پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 12 مرداد 1401 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 31 فروردین 1401 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1401 افکار نیوز 31 خرداد 1401 افکار نیوز 31 تیر 1401 افکار نیوز 31 شهریور 1401 افکار نیوز 30 آبان 1401 افکار نیوز 30 آذر 1401 افکار نیوز 30 دی 1401 افکار نیوز 30 بهمن 1401 افکار نیوز 1 اسفند 1401 افکار نیوز 1 مرداد 1401 افکار نیوز 2 مرداد 1401 افکار نیوز 3 مرداد 1401 افکار نیوز 4 مرداد 1401 افکار نیوز 5 مرداد 1401 افکار نیوز 6 مرداد 1401 افکار نیوز 7 مرداد 1401 افکار نیوز 8 مرداد 1401 افکار نیوز 9 مرداد 1401 افکار نیوز 10 مرداد 1401 افکار نیوز 11 مرداد 1401 افکار نیوز 12 مرداد 1401 افکار نیوز 13 مرداد 1401 افکار نیوز 14 مرداد 1401 افکار نیوز 15 مرداد 1401 افکار نیوز 16 مرداد 1401 افکار نیوز 18 مرداد 1401 افکار نیوز 19 مرداد 1401 افکار نیوز 20 مرداد 1401 افکار نیوز 21 مرداد 1401 افکار نیوز 22 مرداد 1401 افکار نیوز 23 مرداد 1401 افکار نیوز 24 مرداد 1401 افکار نیوز 25 مرداد 1401 افکار نیوز 26 مرداد 1401 افکار نیوز 27 مرداد 1401 افکار نیوز 28 مرداد 1401 افکار نیوز 29 مرداد 1401 افکار نیوز 30 مرداد 1401 افکار نیوز 31 مرداد 1401 
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۱    
وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول 24 ساعت گذشته، 54 بیمار مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به 142 هزار و 515 نفر رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۲۳:۵۵    
ظاهرشدن یک سیاه چاله بزرگ عمیق در بیابان های شیلی موجب حیرت مقامات محلی شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۱    
این روزها سهام عدالت و مسائل پیرامون آن در کانون توجه سهام دارانش قرار گرفته است. پرداخت سود به جاماندگانی که شماره شبای درست در سامانه سجام بارگذاری نکرده اند و یا پرداخت برگه های سهام عدالت به ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۱    
به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش جمعه 14 مردادماه برابر با هفتم محرم الحرام 1444 مجلس سوگواری شهید شیرخواره کربلا در مصلای امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ۰۲:۲۰    
اگرچه آمریکا سال ها پیش اصل چین واحد را امضا کرده است؛ اما همچنان گوشه چشمی به این جزیره دارد و می خواهد از آن به عنوان کارتی برای فشار بر پکن استفاده کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ۰۱:۲۱    
روزنامه رأی الیوم به نقل از تحلیلگران سیاسی نوشت که پکن، دیر یا زود به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان پاسخی دردناک خواهد داد اما این به معنای آغاز یک جنگ جدید در جهان نخواهد بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۰    
ماجرای عکسی جنجالی از علی دایی که باعث سو تفاهم بین عکاس و شهریار فوتبال ایران شده بود
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۱    
این برنامه در سایت و اپلیکیشن تلوبیون هم از مرز 700 هزار بازدید رد شده است که خود رکوردی در میان برنامه های مذهبی به حساب می آید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۱    
برد پیت اخیراً در مراسم اکران قطار گلوله ای (Bullet Train) در برلین، با پوشیدن یک دامن مد روز تا زانو برای نمایش فیلم جدیدش، متفاوت از قبل ظاهر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۳    
بسیجیان، هیأت های مذهبی و گروه های جهادی به استقبال برنامه وداع و تشییع پیکر مطهر 5 شهید تازه تفحص شده جبهه مقاومت می روند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۳    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: 26 دستگاه درباره حجاب دست اندرکار هستند و ما نقش ستادی و نظارتی داریم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال فنرباغچه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر اسلواکو جمهوری چک خرید مهاجم جدید را منتفی دانست.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۳    
رهبر جریان صدر خواستار انحلال پارلمان عراق و برگزاری انتخابات مجدد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۹    
حسین روی سخن با که دارد؟ و در این صحرای داغ و تب دار، کدام لبیک را انتظار می کشد؟ و کدام جماعت را به یاری می طلبد؟ این جا که کسی نیست!.. ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۲    
این ایام مصادف با سالگرد شهادت شیخ فضل الله نوری است. شهیدی که حاضر نشد برای حفظ جان خود پرچم پناهندگی اجانب را بر سر در خانه خود بزند تا از کشته شدن و تهدید منافقان مصون بماند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۱    
