سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۸Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 1 مرداد 1400 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 31 فروردین 1400 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1400 افکار نیوز 31 خرداد 1400 افکار نیوز 31 تیر 1400 افکار نیوز 31 شهریور 1400 افکار نیوز 30 مهر 1400 افکار نیوز 30 آبان 1400 افکار نیوز 30 آذر 1400 افکار نیوز 30 دی 1400 افکار نیوز 30 بهمن 1400 افکار نیوز 1 اسفند 1400 افکار نیوز 1 مرداد 1400 افکار نیوز 2 مرداد 1400 افکار نیوز 3 مرداد 1400 افکار نیوز 4 مرداد 1400 افکار نیوز 5 مرداد 1400 افکار نیوز 6 مرداد 1400 افکار نیوز 7 مرداد 1400 افکار نیوز 8 مرداد 1400 افکار نیوز 9 مرداد 1400 افکار نیوز 10 مرداد 1400 افکار نیوز 11 مرداد 1400 افکار نیوز 12 مرداد 1400 افکار نیوز 13 مرداد 1400 افکار نیوز 14 مرداد 1400 افکار نیوز 15 مرداد 1400 افکار نیوز 16 مرداد 1400 افکار نیوز 17 مرداد 1400 افکار نیوز 18 مرداد 1400 افکار نیوز 19 مرداد 1400 افکار نیوز 20 مرداد 1400 افکار نیوز 21 مرداد 1400 افکار نیوز 22 مرداد 1400 افکار نیوز 23 مرداد 1400 افکار نیوز 24 مرداد 1400 افکار نیوز 25 مرداد 1400 افکار نیوز 26 مرداد 1400 افکار نیوز 27 مرداد 1400 افکار نیوز 28 مرداد 1400 افکار نیوز 29 مرداد 1400 افکار نیوز 30 مرداد 1400 افکار نیوز 31 مرداد 1400 
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۳    
سیمین رضایی داور المپیکی تنیس روی میز ایران - قضاوت اولین داور زن تاریخ ایران در المپیک را مشاهده می نمایید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۶:۵۰    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: از تیم مذاکره کننده ایران خواسته شده تا امتیاز بیشتری بگیرند در حالی که طرف غربی حاضر به دادن این امتیازات نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۸    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بار دیگر تصمیم گرفتند به دلیل عدم پرداخت مطالبات شان تمرین را تحریم کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۵    
رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر گفت: در حوادث جوی روزهای گذشته علاوه بر امدادرسانی به 6478 سیل زده، 906 نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۲    
داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت خدا باید مشکل مردم خوزستان را با فرستادن باران حل کند. خوزستان سرزمینی بود که تشنگی نداشت و در حق این مردم کوتاهی کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۲    
رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت مرحوم گلی زاده از مدیران و برنامه سازان باسابقه رادیویی و همسر محترمه ایشان را در پی ابتلا به کرونا تسلیت گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۶    
جمشید هاشم پور با وجود دریافت واکسن، کرونا گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۲    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه سه محصول جدید تا پایان سال 1400 خبر داد و گفت: آریا به عنوان نخستین کراس اوور کاملا ایرانی در نیمه دوم امسال با گیربکس اتوماتیک ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۴    
طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیما، با وجود آنکه برنامه های المپیکی این شبکه از 2 ماه پیش آغاز شده است، آنتن این شبکه در روز های باقیمانده بیش از پیش رنگ و بوی المپیک خواهد گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۳    
رحمت امینی نمایش نامه نویس و کارگردان با تجربه تئاتر تصویر زیر را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۹    
در این مقاله تعدادی سلبریتی درجه یک را مشاهده می کنیم که شباهتِ خیره کننده ای به فرزندشان دارند و این شباهت البته هم در ظاهر و هم در استعداد و توانایی بروز کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۰    
سیدحسن نصرالله و یحیی سنوار همزمان در سخنرانی خود به اسرائیل هشدار داده اند که در صورت اقدامات یک جانبه در مورد مسجدالاقصی، ممکن است اسرائیل با یک جنگ روبرو شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۸:۱۰    
بازیگر تلویزیون گفت: علاوه بر مدت زیاد گریم، نگه داشتن حالت چهره و لباس در طول تصویربرداری، از دشواری های چنین سبکی از برنامه سازی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۷:۳۰    
باشگاه پرسپولیس قرار بود چهارشنبه هفته گذشته، بخش دیگری از مبلغ قرارداد اعضای این تیم را به حساب شان واریز کند و با وجود طی شدن روال اداری ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۷:۱۰    
