سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۶:۱۲Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 23 آذر 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۰۸    
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: امروز مسئولیت اجتماعی دانشگاه مبتنی بر رویکرد کارآفرینی و استفاده از فناوری های نوین در همه رشته های دانشگاهی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۳۶    
یک جوان فلسطینی در سی و نهمین راهپیمایی تظاهرات و لغو محاصره غزه در مرزهای شرقی غزه به شهادت رسید و 40 نفر دیگر زخمی شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۷    
شورای امنیت سازمان ملل قرار است فردا دوشنبه نشستی را درباره کوزوو برگزار کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۳    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایرانی گفت: از دولت، وزارت خارجه و سفیر ایران در گرجستان توقع داریم نتیجه هشدارها و برخوردهایی که از ناحیه گرجستان متوجه اتباع ایرانی شده است را پیگیری ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۷    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از برگزاری چهارمین سالانه هنرهای شهری تهران، بهارستان 98 خبرداد و گفت: این اقدام فرهنگی با هدف ایجاد شور و نشاط در سطح شهر و استفاده از مشارکت های مردمی ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۸    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد استقلال جمهوری قزاقستان، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در جهت تحکیم و ثبات و امنیت منطقه ای و همبستگی اسلامی ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۷    
آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ اروپا، با حذف عجیب میلان و البته صعود مالمو همراه شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۸    
معاون وزیر ارتباطات از اختصاص بیش از هزار گیگابیت پهنای باند اینترنت به پیام رسانهای داخلی، تا دو هفته آینده خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۷    
در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ ساعاتی پیش لیست خود برای بازگشت به بازار نقل و انتقالاتی را به باشگاه داده، شایعات در اینباره افزایش یافته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۵۶    
محمد علی ربانی می گوید تا درک واقع بینانه و درست و علمی از مخاطب نداشته باشیم در امر معرفی و تبلیغ انقلاب اسلامی و ارزش های دینی و فرهنگ و تمدن اسلامی ناکام خواهیم ماند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۷    
اختلاف های کهنه کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ بر هیچ کس پوشیده نیست. اختلافی که نه تنها سودی برای فوتبال ایران ندارد بلکه در آستانه جام ملت های آسیا ناامیدی را به همه ما هدیه می دهد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۸    
داور نباید اشتباه کند. این تعابیر جا افتاده در فوتبال که داور حق اشتباه دارد و اشتباه انسانی داورها در فوتبال را بخشی از این نمایش و از جلوه های بازی می دانند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۶    
لیگ قهرمانان اروپا هنوز هم به عنوان یک منبع درآمدزایی بزرگ برای تیم های شرکت کننده محسوب می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۶    
همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: تولید مسکن متأسفانه طی چند سال گذشته روند نزولی پیدا کرده است و این در حالی است که باید سالانه 400 هزار واحد مسکونی بسازیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۱    
آقای ضرغامی می گوید نظم زندگی شان به خاطر کسر 3 میلیون از حقوق دریافتی، به هم خورده و به همین خاطر همسرش رییس دیوان محاسبات را نفرین کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۶    
معاون بازرگانی و بهره برداری شرکت راه آهن از عضویت راه آهن ایران در اتحادیه راه آهن های کشورهای مشترک المنافع (CIS) خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۲    
آبادان – مربی دروازه بانان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از اضافه شدن چهار تا پنج بازیکن به این تیم در نیم فصل دوم خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۷    
وزیر بهداشت از حمایت از شرکت های داروسازی هند برای سرمایه گذاری در ایران خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ایران آماده توسعه همه جانبه روابط و همکاری ها با ترکیه به عنوان کشوری همسایه، دوست و برادر است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۶    
همشهری آنلاین: پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در بابل با قهرمانی بیمه رازی و سومی پاس ستارگان ساری پایان یافت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۸    
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی گفت: تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی که متقاضی گواهی نشان CE اتحادیه اروپا هستند، می توانند از تسهیلات ویژه استفاده کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۷    
