سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۷Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 17 اسفند 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 1 اسفند 1394 آفتاب نیوز 2 اسفند 1394 آفتاب نیوز 8 اسفند 1394 آفتاب نیوز 9 اسفند 1394 آفتاب نیوز 10 اسفند 1394 آفتاب نیوز 11 اسفند 1394 آفتاب نیوز 12 اسفند 1394 آفتاب نیوز 13 اسفند 1394 آفتاب نیوز 14 اسفند 1394 آفتاب نیوز 15 اسفند 1394 آفتاب نیوز 16 اسفند 1394 آفتاب نیوز 17 اسفند 1394 آفتاب نیوز 18 اسفند 1394 آفتاب نیوز 19 اسفند 1394 آفتاب نیوز 20 اسفند 1394 آفتاب نیوز 21 اسفند 1394 آفتاب نیوز 22 اسفند 1394 آفتاب نیوز 23 اسفند 1394 آفتاب نیوز 24 اسفند 1394 آفتاب نیوز 25 اسفند 1394 آفتاب نیوز 26 اسفند 1394 آفتاب نیوز 27 اسفند 1394 آفتاب نیوز 28 اسفند 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۷    
تصویری منتشر نشده از رهبر انقلاب در کنار پیکر مرحوم آیت الله واعظ طبسی/ شب قبل از تشییع در حسینیه آن مرحوم واقع در مشهد مقدس. 94/12/15
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۹    
دروازه بان تیم ملی این روزها مصدوم است و نمی تواند بازی کند. به گزارش خبرآنلاین؛ روز جمعه ماریتیمو در لیگ پرتغال بازی دارد و علیرضا حقیقی به خاطر مصدومیت نمی تواند در این مسابقه به میدان برود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۹    
شیری که در حال دریدن گلوی گاو بود، با هجوم گله گاو ها دست از طعمه کشید و پا به فرار گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۲    
رییس دستگاه دیپلماسی ایران که عزم خود را بر فروریختن کامل تحریم های ناعادلانه و اجرای دیپلماسی پساتحریم کرده است، فردا (سه شنبه) در نخستین روز ازسفر خود به دولت شهر سنگاپور روز پرکاری را خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهوری با قدردانی از مردم استان دارالعباده یزد به خاطر استقبال گرم و کم نظیر از اعضای هیات دولت دستاوردهای سفر یکروزه خود به این خطه را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۲    
بخش قابل توجهی از گرمی بازار تکفیر میان فرقه های مذهبی، کارهای عامیان است که به پای دین و مذهب نوشته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۹    
دیدار جمعی از اصحاب فرهنگ و رسانه با آیت الله هاشمی رفسنجانی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۶    
رییس مرکز بهداشت شهرستان سلماس گفت: در شش ماهه دوم امسال 3.5 تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در این شهرستان جمع آوری و امحا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۸    
شهردار دزفول ضمن هشدار نسبت به افزایش تکدی گری در سطح این شهر گفت:برخی متکدیان به صورت حرفه ای و سازمان دهی شده وارد دزفول شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۵    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان درباره استفاده شهروندان از سایت ها و کانال های دوست یابی یا همسر یابی و خطرات احتمالی آن هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از ارسال شکایت تعدادی از نمایندگان از قاضی پور به دادستانی کل کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۶    
وزیر اقتصاد و دارایی با انتقاد از نحوه واگذاری بنگاه های اقتصادی به بخش خصوصی در گذشته عنوان کرد که اگر قرار بود که واگذاری ها را به شیوه قبلی انجام دهم ترجیح می دادم وزیر اقتصاد نباشم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۸    
شهاب جعفرنژاد در حاشیه خانه تکانی ایرانی ها و فرار برخی آقایان از همراهی با خانم ها، این کارتون را در اینستاگرامش منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۹    
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که روحانی روز گذشته یا براثر غفلت حرفی زده یا خواسته است شوخی کند گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۳    
سرمربی رئال مادرید نمی خواهد مهاجم ارزشمند خود را از دست بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۳    
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: ترافیک در آزاد راه تهران - کرج - قزوین سنگین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۳    
