پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 21 اسفند 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 2 اسفند 1395 آفتاب نیوز 3 اسفند 1395 آفتاب نیوز 4 اسفند 1395 آفتاب نیوز 5 اسفند 1395 آفتاب نیوز 6 اسفند 1395 آفتاب نیوز 7 اسفند 1395 آفتاب نیوز 8 اسفند 1395 آفتاب نیوز 9 اسفند 1395 آفتاب نیوز 10 اسفند 1395 آفتاب نیوز 11 اسفند 1395 آفتاب نیوز 12 اسفند 1395 آفتاب نیوز 13 اسفند 1395 آفتاب نیوز 14 اسفند 1395 آفتاب نیوز 15 اسفند 1395 آفتاب نیوز 16 اسفند 1395 آفتاب نیوز 17 اسفند 1395 آفتاب نیوز 18 اسفند 1395 آفتاب نیوز 19 اسفند 1395 آفتاب نیوز 20 اسفند 1395 آفتاب نیوز 21 اسفند 1395 آفتاب نیوز 22 اسفند 1395 آفتاب نیوز 23 اسفند 1395 آفتاب نیوز 24 اسفند 1395 آفتاب نیوز 25 اسفند 1395 آفتاب نیوز 26 اسفند 1395 آفتاب نیوز 27 اسفند 1395 آفتاب نیوز 28 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1395 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۶    
رییس مرکز تحقیقات بیماری های کلیوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مصرف بیش از اندازه چای، شکلات کاکائویی و سبزیجات با برگ سبز موجب بالا رفتن اگزالات می شود و بالا بودن اگزالات در ادرار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (پنج شنبه، 26 اسفند) در قسمت پایین، قابل مشاهده است:
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۷    
وضعیت آلاینده مونوکسیدکربن: پاک(33)، ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون: سالم (58)، ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون( 105) ناسالم برای گروه های حساس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۰    
اداره هواشناسی کشاورزی توصیه هایی را به کشاورزان سراسر کشور ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
مهمانی های نوروزی ممکن است با زیاده روی در مصرف میوه و شیرینی همراه باشد. برخی تصور می کنند مصرف بیش از اندازه میوه خطر چندانی را متوجه شان نمی کند، در حالی که تحقیقات خلاف آن را نشان داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۵    
بروز ارجمند صفحه اینستاگرامش را با عکسی جدید از خود به روزرسانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۳:۲۶    
تغذیه عامل مهمی در افزایش باروری است به طوری که خوراکی های معرفی شده در این مطلب گاهی برای درمان ناباروری مردان توصیه می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۵    
این سوراخ خرگوش در ابتدا یک سوراخ معمولی به نظر می رسد اما درواقع ورودی غارهای کاینتون، یک مخفیگاه زیرزمینی 700 ساله است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۲    
علی مطهری در مطلبی تلگرامی پاسخ روزنامه کیهان با تیتر یادآوری بی بی سی به مطهری داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۴    
سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا به شهروندان هشدار داد: کلاهبرداران سایبری این بار به بهانه تهیه بلیط های نوروزی به حساب های مردم دستبرد می زنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۰    
وجود یک پرچم برعکس کوچک روی کت شون اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید در جلسه با خبرنگارن در آمریکا جنجالی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۸    
رامین راستاد در انتشار پستی در اینستاگرام توضیحات در مورد فیلم کامیون داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۴    
سگ گردانی در سطح شهر تخلف بوده و افرادی که اقدام به این عمل کنند با برخورد پلیس امنیت اخلاقی مواجه می شوند وخودرو هایی که اقدام به حمل سگ کنند تا سه ماه توقیف می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۸    
به گزارش رسانه ها اسکارلت جوهانسون بعد از اختلافاتی که اخیراً با شوهرش رومن دوریاک داشته است قصد دارد که از او جدا شود. این دومین جدایی جوهانسون بعد از زندگی نافرجامش با رایان رینولدز محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۷    
احمد ایراندوست با آن اندام درشت و ورزشکاری اش را بسیاری در نقش غول برره می شناسند و بعد از آن هم فرمانده اردوگاه اسرای ایرانی در فیلم اخراجی ها ، اگرچه او در آثاری همچون مختارنامه ، در چشم باد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۶    
رئیس مرکز آمار ایران گفت که جمهوری اسلامی ایران در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال جاری با ثبت اطلاعات 48 و چهار دهم درصد جمعیت کشور به صورت اینترنتی ، رکوردار جهان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۸    
خانواده هایی که در پی فرزندان گمشده خود بوده اند طی 6 ماه گذشته 124 قبر مخفی را در ایالت وراکروز در شرق مکزیک کشف کرده اند که بقایای 242 جسد عمدتا متعلق به زنان و کودکان در آنها یافت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۷    
پلیس آلمان می گوید، که نیروهای امنیتی یک حمله تروریستی را که قرار بود در یک مرکز خرید در شهر اسن صورت بگیرد، کشف و خنثی کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۶    
