پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۲۲:۵۲Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 29 اسفند 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 1 اسفند 1398 افکار نیوز 2 اسفند 1398 افکار نیوز 3 اسفند 1398 افکار نیوز 4 اسفند 1398 افکار نیوز 5 اسفند 1398 افکار نیوز 6 اسفند 1398 افکار نیوز 7 اسفند 1398 افکار نیوز 8 اسفند 1398 افکار نیوز 9 اسفند 1398 افکار نیوز 10 اسفند 1398 افکار نیوز 11 اسفند 1398 افکار نیوز 12 اسفند 1398 افکار نیوز 13 اسفند 1398 افکار نیوز 14 اسفند 1398 افکار نیوز 15 اسفند 1398 افکار نیوز 16 اسفند 1398 افکار نیوز 17 اسفند 1398 افکار نیوز 18 اسفند 1398 افکار نیوز 19 اسفند 1398 افکار نیوز 20 اسفند 1398 افکار نیوز 21 اسفند 1398 افکار نیوز 22 اسفند 1398 افکار نیوز 23 اسفند 1398 افکار نیوز 24 اسفند 1398 افکار نیوز 25 اسفند 1398 افکار نیوز 26 اسفند 1398 افکار نیوز 27 اسفند 1398 افکار نیوز 28 اسفند 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۷:۱۸    
در بسیاری از مراکز از پرچم های بزرگی در ورودی برای استقبال از افراد استفاده نموده اند. در بسیاری از افتتاحیه ها ، در برخی از همایش ها و بزرگداشت ها ، در برخی از مراسمات سیاسی ، بسیاری از هتل ها و . ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۷:۱۶    
دولت برای برخی از اقشار آسیب دیده از کرونا بسته ای حمایتی قبل از نوروز 99 واریز کرده است اما سوال بسیاری از افراد این است که این بسته تا چه زمانی واریز خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۳    
در این بسته خبری می توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را در تاریخ دوم فروردین ماه سال 99 مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۹:۰۰    
هنوز بهار نیامده. اول صبح سرمای بی جانی دارد. سرمای روزهای آخر اسفند سردترین زمستان ممکن. ساعت هنوز 8 را نشان نداده بود که خودش را رساند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۷    
تا به اینجا محققان بریتانیایی دریافته اند که اگر فردی عطسه یا سرفه کرد، ویروس کرونا پس از خروج از بدن فرد می تواند در حالت قطرات ریز تا سه ساعت در محیط دوام بیاورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۰    
لوکا یوویچ دستور رئال مادرید بر قرنطینه بودن را نادیده گرفت و به صربستان سفر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۰    
محمد راحتلو روانشناس و درمانگر اعتیاد درباره علت های بازگشت اعتیاد و اقدامات پیشگیرانه، اظهار کرد: علت های بازگشت به اعتیاد را می توان به دو عامل؛ علت های فکری یا افکار و علت های رفتاری تقسیم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۶    
بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه 245 هزار و 749 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده اند که از این تعداد 10 هزار و 46 نفر جان خود را از دست داده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۴    
درباره تهیه عطر خانگی حرف می زنیم. موضوعی که صرفا آگاهی از مهارت ساخت آن و کمی دقت به خرج دادن کافی است تا از پس کار بر بیایید؛ اگر پای این کار هستید و قصد دارید چنین کاری را تجربه کنید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۵    
سازمان هواشناسی در اخطاریه از تشدید فعالیت سامانه بارشی طی فردا تا 4 فروردین 99 و بارش شدید باران در اکثر مناطق کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۸:۵۸    
مدیر برنامه های پل پوگبا و زلاتان ابراهیموویچ به شایعه ای قدیمی در فوتبال اروپا دامن زد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۸:۴۹    
یک فوق تخصص بیماری های غدد از ارتباط بیماری های تیروئیدی با ویروس کرونا گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۸:۴۵    
محسن پویان، محقق و پژوهشگر طب سنتی اظهار کرد: مصرف سیر به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی که خاصیت ضد ویروسی دارد برای پیشگیری از بیماری برونشیت بسیار توصیه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۷:۳۱    
سومین نشست شورای عالی کار در سال جاری یا دویست و نودمین جلسه شورای کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال99 امروز در محل سالن تلاش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیر کار و نمایندگان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۷:۰۱    
عصر امروز تعدادی از زندانیان پارسیلون خرم آباد از این زندان فرار کرده و متواری شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۶:۳۰    
