چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 3 اسفند 1393 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 30 دی 1393 آفتاب نیوز 30 بهمن 1393 آفتاب نیوز 1 اسفند 1393 آفتاب نیوز 2 اسفند 1393 آفتاب نیوز 3 اسفند 1393 آفتاب نیوز 4 اسفند 1393 آفتاب نیوز 5 اسفند 1393 آفتاب نیوز 6 اسفند 1393 آفتاب نیوز 7 اسفند 1393 آفتاب نیوز 10 اسفند 1393 آفتاب نیوز 11 اسفند 1393 آفتاب نیوز 12 اسفند 1393 آفتاب نیوز 13 اسفند 1393 آفتاب نیوز 14 اسفند 1393 آفتاب نیوز 15 اسفند 1393 آفتاب نیوز 16 اسفند 1393 آفتاب نیوز 17 اسفند 1393 آفتاب نیوز 18 اسفند 1393 آفتاب نیوز 19 اسفند 1393 آفتاب نیوز 20 اسفند 1393 آفتاب نیوز 21 اسفند 1393 آفتاب نیوز 22 اسفند 1393 آفتاب نیوز 23 اسفند 1393 آفتاب نیوز 24 اسفند 1393 آفتاب نیوز 25 اسفند 1393 آفتاب نیوز 26 اسفند 1393 آفتاب نیوز 27 اسفند 1393 آفتاب نیوز 28 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۲    
حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی و موسوی اردبیلی در گذشت بانو سیده فاطمه خاتمی را به صورت تلفنی تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۰    
معاونان وزیران خارجه ایران و 1+5 امشب با یکدیگر دیدار می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۵    
هیات دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور تشکیل جلسه داد و اعضای دولت به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مباحث جاری کشور پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۰    
جنیفر لوپز این عکس را منتشر کرده است. به گزارش صدای آزاد، جنیفر لوپز این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۶    
فرزند علی فلاحیان وزیر اطلاعات دولت هاشمی رفسنجانی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۶    
مراسم تشیع و تدفین پیکر مرحومه سیدفاطمه خاتمی فرزند مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی امام جمعه فقید استان یزد و مادر شهید حسن خلیلی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
برای اولین بار در پنجمین جشنواره فیلم شهر بخش ویژه اینک خاورمیانه در ساختار بین الملل جشنواره پیش بینی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان امروز با وزیر انرژی آمریکا در دو نوبت دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۰    
امروز یک سایت افراطیون در یزد، ضمن انتشار پیام تسلیت رهبر انقلاب به همسر گرانقدر مرحوم آیت الله خاتمی، در پایان خبر خود وقیحانه نوشته است: به گزارش خبرنگار یزدرسا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۵    
گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله امروز به منزل مسکونی سفیر ایران در طرابلس لیبی را بر عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار تاسف از ممنوع التصویر شدن سید محمد خاتمی گفت: آقای خاتمی 8 سال رئیس جمهور این کشور بودند و دولت اصلاحات و شخص ایشان خدمات ارزنده ای به کشور داشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۳    
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد معتادی که اقدام به سرقت جواهرات دخترش کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۰    
اقشار مختلف مردم برای عرض تسلیت به بیت مکرم آیت الله سیدروح الله خاتمی و خاندان خلیلی اردکانی در خانه فرهنگ خاتمی در اردکان حاضر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی درگذشت خواهر سیدمحمد خاتمی را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
با ورود وزیر امور خارجه آمریکا به ژنو دیدار وزرای خارجه ایران و آمریکا تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۷    
نظر به اهمیت تدوین سیاست های کلی انتخابات و موارد اختلافی ارجاعی به مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسات صحن مجمع از این پس به طور هفتگی برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۱    
ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در پی تحریف صحبت های وزیر کشور درمورد هشدار نسبت به ورود پول های کثیف و آلوده به عرصه قدرت اطلاعیه ای منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۹    
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی کرمان به دلیل درگیری لفظی شماری از دانشجویان سخنرانی خود را در جمع آنان ناتمام رها کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۹    