یکی از پروژه های ورزشی مدرن و زیبای ایران که می توان روی میزبان آینده فوتبال کشور از تورنمنت های بزرگ آسیایی روی آن حساب ویژه ای باز کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۵    
لیلا برخورداری در اینستاگرامش عکسی از خودش و سیاوش خیرابی در حرم امام رضا (ع) را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۳    
نوید محمدزاده بازیگر سرشناس ابد و یک روز در نوشته ای احساس عمیق خود نسبت به پدرش را بیان کرد و از مخاطبان صفحه اینستاگرامش خواست تا قدر در کنار پدر و خانواده بودن را غنیمت شمارند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۰    
ترکیب موجود در جوانه کلم بروکلی موجب کاهش تاثیر رژیم غذایی پرچرب شده و از اضافه وزن پیشگیری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۷    
برنامه 180 درجه با موضوع دستفروشی؛ رزق حلال یا سد معبر روی آنتن رفت و ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران و سید امیر سیاح پژوهشگر و خبرنگاران اجتماعی مهمان برنامه بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۲    
وزنامه انگیسی دیلی میل در مطلبی به عکسی که روز جمعه توسط ایوانکا ترامپ منتشر شده بود پرداخت و نوشت: ایوانکا ترامپ به همراه فرزندانش خود را برای جشن "پوریم" آماده می کنند؛ جشنی که مختص یهودیان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۹    
حسن روحانی به مناسبت روز شهید در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جنگ به ما تحمیل شد، هیچ کشوری به ما کمک نکرد و ساده ترین سلاح ها را به ما ندادند، رزمندگان ما با دست خالی جنگیدند و مظلومانه شهید شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۵    
تروریست های تکفیری پس از عجز و ناتوانی در میدان نبرد در برابر ارتش سوریه جنایت هولناکی را در مرکز دمشق با حملات وحشیانه به زائران عتبات مقدسه مرتکب شدند که در نتیجه آن ده ها نفر شهید و زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۲    
هیچ کوهنوردی نصیحت مردان روستا را جدی نمی گیرد. آنها مصمم پیش می روند و تنها مردان روستایی هستند...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۱    
شغلی که در سال های اخیر به شدت در میان فوتبالی ها و البته ورزشکاران برخی رشته های دیگر درسال های اخیر مرسوم شده و هر روز به تعداد آن افزوده می شود، رستوران داری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۶    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی در واکنش به شائبه قانونی کردن حقوق های نامتعارف و انتقادات به مجلس در این زمینه گفت: مجلس در این موضوع واقع بینانه عمل کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۹    
وزیر ارتباطات در خصوص اضافه شدن هزینه آپلود به اینترنت اظهار کرد: در گذشته با توجه به اینکه 99 درصد استفاده کاربران مربوط به دانلود می شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به پیشینه تلخ اقدامات و اتخاذ سیاست های نادرست آمریکا در ستیز با مردم منطقه خلیج فارس به ویژه مردم مسلمان ایران طی دهه های گذشته تاکید کرد: دولت آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۵    
هنگامی که از سینما در طبیعت صحبت می کنید، سالن سینمای آرکیپلاگو، ساخته شده در سال 2012 با فیلم های روی صخره ها حرف اول را می زند که مهندس سازنده آن، اول شیرن را مشهور کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ششمین اختتامیه جشنواره مد و لباس بیان کرد: جامعه ای که در حوزه مد و لباس فعالیت می کند نباید مورد اتهام و انگ زنی قرار بگیرد، زیرا که طراحان نگاه ملی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت:جوانی که صبح امروز در خیابان دانشکده ارومیه قصد خودکشی داشت با تلاش عوامل آتش نشانی از تصمیم خود سر باز زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت: در اثر سقوط یک درخت بر روی خودرویی در ساری یک زن 38 ساله مصدوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۳    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۶    
کامارو تیپ 1LS Coupe مدل 2014 با قیمت 81 میلیون تومان در بازار مناطق آزاد به فروش می رسد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۸    
نسرین مقانلو عکسی از خود در حال دوچرخه سواری در اینستاگرام منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۴    
سازمان تحقیق و توسعه دفاعی هند روز شنبه موشک مافوق صوت براهموس با برد 450 کیلومتری را با موفقیت آزمایش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۳    
اردوغان امروز مقامات هلندی را که مانع سخنرانی تبلیغی در حمایت از اصلاحات قانون اساسی ترکیه شده اند، پس مانده های نازی ها و فاشیسم توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۸    
آرسنال با برتری برابر تیم دسته پنجمی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس راه یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۷    
مهدی سلطانی بازیگر نقش پدر فرهاد در سریال شهرزاد عکسی جدید از خودش به همراه کبیر منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۶    
