سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۰۸:۴۹Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 20 مهر 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 مهر 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۸    
کنفرانس بین المللی فلسفه و هویت نژادی ژانویه 2019 در سیدنی، استرالیا برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۹    
مطابق آخرین نظرسنجی ها در فرانسه،بیشتر شهروندان این کشور خواستار توقف فروش سلاح از سوی پاریس به ریاض هستند،اما با این حال مقامات فرانسوی به تجارت ترور در غرب و جنوب غرب آسیا ادامه می دهند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۶    
جری بنگستون را که یادتان هست. مهاجم سابق پرسپولیس و ذوب آهن که مشخص هم نشد چرا از لیگ ایران رفت و کاستاریکا را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۶    
رئیس دانشگاه پیام نور از آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از امروز شنبه 21 مهرماه خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۸    
برانکو با لبخند در توصیف او همواره می گوید که بخاطر تمرینات سنگینی که برای بازیکنان در نظر می گیرد، منفورترین مربی تیم است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۳:۴۸    
روزنامه سان گزارش کرد شیاطین سرخ در حال رایزنی با ستاره 30 ساله هستند تا بعد از جلب نظرش، قراردادی جدید با او منعقد کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۴۸    
کواچ که از ابتدای تابستان سال جاری سکان هدایت تیم فوتبال بایرن را برعهده گرفته، هم اکنون تحت فشار رسانه ها و هواداران است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۳۶    
روزنامه اکسپرس انگلیس گزارش کرد، تاتنهام برای دور برگشت رقابت های لیگ برتر در حال برنامه ریزی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۶    
حمیدرضا گرشاسبی وقتی پا به هیات مدیره پرسپولیس گذاشت، گفتند برای مدیرعاملی آمده و از روزی که جانشین طاهری شد، مدام شایعه برکناری اش را می شنویم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۷    
موناکو اقدام به برکناری لئوناردو ژاردیم کرد تا اکنون در برابر پرداخت غرامت سنگین 7 میلیون یورویی قرار داشته باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۸    
قایقرانی نیروانا اسدبیگی در قایقرانی کانو اسپرینت دررقابت با هفده نفر،با رکورد 2.27در جایگاه هشتم قرار گرفت و به عنوان هشت نفر اول مستقیم راهی مرحله بعد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۸    
همشهری آنلاین: امیری مدال طلا، کرمانی، سیدی و جوکار مدال نقره و جهانگیری و حردانی مدال برنز را به گردن آویختند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۸    
عبدالله اسکندری، گریمور پیشکسوت سینما و تلویزیون، عکسی از گریم فریماه فرجامی برای فیلم نرگس را که مربوط به 27 سال پیش است، منتشر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۷    
حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است اجرای مسابقه 5 ستاره را هم برعهده دارد، با حضور در کافه خبر، از پستی اینستاگرامی گفت که برایش حاشیه زیادی به دنبال داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب برای حل مشکلات کلیدی اقتصاد کشور گفت: شرط اساسی فائق آمدن بر مشکلات، همراهی اعضای دولت و پشتیبانی دو قوه محترم دیگر است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۶    
عضو انجمن جامعه شناسی ایران، با عنوان این مطلب که تضعیف اعتماد مردم به جامعه پزشکی در طی یک فرایند شکل گرفته است، به ابعاد مختلف ارتباط بین پزشک و بیمار پرداخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۳    
کتاب شرّ آنلاین (مجموعه فلسفه عمومی بلک ول) اثر دین کوکینگ و یورگن وان دن هون منتشر شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۲    
موسسه محک اعلام کرده که جوابیه مربوط به یک بیمار سرطانی را حذف کرده و خواستار این شده که هموطنان از بازنشر مطالب مربوط به این بیمار خودداری کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۱    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه مسئول بستن نسخه های فارسی تلگرام نیستم، گفت:همانطور که قوه قضائیه در مورد فیلترینگ تلگرام اغماض نکرد،می تواند در مورد بستن هاتگرام و تلگرام طلایی نیز عمل کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش با بیان اینکه رئیس جمهور در انتخاب وزرا کارآمدی را مدنظر قرار دهد نه معیارهای سیاسی، گفت: شریعتمداری عملکرد موفقی در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت نداشته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۷    
ولی تیموری با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به عنوان سومین معاون گردشگری منصوب شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۷    
در ماه سپتامبر، موتور صادرات چین به طور غیرمنتظره ای شتاب بیشتری گرفت و باعث شد تا مازاد تجاری این کشور با آمریکا، رکورد تازه ای را به ثبت برساند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال بررسی طرحی هستند که بر اساس آن وزارت ارتباطات مسئول ارسال پیامک جریمه تخلفات رانندگی است و هزینه پیامک از مالک خودرو اخذ خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۶    