آنتونیو گوترش ، دبیر کل سازمان ملل متحد شامگاه پنجشنبه (29 اسفند) گفت که دنیا با بحران بهداشتی همه گیری مواجه شده است که در طول تاریخ این سازمان سابقه نداشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۵:۳۰    
طی روز گذشته 867 نفر در سوئیس به ویروس کرونا مبتلا شدند و تعداد کل مبتلایان در این کشور به 3088 نفر افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۴:۳۰    
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار پستی در اینستاگرام به تغییرات مدیریتی در این باشگاه واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۴:۰۰    
به نقل از نشریه سان، توریرا هافبک تیم فوتبال آرسنال اعلام کرد که مایکل آرتتا سرمربی تیم با او تماس گرفته و از بهبودی نسبی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا خبر داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۳:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا که چند هفته پیش اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا را حقه دموکرات ها توصیف می کرد، گفت که اوضاع به دلیل شیوع این بیماری در این کشور بد است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۳:۰۰    
وزارت دفاع انگلیس از تصمیم این کشور برای خروج نیمی از نیرو هایش از عراق به علت نگرانی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۲:۳۰    
در پی شکستن لوله آب در بخش هایی از پایتخت انگلیس، دسترسی نزدیک به 25 هزار نفر از ساکنان لندن به آب همزمان با بحران کرونا قطع شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۲:۰۰    
حسن رشید جواد العبایجی معاون دبیرکل تولیت حرم مطهر امام حسین (ع) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در واکنش به حملات اخیر آمریکا به فرودگاه بین المللی شهر کربلا، از واشنگتن شکایت کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۱:۳۰    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) در بحبوحه شیوع ویروس کرونا اعلام کرد بسیار مهم است که برای هر گونه تغییری در برنامه ها آماده باشیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۱:۰۰    
جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای بر تداوم حضور اعضای دفتر نمایندگی این اتحادیه در عراق علی رغم تنش های فعلی تاکید کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۰:۳۰    
باراک راوید، تحلیلگر ارشد سیاسی اسرائیل و گزارشگر کانال 13 رژیم صهیونیستی در توییتر خود ماجرای بک رسوایی را فاش کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۰    
سرگئی سماک به دنبال تعطیلی تمرین های گروهی زنیت به خاطر شیوع ویروس کرونا در روسیه و قرنطینه خانگی بازیکنانش گفت: باید در این دوران سعی کنیم تا سرایت این بیماری به حداقل برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۰    
فرزانه فصیحی، سریع ترین بانوی دونده ایران گفت: مهاجرت کردن، هم تصورش و هم انجامش سخت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۰    
پس از شیوع کروناویروس جدید، برخی سیاستمداران و رسانه های آمریکا بدون پایه و اساس، چین را به پنهان کاری در اطلاع رسانی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۱    
یک رسانه آمریکایی با اشاره به نقش تحریم های آمریکا در شیوع ویروس کرونای جدید در ایران نوشته زیرساخت های بهداشت عمومی ایران تحت فشار حداکثری قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۵    
وزرای خارجه ایران و بلغارستان درباره وضعیت کرونا و اثرات منفی تحریمهای آمریکا بر تامین اقلام ضروری برای جلوگیری از شیوع آن در ایران گفتگو کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
بروز نشانه هایی دال بر فروکش کردن جنگ نفت میان عربستان سعودی و روسیه و اقداماتی که برخی کشور ها برای رشد اقتصادی خود به اجرا گذاشته اند، در افزایش قیمت نفت در بازار جهانی و این بازار تاثیر داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۷    
سامانه دفاع بیولوژیک تاکتیکی قائم نیروی هوایی ارتش با حضور معاون هماهنگ کننده نهاجا در محل سازمان تحقیقات و خود کفایی این نیرو رونمایی و به کارگیری شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۹    
وزارت بهداشت روسیه اعلام کرده است که دانشمندان این کشور توانسته اند به چینش ژنی ویروس کرونا دست پیدا کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
وزارت دفاع انگلیس روز پنج شنبه اعلام کرد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بیش از 20 هزار نفر از نظامیان این کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۷    
