چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 26 اسفند 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 2 اسفند 1397 افکار نیوز 3 اسفند 1397 افکار نیوز 4 اسفند 1397 افکار نیوز 5 اسفند 1397 افکار نیوز 6 اسفند 1397 افکار نیوز 7 اسفند 1397 افکار نیوز 8 اسفند 1397 افکار نیوز 9 اسفند 1397 افکار نیوز 10 اسفند 1397 افکار نیوز 11 اسفند 1397 افکار نیوز 12 اسفند 1397 افکار نیوز 13 اسفند 1397 افکار نیوز 14 اسفند 1397 افکار نیوز 15 اسفند 1397 افکار نیوز 16 اسفند 1397 افکار نیوز 17 اسفند 1397 افکار نیوز 18 اسفند 1397 افکار نیوز 19 اسفند 1397 افکار نیوز 20 اسفند 1397 افکار نیوز 21 اسفند 1397 افکار نیوز 22 اسفند 1397 افکار نیوز 23 اسفند 1397 افکار نیوز 24 اسفند 1397 افکار نیوز 25 اسفند 1397 افکار نیوز 26 اسفند 1397 افکار نیوز 27 اسفند 1397 افکار نیوز 28 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به افزایش قیمت سی ان جی به میزان 10 درصد از سال آینده گفت: طبق مصوبه هیئت دولت، قیمت این سوخت تا 5 سال آینده ثابت خواهد ماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۷    
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره دلیل اصرار دولت بر تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: بعضی از کم کاری ها، ناتوانی ها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۶    
وزیر نیرو با بیا اینکه در حال حاضر تعداد 82 پروژه آب شیرین کن در سطح کشور وجود دارد عنوان کرد: از این تعداد 60 پروژه در حال بهره برداری و 22 پروژه در حال ساخت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۶    
افرادی که در سال جاری اقدام به پرداخت عوارض خروج از کشور کرده اند اما قصد استفاده از آن را در زمان باقی مانده سال ندارند، می توانند مبالغ خود را به صورت الکترونیکی استرداد کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۴    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، طی سال جاری 674 هزار تن تخم مرغ خوراکی در کشور تولید شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۶    
رئیس اتحادیه سوخت های جایگزین گفت: جایگاه های سی ان جی از سال آینده به خودروهای دوگانه سوز فاقد گواهینامه سلامت سوخت رسانی ، سوخت عرضه نخواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۶    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حال حاضر بسیاری از کارگران با حقوق یک میلیون و 500 هزار تومانی زندگی خود را اداره می کنند که این امر صدمات بسیاری برای اقتصاد کشور به همراه دارد و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۷:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده که هیچ ایرلاینی اجازه فروش بلیت بیشتر از نرخ های اعلام شده را ندارد اما گرانفروشی بلیت از سوی آنان همچنان ادامه دارد!
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۷:۱۶    
نماینده مجلس دهم گفت: با تصمیم جدید ستاد تنظیم بازار، گوشت گرم تنها توسط یک شرکت به صورت انحصاری به مردم فروخته می شود، که این اعتراض خریداران را به دنبال داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۶:۱۶    
بانک مرکزی ژاپن پیش بینی خود از رشد اقتصادی کشورهای جهان را کاهش داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۵:۴۶    
همزمان با رکود اقتصادی در ترکیه، شرایط بازار کار این کشور نیز وخیم تر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۴:۴۶    
بر اساس گزارش های منتشر شده، اپل کمترین و پایین ترین میزان فروش گوشی های هوشمند در چین ظرف شش سال اخیر را تجربه کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۴:۱۶    
علی رغم بحران مالی و حیثیتی که برای بویینگ به وجود آمده، بسیاری متخصصان عقیده دارند این شرکت بازمی گردد چون مشکلات فنی قبلا هم برطرف شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۳:۱۶    
شرکت خودروسازی فورد اعلام کرده که قصد دارد بالغ بر پنج هزار نفر از کارکنان خود را تحت تأثیر افت شدید سودآوری این خودروساز آمریکایی در اروپا تعدیل کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۲:۱۶    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد حدود 900 میلیارد پوند دارایی از انگلیس خارج و به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا منتقل شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۱:۱۶    
یک کارشناس اقتصادی گفت: شورای عالی کار برای دستمزد سال 98 باید علاوه بر افزایش حداقل مزد حمایتهای جانبی نظیر توزیع دوازده نوبت سبد کالا به کارگران را حتما درنظر بگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۰:۴۶    