جنبش الله لبنان، شامگاه پنجشنبه، در خصوص تجاوز اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به حریم سوریه و لبنان بیانیه ای صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۶:۰۱    
یک مقام رسمی هند امروز (جمعه) از افزایش تلفات رانش زمین در پی باران های موسمی شدید در غرب این کشور به 36 نفر خبر داد و افزود بیم آن می رود که ده ها نفر گیر افتاده باشند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۵:۳۰    
با انجام مراسم قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز المپیک 2020 توکیو، نیما عالمیان تنها نماینده کشورمان حریف خود را شناخت و باید به مصاف درینخال از انگلیس برود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۵:۰۰    
دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (جمعه) از باقی ماندن نام گروه طالبان در لیست سازمان های ممنوع این کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۴:۳۰    
با تصمیم سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، سه بازیکن جدید از این تیم کنار گذاشته شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۴:۰۰    
محمد نعیم سخنگوی دفتر سیاسی گروه طالبان، بعدازظهر امروز (جمعه)، به گزارش برخی رسانه ها درباره اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۳:۳۰    
فدراسیون فوتبال امارات خبر داد ورزشگاه زعبیل دبی را برای میزبانی از بازی های دور رفت انتخابی جام جهانی انتخاب کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۳:۰۱    
بر اثر شلیک بیش از 20 گلوله توسط یک مرد مسلح به سمت رستورانی در واشنگتن در حدود یک و نیم کیلومتری کاخ سفید، دو نفر زخمی شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۲:۰۱    
عضو ائتلاف سائرون به رهبری مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق سیاست دولت فعلی این کشور در تعامل با تحولات داخلی و خارجی را ضعیف و تاسف بار توصیف کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۱:۳۰    
جنین پلاسخارت نماینده سازمان در اظهارنظری مداخله جویانه اوضاع امنیتی در عراق را شکننده توصیف کرد و مدعی شد که انتخابات همراه تقلب خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۱:۰۰    
رئیس اطلاعات نظامی عراق روز جمعه از دستگیری مهم ترین تروریست عضو باند موسوم به ولایه الجنوب داعش در جنوب بغداد خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۰:۳۱    
بررسی نحوه توزیع و قیمت گذاری سیمان و فولاد، انتخاب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 و بررسی طرح تجارت مرزنشینان برای حل مشکل کولبران، بخشی از دستورکارهای هفته آینده کمیسیون های مجلس است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۵۵    
مسابقات پنج وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، از ساعت 14 امروز در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۳۰    
مهرداد جمال ارونقی، معاون امور فنی گمرک از ورود بیست و پنجمین محموله واکسن کرونا به کشور خبر داد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۱    
علیرغم افزایش تنش بین واشنگتن و پکن شرکت های بزرگ آمریکایی به دنبال حضور بیشتر در بازار چین هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۰    
ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که طی ساعت های گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی چندین بار حریم هوایی این کشور را نقض کردند که موضوع از طریق نیروهای موقت سازمان ملل مستقر در حال پیگیری است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۵    
مشکل آب در کشور مسأله ای حیاتی و مهم است که این روزها برخی از استانهای کشور را درگیر کرده است. دکتر زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در این خصوص نامه ای به آیت الله رییسی نوشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۱    
ماه گذشته واردات نفت خام چین از عربستان سعودی با سقوطی 19 درصدی همراه بود اما عربستان همچنان پیش از روسیه بزرگترین تأمین کننده نفت چین باقی ماند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۱    
سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم شرعی، والده آیت الله شب زنده دار، عضو فقهای شورای نگهبان را تسلیت گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۹    