شهردار تهران با بیان اینکه مدیریت شهری خود را در میدان حاضر و پاسخگو می داند گفت: حضور بانوان در بحث یگان حفاظت ضرورت انکار ناپذیری است که باید این بخش را تقویت کنیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۷:۲۵    
جدایی زودهنگام رودی ژستد از استقلال شاید هنوز برای بسیاری از هواداران این تیم قابل هضم نباشد. این بازیکن کم گل زد و زود هم رفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۷:۲۰    
روز یکشنبه 9 مرداد، خبری در برخی رسانه های افغانستان منتشر شد مبنی بر اینکه یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکا، منطقه ای از کابل را هدف قرار داده است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۶:۲۵    
فراکسیون پارلمانی حزب جمهوری خواه خلق ترکیه اعلام کرد که کمال قلیچدار اوغلو رقیب رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۶:۲۰    
یک نماینده پارلمان عراق از ائتلاف الفتح درباره توطئه آمریکایی- انگلیسی و اماراتی در این کشور هشدار داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۵:۵۰    
چالش اصلی میان واشنگتن و پکن به حکومت بر جهان مربوط است و این درحالیست که هر دو نیازمند گلوبالیسم و سروری بر جهان هستند تا بقای خود را در اقتصاد جهانی تضمین کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۵:۲۱    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل پیشرفته نشان داد که دوران دیپلماسی التماسی به پایان رسیده و آمریکا اگر ملت ایران را تحریم کند پاسخ لازم را دریافت می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۴:۵۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه نباید از عدم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات گلایه داشته باشد چرا که در قانون جهش تولید مسکن برای عدم همکاری بانک ها جریمه در نظر گرفته شده و وزارت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۴:۲۰    
روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به تنش جدید در روابط چین و آمریکا در سایه سفر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان عنوان کرد که مواضع مشترک ایران ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۳:۵۰    
عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد احیای برجام در گرو رفع تمامی تحریم ها و راستی آزمایی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۳:۲۰    
در حالی که کارشناسان اقتصادی در حال بررسی وضعیت رکود اقتصادی در آمریکا هستند، مردم این کشور خود را برای شرایط وخیم اقتصادی آماده می کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۲:۵۰    
مقامات نیوهمپشایر آمریکا در حال بررسی گزارش های متعدد تهدید بمب گذاری در کالج های این ایالت هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۲:۲۵    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از واگذاری 93 کودک فاقد سرپرست به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۱:۵۵    
یک رسانه یونانی آخرین وضعیت کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاک را تشریح کرد. ظاهرا این بازیکن در یونان خواهد ماند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۱:۵۱    
داده های نظرسنجی که سازمان عفو بین الملل انجام داده نشان می دهد که اکثریت صهیونیست های ساکنان سرزمین های اشغالی از دیدن پرچم فلسطین وحشت دارند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۱:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سند راهبردی 25 ساله ایران و چین، گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای معاند منطقه نگران اجرای این سند هستند زیرا این سند همه جانبه است اما بر توسعه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۰:۲۶    
در این خبر به بررسی قیمت انواع میکروفن استودیویی در بازار پرداختیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۰:۲۱    
کارشناس مسائل بین الملل گفت:کاهش تعهدات برجامی و راه اندازی و گازدهی سانتریفیوژهای جدید در قبال تحریم های جدید آمریکا، حق جمهوری اسلامی ایران است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۵۶    
اوپک پلاس قرار است سطح تولید خود را 100 هزار بشکه در روز افزایش دهد، میزانی که به گفته تحلیلگران توهینی به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از سفرش به عربستان و درخواست از ریاض برای افزایش تولید است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۵۴    