نیکیتا ملک محقق ارشد موسسه انگلیسی 'کویلیوم 'روز دوشنبه با بیان اینکه 31 هزار زن داعشی باردار هستند هشدار داد که داعش درصدد اجرای برنامه ای سازمان یافته به منظور پرورش و تربیت نسل جدید پیکارجویانش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۰    
در حاشیه اعلام خبر فروش قسطی آجیل!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 95 کل کشور از ادامه خرید خدمت مشمولان غایب بیش از 8 سال در سال آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۸    
مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: قرار است شهرک پوشاکی در قشم با همکاری چینی ها راه اندازی شود، ضمن اینکه برای توسعه حوزه گردشگری در مناطق آزاد نیز برنامه داریم و امیدواریم بتوانیم برای سال آینده موضوع ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۸    
مدیرکل آژانس تأکید کرد که ایران تعهداتش را تاکنون به درستی انجام داده و هیچ نشانه ای از انحراف در برنامه هسته ای ایران دیده نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۵    
فوران آتشفشان تونگوراهوآ در اکوادور هم چنان ادامه دارد و بسیاری از عکاسان طبیعت را به این منطقه کشانده است. به گزارش خبرآنلاین، این کوه آتشفشانی در 130 کیلومتری جنوب کیتو پایتخت اکوادور قرار دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۲    
احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه گفت: با ایران در خصوص پایدار کردن آتش بس سوریه به توافق رسیده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۰    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی نحوه اجرای برجام در جلسه بعد از ظهر این کمیسیون خبر داد و گفت که در این جلسه مقرر گردید که با توجه به مصوبه مجلس وزارت خارجه باید گزارش مفصلی از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۷    
رییس لالیگا معتقد است که مهاجم بارسلونا در پایان فصل جایزه پیچیچی را خواهد برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۲    
بنیاد رودکی در پاسخ به نامه ی علی رهبری و استعفای او از مدیریت هنری و رهبری ارکستر سمفونیک تهران، مطلبی را منتشر و در آن، علاوه بر مطرح کردن برخی مسائل پشت پرده، دستمزد او را نیز اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۳    
آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار جمعی از اصحاب فرهنگ و رسانه، فرهیختگان هنری، ادبی و رسانه ای را سرمایه ای ارزشمند برای کشور خواند و با تأکید بر نقش تأثیرگذار آنها در جامعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۷    
وزارت دفاع آمریکا اخیرا قراردادی را با شرکت آئورورا برای ساخت هواپیمای جدید عمود پرواز منعقد کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۳    
از سال آینده اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم لازم الاجراست و مودیان مالیاتی باید بر مبنای آن عمل کنند. یکی از بخش های اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم در زمینه مالیات بر ارث است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۹    
معاون رئیس جمهوری آمریکا در جریان سفر امروز خود به امارات متحده عربی هرگونه راه حل نظامی برای پایان دادن به جنگ داخلی در سوریه را رد کرده و خواهان انتقال قدرت سیاسی به رغم دشوار بودن وضعیت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۶    
حجت الاسلام و المسلمین روحانی گفت: برداشتن تحریم ها سخت بود چون عده ای نمی خواستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور با بیان این که عرصه کتاب و کتابخوانی با مشکلاتی از قبیل پایین آمدن کمیت و کیفیت کتاب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهوری گفت: توقع ما از صاحبنظران و برگزیدگان این است که با همه توان، فکر ، اندیشه و سرمایه به صحنه بیایند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۹    
رییس دفتر رییس جمهوری گفت: هدف اصلی ما در مذاکرات اقتصادی رفع تحریم ها بود که به طور کامل به این هدف دست یافتیم و در این مساله جای هیچ تردیدی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۹    
مدیرعامل بانک مسکن طرح های سه گانه برای خانه دار شدن مردم را تسریح کرد و گفت: دولت برای اقشار ضعیف هم طرح های دیگری خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۴    