در حالی که فرانسه همیشه در انتهای تابستان و اوایل پاییز فصل پررونق کتاب خود را تجربه می کرد و شاهد انتشار کتاب های جدید بود، اکنون چند سالی است که یک فصل داغ زمستانی نیز اضافه شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به ضرب الاجل حذف مدیران چندشغله از وزارتخانه متبوع خود و سازمانهای تابعه آن اعلام کرد به وعده ای که به مردم داده پایبند است و اسامی افراد مستعفی را منتشر خواهد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۷    
یک نماینده مجلس درباره طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولید داخل،گفت:در این طرح، اگر اینگونه تعبیر شود که امکان افزایش ضرایب حق بیمه قرارداد وجود دارد، ما صد در صد با آن مخالف هستیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۸    
بازار ارز ایران که در ماه های اخیر نرخ های چندگانه، رانتهای متعدد و آربیتراژ ارزی را تجربه کرده است، به نظر می رسد این روزها در حال حرکت به سمت نظام دونرخی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۶    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: اروپایی ها هم می دانند که مسئله برجام و ساز و کار مالی با اعتبار و حیثیت آنها گره خورده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۸    
هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب کرد دانشگاه های بزرگ علوم پزشکی یکبار و دانشگاه های علوم پزشکی کم برخوردار دو بار در سال فراخوان جذب هیئت علمی اعلام کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۸    
رئیس کانون عالی مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیمه شدگانی که تمایل به استفاده از خدمات بیمه تکمیلی درمان را ندارند تا 30 بهمن ماه مهلت دارند با مراجعه به کانونها انصراف دهند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش 7 تا 10 دمای هوا و بارش پراکنده در سواحل جنوبی دریای خزر خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۷    
شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح موزه میراث باستان شناسی تهران تاکید کرد : اشیای باستانی تهران حاکی از آن است که قدمت تمدنی در این منطقه تا هشت هزار سال است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۸    
نبود استانداردهای درست برای تعیین شاخص های موسیقی خوب و بد، موجب انتشار محصولات مختلفی که نشان از افسارگسیختگی این عرصه هنری می باشد دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۸    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه بنده هم از ابتدا در کار حزبی حضور نداشتم، گفت: سیاست خارجی حوزه منافع ملی است و محل درگیری های جناحی نیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۶    
آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 97 امروز جمعه 23 آذر برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۶    
همشهری آنلاین: مدیرکل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از توزیع 15 هزار حلقه لاستیک دیگر با نرخ مصوب و دولتی به رانندگان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۶    
محققان دانشگاهی اعلام کرده اند دستگاه های هوشمند متصل به اینترنت که امنیت کمی دارند به هکرها اجازه می دهند به سیستم های امنیتی خانه دسترسی یابند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۶    
بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان برای استیضاح وزرای علوم و جهاد کشاورزی در هفته جاری مورد بررسی قرار می گیرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۷    
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۷    
دانشگاه فنی و حرفه ای زمان و نحوه ثبت درخواست متقاضیان انتقال و میهمان در نیمسال دوم سال تحصیلی 97-98 این دانشگاه را اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۷    
معاون وزیر ارتباطات از اتصال اپلیکیشن ها و پیام رسان های بومی به درگاه شاهکار برای احراز هویت کاربران خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در مورد واردات محصولات کشاورزی و دامی با استفاده از ارز دولتی و تنظیم بازار را بررسی می کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کننده به حدود 70 هزارتومان رسیده است، گفت:قاچاق بی رویه و کمبود دام دلیل این امر است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۵    
همشهری آنلاین: اقدامات صورت گرفته در رابطه با جانمایی کانون ها، محورها و پهنه های بلند مرتبه سازی (مسکونی و مختلط غیر مسکونی) برسی و مقرر شد شهرداری تا یکماه آینده گزارش جمع بندی مطالعات انجام شده در ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۹    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: از کسانی که به ما تهمت زده اند شکایت می کنیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۰۸    
هواپیمای فضایی ویرجین گالاکتیک در یک پرواز آزمایشی موفقیت آمیز به ارتفاع 82 کیلومتری زمین رفت. موسس این شرکت اعلام کرده احتمالا در نیمه دوم سال آینده می توان افراد عادی را به فضا برد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۵۶    
در دیدار اعضای هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با هیئت ادیان کره جنوبی بر به کارگیری ظرفیت ادیان برای صلح جهانی و کمک به بهبود شرایط زندگی تأکید شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۵:۱۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه دو نفر از سران قوا اصلا در جلسات شورا شرکت نمی کنند، گفت: رئیس جمهور برخی مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی را اجرا نمی کند که این کار خلاف قانون است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۴:۰۸    