به احتمال زیاد کاپیتان های اصلی پرسپولیس شروع لیگ 22 و بازی با ذوب آهن را از روی نیمکت آغاز خواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۵۰    
پلیس چین اعلام کرد که در حمله به یک مهدکودک خصوصی در استان جیانگشی چین، 3 نفر کشته و 6 تَن زخمی شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۸    
علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) 12 مرداد ماه در توئیتی درباره سفرش به وین برای شرکت در دور جدید مذاکرات رفع تحریم ها نوشت: برای پیشبرد مذاکرات عازم وین هستیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۴    
مدیرارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، از افزایش ساعت کاری مترو در خطوط درون شهری خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۴    
آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه در گزارشی به اعضای خود اعلام کرده ایران فرایند نصب سه آبشار از سانتریفیوژهای IR-6 در کارخانه غنی سازی سوخت نطنز را به اتمام رسانده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۲۳    
یک استاد علوم ارتباطات معتقد است چالش رسانه ها این است که از هردو حق مخاطبان، یعنی حق دانستن اخبار، چه تلخ و چه شیرین و حق به مخاطره نیفتادن امنیت روانی شان به طور همزمان پاسداری کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۹    
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از واحد اجرایی اداره کل پست استان گیلان با محمد حسین هوشنگی سرپرست اداره کل پست استان گیلان دیدار و گفتگو نمود .
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۹    
رئیس ائتلاف فتح از ابتکار عمل نخست وزیر پیشبرد امور عراق برای برگزاری گفتگوی جامع جهت برون رفت از بحران سیاسی در این کشور استقبال کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۴    
مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده مدافع حرم فردا پنجشنبه 13 مرداد ماه از ساعت 18 برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۲    
رئیس پارک ملی کرخه از درگیری مسلحانه متخلفان محیط زیست و تیراندازی به سمت نیروهای یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی کرخه و عوامل انتظامی در روستای الجزایر شهرستان کرخه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۲:۴۱    
نوه نلسون ماندلا رهبر فقید کشور آفریقای جنوبی در دیدار با رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نلسون ماندلا رژیم صهیونیستی را معادل آپارتاید می دانست.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۲:۲۲    
عصر امروز مراسم معارفه حسین شهریاری و حسین خبیری دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۲:۰۴    
رئیس پلیس پیشگیری تهران در خصوص انتشار فیلم نشستن یک خانم روی سقف خودروی پلیس واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۱:۳۳    
فدراسیون جهانی فوتبال در آخرین گزارش خود به مصاحبه با جهانبخش پرداخت و از او در خصوص شرایط تیم ملی، حضور دوباره در جام جهانی و اولین خاطره او از صعود ایران به این رقابت پرسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۱:۲۷    
سید روح الله لطیفی، اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان تیرماه 366 هزار تن بنزین به ارزش 133 میلیون دلار به چهار کشور صادر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۱:۲۴    
یکی از فرماندهان سابق سپاه گفت: دختر آمر به معروف در ماجرای خبرساز اخیر در اتوبوس خطوط BRT، صرفاً با من تشابه اسمی دارد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۱:۰۲    
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران قبل از عزیمت به وین پیامی را با هدف زمینه چینی برای افزایش فشار بر ایران در توییتر منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۱:۰۰    
همزمان با شدت گرفتن درگیری ها در منطقه قره باغ کوهستانی، رئیس این منطقه دستور بسیج و آمادگی همگانی برای نیروهای مسلح خود صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۰:۵۷    
هوآ چونیینگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین به طور تلویحی به پاسخ کشورش به تایوان و آمریکا اشاره کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۰:۵۵    
در ادامه تنش بین چین و جزیره تایوان، وزارت دفاع تایوان بعد از ظهر چهارشنبه به وقت تهران از پرواز مجدد جنگنده های چین به منطقه شناسایی هوایی این جزیره خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۰:۵۵    