جمعیت افرادی که به دلایلی از جمله رکود شغلی یا پیدا نکردن شغل، کمتر از 44 ساعت در هفته کار می کنند به 2 میلیون و 435 هزار نفر رسید که 99 هزار و 800 نفر، افزایش را نشان می دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۶    
آخرین تحقیق استیون هاوکینگ و همکارانش در یک ژورنال منتشر شد. این پژوهش چند روز قبل از مرگ هاوکنیگ تکمیل شد و به نظریه تناقض اطلاعات سیاهچاله می پردازد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۶    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خانواده اولین محیطی است که کودکان مهارت ها را الگوبرداری می کنند، گفت: ضروری است خطاهای تربیتی خانواده رفع شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۷    
رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از بارش باران در محورهای استان گیلان خبر داد و گفت: محور چالوس از ساعت 17 امروز به سمت کرج یک طرفه می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۸    
جایزه جایگزین نوبل ادبیات ساعتی پیش ماریز کنده را به عنوان برنده خود انتخاب کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۸    
شاخص های سهام وال استریت پنج شنبه شب هم به سقوط سنگین خود ادامه دادند و این درحالی صورت می گیرد که سرمایه گذاران در مورد افزایش نرخ بهره و تأثیر جنگ تجاری بر درآمد شرکت ها، نگرانند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ما از سختی ها عبور خواهد کرد و اعتبار پول ملی را باز می گرداند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۷    
همشهری آنلاین: سیدحامد صلحی پور به مدال طلا رسید، علی اکبر غریب شی و سامان رضی نیز مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۶    
نمایشگاه فناوری نانو با هدف ارائه آخرین دستاوردهای ایرانی در حوزه نانو از فردا 21 مهرماه تا 24 مهرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۶    
نماینده اداره کل نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، گرایش ذائقه ایرانی ها به سمت مواد غذایی شیرین را خطرناک دانست و گفت: این موضوع می تواند زنگ خطری برای افزایش چاقی باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ظرفیت توان داخلی شبکه های اجتماعی بومی 10 برابر افزایش یافته، اظهار کرد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۷    
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه روحانی با برخی از وزرا دارای ملاحظاتی است، گفت: یکی از آنها شریعتمداری است که رئیس ستاد انتخاباتی روحانی بوده و احساس دِین و وام داری نسبت به او دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۷    
میشل عون رئیس جمهوری لبنان در حاشیه نشست سران کشورهای حوزه فرانسوی زبان در ایروان پایتخت ارمنستان با ایمانوئل ماکرون همتای فرانسوی خود دیدار کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۷:۵۸    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، گفت: در گوارش 80 درصد آندوسکوپی ها روی بیمارانی انجام می شود که رفلاکس دارند و می توان گفت نیمی از این آندوسکوپی ها اضافی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۷:۳۷    
همشهری آنلاین: عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه قیمت سکه و طلا در هفته گذشته به جز ظهر چهارشنبه با ثبات نسبی همراه بود ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۶:۰۹    
پتروشیمی ها همچنان برای خروج معاملات خود از بورس کالا اصرار دارند و اکنون به بهانه فروش بلندمدت، زمزمه خروج تمامی محصولات خود از این بازار رقابتی را فریاد می زنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۰:۱۹    
پس از اعلام سفر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به هند و اروپا، سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده از دهلی نو بخاطر ادامه خرید نفت از تهران انتقاد کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۰:۱۰    
همشهری آنلاین: پست اینستاگرامی رئیس عبدالناصر همتی کل بانک مرکزی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری و بانک مرکزی. ببینید:
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۰:۱۰    
در آستانه سفر برایان هوک به هند، یکی از مقام های وزارت دارایی این کشور در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گفت که کشورش٬ کماکان به خرید نفت از ایران ادامه خواهد داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۷    
همشهری آنلاین: یک آتش نشان در احمدآباد هند در حین مقابله با آتش سوزی در یک کارخانه تولید تینر با کف پوشیده شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۲۷    
همشهری آنلاین: مدیر عفو بین الملل در امور خاورمیانه و شمال آفریقا، عربستان سعودی را مسئول ناپدیدشدن روزنامه نگار مخالف سیاست های این کشور دانست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۲۷    
بادران تهران نتایج بسیار بدی را در بازی های خارج از خانه کسب کرده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۸    
یک روزنامه آمریکایی از تسلیم شدن آمریکا در برابر مخالفت کشورهای خریدار نفت ایران خبر داد و عنوان داشت که واشنگتن حاضر شده تحریم های نفتی علیه تهران را کاهش بدهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۰۹    