بسیاری از رسانه های دنیا با انتشار خبر درگذشت ری تاملینسون ، دیروز را "روزی غمبار" توصیف کردند؛ روزی که ری دیگر با اینترنت کار نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۸    
حیدر فتاحی از بازداشت رئیس یک بانک دولتی در جاجرود به اتهام استفاده شخصی از وجوهات قرض الحسنه مردم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
یک بار در خیابان راه می رفتم که خانمی آمد و گفت: آقای ساکی؟ گفتم: بله. گفت: همان طنزنویس معروف ایسنا؟ گفتم: خاک پای مردم ایران هستم. گفت: من همیشه گفته ام اول ساکی بعد دهخدا.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۴    
در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادارات کل اطلاعات استان آذربایجان شرقی و تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۹    
وزارت بهداشت عربستان به شهروندان خود در خصوص شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف این کشور هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۹    
مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: براساس بررسی و تحلیل اطلاعات و نقشه های پیش یابی هواشناسی، از فردا(سه شنبه) دمای استان تهران به صورت تدریجی افزایش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
اولین حمله موفق توسط یک باج افزار روی کامپیوترهای مک اواخر هفته گذشته به وقوع پیوست.باج افزارها نوعی بدافزار هستند که تمام اطلاعات موجود روی کامپیوتر را رمزگذاری می کنند تا کاربر را برای پرداخت مبلغی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۷    
یک مقام مسئول در پارس جنوبی اعلام کرد : آغاز مراحل آزمایش و راه اندازی نخستین ردیف پالایشی فازهای 20 و 21 و روشن شدن مشعل این پروژه پارس جنوبی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۴    
صراحت رییس جمهوری براینکه مردم قدم به قدم برجام را لمس می کنند و برجام یک، مانند آفتاب تابان بود و اگر کسی چشمانش را می بندد و می گوید شب است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۴    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بابیان اینکه مجلس دهم مجلس معتدلی خواهد بود که کمک دولت بوده و یا مطالبه گر خواسته های مردم برای حل مشکلات کشور می شود تصریح کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۴    
'محمدجواد ظریف' رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان عصر دوشنبه به وقت محلی پس از مذاکراه با مقامات اندونزی و شرکت در پنجمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با موضوع فلسطین در جاکارتا برای مذاکره با مقامات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۴    
مدیر عامل، در سفر خود به استان یزد در نشست صمیمی با مدیران ، صاحبان صنایع و مشتریان ارزنده این استان دیدار و گفتگو کرد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
با انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی صندلی دادستانی کل کشور خالی مانده و رئیس قوه قضائیه به زودی دادستان کل کشور را منصوب می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
سرگروه پنج فیلم سینمایی دیگر، اکران نوروزی مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت ضمن اشاره به آمار اختلالات روانپزشکی، شایع ترین سن مصرف مواد مخدر در کشور را در دهه سوم زندگی و بین 20 تا 30 سالگی عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره ای خبر داد که به سرکردگی جوانی 19 ساله اقدام به زورگیری از نوجوانان می کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۳    
نمایندگان پیروز تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مهمترین مسئله پس از پیروزی در انتخابات را پایبندی به گفتمان امید و پرهیز از مسائل اختلاف برانگیز برشمردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۱    
مردی که خواهر خود را به قتل رسانده بود از سوی مأموران آگاهی دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۸    
خانم هاشمی با نماینده دادستان یک مقدار بحثشان شد که نماینده دادستان به عنوان توهین به قاضی شکایت کرده و حالا پس از دو سال احضار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۸    