در آستانه ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها در وین از روز پنجشنبه، نشریه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی توضیحاتی را در خصوص این دور از مذاکرات ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۰:۵۰    
یک منبع در کمیته هماهنگی احزاب شیعی عراق موسوم به چارچوب هماهنگی خبر داد که هادی العامری رهبر ائتلاف الفتح و عضو کمیته موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) با سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۰:۴۴    
صفی الله احمدزی رئیس برشنا امروز چهارشنبه (12 مرداد ماه) درباره عملکرد یک سال گذشته شرکت برق افغانستان گزارش داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۰:۳۹    
با توجه به هشدارهای هواشناسی، اواخر شامگاه چهارشنبه و بامداد پنجشنبه شاهد بارش شدید باران در نقاط مختلف استان تهران بودیم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۰:۰۰    
این ماهواره پیشرفته با سنجنده های دقیق، امکان بهره گیری از داده های فضایی دقیق را برای هوشمند سازی بخشه ای گوناگون کشور فراهم خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۰:۰۰    
همزمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و اصحاب با وفای ایشان، مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) و در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۹:۱۵    
رویترز به نقل از یک منبع آگاه نوشت، اوپک پلاس با افزایش 100 هزار بشکه ای تولید نفت این گروه در ماه سپتامبر موافقت کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۴    
وزارت دفاع منطقه قره باغ کوهستانی چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که در پی نقض فاحش آتش بس، هفت نفر از نیروهای ارتش آرتساخ زخمی شده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
20 سال پس از شب دهم ، سریال های محرمی تلویزیون نتوانستند زوج هنری محبوب و ماندگاری مانند شخصیت های اصلی این سریال خلق کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته اند است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه اشخاص حقیقی، تجار و برخی چهره های نزدیک به کرملین در مناطق تحت تسلط این کشور در اوکراین خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
همزمان با اعلام تمدید دوماهه آتش بس در یمن، آمریکا با فروش سامانه های موشکی به عربستان سعودی و امارات متحده عربی موافقت کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
دستیار ویژه رییس سازمان در امور سهام عدالت در توییتی نوشت: پیش بینی می شود سود نقدی امسال سهام عدالت با رشد بیش از 100 درصدی از 60 هزار میلیارد تومان عبور کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
اجرای بخشنامه تعیین وضعیت سربازی برای پرداخت وام فرزندآوری با دستور رییس کل بانک مرکزی متوقف شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
وزیر اقتصاد گفت: در اواخر سال گذشته ابلاغ شد بتوانیم بیشترین اطمینان خاطر و پیش بینی پذیری را برای فعالان بازار سرمایه فراهم کنیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
داود منافی پور در آستانه بیستمین سال برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی، از عدم برگزاری این همایش توسط مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام در مصلای تهران خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
دین هندرسون دروازه بان سابق منچستریونایتد، از رفتاری که در این تیم با او شده به هیچ وجه راضی نیست و گلایه مند است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مصوب کردند که اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه های مودیان، به شکل تدریجی اجرا شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
واکنش فرزین محدث به دریافت فرش متبرک حرم سیدالشهدا را در ادامه می بینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد روسیه اصول ایمنی را در نیروگاه هسته ای اوکراین زیر پا گذاشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
چهره های سرشناسی مانند مل گیبسون در فیلم صندلی داغ (Hot Seat) حضور دارند، اما به رغم حضور مل گیبسون، صندلی داغ به دلیل هنرنمایی سام اصغری برای ایرانی ها معروف شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
علی بهادری جهرمی گفت: مبلغی به عنوان سهام از صندوق های سرمایه گذاری به متولدان سال 1400، یک میلیون تومان و به متولدان 1401، یک و نیم تومان تعلق خواهد گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
عربستان پس از دو سال محدودیت با آغاز عمره، حصارهای اطراف کعبه را برداشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
