنگی آلمانی با قیمت سه میلیونو ششصد هزار تومان.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۴    
معاون روابط کار وزیر تعاون گفت: درباره نحوه جبران کاهش قدرت خرید و عقب ماندگی مزد کارگران فقط شورای عالی کار می تواند تصمیم گیری کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۵    
بر اساس آمار های مرکز آمار 147هزار نفر از ساکنان مناطق یک و دو تهران دارای درآمد بدون شغل هستند. افراد با درآمد بدون شغل از سال 84 تا 95 رشدی دو و نیم برابری داشته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۱    
روند نزولی قیمت ها در بازار سکه و طلا که از روز یکشنبه آغاز شده، امروز نیز ادامه پیدا کرد؛ به طوری که هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی نسبت به دیروز 145 هزار تومان ارزان تر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۲    
مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به ضرورت اجرای سیاست های حمایتی از جمله افزایش حداقل دستمزد ها در سال آینده اعلام کرد: با توجه به پراکندگی قابل توجه خط فقر در نقاط مختلف کشور ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۴    
"نرخ سود بانکی باید ثابت و بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار باقی بماند" این پیام صریح رئیس بانک مرکزی خطاب به بانکها در کشور بود تا جلوی بالا رفتن نرخ سود بانکی گرفته شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که خرید هواپیمای نو دستاورد بزرگی نبود، گفت: وضعیت شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها مطلوب نیست، ما نیاز به زیرساخت اقتصادی صحیح داریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۲    
بازیگران بازار سرمایه شاهد افت یکدست سهم های خودرویی بودند. امروز ارزش معاملات بورس و فرابورس ایران مجموعا به حدود 750 میلیارد تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۳    
دلار تقریبا به کانال 10 هزار تومان وارد شده و از قیمت نجومی 19 هزار تومان پایین آمده اما همچنان نرخ کالاهای اساسی بالاست و این در حالی است که وقتی قیمت دلار به شکل ساعتی صعودی شد اجناس و کالاها گران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۷    
بر اساس بخشنامه گمرک، از این پس در مناطق آزاد به تمامی مسافران خروجی اظهارنامه مسافری ارائه میگردد تا امکان کنترل نوع کالاهای خروجی و سقف آن فراهم شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از بلاتکلیفی بازار خودرو و افزایش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۸    
وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به تدوین یک بسته جامع برای خودرو گفت: شاه بیت اهداف ما افزایش تولید خودرو است، زیرا در صورت افزایش قیمت ها اصلاح می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۷    
قیمتی که روز گذشته ستاد تنظیم بازار اعلام کرد، نسبت به قیمت فعلی بازار کمتر نشده و در برخی موارد بیشتر هم است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۶    
با وجود بحث هایی که در مورد احتمال افزایش یکسان حقوق در سال 1398مطرح است، دولت افزایش پلکانی حقوق را مانند امسال اعمال خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۱    
برای خرید انواع میوه در میادین میوه و تره بار باید از کیلویی 2 هزار تا 13 هزار تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۱    
بر اساس گزارش ارزشیابی، خودرو های پرستاره رده های کیفی مشخص شدند. براین اساس، برخی از خودرو های گروه پژو، هیوندای و رنو ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۰    
صادقی گفت: درحال حاضر 25 درصد صادرات کل کشور و همچنین 80 درصد از صادرات فنی مهندسی در دست صادرکنندگان تهرانی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۰    
بنیاد مستضعفان به منظور رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور تاکنون بیش از 2 هزار و 700 فقره تسهیلات اشتغالزایی یارانه ای کم بهره را مورد تصویب قرار داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: زمان رئیس جمهور سابق بنیاد تعاون نیروی انتظامی نفت خریداری کرد و مشخص نشد که سرنوشت فروش این نفت ها چه شده و هنوز به وزارت نفت بدهکار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: علاوه بر افزایش 20 درصدی حقوق در لایحه بودجه سال 98 حدود 2 هزار میلیارد تومان منابع نیز برای همسان سازی حقوق برخی از بازنشستگان نظر گرفته شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: صادرات با مشکلات مزمن مواجه است و از خبرگان این بخش نظرخواهی نمی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۵    