دو زمان پیشنهادی این وزارتخانه اواخر ساعات اداری دیروز دریافت شد که این هفته در نخستین جلسه شورا مطرح و بررسی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۸    
دانشمندان موجودی چند سر یافته اند که هرگز پیر نمیشود و برای همیشه زنده میماند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۸    
چغاله بادام در سطح شهر کیلویی 100 هزار تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۱    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 65 واحد افزایش را به ثبت رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۹    
رئیس جمهور اندونزی روز دوشنبه پس از دیدار رئیس دستگاه دیپلماسی ایران با وی، از توسعه همکاری های دو جانبه و سرمایه گذاری در دو کشور استقبال کرد و وزیر انرژی و منابع معدنی کابینه اش را مامور پیگیری طرح ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۴    
پیش قراردادها و مذاکراتی که بین خودروسازان بزرگ دنیا نظیر پژو، فولکس واگن و سیتروئن و سوزوکی ژاپن با ایران مطرح شده است در صورتی که به جوئینت فنچر و مشارکت در ساخت بیانجامد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی که دارای دکترای فقه و مبانی با گرایش حقوق خصوصی است، با حکم مقام معظم رهبری به سمت تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۱    
دو پرچم دار سال 2016 سامسونگ باقیمت بسیار بالا وارد بازار تهران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۱    
سامان مقدم فصل اول برنامه گاراژ 888 را به زودی به شبکه نمایش خانگی می آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۳    
اعضای باند سه نفره ای که با شگردی خاص اقدام به سرقت و زورگیری در محدوده بوستان های شرق پایتخت می کردند شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
ایستگاه مصلی ظهر امروز به مدت یک ساعت مسافرگیری نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
یکی از کاربران توئیتر با انتشار تصاویری از فروش میوه در سوپرمارکت ها جنجال آفرید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در نخستین گزارش خود از اجرای قطعنامه 2231 و ارزیابی برنامه های هسته ای ایران تاکید کرد: هیچ نشانه ای از انحراف در فعالیت های صلح امیز هسته ای ایران مشاهده نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
بهای فروش برخی مغازه های 30- 50 متر در بازار منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۳    
گروهی در اوکراین با پرتاب سنگ و تخم مرغ به سفارت روسیه در کی یف حمله کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۷    
بهمن آرمان در گفت و گو با خبرنگار آفتاب گفت: اما واقعیت این است که تفاهم نامه های امضا شده بین ایران با کشورهای ایتالیا و فرانسه که در ماه گذشته انجام گرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 از جلسه امروز این کمیسیون با حضور معاونین وزرای اقتصاد، صنعت، مدیرعامل ایران خوردو، نماینده خانه صنعت و مرکز پژوهش های مجلس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۱    
تست دوپینگ غمزه بولوت، قهرمان دوی 1500 متر المپیک 2012 از ترکیه و سگای مکونن رکوردار دوی ماراتن نو جو ا نان از اتیوپی مثبت اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
تِک بازان و اینترنت بازان برای سفرهای خود نیز مجهز به فناورانه ترین ابزار هستند و برای راحتی بیشتر اغلب به دنبال هتل های مجهز به های-تک هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران اظهار داشت: حاصل حمایت اصلاح طلبان از کاندیداهای معتدل و میانه رو در سایر نقاط کشور بود که اتفاقا موفقیت هم برای جریان اصلاحات در پی داشت و نشان داد که استراتژی صحیحی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: برخی که ظاهرا در انتخابات شکست خورده اند به دلیل حفظ اصول و مبانی و ارزش های دینی پیروز واقعی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
لئوناردو دی کاپریو در حال سپری کردن رویایی ترین سال دوران زندگی خود است، اما اوضاع برای تمام افراد خانواده او به این خوبی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فاز اول و دوم فیلترینگ هوشمند اعلام کرد که فاز سوم فیلترینگ به نوعی از هفته قبل شروع شده و دیگر فیلترینگی در ورودی کشور انجام نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: اخبار جهت دهی شده در زمینه انصراف برخی از نمایندگان منتخب مجلس خبرگان به منظور راه یافتن آیت الله یزدی به این مجلس بازی رسانه ای برخی جریان های خاص سیاسی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۹    