سال 98 رو به اتمام است و در این سال اتفاقات زیادی در فوتبال ایران رخ داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۰    
مرکز مطالعات صنعاء امروز (پنجشنبه) در گزارشی اعلام کرد، عربستان سعودی و امارات از آژانس های کمک رسانی بین المللی به عنوان پوششی برای طولانی کردن جنگ یمن تبدیل کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۱    
طبق آخرین آمار منتشر شده در روز پنجشنبه توسط مقامات بهداشتی چین هیچ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در ووهان محل ظهور این اپیدمی اعلام نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۸    
عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رای الیوم با اشاره به احتمال شیوع عمدی کرونا در کشور هایی که تحت تحریم های آمریکا هستند، اجرای تحقیقات بین المللی مستقل و بی طرف در این خصوص را خواستار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۶    
آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل با ارسال پیامی نوروزی، فرارسیدن این ایام را تبریک و به خانواده های جان باختگان ناشی از ویروس کرونا، تسلیت گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۳    
وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 238 نفر افزایش یافته که از این تعداد 8 نفر بهبود یافته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
ارتش آلمان نیرو های ذخیره این کشور را برای مقابله با ویروس کرونا فراخواند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۹    
شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود گزارش داد ماهاتیر محمد نخست وزیر سابق مالزی، که به تازگی از سمت خود استعفا داده، پس از تماس با یک نماینده پارلمان که به کرونا مبتلا بود، به قرنطینه رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۵    
به نقل از یورو نیوز، دربار موناکو روز پنجشنبه اعلام کرد که آلبرت دوم، شاهزاده این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۱    
علی احسان پور گفت: در 24 ساعت گذشته 13 نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف این مشروبات به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۶    
نشریه های لارپابلیکا و توتو اسپورت مدعی شدند گونسالو ایگواین و رودریگو بنتانکور علیرغم الزام به قرنطینه بودن به دلیل مثبت بودن تست دو بازیکن یوونتوس، تخلف کرده و راهی آرژانتین شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
صوت مداحی محمود کریمی در شهادت امام موسی کاظم (ع) منتشر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۴    
رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1399 هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز (افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۲    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در سالگرد ملی شدن صنعت نفت در صفحه توئیترش نوشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۳    
پمپئو در این بیانیه با بیان این ادعا که مایکل وایت به غلط از سال 2018 بازداشت و به تحمل حبس 13 ساله محکوم شده نوشته تهران او را بنا به دغدغه های بشردوستانه و مشروط به ماندن در ایران آزاد کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۱    
درحالی که قیمت گوشت شقه گوسفندی در برخی نقاط تهران تا 160 هزار تومان افزایش یافته بود اما اکنون کاهش یافته و حدود 100 تا 110 هزار تومان در تهران به فروش می رسد هر چند که هنوز در مقایسه با قیمت واقعی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۳    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس فرا رسیدن سال جدید را به مردم ایران تبریک گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۱    
مسئوول ستاد اقامه نماز جمعه نجف آباد گفت: جواب آزمایش کرونا حجت الاسلام حسناتی امام جمعه نجف آباد مثبت بود ولی حال وی مساعد و رو به بهبودی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
در ویژه برنامه های نوروزی تلویزیون شاهد حضور چند چهره مطرح فوتبالی بودیم که در قبال حضورشان عیدی قابل توجهی دریافت کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۵    
سرهنگ تورج کاظمی گفت: دوازدهم اسفندماه خبری دریافت شد که مردی در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام به تبلیغ داروی گیاهی در خصوص درمان ویروس کرونا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۳    
تصاویری از ستون کامیون های ارتش ایتالیا برای انتقال اجساد قربانیان کرونا به خارج از شهر برگامو به منظور سوزاندن آنها منتشر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۱    