عضو شورای اسلامی شهر تهران به بدعت های جدید شهرداری ها اعتراض کرد و گفت: نباید شهرداری ها پاسخ تذکرات اعضای شورا را در مطبوعات بدهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۶    
استفاده از لیزر می تواند در از بین بردن چروک دور چشم موثر باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۰    
رئیس جمهور گفت: اگر کسی به رای مردم اعتقاد ندارد٬ می تواند در کشور فعالیت کند اما نمی تواند مدیر مردم در سطوح بالا باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۹    
امام جماعت یکی از مساجد بوسنی و هرزگوین با طرح مطالب انتقاد آمیز از اتباع اهل بوسنی در ملحق شدن به گروه تروریستی داعش برای چندمین بار با چاقو مورد حمله فیزیکی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۷    
بیماری کبدچرب امروزه با تغییر در نحوه غذاخوردن و گرایش مردم به مصرف فست فود بیشتر به گوش می رسد.این بیماری که اختلال در کارکرد کبد است را می توان به روش سنتی کنترل و درمان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۱    
مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به خروج سامانه بارشی ازآسمان منطقه گفت: در پی این تغییرات دمای پایتخت امشب تا فردا صبح به منفی چهار درجه سانتی گراد می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۹    
گرچه زمان دقیق استفاده از باروت به عنوان یک خرج پرتاب، به طور دقیق تعیین نشده است، اما زمان استفاده از آن به قرن 14 میلادی برمی گردد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۰    
وی پنج شنبه شب به مدت 11 ساعت نزد پلیس اسرائیل بود و خانواده نتانیاهو را به خرج افراطی و همچنین نقض قوانین کار متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۴    
در فیلم منتشر شده عناصر داعش 21 نیروی کُرد را با لباس نارنجی در قفس فلزی قرار داده و در خیابان های کرکوک گرداندند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۵    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران در مذاکرات هسته ای با 1+5 منتظر شنیدن توقعات و قضاوت آمریکا نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۳    
سرانجام پرواز 6371 هواپیمایی تابان تهران را به مقصد استانبول ترک کرد تا بعضی از مسافران این هواپیما پس از سه روز و شش ساعت انتظار به سمت مقصد حرکت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۳    
او افزود: با توجه به خالی بودن ساختمان این انفجار تلفات جانی به همراه نداشته است. این حادثه موجب تخریب در پارکینگ محل اقامت سفیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۷    
اسماعیل کهرم آنچه به نقل از وی در مصاحبه با روزنامه وطن امروز با عنوان وزیر بهداشت جوسازی می کند در تاریخ یکشنبه 3/12/93 منتشر شده است را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۷    
رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت در همایشی علت اصلی افزایش شیوع سرطان روده را افزایش وزن دانست و گفت: بیشترین موارد سرطان روده بزرگ در استان های گیلان، مازندران، آذربایجان غربی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۹    
مقام های شهرداری "امان" پایتخت اردن اعلام کرده اند که از این پس لباس رفتگران آن شهر تغییر خواهد کرد چرا که در فیلم منتشر شده هفته گذشته توسط داعش خلبان جوان به گروگان گرفته شده اردنی نیز با لباس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۸    
به گفته وی سطح سوالات امتحانات اختصاصی هر یک از کدرشته های امتحانی حسب مورد در حد دانش و تجربیات فارغ التحصیلان دوره کارشناسی و کارشناسی در هر رشته مطابق فهرست برنامه های مصوب شورای عالی برنامه ریزی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۵    
گروه تروریستی داعش فیلم ویدیویی جدیدی را منتشر کرده که 21 پیشمرگ کرد و افسران پلیس و ارتش عراق را در قفس نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۲    
معاون اول رییس جمهوری در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، درگذشت سیدصادق طباطبایی را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۸    
صبح امروز، در آستانه روز پرستار نزدیک به 1000 نفر از پرستاران از نقاط مختلف کشور اعتراض صنفی خود را به مقابل ساختمان مجلس آوردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