همسر رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی متملقانه رژیم صهیونیستی را با توجه به آنچه سابقه مواجهه این رژیم با گروه های مقاومت خواند، منبع الهام بخش استقامت برای اوکراین توصیف کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی علام کرد: هیئت دولت امروز مصوب کرد 2.5 هزار میلیارد تومان به صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان اختصاص یابد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
ستاره پرطرفدار سینما بعد از تغییر مسیر حرفه ای خود، با اَزازیل برای دومین بار حضور در نمایش خانگی را تجربه می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که مرگ ایمن الظواهری، سرکرده القاعده از طریق دی ان ای تایید نشده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
همزمان با برخی رویدادهای مهم بین المللی در حوزه ورزش، هر بار پخش تلویزیونی در هاله ای از ابهام قرار می گرفته و چنین گمانه زنی هایی پررنگ می شده که آیا صداوسیما این بار هم از پس پخش مسابقات برخواهد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
در شرایطی که محمدحسین مهدویان این روزها سریال سرخ و سفید را در دست تولید دارد و حتی برای آن درخواست مجوز داده او با انتشار تصویری از زخم کاری و کپشن بلند شو مالک احتمال ساخت فصل دوم زخم کاری را قوت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
برخی رسانه ها اعلام کردند رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از سفر جنجالی و تحریک آمیز خود به تایوان، دقایقی پیش این منطقه را به مقصد کره جنوبی و ژاپن ترک کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
کاراکتر بچه با صداپیشگی بی نظیر هوتن شکیبا در میان مردم رواج پیدا کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
پدرام شریفی متولد 11 مرداد ماه می باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: معاونت سیاسی استانداری ها با انتصابات صحیح، متولی انقلابی بودن و با ارزیابی مستمر، وظیفه پایش انقلابی ماندن مدیران را بر عهده دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برابر تفویض انجام شده و بررسی های کارشناسی صورت گرفته و در پی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد در چارچوب پایداری منابع و اعتبارات این سازمان ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
کنفدراسیون فوتبال آسیا نسخه جدید قوانین و مقررات صدور مجوز باشگاهی را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر تحریم های جدید مطرح وضع شود طرف های مقابل متضرر می شوند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
یکی از عجیب ترین اتفاقات فصل گذشته فوتبال ایران این بود که عیسی آل کثیر رباط صلیبی پاره کرد و این موضوع به تأیید پزشکان رسمی هم رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
عرفان باقری با تصمیم ساپینتو از تیم اصلی استقلال کنار گذاشته شد و به نظر می رسد تصمیمش برای جدایی از استقلال قطعی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:آنچه ما جمع کردیم دوربین های فراپادمانی بوده که برای توافق برجام نصب شده بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
رئیس جمهور درباره رفع اختلالات اخیر اینترنت، گفت: وزارت ارتباطات با دقت مواردی از این دست را پیگیری کند تا خللی در فعالیت کسب وکارهایی که در بستر فضای مجازی، جریان دارد ایجاد نشود.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به واسطه کالابرگ بیشتر می توان به مردم خدمت کرد. خط قرمز ما این است که باید به مردم کمک شود تا مردم دچار سختی معیشتی نشوند
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
ناصر کنعانی با اعلام عزیمت هیأت مذاکره کننده ایرانی به ریاست باقری به وین تا ساعاتی دیگر گفت که در این دور از گفت وگوها درباره ایده های همه طرف ها از جمله ایده های ایران که هفته جاری به طرف مقابل ...
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
معاون دوم نخست وزیر دولت موقت طالبان در واکنش به حمله اخیر آمریکا به کابل گفت: حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا نقض حاکمیت ملی و موافقتنامه دوحه است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه پس از ابراز همبستگی و ستایش از دموکراسی تایوان، این جزیره را ترک کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
استقلال تلاش خود را برای جذب مهدی قایدی افزایش داده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف 51 دستگاه ماینر قاچاق در جنوب تهران خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را 4 میلیارد ریال اعلام کردند.
  • ۱