در آستانه سال نو و با توجه به افزایش تقاضا در بازار قیمت انواع میوه افزایش یافته است، در جدول زیر که تازه ترین قیمت انواع میوه است که توسط 3 نهاد ناظر کشف قیمت شده حاکی از افزایش قیمت در یک هفته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۵    
اظهارات ضد چینی اخیر رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا در رابطه با شیوع ویروس کرونا واکنش سخنگوی وزارت خارجه چین را در پی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۲    
نیمار که دوشنبه گذشته با هواپیمای شخصی خود پاریس را به مقصد سائوپائولو برزیل ترک کرد، حالا برای بازگشت مشکل خواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
حمید کهرام نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۹    
مصوبات دومین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۶    
سال هاست بسیاری از دلسوزان انقلاب، از تبعات سهمگین فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مال گرایی و رشد قارچ گونه فروشگاه های زنجیره ای در ایران از دهه هفتاد تا امروز، گلایه کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۶    
چانگ هوا سفیر چین در ایران، پیامی به زبان فارسی در صفحه توئیتر خود منتشر کرد و نوشت: کمک های پزشکی از ارتش چین به ایران وارد شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۳    
در اخبار آمده است که ملکه انگلیس برای جلوگیری از ابتلاء به کرونا، به یکی از قلعه های خاندان سلطنتی پناه برده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۸    
سباستین کو رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی احتمال داد بازی های المپیک 2020 توکیو به تعویق بیفتد اما تاکید کرد در حال حاضر زود است در این خصوص نظر نهایی اعلام شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۱    
آژانس خبری روسی "TASS" گزارش داد که دانشمندان روسی موفق به رمزگشایی نخستین ژنوم ویروس کرونا شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۵    
اعضای اتحادیه فوتبال انگلیس موافقت کرند که رقابت های فوتبال در فصل 2020-2019 حداقل تا تاریخ 30 آوریل (10 اردیبهشت) برگزار نشود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۳    
تست های کرونای تمامی اعضای این باشگاه شامل بازیکنان، مربیان، کارمندان که روز گذشته (چهارشنبه) انجام شده بود منفی هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۰    
محدودیت های ترافیکی نوروز تا 16 فروردین 99 از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
در روزهای پایانی سال رونق تولید با تلاش متخصصان ایرانی در شرکت صدرا زیر مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سکوی 14D فاز 14 پارس جنوبی وارد مدار تولید شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۰    
میشل بارنیه سیاستمدار فرانسوی و رئیس تیم اتحادیه اروپا در مذاکرات برگزیت به ویروس کرونا مبتلا شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۵    
کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره مصرف داروهای بروفن و ژلوفن برای کنترل تب کرونایی نوشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهور اضافه کرد: همانگونه که متولیان امور بهداشتی کشور گفته اند اگر این روند و همراهی مردم همچنان در آینده ادامه پیدا کند می توانیم امیدوار باشیم که سیر شیوع این بیماری به مرحله نزولی شدن نزدیک ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۰    
فرمانده کل سپاه در پیامی به سعید نمکی، وزارت بهداشت را پیشتاز جهانی نبرد با ویروس کرونا دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۸    
فیصل قاسم مجری جنجالی شبکه الجزیره و مهمانانش در برنامه اتجاه المعاکس با بیان حقایقی درباره شیوع ویروس کرونا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۴    
صادق ضیائیان با اشاره به اینکه در هفته اول فروردین ماه دو سامانه بارشی به کشور وارد خواهد شد، اظهار کرد: به طور کلی پیش بینی می شود طی دو هفته ابتدایی فروردین در کل کشور بارش های خوبی رخ دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۷    
فاطمه کاهی با بیان اینکه اول هر ماه کارت سوخت افراد شارژ می شود، اظهار کرد: این ماه نیز طبق روال در بامداد کارت سوخت تمام وسائل نقلیه شارژ می شود و جای هیچگونه نگرانی نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۴    
هر قطعه نیم سکه بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 3 میلیون و 100 هزار تومان داد و ستد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۷    