ستاره آرژانتینی بارسلونا در دیدار مقابل مالاگا در گلزنی ناکام بود و نتوانست مانع شکست تیمش شود و واکنشی عصبی به سبک رونالدو نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: در کنار برگزاری نمایشگاه های بهاره، فروش های فوق العاده واحدهای صنفی نیز تدارک دیده شده است که این طرح از پنجم تا بیست ونهم اسفند ماه در واحدهای صنفی مختلف بسته به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۹    
114 نفر در استان تهران از ابتدای فروردین تا آذر سال جاری(1393) بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۷    
مطابق برنامه پرواز، مقرر شده بود تا پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی آتا ساعت 22:45 شب گذشته مسافران را به سمت تهران منتقل کند؛ اما به دلیل نقص فنی و شرایط نامناسب جوی این پرواز کنسل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۹    
اظهارات جان کری پس از ملاقات علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا در روز شنبه بیان شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۰    
شبکه الجزیره در خبری فوری از وقوع انفجار در مقابل سفارت ایران در پایتخت لیبی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
پس از گفتگوی دیروز صالحی با وزیر انرژی آمریکا، "جان کری" گفت: اگر ایران شرایط را نپذیرد، آمریکا حاضر به ترک مذاکرات اتمی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۷    
استفان هاوکینگ فیزیکدان مشهور بریتانیایی روز گذشته در سخنانی با ابراز نگرانی از آینده بشر در کره زمین گفت انسان مجبور است برای ادامه حیات به دیگر کرات منظومه شمسی کوچ کرده و در آنجا کلونی تشکیل دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۳    
نوشین تندسته (بازیگر تئاتر) درگذشت و در سکوت خبری به خاک سپرده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
یک عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان اظهار نظر اخیر جان کری درباره مذاکرات با ایران را عادی و طبیعی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
یک باند حرفه ای از سارقان آرژانتین در اقدامی از پیش طراحی شده، شبانه به سه خانه متعلق به ثروتمندان از جمله خانه والدین همسر مسی ، اعجوبه فوتبال آرژانتین دستبرد زدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
آمار تولید در گروه صنعتی ایران خودرو حکایت از تولید 557 هزار و 956 دستگاه انواع خودروی سواری و وانت از ابتدای سال 93 تا پایان بهمن ماه دارد که این عدد نشان دهنده رشد 72 درصدی نسبت به مدت مشابه سال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۶    
پورشه 911 کاررا، گران ترین محصول پورشه با قیمت یک میلیارد و 480 میلیون تومان در بازار ایران موجود است و بعد از آن پورشه پانامرا توربو و پورشه کاین توربو در صدر جدول قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۷    
تهیه کننده رستم و سهراب آرزو دارد که حداکثر دانش آموزان ایرانی فیلمش را ببینند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۵    
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام به قیمت 975 هزار تومان داد و ستد می شود که نسبت به روز گذشته اندکی کاهش دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۹    
حضرت آیت الله خامنه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت ام الشهید خانم خلیلی فرزند مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی را تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۳    
رییس اتحادیه صنف اغذیه فروشان گفت: حدود 10 درصد از قیمت یک ساندویچ را نان تشکیل می دهد که طبیعی است با افزایش نرخ نان فانتزی، قیمت ساندویچ نیز افزایش یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آقای دکتر سید صادق طباطبایی را تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به شهر کاشان سفر کرده است، در بدو ورود به این شهر با حضور در گلزار شهدای کاشان نسبت به مقام رفیع شهدا ادای احترام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
سایپا نیوز: در 10 ماهه سال جاری تولیدات شرکت پارس خودرو با 85 درصد رشد همراه بوده است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۳    
محمد نیک بین، تهیه کننده سینما نقش ارشاد را تصمیم گیری های نهایی این وزارتخانه مهم دانست و تاکید کرد: خواسته اصلی تهیه کنندگان این است که ارشاد مرجع تصمیم گیری نهایی در حوزه فرهنگ باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۴    
