پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 21 اسفند 1394 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 31 فروردین 1394 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1394 آفتاب نیوز 31 خرداد 1394 آفتاب نیوز 31 تیر 1394 آفتاب نیوز 31 مرداد 1394 آفتاب نیوز 31 شهریور 1394 آفتاب نیوز 30 مهر 1394 آفتاب نیوز 30 آبان 1394 آفتاب نیوز 30 آذر 1394 آفتاب نیوز 30 دی 1394 آفتاب نیوز 30 بهمن 1394 آفتاب نیوز 1 اسفند 1394 آفتاب نیوز 2 اسفند 1394 آفتاب نیوز 8 اسفند 1394 آفتاب نیوز 9 اسفند 1394 آفتاب نیوز 10 اسفند 1394 آفتاب نیوز 11 اسفند 1394 آفتاب نیوز 12 اسفند 1394 آفتاب نیوز 13 اسفند 1394 آفتاب نیوز 14 اسفند 1394 آفتاب نیوز 15 اسفند 1394 آفتاب نیوز 16 اسفند 1394 آفتاب نیوز 17 اسفند 1394 آفتاب نیوز 18 اسفند 1394 آفتاب نیوز 19 اسفند 1394 آفتاب نیوز 20 اسفند 1394 آفتاب نیوز 21 اسفند 1394 آفتاب نیوز 22 اسفند 1394 آفتاب نیوز 23 اسفند 1394 آفتاب نیوز 24 اسفند 1394 آفتاب نیوز 25 اسفند 1394 آفتاب نیوز 26 اسفند 1394 آفتاب نیوز 27 اسفند 1394 آفتاب نیوز 28 اسفند 1394 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۸    
پرسپولیس با یک گل صبا را در قم شکست داد تا در پایان سال 94، به رتبه سوم جدول صعود کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۸    
سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر صبا می گوید این بازی سخت ترین دیدار فصل این تیم بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۸    
سرمربی تیم صبای قم می گوید تیمش در این بزای بهتر از پرسپولیس بوده و فقط روی یک اشتباه ناشیانه شکست خوردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۸    
معاون پزشکی باشگاه استقلال از پارگی رباط صلیبی روزبه چشمی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۵    
العربی در شبی که اشکان دژاگه هم گلزنی کرد و هم پاس گل داد موفق شد با دو گل الجیش را از پیش رو بردارد و یک پیروزی ارزشمند را کسب کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۲    
معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه ، برجام را موفقیت و دستاورد بزرگ و مهمی برای ایران دانست و اظهار کرد: برجام، نتیجه مقاومت بیش از 12 ساله مردم ایران در برابر تحریم ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۶    
دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۳    
یکی از رهبران گروه تررویستی داعش در لیبی که خود را امیر داعش در این کشور می خواند، تهدید کرده است که به ایتالیا حمله خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۰    
تمام مدارس کشور فردا شنبه 22 اسفند که بین تعطیلات روزهای جمعه و یک شنبه قرار دارد، دایر هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۰    
سید عباس عراقچی در سفر یکروزه خود به تبریز با آیت الله محسن مجتهد شبستری دیدار و گفت وگو کرد و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار خطاب به عراقچی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۷    
سفیر ژاپن در ایران گفت: سخت در تلاش هستیم در شرایط پسا برجام حضور خود را در ایران گسترش دهیم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی در خصوص چهارشنبه آخر سال ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۵    
سرمربی پرسپولیس گفت: این بازی سخت ترین دیدار فصل این تیم بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۹    
یک مقام ارشد امنیتی امارات متحده عربی هشدار داد که در صورت پیروزی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جنگ تمدن ها در جهان رخ خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: : مردم در انتخابات 7 اسفند نشان دادند که خواهان تحول، تغییر و اصلاحات در کشور هر چند با گام های حساب شده، هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۷    
صدراعظم آلمان گفت: روند عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا با نتیجه باز هدایت می شود. ما خیلی از این وضعیت دور هستیم که فصل های مهم مذاکرات را ببندیم. به عنوان مثال مسئله قبرس هنوز مشخص نشده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۴    