فؤاد حسین وزیر خارجه عراق در جریان دور چهارم گفت وگوهای راهبردی میان بغداد و واشنگتن گفت که این دور از مذاکرات تکمیل گفت وگوهای قبلی بوده و دیدگاه واضحی درباره روابط همکاری میان عراق و آمریکا ارائه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۵    
منابع خبری از بروز درگیری میان آذربایجان و ارمنستان در منطقه کلبجار خبر می دهند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۲    
وزارت دفاع ترکیه امروز (جمعه) اعلام کرد که عملیات جستجو و نجات غرق شدگان که در 260 کیلومتری سواحل شهر توریستی کاش اتفاق افتاده است توسط گارد ساحلی این کشور ادامه دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۰    
لبنان از دستگیری یک جاسوس رژیم صهیونیستی در فرودگاه بیروت خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۷    
جواد خیابانی در حالی از مشخص نبودن چهره روشن کننده مشعل المپیک سخن می گوید که در همان دقایق ابتدایی شروع مراسم افتتاحیه، نام نائومی ازوکا تنیسور ژاپنی به عنوان ورزشکار روشن کننده مشعل اصلی المپیک ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 6 دستگاه واگن قطار باری که در محدوده راه آهن لرستان از خط خارج شده بود به روی خط هدایت شد و تا ساعتی دیگر این مسیر بازگشایی و سیر ایمن قطارها از سر گرفته خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۹    
کاروان ایران در سی ودومین دوره بازی های المپیک 2020 رژه رفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۶    
چرت رئیس جمهوری ترکیه، در ویدئوی تبریک عید قربان با چهره خسته و بی خواب واکنش های زیادی در فضای مجازی ترکیه داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۴    
لیونل مسی، کاپیتان بارسا، پس از به پایان رسیدن قراردادش در تاریخ 30 ژوئن اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۲    
منابع فلسطینی از زخمی شدن 5 فلسطینی بعد از ظهر امروز جمعه در نتیجه حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی ها در روستای بیت دجن در شرق نابلس در کرانه باختری خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۲    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت:وزارت خارجه سوریه اعلام کرد آنچه دولت خودمختار نامیده می شود، صرفا طرحی برای تضعیف سوریه است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۰    
ماجرای بی نظمی های کاروان ایران در المپیک 2020 ادامه دارد و این بار نوبت به ماسک های متفاوت ورزشکاران رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۷    
پیتا تاوفاتوفوا به عنوان پرچمدار کشور تونگا با پوشش بومی این کشور در رژه مراسم افتتاحیه المپیک توکیو شرکت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۲    
وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که ایالات متحده باید با رعایت اهداف منشور سازمان ملل و هنجارهای اساسی حاکم بر روابط بین الملل، فوراً و کاملاً تحریم های یک جانبه علیه کوبا را لغو کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۰    
تهیه کننده دودکش 2 می گوید، دائم این را می شنیدیم که چرا کارهای دیگر مانند پایتخت و نون. خ به فصل های بعدی می رسد اما شما هیچ اقدامی نمی کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۷    
مصطفی رجبی مشهدی افزود: پیش بینی می شود مصرف برق در هفته آینده از 65 هزار مگاوات عبور کند که رقم بسیار بالایی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۵    
پس از روشن شدن گلدان در ورزشگاه توسط تنیسور ژاپنی، گوینده ورزشگاه به صورت رسمی پایان این مراسم را اعلام و از تمامی ورزشکاران و افرادی که در این مراسم حضور یافته بودند، تشکر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۹    
ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه طی بیانیه ای از سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه این کشور به هند و کویت خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد جلسه رسیدگی به پرونده حامد لک، قبل از اتمام تعطیلات کرونایی برگزار شود، غیرقانونی و در تضاد با بخش نامه ستاد مقابله با کرونا است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۳    
توماس باخ در مراسم افتتاحیه المپیک اظهار داشت: ما به همراه ورزشکارانی از 205 کشور و تیم پناهندگان اینجا، زیر پرچم IOC دور هم جمع شدیم و این دقیقاً پیغام المپیک است؛ پیغام صلح.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۰    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال که باید روز یکشنبه به مصاف نساجی مازندران برود تعطیل شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۳    