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: کاهش جوجه ریزی به دلیل ضرر و زیان تولید کنندگان و افزایش تقاضا در ماه های پایانی سال از دلایل اصلی گرانی مرغ در هفته های اخیر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۴    
تکفیری های داعش یک نوار ویدئویی تبلیغاتی منتشر کردند که در آن 21 نفر از نیروهای پیشمرگه در منطقه کردستان عراق را سرمی برند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۸    
به گفته یک فعال سیاسی اصولگرا، علت اصلی به وجود آمدن بولتن هی سیاسی را ناشی از عدم همخوانی نهادهای جامعه مدنی با دموکراسی است و در نتیجه خلاهای موجود است که بولتن نویس های سیاسی فعال می شوند و جامعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۳    
مرحوم سیدصادق طباطبایی در جلد اول از کتاب خاطرات سیاسی - اجتماعی خود ماجرای عکس مشهوری را که 40 سال قبل از امام گرفت، روایت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال آمریکا، اوکلاهوما با درخشش راس وست بروک به برتری رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۷    
محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تولیت آستان حضرت امام خمینی (ره)، درگذشت دکتر صادق طباطبایی را به وی تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
در پی در گذشت دکتر سید صادق طباطبایی خانواده آن مرحوم اطلاعیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۹    
در پی درگذشت "زاون قوکاسیان" پژوهشگرو منتقد صاحب نام سینمای ایران،دکتر "حجت الله ایوبی"معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی پیام تسلیتی را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 12 هزار میلیارد معافیت مالیاتی و 11 هزار میلیارد فرار مالیاتی فشار سنگینی را به نظام پولی کشور وارد می کند که باید با اصلاح ساختار، درآمد کشور را افزایش دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
نمایندگان مجلس بانک مرکزی را موظف کردند از طریق بانک های عامل در سال 94 به 100 هزار نفر از جانبازان و ایثارگران تسهیلات خرید و ساخت مسکن با نرخ 4 درصد با مدت بازپرداخت بیست ساله پرداخت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
راه اندازی مجلات مجعول علمی با دفتر کار مجازی و تماس با محققان و دعوت آنها برای پیوستن به هیات تحریریه این مجلات دروغین از شیوه هایی است که برخی در پوشش فعالیت های علمی برای سرکیسه کردن استادان و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۴    
نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند تا تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۱    
ادبیات عامه پسند در هر جامعه ای طرفداران خاص خودش را دارد. خیلی از نوجوانان و جوانان زمانی که به ادبیات روی می آورند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
صادق زیباکلام درباره تاکید سیاستمداران و اشخاص سطح بالای مملکت درباره وضعیت دولت به آفتاب می گوید: دولت اصولگرایان کشور را در شرایط مطلوبی چه از نظر تورم، بدهی ها، رکود و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
رسانه های ترکیه اعلام کرده اند 50 تانک این کشور برای محافظت از سربازانی که نگهبانی از مقبره سلیمان شاه، پدربزرگ بنیانگذار سلسله عثمانی، را بر عهده دارند، وارد خاک سوریه شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
گروه تروریستی داعش در پی بحران مالی و مشکلاتی که در دوره اخیر با آن روبرو بوده، به کردها پیشنهاد داده در ازای دریافت پول اجساد نیروهای کرد را به آن ها بازگرداند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۹    
آینه اصلی تلسکوپ رصدخانه ملی به عنوان بزرگ ترین ابرسازه علمی ایران رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان گفت: قیمت مسکن را نمی توان به صورت دقیق پیش بینی کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تغییر شرایط اعطای وام فرهنگیان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۹    
کمردرد مشکلی شایع است. اغلب مردم آمریکا حداقل یک بار در عمرشان کمردرد خفیف را تجربه کرده اند. کمردرد یکی از شایع ترین دلایلی است که مردم به پزشک مراجعه کرده یا کارشان را از دست می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۶    
رییس سازمان هدفمندی یارانه ها درباره چگونگی اقدام زوج های جوانی که بعد از ثبت نام مجدد متقاضیان دریافت یارانه نقدی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۶    