طبق ششمین اطلاعیه صادر شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، امکان لغو یا ویرایش اطلاعات درخواست صدور کارت المثنی سوخت فراهم شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می گوید دولت باید برای دلار در لایحه بودجه نرخی را تعیین کند تا براساس آن میزان درآمد نفتی کشور برآورد شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۹    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید بپذیریم که قیمت خودروهای مدنظر قرار گرفته شده باید افزایش داشته باشد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۰    
رییس اتاق ایران و چین گفت: ارز حاصل از صادرات باید به چرخه اقتصاد بازگردد و در گذسته هم می آمد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۴    
رییس کنفدراسیون صادرات گفت: در شرایط تحریم باید بیش از قبل برای صادرات و صادرکنندگان اهمیت قائل شویم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۴    
بررسی آمارهای تجارت خارجی نشان میدهد، در 8 ماهه ابتدایی سال واردات موز با افت قابل توجه 30 درصدی مواجه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۶    
طی هشت ماه ابتدای سال جاری، 968 هزار و 840 تن برنج وارد کشور شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 12.11 درصد کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۳    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه بالا رفتن قیمت سایر مواد پروتئینی دلیل افزایش تقاضا برای مرغ و رشد نرخ این کالا است،خواستار برنامه ریزی برای صادرات شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۵    
بررسی آمارهای تجارت خارجی نشان میدهد، تا آبان ماه امسال واردات گوشی تلفن همراه نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد 19 درصدی بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۱    
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان گفت: در مورد پیش فروش خودرو واردکنندگان یا سازندگان خودرو حتما می بایست در مورد مجوز پیش فروش خودرو از وزارت صمت مجوز بگیرند
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۵۴    
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد 12 هزار و 813 تومان اعلام کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۷    
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: تحریم به دنبال کاهش درآمد ارزی و افزایش مصارف ارزی است، بنابراین در این شرایط باید به دنبال حفظ درآمدهای ارزی و همچنین کاهش مصارف ارزی باشیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۵    
سهام جهان به سقوط خود ادامه داد؛ سهام آمریکا و سهام آسیایی با نگرانی از کند شدن رشد اقتصادی جهان و وحشت از این که تنش های جدید آمریکا و چین توافق تجاری آنها را تهدید کند، سقوط کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۱    
وزیر راه با بیان این که در 6 سال گذشته یک میلیون و 720 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده است از در دستور کار قرار گرفتن برنامه احداث 400 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده با عبور از فرایند طراحی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۲    
هدف اصلی تصمیم کاهش تولید نفت خام توسط اوپک و متحدانش طی نشست وین تعادل است، چیزی که همه در بازار می خواهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۵    
اداره مطالعات و مقررات بانکی، مهم ترین تغییرات و اصلاحات صورت گرفته در اصلاحیه قانون چک را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۹    
در حالی که روسیه با چشم انداز تحریم های سخت تر آمریکا روبروست، بانک مرکزی روسیه در مورد استفاده از سیستم پرداخت ویزا و مستر کارت، به بانک های این کشور هشدار داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۱    
دبیرکل جامعه حسابداران رسمی گفت: 600 شرکت دریافت کننده ارز دولتی جزو شرکت هایی هستند که حسابرسی نمی شوند و اطلاعاتی درباره آنها نداریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۸    
مانوئل کوودو، وزیر نفت ونزوئلا هدایت اوپک را از آغاز ماه آینده میلادی در دست می گیرد و به عقیده برخی تحلیلگران، انتصاب کوودو جرقه ای خواهد بود برای انفجار اوپک.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۴    