بهزاد نوشادی با اشاره به مشکلات تیم استقلال اظهار داشت: تیم استقلال در شرایط نامناسب و ناعادلانه ای تمرین می کند و ما از نظر سخت افزاری، شرایطی آماتوری داریم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۰    
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها با اعلام وزارت بهداشت از مردادماه آغاز می شود
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم استان خوزستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دوران انقلاب اسلامی دین خود را به بهترین نحو برای پایداری جمهوری اسلامی ایران و ایران عزیز ادا کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۲    
دبیر کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان لرستان، از عدم واریز مستمری بازنشستگانی که بر اساس حروف الفبا باید در روز 31 تیرماه مستمری خود را دریافت می کردند، انتقاد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۸    
شبکه نمایش به مناسبت تولد سیدجواد رضویان (6 مرداد ماه)، در بخش مرور آثار، به پخش آثار منتخب وی خواهد پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۶    
به نقل از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، به دلیل خروج از خط 6 واگن باری در منطقه لرستان، محور جنوب مسدود از بامداد روز جمعه یکم مردادماه مسدود و حرکت قطارها در این محور متوقف شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۰    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با نفت مسجد سلیمان در تمرین شرکت کرده اما به این جمع بندی رسیدند تا زمانی که پرداختی باشگاه به آنها به سقف 50 درصد نرسد در تمرینات شرکت نکنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۹    
به نقل از راشاتودی، دادگاهی در روسیه تلگرام و فیس بوک را به خاطر عدم حذف محتواهای غیرقانونی جریمه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۳    
باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای کوتاه از ابتلای کریم بنزما مهاجم فرانسوی خود به ویروس کرونا خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۱    
ایمان حسین پور شرفشاد در خصوص لزوم ارسال لایحه دفاعیه حامد لک، اظهار داشت: فرصت دو روزه اعطایی باید یک فرصت واقعی باشد به شکلی که حامد لک از طریق باشگاه بتواند پاسخ خود را به سازمان لیگ جهت تسلیم به ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۵۷    
تیم ملی بسکتبال ایران هم آماده مسابقات المپیک است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۵۴    
باشگاه تاتنهام انگلیس اعلام کرد که قرارداد سون ستاره کره ای خود را برای 4 سال آینده تمدید کرد تا این بازیکن تا سال 2025 در تاتنهام ماندنی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۵    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد حامد لک به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار با ماشین سازی 48 ساعت فرصت دارد تا دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۴    
رئیس قوه قضائیه گفت: باید گلوگاه های فساد بسته و مجازات و تعقیب هم در کنار آن انجام شود، اگر ما فکر کنیم که همه مفاسد و جرایم صرفاً با تعقیب و مجازات جلوگیری می شوند، اشتباه است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۷    
کاروان ایران وارد ورزشگاه افتتاحیه المپیک 2020 توکیو شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۴    
19 ورزشکار از 5 رشته و 5 مربی به همراه سرپرست کاروان ایران در این مراسم با پرچم ایران رژه خواهند رفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۳    
دیاباته به دلیل مصدومیت نتوانست مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان برود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۶    
یک کاربر در توئیتی نوشت: کمی از گاومیش نماد این روزها بگم براتون.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۹    
شب گذشته شهرستان الیگودرز شاهد ناآرامی هایی با ادعای پیگیری مشکل آب خوزستان بود که منجر به ورود دستگاه های انتظامی و امنیتی برای بررسی همه جانبه ابعاد آن شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۲    
جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا بامداد امروز (جمعه) تعداد نظامیان این کشور در سوریه را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۷    
اول مرداد ماه، نخستین سالروز ورود فناوری نسل پنجم تلفن همراه به ایران توسط ایرانسل است. هم اکنون، هفت سایت تجاری 5G ایرانسل در چهار شهر تهران، مشهد، شیراز و کیش ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۹    