آخرین جلسه بررسی شکایت ایران از آمریکا به دلیل نقض پیمان مودت از طریق تصرف حدود 2 میلیارد دلار اموال بانک مرکزی با خودداری طرف ایرانی از پاسخگویی به اتهام های بی اساس واشنگتن و تاکید بر قانونی بودن ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۹    
آلومینیوم اراک در بازی های خارج از خانه چندان نتایج خوبی را کسب نکرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۹    
همشهری آنلاین: سازمان غذا و داروی آمریکا واکسن ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) را برای استفاده در مردان و زنان در سنین 27 تا 45 تأیید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: حافظ فرزانه ای است که دیگر امروز تنها متعلق به ما ایرانیان نیست، حافظ تمامی مرزهای زمینی و آسمانی را در نوردیده و همه جهانیان او را فهم می کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۷    
نود ارومیه به اولین پیروزی خود در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دست یافت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۹    
کاوه رضایی، ملی پوش ایرانی پس از یک ماه دوباره به تمرین های گروهی کلوب بروژ بازگشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۷    
رئیس سازمان لیگ والیبال با اشاره به فرصت کوتاه باقی مانده تا شروع فصل جدید این رقابتها گفت: به غیر از سایپا هیچ باشگاهی به بازیکنان بدهکار نیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۸    
مس رفسنجان از بازی باخته، یک تساوی ارزشمند ساخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۷    
همشهری آنلاین - فتانه انفرادی: کودک، نوجوان، جوان، میانسال و کهنسال، هر یک در طول زندگی و در جهان به نوعی درد را تجربه کرده اند. درد دلیل بسیاری از مراجعه به پزشکان و مشورت های پزشکی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۷    
در این فصل گل گهر با زدن 14 گل در 6 بازی رکورد خوبی از گلزنی را برای خود ایجاد کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۸    
رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تحریم های بانکی حوزه حمل و نقل بین الملل را دچار مشکل کرده،گفت:خرید کارنه تیر برای کامیون داران با تدبیر بانک مرکزی حل می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۸    
ماجرای سلفی بگیران در مراسم ترحیم چهره ها همچنان به دردسر بزرگی تبدیل شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۸    
چندروز بعد از تصویب چهارمین لایحه در چارچوب لوایح مرتبط با پولشویی و مبارزه با تروریسم موسوم به FATF، بساط اتهام زنی در مورد پشت پرده رشد قیمت دلار بالا گرفته است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۸    
رئیس شورای روابط خارجی آمریکا با انتشار پیامی، در خصوص مفقود شدن جمال خاشقجی خبرنگار منتقد عربستانی موضع گرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۸    
سرپرست کاروان ورزش ایران در سومین دوره بازیهای المپیک جوانان ثمرات حضور رئیس کمیته المپیک در آرژانتین را تشریح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۸    
شهردار تهران مهمان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بود؛ جلسه ای که در آن سیدمحمد علی افشانی از راه اندازی خزانه داری شهرداری تهران گفت و میزان بدهی های شهرداری را 56 هزار میلیارد اعلام و به بدهی یک ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۸    
همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: داروی ایرانی بیماری MS به بیش از 40 کشور دنیا، صادر می شود و مورد تایید اساتید رشته نورولوژی قرار گرفته است و به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۲    
انگیزه فردی که به عنوان مامور هلال احمر در مدرسه ای دخترانه در شهرستان تاکستان با سرنگ مشترک از دانش آموزان تست خون گرفته، مشخص نشده اما احتمالاً انگیزه این فرد عاشقانه بوده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۶    
دیدار دوستانه پیکان و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۶    
در تصاویر زیر رعد و برق در آسمان شب گذشته تهران را می بینید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۳    
قیمت ارز معلوم نیست، این را صرافانی می گویند که در برخی روزهای گذشته دست از معامله کشیدند و می گفتند فعلا ارز قیمتی برای خرید و فروش ندارد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۰    
مرکز تحقیقات مخابرات ایران با اعلام فراخوانی درباره پژوهش در فضای مجازی کودکان از برونسپاری این پروژه خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۰    
یک فروند هواپیمای مسافربری که از شهر "تیروچیراپالی" در جنوب هند به سمت دوبی پرواز می کرد پس از برخاستن از باند پرواز با دیوار فرودگاه برخورد کرد و دچار خساراتی شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۰    
محمد نصرتی در دیدار دوم مقابل حریف روس قرار گرفت و توانست این حریف قدرتمند را شکست داده و به دیدار فینال راه یابد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۰    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نقش ارتش در پاکسازی منطقه از تروریست ها بسیار پررنگ است که روزی حقایق آن گفته خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۷    
ترابزون اسپور که این فصل ترجیح داد از یک تیم آسیایی بازیکن بگیرد و وحید امیری و سیدمجید حسینی را به ترکیب خود اضافه کرد تا گرانقیمت ترین نقل وانتقال لیگ ایران را به ثبت رساند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۷    