با 100 میلیون تومان امکان خرید خودرو هایی مانند سیتروئن زانتیا ، دانگ فنگ H30 کراس، جیلی امگرند، پژو 207 دنده ای، لیفان X50 اتوماتیک و مورد مشابه را دارید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۰:۴۰    
دولت آبادی از توزیع سود 590 میلیارد تومانی سهام عدالت میان همه مشمولان به جز کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی تا قبل از شب عید امسال خبر داد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۰:۳۶    
اسلامی گفت: مسافران هواپیما قبل از تهیه بلیت، قیمت بلیت را از طریق سایت های شرکت های هواپیمایی و انجمن شرکت های هواپیمایی جویا شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۰:۳۳    
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بعد از ظهر امروز با حضور در بندر بوشهر عملیات لایروبی کانال داخلی و خارجی بندر بوشهر به میزان 5.86 میلیون متر مکعب را کلید زد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۰:۲۹    
با تصمیم کارگروه تنظیم بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت شکر در ایام پایانی سال، ذخایر استراتژیک این محصول به 500 هزار تن افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۰:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: دسترسی به بندر و کمبود پس کرانه مانع توسعه بندر بوشهر می شد، اما امروز با افتتاح جزیره نگین و تکمیل راه دسترسی مستقل جزیره نگین خارج از شهر این پیام اعلام شد که دولت برای رفاه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۰:۱۶    
سال 1397 یک سال بد برای صنعت و بازار خودرو بود، البته اولین چیزی که به ذهن هر کسی می رسد افزایش چند برابری قیمت خودرو بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۸    
توزیع میوه های تنظیم بازاری شامل سیب دماوند و پرتقال تامسون شمال از روز گذشته در تهران شروع شده است؛ این محصولات در 300 مرکز در استان تهران توزیع می شود که 110 مورد آن در شهر تهران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۹    
حسن رحمانی در جمع خبرنگاران درباره اقدامات شهرداری این منطقه اظهار داشت: مشارکت شهروندان باید در تمامی مراحل اجرایی و نظارت وجود داشته باشد و نمی توانیم بدون مشارکت شهروندان پروژه ای را پیش ببریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو گفت: قیمت خودرو در بازار همانند هفته های گذشته روند کاهشی دارد و هر روز از قیمت ها بیشتر کاسته می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۱    
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفت: کارفرمایان آماده اند بر اساس آخرین نرخ تورم اعلامی از سوی مرکز آمار، میزان دستمزد کارگران را در سال آینده بالا ببرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۱    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نامه ای خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواست تا نسبت به بررسی مجدد حذف سود مرکب از بودجه 98 در مجمع اقدام شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۸    
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور با انتقاد از روش توضیع کالاهای اساسی بیان کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۸    
همراه اول این ماه هم در قالب طرح دوشنبه سوری به مشترکین خود تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۸    
نمیانده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: هنوز که هنوز است گزارش کمیسیون عمران در خصوص حادثه هواپیمایی آسمان در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۰    
رئیس کمیته فقهی بازار سرمایه گفت: قیمت گذاری کالاها در التهاب ماه های اخیر، هیچ سودی برای تولیدکنندگان، مردم و مصرف کنندگان نداشت و تنها به ایجاد رانت منجر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
نشست شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد و میزان افزایش مزد کارگران در سال آینده فردا برگزار می شود و احتمال می رود نشست پایانی باشد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۶    
طبق یک تحقیق توسط اداره اطلاعات انرژی آمریکا انتظار می رود قیمت نفت خام در آمریکا و کل دنیا در 2019 ثابت باقی بماند .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۶    
بررسی آمار و اطلاعات بازرسی اصناف نشان از آن دارد که بیشترین میزان تخلف برای عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم صدور فاکتور بوده و این در حالی است که همچنان فروش مرغ به بیش از قیمت مصوب در صورت وجود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۶    