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت از جان باختن 210 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۳    
جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اظهارداشت که حمله هوایی نیروهای آمریکایی در حمایت از نیروهای امنیتی افغانستان در جنوب این کشور صورت گرفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۷    
نصرالله سجادی با اشاره به اینکه تا ساعاتی دیگر ورزشکاران ایرانی در افتتاحیه بازی های المپیک توکیو 2020 شرکت می کنند، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۴    
مراسم افتتاحیه سی و دومین دوره بازی های المپیک امروز جمعه در توکیو برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۶    
خرید بسیاری از کالاها برای بار اول، سخت و چالش برانگیز است. مخصوصاً کالایی مثل میلگرد که با توجه به نوسانات قیمتی آن، باید هنگام خرید آن دقت زیادی به خرج داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۹    
تعجب زندانی داعشی از حضور رئیس قوه قضائیه در بند محکومان تکفیری را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۵    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (جمعه) دُز دوم واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۳    
حضرت آیت الله خامنه ای اختلال ایجاد شده در دسترسی مردم به واکسن را عمدتاً ناشی از بدقولی فروشندگان خارجی واکسن خواندند و گفتند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۱    
امروز (یکم مرداد 1400) هر دلار آمریکا به قیمت 24 هزار و 50 تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۴    
صبح امروز پیکر مطهر شهید ضرغام پرست از مدافعان امنیت که 2 روز گذشته به دست اغتشاش گران در شهرک طالقانی بندرماهشهر به شهادت رسید در مصلی امام خمینی این شهر تشییع شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (جمعه) نوبت دوم واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۷    
احمد دنیامالی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت مسکن یکی از نیازهای اساسی جامعه در شرایط کنونی است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۱    
وزارت امور خارجه امارات عربی متحده، شامگاه پنجشنبه، به گزارش رسانه ها درباره استفاده این کشور از جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۶    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه گفت مسکو بارها به اطلاعاتی استناد کرده که امکان نتیجه گیری درباره تعامل ایالات متحده با گروه تروریستی داعش در افغانستان را ممکن می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۳    
هیات مدیره بانک مرکزی اروپا با صدور بیانیه ای اعلام کرد تا زمان احیای کامل اقتصاد، برنامه حمایتی فعلی ادامه پیدا خواهد کرد. طبق اعلام بانک مرکزی اروپا، برنامه خرید اوراق قرضه که 2 ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۶    
مدت ها است که زمزمه فروش مسکن در بورس کالا به گوش می رسد، اقدامی که با هدف حفظ ارزش پول مردم در برابر گرانی مسکن در حال انجام بوده و طبق آخرین اخبار ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۳    
شرایط مالی خاص بارسلونا باعث شده آن ها مجبور به کاهش هزینه شوند و این موضوع به قیمت فروش تعدادی از بازیکنان این تیم تمام خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۰    
بیت کوین موفق شد جای پای خود را در کانال 32 هزار دلاری تثبیت کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۸    
آخرین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی روز شنبه در انزلی بین دو تیم ملوان و خیبر خرم آباد برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۳    
مراسم افتتاحیه بازی های المپیک توکیو عصر امروز برگزار خواهد شد این در حالیست که شینزو آبه نخست وزیر سابق ژاپن در این مراسم غیبت دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۰    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سامانه پدافند هوایی سوریه تمامی چهار فروند موشک شلیک شده توسط جنگنده های اسرائیلی را منهدم کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۷:۱۰    
همزمان با پخش سریال زخم کاری جواد عزتی در گفتگو با همشهری درباره بازی این در این سریال گفت: من بعد از فیلم محمد کارت که دو ماه پیش از جشنواره تمام شد دیگر کار نکردم تا زخم کاری ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۵:۰۰    
سریال دودکش در ماه رمضان 92 روی آنتن شبکه یک سیما رفت؛ در زمانی که چند سالی بود با کوچ رضا عطاران از تلویزیون به سینما، سریال سازها در ماه رمضان کمتر سراغ کارهای کمدی می رفتند.