بدون شک اصلی ترین خطای محاسباتی مکرون، تلقی نادرست از رای 64 درصدی شهروندان فرانسوی به وی بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۲:۴۷    
همشهری آنلاین: کمپانی لاینزگیت قرار است فیلم معمایی پر از ستاره چاقوها بیرون را در روز جشن شکرگزاری سال 2019 اکران کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۲:۰۸    
شبکه العالم از مصدوم شدن خبرنگار خود حین پوشش زنده راهپیمایی های بازگشت در نوار غزه خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۰:۳۸    
از ابتدای سال 2017 میلادی، یعنی از زمان حضور ترامپ در راس معادلات سیاسی و اجرایی ایالات متحده آمریکا، شاهد شکل گیری بحران ها و چالش های مزمنی در روابط واشنگتن و پکن بوده ایم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۰:۳۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل پارس جنوبی با درخشش علی علیپور به پیروزی رسید اما پنالتی تیم پارس در لحظات پایانی اجازه صدرنشینی به پرسپولیس نداد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۲۳:۵۶    
وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی در مورد علت انفعال آمریکا در بازخواست از ولیعهد سعودی بخاطر قتل جمال خاشقجی ، ایران را به ایجاد ناامنی در منطقه متهم کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۸    
سازمان ملل متحد اعلام کرد استفان دی میستورا نماینده ویژه این سازمان در امور سوریه با مقامات ایران، روسیه و ترکیه در مورد سوریه دیدار و رایزنی می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور که در رأس هیأتی اقتصادی - سیاسی برای دیدار و گفت و گو با مقامات عالی رتبه ترکیه به منظور انجام مقدمات دیدار آتی رؤسای جمهوری دو کشور به ترکیه سفر کرده است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور استفاده حداکثری از توانمندی های موجود در ایران و ترکیه را در توسعه مناسبات فی مابین حائز اهمیت دانست و بر لزوم حمایت همه جانبه دو دولت از فعالان اقتصادی تاکید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۷    
پارلمان اروپا از دولت مصر خواستار آزادی زندانیان سیاسی و رفع محدودیت ها از حقوق اساسی و همچنین توقف تجهیز مصر به تجهیزات امنیتی به علت استفاده آن علیه فعالان شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۸    
مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد: تا آزادی کشتی های اوکراینی و ملوانانش، دیداری میان ترامپ و پوتین برگزار نمی شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۸    
فولادی ها پیروزی شیرین خود در تبریز را به شکل خاصی جشن گرفتند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۸    
رعایت اصول اساسی بازاریابی و استفاده از ابزارهای نوین توسعه تجارت برای تداوم فعالیت و بقای شرکت های بیمه ای یک ضرورت انکارناپذیر است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۲۱:۱۷    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از برگزاری نشست خبری سالانه ولادیمیر پوتین در روز 29 آذرماه خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۸    
مربی تیم ملی در مورد اظهارات افشین پیروانی صحبت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۷    
وزیر اطلاعات روز جمعه در سفر به جمهوری آذربایجان با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۸    
همشهری آنلاین: برخی از دولت ها قسمتی از کسری بودجه خود را از محل درآمد حاصل از خلق پول پرقدرت تأمین مالی می کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۹:۵۶    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، با اشاره به ثبت نام بیش ازیک میلیون و500هزار نفربرای دریافت کارت سوخت المثنی،گفت:شنبه(24 آذر)آخرین مهلت ثبت نام درخواست کارت سوخت المثنی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۹:۵۶    
تمرینات تیم ملی زیر نظر سرمربی پرتغالی پیگیری می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۸    
رؤسای جمهوری ترکیه و آمریکا تلفنی گفتگو کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۸    
مدافع پارس جنوبی گفت: حق ما برابر پرسپولیس باخت نبود و می توانستیم حداقل به نتیجهتساوی دست پیدا کنیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۷    
پیشکسوت پرسپولیس با وجود تمجید کی روش از او، برانکو را بهترین مربی خارجی فوتبال ایران عنوان کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۷    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ضرورت دارد حداقل 5 درصد از بودجه کل کشور به مباحث فرهنگی اختصاص داده شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۸    
هافبک پرسپولیس گفت: بازیکنان استقلال حق توهین به ما را ندارند و باید به فکر موفقیت تیمشان باشند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۶    
دبیر علمی سومین کنگره بین المللی انکولوژی، به تشریح وضعیت شیوع سرطان ها در کشور پرداخت و از سرطان معده به عنوان کشنده ترین سرطان نام برد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران پرشور تیم تشکر می کنم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۸    