در منزل بمانید این مهمترین توصیه پزشکان به مردم است تا بتوان جلوی شیوع بیشتر ویروس کرونا را در کشور گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۹    
سال 1398 با شعار رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شد که عوامل مختلفی باعث محقق نشدن کامل این شعار در سال جاری شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۷    
محمدباقر قالیباف در واکنش به شوخی عجیبی که رضا رشیدپور در ویژه برنامه اتفاق با این شخصیت سیاسی داشت، پستی را در توئیتر خود به اشتراک گذاشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۶    
فرایند تولید محتوا یعنی شناسایی موضوع جدیدی که می خواهید در موردش محتوا تولید کنید. اول باید قالب محتوا را مشخص کنید بعد از میان فریلنسرهای تولید محتوا در شرکت های دورکاری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
خانم داودی که از اسفندماه سال 96 به عنوان معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران منصوب شده بود، پس از ابتلای به ویروس کرونا و طی دوران بیماری، امروز از دنیا رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳    
رئیس جمهور قانون بودجه سال 99 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹    
ویژه برنامه فرمول یک که در ایام نوروز پخش می شود، شب گذشته میزبان هدایت هاشمی و همسرش بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۶    
دو مورد از ابتلا به ویروس کرونا برای اولین بار در بانک جهانی در واشنگتن به ثبت رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳    
با اعلام جیانی اینفانتینو رئیس فیفا، مسابقات جام باشگاههای جهان که قرار بود در سال 2 02 1 در کشور چین برگزار شود به زمان دیگری موکول خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۷    
حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات دیروز رئیس کل بانک مرکزی پیرامون تعیین نرخ بیمه ها بر اساس افزایش نرخ دیه اظهار داشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
محمدمهدی زاهدی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این روزها شاهد ایثارگری کادر درمانی و پزشکی در کشور و استان کرمان هستیم که از تک تک آنها تشکر می کنم اظهار داشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۵    
با نزدیک شدن به لحظه تحویل سال، همگان منتظرند ضمن استماع فرمایشات مقام معظم رهبری، نسبت به نامگذاری سال جدید آگاهی یابند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۵    
علی امام با اشاره به وضعیت مترو تهران در سالی که گذشت گفت: 18 فروردین سال امسال (98) 9 کیلومتر از بخش جنوبی خط 6 با حضور رئیس جمهور با 3 ایستگاه دولت آباد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
پس از اینکه علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس چندی پیش صفحه اینستاگرام این باشگاه را آنفالو کرده بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۳    
جلسه سران قوا با روسای کمیته های اصلی ستاد ملی مقابله با کرونا صبح امروز در دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۳    
تدروس آدهانوم گبریسوس مدیر سازمان جهانی بهداشت به شبکه لبنانی المیادین گفت، با مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره حمایت از ایران و تسهیل اقدامات بانکی در زمان اضطراری صحبت کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۷    
آیت الله مصباح یزدی گفت: در اینکه محرومیت از اماکن مقدسه برای ما خسران است تردیدی نیست. اما در این عالم خیلی از نفع و ضررها با هم تزاحم پیدا می کنند و باید اهم آنها را تشخیص داد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۰    
تعدادی از وزرای بهداشت و اساتید برجسته پزشکی کشور طی نامه ای به رئیس جمهور توصیه هایی را برای قطع زنجیره ابتلای کرونا ارائه دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۶    
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی کل دنیا درگیر کروناست و شرایط کنونی نرمال نیست، اصلاً نباید بحث سفر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۳    
بازار پوشاک یکی از کسب و کارهایی بوده که با شیوع کروناویروس از رونق شب عید افتاده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰    
علی الحسینی یکی از فرماندهان الحشد الشعبی پایگاه کی وان ( K1 ) متعلق به آمریکا در کرکوک را زندان بزرگ نیروهای آمریکایی توصیف کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۴    
شب گذشته (چهارشنبه 28 اسفند) رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ، مهمان ویژه برنامه نوروزی اتفاق نود و نو با اجرای رضا رشید پور بود که به طور زنده از شبکه سه سیما پخش می شد.
  • ۱