یک نماینده فراکسیون زنان مجلس از عذرخواهی نادر قاضی پور از زنان مجلس خبر داد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۱    
فدریکا موگرینی، نماینده ارشد اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی از ایران بازدید خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۲    
صدای نازکی دارد اما پس از دو تا سه دقیقه همکلام شدن با او تن صدایش مانند دقایق اول تعجب برانگیز نیست. رزومه اکسیری فرد نشان می دهد، او در فیزیک یک نخبه یا یک نابغه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۱    
دانشمندان موفق شدند در جریان یک درمان آزمایشی، بینایی 12 نوزاد مبتلا به آب مروارید مادرزادی را با استفاده از سلول های بنیادی آنها بازگردانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۹    
وزیر امور خارجه انگلیس با مثبت ارزیابی کردن مسیر جدید روابط میان ایران و انگلیس گفت که لندن علاقه مند است هرچه سریع تر در زمینه گسترش روابط دو کشور اقدامات عملی انجام دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۱    
لغو پرواز امروز جمعه تبریز به بندرعباس موجب شد مسافران این مسیر طولانی شش ساعت در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز سرگردان شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۰    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان امروز (جمعه) در نشست علمی وزارت خارجه تایلند با سوالی عجیب مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۴    
سازمان اطلاعاتی کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی موفق شده تلفن های هوشمند شماری از مقامات این کشور را هک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
در پی برداشته شدن تحریم های بین المللی، برای اولین بار در 40 سال گذشته پرواز مستقیم بین ایران و کره جنوبی برقرار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
وزیر اقتصاد و دارایی از بررسی پیشنهاد امکان کاهش نرخ سپرده قانونی بانک ها به کمتر از 10 درصد خبر داد و گفت: سپرده قانونی دیگر در دنیا ابزار سیاست پولی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۰    
مراجع تقلید هنوز هم دل ناخوششان از اقدامات دولت سابق دارند. هنوز هم در سخنرانی های هرچند وقت یکبار به مشکلاتی که از دولت گذشته برای کشور به وجود آمد صحبت می کنند و انتقادهایشان را از دولتی که رابطه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۵    
یکی از جاذبه های طبیعی و مناطق بکر و زیبای خدادادی در 32 کیلومتری شمال دزفول قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۹    
محسن بنگر به دلیل خطایی که روی بازیکن تراکتورسازی کرد محروم نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۱    
تا وقتی تظاهرات و جنگ و آشوب تمام نمی شود، اخبار و تصاویر مربوط به آنها هم تمامی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۲    
امام جمعه موقت تهران به ملاقات دیروز اعضای خبرگان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری توصیه های خوبی را به اعضای خبرگان داشته اند البته ما امیدواریم وجودشان با طول عمر و سلامت زیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۱    
آمارهای غیر رسمی و نه قطعی نشان از افزایش مصرف کنندگان سیگار در کشور دارد و تأسف بارتر اینکه بخش اعظمی از جامعه مصرف کننده، جوانان هستند و روز به روز نیز میاگین سنی مصرف پایین تر می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۸    
یک متخصص تغذیه، گفت: افراد مسن و افرادی که در معرض بیماری آلزایمر هستند، از تخم بلدرچین در برنامه غذایی خود استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۵    
سازمان هواشناسی امروز برای تهران هوای کمی ابری، بعد از ظهر افزایش ابر، به تدریج بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد را پیش بینی کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۴    
دانشمندان انگلیسی بر این باور هستند که با افزایش سلول های بنیادی لایه رحم می توان به سقط جنین های متوالی در خانم ها پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۳    