براساس اعلام مرکز آمار مقدار تولید تخم مرغ خوراکی در سال 1396، 674 هزار تن و تعداد شاغلان مرد در این فعالیت در همین سال، 10885 نفر و تعداذ شاغلان زن، 531 نفر بوده است
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۴    
نحوه محاسبه تورم، تعداد گروه های کالایی، وزن گروه ها در تورم، محاسبه براساس بودجه خانوار، تورم برخی گروه در مناطق مختلف ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۲    
در حالی که به پایان سال 97 نزدیک می شویم مشاوران املاک سطح شهر سالی که گذشت را برای بازار مسکن بسیار بد و باورنکردنی ارزیابی می کنند و می گویند به هیچ عنوان انتظار این حجم از افزایش قیمت و رکود را در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۵    
در بازی پیچیده فعلی انرژی بین اروپا و روسیه، ایتالیا می تواند نقشی مهم داشته باشد و به عنوان یک دروازه ورود گاز از یونان، رژیم صهیونیستی و قبرس عمل کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۲    
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از دریافت الکترونیکی عوارض چهار آزادراه از بامداد 28 اسفندماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۳    
سازمان خصوصی سازی از موکول شدن پرداخت سود سهام عدالت کارمندان و بازنشستگان به سال آینده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۱    
کاهش ارزش پول ملی در سال 1397 اتفاقی بود که با افزایش مستمر نرخ تورم به نظر نمی رسد به این زودی دست از سر اقتصاد کشور بردارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۱    
آژانس تحقیقات سوانح هوایی فرانسه خبر داد: داده های ضبط کننده صدای کابین خلبانِ هواپیمای بوئینگ 737 مکس 8 که هفته گذشته در اتیوپی سقوط کرده بود، با موفقیت دانلود شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس دلیل کاهش صادرات گاز ایران را مشکل نقل و انتقال پول به دلیل تحریم ها، نداشتن تهاتر با دیگر کشورها، دیپلماسی ضعیف اقتصادی و.. دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۸    
وزیر ارتباطات این روزها منتقد شماره یک برخی فعالیت های صداوسیماست. او در تازه ترین گفت وگویش آشکارا برخی از رفتارهای صداوسیما را نقد کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۸    
واشنگتن با درخواست از هند برای قطع واردات نفت ونزوئلا، ممکن است تمایلش را برای تسهیل تحریم ها علیه ایران برای دهلی نو که سومین مصرف کننده بزرگ نفت جهان است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۸    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این که قیمت مسکن قرار نیست بعد از عید به طور عجیب و غریبی بالا برود و نهایتاً معادل تورم خواهد بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۱    
رئیس اتحادیه قنادان با بیان اینکه قنادی ها و شیرینی فروشان در شب عید،قیمت شیرینی را افزایش ندادند، گفت: قیمت هر کیلوشیرینی زبان، پاپیونی و نان برنجی 21,500تومان و گل محمدی 21 هزار تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۸    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت کنجاله سویا مجددا افزایش یافته و به کیلویی حدود 4700 تومان درب مرغداری رسیده است،گفت: سیستم توزیع نهاده ها و همچنین توزیع مرغ مشکل دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۶    
طی دو هفته گذشته یکهزار کانتینر لوازم یدکی اظهار و با قرارگیری در مسیر سبز گمرکی، ترخیص شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۱    
آمریکا در سال آینده تلاش می کند 20 درصد دیگر از صادرات نفت ایران کاهش دهد، در مرحله بعد می کوشد تا پس از توافق با ایران و لغو تحریمهای این کشور آنهم قبل از آغاز فصل انتخابات در آمریکا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۹    
بررسی ها نشان می دهد محور سوءاستفاده های اخیر در شرکت بازرگانی پتروشیمی در دو گروه متمرکز بوده که برخی نفرات این دو گروه از کشور فرار کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۶    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: 15 کشور همسایه از نظر صادراتی مورد هدف قرار گرفته شده اند تا بتوانیم سهم 2درصدی صادرات خود را از بازار موجود به دو برابر افزایش دهیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۶    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: بر اساس گزارش های دریافتی تولید خودرو در شرکت های سایپا و ایران خودرو به سقف 4هزار دستگاه رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۶    
میراشرفی گفت: هیچ شخصی نمی تواند کالایی را که به سختی وارد کشور کرده دوباره صادر کند این امر درباره گوشت قرمز هم صدق می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۷    