وکیل مدافع فاطمه راکعی از اعلام شکایت موکلش علیه حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۴    
زنی که متهم است شوهرش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده، در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
دبیر انجمن ارولوژی کشور درآستانه روزملی سلامت مردان گفت: محوروشعاراصلی روزملی سلامت مردان در حیطه تخصصی ارولوژی، متمرکز بر بیماری های پروستات است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
مجلس 60 میلیارد تومان اعتبار مقابله با ریزگردها را حذف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
بانک مرکزی گزارش داد نرخ تورم دی ماه به 16.3 درصد رسیده که در بازه زمانی یکساله از دی ماه سال گذشته تاکنون، حدود 22 درصد کاهش را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
سایت تحلیلی "المانیتور" با اشاره به پیوستن "علی اکبر صالحی" رییس سازمان انرژی اتمی ایران و "ارنست مونیز" همتای امریکایی او به دور جدید مذاکرات هسته ای از این موضوع به عنوان اقدامی مثبت یاد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۸    
زمانی که از وضعیت چاقی و اضافه وزن خود آزرده خاطر هستید به انواع و اقسام روش های نادرست رو می آوردید که گاه نتیجه معکوس می دهد در مقاله زیر با سریعترین رژیم غذایی جهان برای کاهش وزن آشنا می شوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۲    
عسل به افزایش حافظه کمک می کند و بسیار مهم است که چه مقدار کلسیم در مغز وجود دارد. عسل به تعیین کردن کلسیم در بدن و مغز می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۲    
بهره مند گفت: قیمت شیرینی تا پایان سال ثابت است و هیچگونه افزایش قیمتی را شاهد نخواهیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۹    
کاربران می توانند به راحتی یک بارکد را در رسانه چاپی خود قرار دهند و متن را به ویدئوی مورد نظرشان متصل کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۳    
عکس هایی منتشر شده از شهر "درنا" لیبی نشان می دهند که اعضای گروه داعش شاخه آن منطقه مشغول سوزاندن ابزار آلات موسیقی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۰    
در پی ادامه بارش برف و برودت هوا مدارس 19 منطقه آموزش و پرورش استان اردبیل برای دومین روز متوالی تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۸    
جسد زن جوان که با ترک خانه اش به طرز مرموزی گم شده بود بعد از گذشت چهار روز در کانال آب پاکدشت پیدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۵    
این پرستار 38 ساله با شیوه ای شیطانی از طریق تزریق سم و موادمخدر، قربانیان خود را که اغلب بیماران مصرف کننده قرص های مسکن بودند به خوابی ابدی فرو می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۸    
نشریه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه زونتاگ سایتونگ نوشت: به نظر می رسد گروه تروریستی داعش با مشکل مالی روبروست؛ به همین دلیل این گروه تروریستی برای تحویل هر جنازه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۵    
اولین حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا امروز وارد تهران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۹    
فرشید رجبعلی در روزنامه قانون تصویر منتشر نشده ملاقات احمدی نژاد و رحیمی را به شکل کاریکاتور طراحی کرده است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۷    
یک باند حرفه ای از سارقان آرژانتین در اقدامی از پیش طراحی شده، شبانه به سه خانه متعلق به ثروتمندان ازجمله خانه والدین همسر مسی ، اعجوبه فوتبال آرژانتین دستبرد زدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۱    
وزیر کشور از چرخه پول های قاچاق در قدرت و سیاست ابراز نگرانی کرد اگر ورود پول های کثیف قاچاق در حوزه سیاست را کنترل نکنیم مشکلات جبران ناپذیری دارد. از باغ هزینه های انتخاباتی بری تازه رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۳    
این خستگی به شدت با استرس همراه است که استرس منشأ این بیماری هاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۲    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: درباره صحبت هایم بر علیه میردورقی منظوری نداشتم و فقط میخواستم از این طریق باشگاه پرسپولیس نگاهی هم به تیم های پایه داشته باشد و از حضور آن ها استفاده نماید.
  • ۱