به گفته رییس کمیسیون انرژی اتاق بارگانی ایران، طی این سال ها بهتر بود به جای آن که منبع درآمد ایران، پول نفت باشد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه به رئیس کل بانک مرکزی از تغییر در نوع ارز اختصاصی برای واردات چند کالا خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۸    
در حالی که همه ساله پرداخت عیدی و پاداش کارگران در پایان سال پرداخت می شود، بخشی از کارگران به دلیل سخت شدن شرایط زندگی و ناتوانی در تامین هزینه های معیشتی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۹    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد که دلیل کاهش نرخ بلیت پروازهای داخلی کمبود مسافر در فصل های سرد سال است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۵    
کارشناس حوزه نفت و انرژی گفت: 14 کشور عضو اوپک به جز ایران، ونزوئلا و لیبی هرکدام 2.5 درصد باید صادرات خود را کاهش دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۵    
کارشناسان معتقدند دولت های یازدهم و دوازدهم نتوانستند در 5 سال از 8 سال عمر خود توجه شایسته ای به مسکن کنند؛ با این وجود تشکیل دیرهنگام شورای عالی مسکن می تواند گامی کوچک اما موثر باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۵    
نشانگرهای بازار مسکن که با بررسی های میدانی به تایید رسیده، حاکی از آن است که رشد قیمت از نیمه شمالی شهر تهران به نیمه جنوبی رسیده و منطقه 9 در آبان ماه 1397 بالاترین میزان افزایش سالانه قیمت در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۵    
رشد قیمت نفت پس از توافق روز جمعه اوپک و متحدانش بر سر کاهش 1.2 میلیون بشکه ای تولید از ماه ژانویه، امروز هم ادامه داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۵    
واردات اسکناس ارز با رعایت مقررات بانک مرکزی و بدون ممانعت دستگاه های امنیتی، انتظامی و گمرک عملیاتی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۳    
اگرچه توافق کاهش تولید اوپک باعث بازگشت قیمت ها به مسیر صعودی شده و می تواند این وضعیت را نیز ضمانت کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۳    
هیأت وزیران برای کمک به تولید و حفظ اشتغال، 1400 بنگاه تولیدی را در مناطق آزاد 7گانه از ثبت سفارش واردات مواد اولیه معاف کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۰    
بررسی گزارش بانک مرکزی و مرکز آمار ایران نشان می دهد که رشد قیمتی کالاهای مشمول ارز 4 هزار و 200 تومانی همپای دیگر کالاها بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۰    
افزایش قیمت خودرو در ایران همواره مورد اعتراض افکار عمومی بوده، تا جایی که حتی در دوران تشدید تورم و رشد قیمت انواع کالا، باز هم قیمت خودروهای داخلی در تیررس انتقادات شهروندان قرار داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۷    
روز گذشته قیمت تابلوی صرافان با قیمت بازیگران غیررسمی یکی بود. معمولا در روزهای قبل این قیمت تفاوت اندکی داشت. اغلب در مواقع عادی قیمت عرضه ارز از سوی بازیگران غیررسمی کمتر از صرافان بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۸    
معاون حقوقی رئیس جمهور در چهارمین دوره همایش مبارزه با فساد که در پارلمان بخش خصوصی برگزار شد، خطای اول در فساد اقتصادی را ساختار دولت دانست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۰    
واردات سوزن، قرقره، فرغون، بیل، کلنگ و ... نه تنها باعث خروج ارز از کشور می شود بلکه وابستگی هرچه بیشتر به بیگانگان را فراهم می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۴    
برخی از فروشگاه ها و میادین میوه و تره بار که توزیع کننده گوشت های منجمد تنظیم بازاری هستند، این محصولات را تنها به سرپرستان خانوار و با ارئه کارت ملی عرضه می کنند که اقدامی من درآوردی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۱۶    
یک پژوهشگر آب و محیط زیست با اشاره به اینکه برای تبدیل نیروگاه گازی به سیکل ترکیبی باید آب کافی در منطقه را در نظر داشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۷:۲۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نوساز در مناطق 22گانه شهری تهران طی آذر ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۴:۱۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نزدیک به ایستگاه های مترو در مناطق مختلف شهری تهران طی آذر ماه 97 است.