علیرغم تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی در اطراف مسجدالاقصی 25 هزار فلسطینی در این مسجد به اقامه نماز جمعه پرداختند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۸    
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شرمنده هواداران شدیم ولی با این حال ما به آینده امید داریم و تیم ما فقط قهرمانی در لیگ برتر را می خواهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۶    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی برابر تیم پارس جنوبی با بازیکن هم تیمی درگیر شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۷    
تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیمه نخست با پارس جنوبی به پیروزی رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۸    
هافبک سرخپوشان چند دقیقه پس از گلزنی علی علیپور، روی پاس گادوین منشا دروازه رحمان احمدی را باز کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۷:۵۶    
سرپرست سابق تیم پرسپولیس که به تازگی کمیته اخلاق محرومیت 5 ساله او را بخشیده است، با حضور در ورزشگاه آزادی درحصوص موضوعات مختلف صحبت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۷    
در آخرین نشست شورای اروپا در سال 2018 میلادی، سران اتحادیه اروپا از نخست وزیر انگلیس و توافق کنونی برگزیت حمایت کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۷    
سرپرست پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس بهترین تیم ایران و آسیاست و همتا ندارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۸    
همشهری آنلاین: صنعت نفت با توانست بازی باخته مقابل سایپا را در آخرین مصاف نیم فصل به پیروزی تبدیل کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۳    
بازی دوتیم پرسپولیس و پارس جنوبی جم سه بر یک به نفع پرسپولیس به پایان رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۷    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با پارس جنوبی از سوی کادر فنی این تیم اعلام شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۸    
همشهری آنلاین: تعداد قابل توجهی خودرو در گمرک قرار دارند که وضعیت ترخیص آنها معلوم نیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۸    
ساکنان نوار غزه خود را برای شرکت در سی و هشتمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت در مرزهای این منطقه تحت عنوان جمعه مقاومت حقی مشروع است آماده می کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۸    
تیم فوتبال سایپا در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در چهار محور مواصلاتی خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۶    
شورای امنیت چهارشنبه آینده به درخواست آمریکا درباره حزب الله لبنان نشست برگزار می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۶    
بازیکنان پرسپولیس و پارس جنوبی جم در ابتدای بازی به احترام درگذشت پیشکسوت استقلال سکوت کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۷    
تماشاگران زردپوش در ورزشگاه آزادی به حمایت تیم محبوبشان پرداختند و شاگردان مهدی تارتار را تشویق کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۷    
پس از این که در ماه های اخیر عربستان سعودی بازارهای آمریکا را با سیلی از صادرات نفت خام پر کرد، حالا در نظر دارد از میزان این صادرات بکاهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۷    
حزب اسلامی کار با صدور بیانیه ای نسبت به روند خصوصی سازی برخی بنگاه های اقتصادی اعتراض کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۸    
از تحلیلگران سیاسی تا اساتید فلسفه و جامعه شناسان همه از رمق افتادن جنبش دانشجویی دم می زنند و به بن بست رسیدن این جنبش اذعان دارند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۸    
تبریز- یکی از نکات دیدار تراکتورسازی تبریز با فولاد خوزستان آوردن پرچم های ژاپن در ورزشگاه تبریز است. در دفعات مختلف بازی نیز تیم کاشیمای ژاپن تشویق شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۷    
در بیانیه ی صادره از سوی نیروهای حمایت قاطع در افغانستان آمده است: یک نظامی آمریکایی در افغانستان کشته شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۷    
کاپیتان تراکتورسازی دوباره با سرمربی سابق تیم ملی و فعلی فولاد خوزستان مواجه نشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۸    
اعضای هیأت مذاکره کننده یمنی در گفتگوهای استکهلم پایتخت سوئد، امروز جمعه پس از یک هفته مذاکره به شهر صنعاء بازگشتند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۸    
در دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم های مدعی، حریفان خود را گلباران کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل شرکت شهر سالم در بازدید از یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران با اشاره به تاثیر تغذیه سالم بر سلامت شهروندان گفت: باید با افزایش تولید ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۶    
هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی سپاهان اصفهان در خانه ملوان بندرانزلی و تثبیت صدرنشینی این تیم همراه بود.
  • ۱