دادگاهی در ترکیه حکم به آزادی کشیش آمریکایی داد که از دو سال پیش در این کشور محبوس است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۷    
وقوع گردبادهای شدید و بارش تگرگ در "کوئینزلند" استرالیا علاوه بر وارد کردن خسارات گسترده، منجر به زخمی شدن دست کم چهار نفر شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۸    
رئیس جمهور ترکیه تهدید کرد که این کشور به مناطق جدیدی در شمال سوریه حمله خواهد کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۶    
پرتاب گر وزنه ایران در مسابقات دو و میدانی در لحطه آخر مدال نقره را با مدال برنز عوض کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۶    
با افزایش فشارهای دیپلماتیک بر عربستان سعودی در خصوص ماجرای جمال خاشقجی ، یک تیم تحقیقاتی از ریاض وارد ترکیه شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۸    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم ترحیم مادر شهیدان مغنیه تأکید کرد: خداوند نعمت های ایمان، هدایت و احساس مسئولیت نسبت به امت اسلامی را به مادر شهیدان مغنیه اعطا کرده بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۸    
پرتابگر کشورمان موفق شد در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا عنوان سوم و مدال برنز پرتاب وزنه در کلاس F32 را از آن خود نماید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۸    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعلام اینکه 75 درصد اختلالات روانی در سنین 14 تا 25 سالگی رخ می دهد، گفت: اگر این اختلالات در این سنین تحت کنترل درآید 75 درصد بار بیماری های روانی کم می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۷    
رئیس مجلس خبرگان و دبیر شورای نگهبان در پیامی درگذشت والده محسن اسماعیلی عضو حقوقدان این شورا را تسلیت گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۴    
مرکز تحقیقات سیستم های هوشمند توان و انرژی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه بیرجند افتتاح شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۴    
تیم ملی عربستان در دیداری دوستانه به مصاف برزیل می رود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۱    
شناگر ایران در بازی های پاراآسیایی بازهم طلا گرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۸    
شرکت "گارمین" (Garmin) به تازگی ساعتی هوشمند را تولید کرده و به فروش رسانده است که برای انجام فعالیت های ورزشی مناسب است و می تواند موقعیت مکانی صاحبش را دقیقا ردیابی کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۸    
همشهری آنلاین: کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی غیبت عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان در پرونده ربوده شدن و قتل احتمالی جمال خاشقجی روزنامه نگار مخالف سعودی را به چالش کشیدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۸    
گل دیدنی دنیل استوریچ به چلسی به عنوان بهترین گل ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۸    
همشهری آنلاین: تیلدا سوئینتن در تازه ترین نقش آفرینی خود در سینما به لطف گریم جادویی به نقش یک پیرمرد 82 ساله ظاهر شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از گرفتار شدن و فوت یک راننده کامیون به دلیل گازگرفتگی خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۳    
ششمین نشست مشترک کنسولی ایران و روسیه هفته آینده در مسکو برگزار خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۸    
عکس روز تصاویری از رعد و برق دیشب تهران ‹ ›
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۸    
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه درگذشت مادر محسن و پرویز اسماعیلی را تسلیت گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۸    
سرانجام بعد از چند هفته که کرسی معاونت گردشگری کشور خالی بود؛ رییس سازمان میراثِ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حکمی وی را معرفی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۸    
سرمربی تیم ملی امروز میزبان مهاجم سابق استقلال در تمرین تیمش بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۶    
مهاجم ایرانی کلوب بروژ با پایان دوران مصدومیت به تمرینات ملحق شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۶    
سفیر ایران در لندن تاکید کرد: آیا غرب بالاخره حاضر است از سیاست استاندارد دوگانه در رابطه با نقض فاحش حقوق بشر از سوی عربستان سعودی فاصله گرفته و اقدامی انجام دهد؟
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۶    
مدیرکل امور اداری سازمان تأمین اجتماعی گفت: آزمون استخدامی سراسری سازمان تأمین اجتماعی با شرکت بیش از 26 هزار نفر برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۳۷    
ستاره عراقی تیم پرسپولیس مادر خود را از دست داد و حالا باید به کشورش برگردد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۳۷    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که نیروهای کشورش به زودی شرق فرات را از اشغال تروریست ها پاکسازی خواهند کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۶    
در طی هفته ها و ماه های گذشته دیده شده تبلیغات ناصحیحی برای جذب نقدینگی به بازار سرمایه صورت می پذیرد ...
  • ۱