برخی کسانی که در دوران مبارزه زخم زبان و طعنه می زدند امروز کاتولیک تر از پاپ شده و جز خودشان کسی را قبول ندارند و عده ای هم که در دوران مبارزه با بی تفاوتی زندگی می کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۷    
معاون حقوقی وزارت خارجه گفت: برجام موانع را از سر راه برداشته است، اما معجزه نمی کند بلکه دولت و ملت باید دست در دست هم داده و تلاش کنند تا موجبات پیشرفت کشور را فراهم نمایند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی سازمان ملل گفت: بان کی مون در واکنش به آزمایش موشکی اخیر ایران، از تهران خواسته است تا با اعتدال و احتیاط عمل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی دولت به خبرنگار آفتاب گفت: مستند به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، کمیته سیاست گذاری تبلیغات دبیرخانه، در سال های گذشته و دوره جدید فعالیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۲    
رئیس انجمن صنفی سی. ان. جی کشور گفت: در شرایط فعلی جایگاه های CNG با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کنند و به دلیل افزایش بدهی ها برخی از این جایگاه ها تعطیل خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه بودجه سال آینده تا پایان هفته بعد در این کمیسیون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: کار بازگشایی راه های روستاهای آسیب دیده از سیل در این استان که همچنان ادامه دارد تا امروز به پایان می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۶    
این نویسنده و نظریه پرداز توسعه در یک یادداشت کوتاه با خود عهد کرده است طی سال 1395 خورشیدی 5 کار مشخص را با دقت انجام دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۰    
'ترانگ تان سانگ' رئیس جمهور ویتنام روز یکشنبه وارد ایران می شود تا برای توسعه همکاری های دو کشور در دوران پساتحریم با مقام های عالیرتبه کشورمان مذاکره کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۰    
اگر قصد کاهش وزن دارید اما موفق نشده اید, شاید دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به 5 دلیل اصلی آن پی می برید!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۵    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پیشگو و رمال اقدام به فریب زنان و کلاهبرداری از آنان در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
با تشدید تنش ها در منطقه شبه جزیره کره و بالا گرفتن خطر رویارویی همسایه های جنوبی و شمالی، کره جنوبی اعلام کرد که با آرایش موشکی در مناطق مرزی مشترک با کره شمالی سطح هوشیاری نظامی خود را افزایش داده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۶    
قهرمانان و مدال آوران کشتی ایران در سال های 93 / 94 تعداد چهار هزار و 815 سکه بهار آزادی از سوی وزارت ورزش و جوانان پاداش گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۶    
خبرگزاری روسی ریا به نقل از سرگئی شمزوف رییس شرکت صنعتی روستک گزارش داد که نخستین محموله از سامانه دفاعی موشکی اس -300 در ماه اوت یا سپتامبر سال جاری (شهریور / مهر 95) به ایران تحویل داده خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۳    
قهرمانان و مدال آوران کشتی ایران در سال های 93 / 94 تعداد چهار هزار و 815 سکه بهار آزادی از سوی وزارت ورزش و جوانان پاداش گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۰    
به گفته محققان هرچند این نتایج نشان می دهد که مواجهه با انواع خاصی از خشونت ممکن است بر سلامت زنان تأثیر بگذارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله واعظ طبسی، تولیت فقید آستان قدس رضوی، شب گذشته در حسینیه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۶    
اگر وام جدید مسکن را نگیریم، سرمان کلاه رفته است؟ معاون وزیر راه می گوید بله. مردم مانند وام های خودرو سرشان کلاه نرود؛ عده ای نگرفتند و حالا پشیمان هستند که چرا این تسهیلات را نگرفتند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۳    
فرماندار تهران گفت: از روز گذشته 20 اسفند توزیع میوه نوروزی آغاز شده است و با ثبات قیمت در بازار و تلطیف قیمت ها نگرانی برای بازار شب عید وجود ندارد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۱    