وزیر آموزش و پرورش در خصوص چهارشنبه آخر سال گفت: مردم و از جمله دانش آموزان شرایط را درک می کنند و در عین حال که شاد خواهند بود، تلاش می کنند که لطمه ای به سلامتی خود و دیگران وارد نشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
انفجار یک کپسول گاز در منطقه پردیس، فاز 3، موجب مصدومیت یک خواهر و برادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
اینکه نتوانستم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یابم، تقدیر الهی بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
از موکل خواستم این موضوع را شخصاً به وکلای خارجی خود نیز منتقل کند تا آنها بدون توجه به رأی صادره و عواقب آن، کار انتقال وجوه را با جدیت دنبال کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
اظهارنظر پورابراهیمی اما منجر به اعتراض شدیدتر از سوی حاجی دلیگانی شد و این نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به ماده 79 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
جانشین فرمانده ناجا به ابطال مصوبه افزایش نرخ جرایم رانندگی از سوی دیوان عدالت اداری واکنش نشان داد و تاکید کرد که با توجه به تصمیم اتخاذ شده، فعلا افزایش نرخ جرایم اعمال نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۹    
اعضای این گروه تروریستی دیشب در استان خوزستان و در درگیری مسلحانه به هلاکت رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۶    
رئیس جمهور با اشاره به این که پیروزی بزرگی در اخلاق در انتخابات 7 اسفند رقم خورده است، گفت: مردم قهرمان ما حماسه بزرگ دیگری در این روز آفریدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۵    
مشاور وزیر و رئیس دبیرخانه کمیسیون های مشترک وزارت ارتباطات گفت که براساس توافق دو جانبه ، روسیه 40 میلیارد دلار در بخش زیرساخت های کشور سرمایه گذاری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۹    
مدیرعامل بانک مسکن ضمن اعلام جزئیات مصوبات اخیر شورای پول و اعتبار، در رابطه با تسهیلات جدید از کاهش نرخ سود در دو طرح صندوق پس انداز یکم و همچنین تسهیلات از محل اوراق تقدم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۷    
یک روزنامه ژاپنی نوشت: نخست وزیر ژاپن به مقامات ایران اطلاع داده است که از این کشور در سال جاری دیدار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۷    
رئیس جمهور با اشاره به این که پیروزی بزرگی در اخلاق در انتخابات 7 اسفند رقم خورده است، گفت: مردم قهرمان ما حماسه بزرگ دیگری در این روز آفریدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این که ممنوع التصویری مانعی برای فعالیت و نقش آفرینی در عرصه های سیاسی و فرهنگی نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۹    
سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دریافت کرده است و مربوط به الان نیست ضمن اینکه این کتاب مشکل محتوایی نداشته و دقیقا بررسی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۹    
رئیس جمهور با اشاره به این که پیروزی بزرگی در اخلاق در انتخابات 7 اسفند رقم خورده است، گفت: مردم قهرمان ما حماسه بزرگ دیگری در این روز آفریدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
مدیر کل حراست وزارت ورزش می گوید ورزشگاههای اروپایی امنیت شان نسبت به ایران کمتر است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت:انتظار داریم با برقراری خطوط بانکی، سیستم های تبادل پول بین ایران وبلغارستان از سر گرفته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۰    
شهردار منطقه 12 از قراردادن نیوجرسی مقابل مجتمع تجارت جهانی فردوسی و ایجاد ممنوعیت دربهره برداری خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
رایزنی ها برای ریاست سه نامزد احتمالی ریاست خبرگان در دو طیف سیاسی کشور آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
نورمحمدی قبل از بازی با تراکتور از لیست 18 نفره قرمزها خط خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه السلام منصوب کردند.