بانک مرکزی امروز نرخ 47 ارز بین بانکی را اعلام کرد که بر این اساس نرخ تمام ارز های رایج بین بانکی ثابت ماندند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۷    
صبح امروز بارگذاری پول نو در دستگاه های خودپرداز بانکی آغاز و شهروندان از امروز می توانند در برخی از دستگاه های خودپرداز بانکی اسکناس های تانخورده دریافت کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۷    
رییس اتحادیه صنف خشکبار کرمان از کاهش حدود 15 درصدی قیمت آجیل و خشکبار در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: اکنون قیمت آجیل نسبت به 10 روز گذشته 5 درصد کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سال 98 را سال آغاز تحولات اقتصادی برشمرد و گفت: اصلاح ساختار اقتصادی اولویت اول کمیسیون اقتصادی مجلس در سال آینده خواهد بود .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۵    
رضا رحمانی، وزیر صمت در نامه ای به گمرک ایران اعلام کرد: صادرات محصولات فولادی صرفا از طریق واحد تولیدکننده آن محصول و یا نماینده رسمی آنها امکان پذیر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۴    
شرکت فیلیپس 66 اعلام کرد یک آتش سوزی در پالایشگاه آن در لس آنجلس رخ داده ولی هیچ جراحتی گزارش نشده است .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۶    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: قیمت مسکن از 18 ماه پیش روند رو به رشد خود را آغاز کرد، سقف تسهیلات ساخت مسکن و شرایط پرداخت آن هیچ تغییری نکرده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۶    
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس می گوید افزایش های اخیر نرخ دلار به دلیل درخواست ارز برای سفرهای خارجی است که با روند مدیریتی بانک مرکزی کاهش نرخ ارز ادامه خواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۶    
رئیس اتحادیه گل و گیاه تهران گفت: سنبل تا سال گذشته 10 الی 15 هزار تومان به فروش می رسید ولی امسال این قیمت به 30 هزار تومان رسیده؛ چراکه پیاز وارداتی سنبل تا 50 درصد گل نداده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۶    
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: بنده شنیده ام گوشت وارد کشور شده و باید توزیع شود؛ ولی هنوز به دست قصاب ها نرسیده است. این گوشت کجا می رود؟ ما خبر نداریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۰    
فروش بلیت چارتری با وجود ممنوعیت و محدودیت های بسیار از سوی مجلس و وزارت راه و شهرسازی همچنان پای ثابت ایام پیک سال و گرانی هاست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۳    
ظاهراً نظرات شرکای اجتماعی برای تعیین دستمزد نزدیک تر شده و احتمال دارد در نشست فردای شورای عالی کار ، میزان حداقل دستمزد کارکنان مشمول قانون کار نهایی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۸    
یک کارشناس اقتصادی گفت: ورود کالا های قاچاق به صورت غیرقانونی مانع کسب و کار و شکوفایی اقتصادی در داخل کشور می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۵    
دومین شرکت کارگزاری کشتی رانی به شرکت ملی نفت ونزوئلا اعلام کرد که به علت تحریم های آمریکا، به قرارداد چارتری نفتکش های خود با این کشور خاتمه می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۵    
صد درصد توسعه فاز های 22 تا 24 پارس جنوبی بدست مهندسان ایرانی است و محصولات این فاز ها روزانه حدود 6 میلیون دلار عاید کشور می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۵    
وزیر نفت گفت: می خواستند بین ما و قرارگاه و بین ما و سپاه فاصله ایجاد کنند که ما نگذاشتیم، بلکه ما و جوانان متخصص قرارگاه و سپاه برای ایران تلاش کردیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت بلیت هواپیما و قطار در نوروز 98 افزایش نمی یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
مسیر بازار خودروهای وارداتی در سال آینده، یکی از پرسش ها و ابهاماتی است که ذهن مشتریان را به خود مشغول کرده، با این حال نه آنها و نه کارشناسان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
بازار دلار در اولین روز هفته محل تقابل دو نیروی انتظارات و مداخله سیاست گذار بود. نیروی انتظارات میل به افزایش قیمت و نیروی متغیر مداخله سیاست گذار میل به کاهش دلار داشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
شاخص کل بورس در هفتمین رشد متوالی خود 2/ 1 درصد افزایش یافت و پس از حدود چهار ماه به بالای سطح 171 هزار واحد رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۱:۴۶    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان بهشتی تهران در اسفند ماه 97 می باشد.