رئیس انجمن صنایع نساجی گفت: متاسفانه باید بگویم پتو ابزاری برای قاچاق کالاهای دیگر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۵    
مجلس خبرگان مانند پادگان آماده و مجهزی است که ممکن است جنگی نباشد، ولی این پادگان امیدبخش است که امروز اسلامیت و جمهوریت نظام، تضمین تداوم این دو است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۲    
انورکسیا نوعی اختلال تغذیه ای است که به خودآزاری به منظور کاهش وزن بیش از حد اطلاق می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۲    
ملت ایران به خوبی نشان دادند جناح مقابل دولت حرفی برای گفتن ندارند/حامیان دولت سابق با معیاری معکوس منتقد شده اند/پیشنهاد رییس جمهوری برای برجام دوم باید هرچه زودتر مورد اجرا قرار بگیرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۳    
ژاپن در ایران گفت: براساس ملاقات روسای جمهور ایران و ژاپن این دولت مبلغ سه میلیون و 683 هزارو 800 دلار به دفتر فائو در ایران برای پروژه برنامه جامع مدیریت پایدار منابع آب حوزه آبریز دریاچه ارومیه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۴    
فروش اسپرم هایی که تا چند ماه قبل به رایگان در پژوهشگاه رویان اهدا می شد شغل مافیای جدیدی است که به سرعت در حال رشد است. تعدادی در شمال و تعدادی نیز در مرکز شهر دفتر فروش اسپرم راه اندازی کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۸    
بانک مرکزی از آغاز توزیع اسکناس نو در شعبه های منتخب بانک های عامل سراسر کشور از شنبه (بیست و دوم اسفندماه) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۰    
معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از رقابت 2069 متقاضی در جشنواره دانشجوی نمونه سال 95_94 از 164 دانشگاه سراسر کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۵:۲۶    
در حاشیه کاهش درآمد 120 میلیاردی از نفت در دولت قبل به 20 میلیارد دلار در سال جاری.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۴:۱۲    
پس از گلزنی دوباره رونالدو برابر رم و شکست این تیم مقابل رئال مادرید، نشریه AS، کاریکاتوری از رونالدو را مسلط بر ویرانه های رم منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۳:۱۴    
یک منبع آگاه در دولت حسن روحانی رئیس جمهور ایران در گفت وگو با خبرگزاری روسی اسپوتنیک ، اظهار داشت که رئیس جمهور ایران اواسط بهار سال آینده شمسی به ترکیه سفر خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۲:۳۴    
معاون اول رئیس جمهور در ایلام با بیان اینکه مشکل ارتباط ایران با سوئیفت برطرف شده است گفت: حبس اقتصاد ایران درون کشور به معنای نابودی آن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۲:۱۴    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که وزیر جنگ داعش در حمله هوایی آمریکا کشته نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۵۶    
حرمسرا مکتبی برای اعضای خاندان عثمانی و موسسه آموزشی بود که زنان را برای زندگی تربیت می کرد".
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۳۳    
با رفع تحریم های بین المللی و دسترسی تولیدکنندگان داخلی به مواد اولیه با کیفیت حال نوبت به ارتقای استاندارد تولیدات داخلی رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۱۳    
دروازه بان تیم استقلال تهران پس از دریافت کارت زرد از داور بر سر او فریاد کشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۱۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: 37 روستای این استان به دنبال بارش های دو روز گذشته در محاصره سیل قرار گرفته اند و امدادرسانی به ساکنان این مناطق ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۰۴    
خبرنگاران و اصحاب رسانه آذربایجان غربی امروز از تولد دوباره دریاچه ارومیه پس از سالها بازدید کردند. دریاچه ارومیه این روزها با تلاش دست اندرکاران و ارگان های وقت و با پیگیری های دولت تدبیر و امید کم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۰:۲۸    
نماینده آلمان موفق شد با 3 گل نماینده انگلیس را در لیگ اروپا شکست دهد تا بیش از پیش افول تیم های انگلیسی را در اروپا نشان دهد.