منابع محلی افغانستان از حمله تروریست ها به فرودگاه نظامی در ولایت خوست خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۱    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در واکنش به اظهارات مغرضانه جوزف وُتل فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا گفت: سیاست های نسنجیده و غلط آمریکا عامل اصلی وضعیت ناپایدار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۹    
روزنامه نگاران و نمایندگان مخالف ترکیه امروز شنبه تظاهراتی را در شهر استانبول در اعتراض به بازداشت خبرنگاران و سرکوب رسانه های خبری برگزار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۷    
حادثه رانندگی در جاده ایلام -کرمانشاه چهار کشته بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۶    
با تداوم بارندگی در شهرستان اهواز، برخی مناطق اهواز در خاموشی فرو رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۶    
با تصمیم یک قاضی فدرال آمریکا درباره به تعلیق درآوردن موقت فرمان جدید مهاجرتی ترامپ این فرمان با نخستین مانع قضایی خود مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۵    
منابع خبری در روسیه از تخلیه یک سینما در مسکو در پی تهدید به بمب گذاری خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۶    
سعید جلیلی گفت: کسانی که از ابتدای پیروزی انقلاب به دشمنی با مردم ایران برخاستند نیز شهادت می دهند که در این 37 سال هر آن چه می توانستند علیه مردم و انقلاب ما به کار بردند ولی به نتیجه ای نرسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۷    
اظهارات ضد اروپایی اخیر اردوغان تاکتیک انتخاباتی است و با هدف جلب نظر رای دهندگان ملی گرا مطرح شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۰    
یک منبع محلی در استان نینوای عراق اعلام کرد که سرکرده گروه تروریستی داعش از جراحت های پیشین خود رنج می برد و لاغر شده و قادر به تکلم عادی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۰    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از بارش باران و آبگرفتگی معابر 10 استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۹    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و فرماندهی پلیس راهور ناجا به تشریح علل تصادفات فوتی و جرحی درون شهری و برون شهری در سال 95 پرداخت و گفت: موتورسیکلت سواران در رتبه دوم تصادفات منجر به فوت در درون شهرها هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۹    
افشاگری های ویکی لیکس در مورد تلاش سیا به منظور نفوذ به سیستم های کنترل خودروها زنگ های خطر را برای شرکت های تولیدکننده خودرو به صدا درآورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۲    
پانیونیوس در حضور مهاجم ایرانی اش لاریسا را شکست داد و در فاصله سه امتیازی المپیاکوس صدرنشین قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۱    
تیم های اورتون و بورنموث رقیبان شان را در لیگ برتر با شکست مواجه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۱    
بایرن مونیخ در حالی توانست در هفته بیست و چهارم بوندسلیگا به پیروزی برسد که هم تیم دوم و هم تیم سوم برابر حریفان خود تن به شکست دادند تا شاگردان آنچلوتی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۰    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۷    
رییس جمهوری از آیت الله سید کاظم نور مفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان عیادت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۶    
در دی 1394 -ماهی که اجرای برجام آغاز شد- درآمد نفتی ایران در کاهشی عجیب به یک میلیارد دلار رسیده بود؛ اگر همان روال ادامه می یافت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۳    
معاون وزیر ارتباطات گفت: نرخ موثر یک گیگابایت اینترنت بر مبنای تکنولوژی ADSL که در سال 92، سه هزار و 600 تومان محاسبه می شد امروز به 1400 تومان رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۳    
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: سارق سابقه دار با 40 فقره سرقت در شیراز دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۲    
نیروهای امنیتی کاخ سفید فردی را که یک کوله پشتی حمل می کرد در ورودی جنوبی دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۰    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، مصوبه هیات وزیران مبنی بر اختصاص هشت هزار و 207میلیارد ریال برای عملیات اجرایی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه را ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۱    
برنج وارداتی آرژانتین در بازار میادین میوه و تره بار با قیمت 2 هزار و 600 تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز شنبه در استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه و همزمان در عراق، کویت و شمال شرق عربستان وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۰    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به ساحل الماس در ایسلند اختصاص یافته است. این تصویر توسط عکاس نشنال جئوگرافیک با نوردهی طولانی از ساحل الماس ثبت شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۹    
یادگار گرامی امام با تأکید بر اینکه حقیقت دین برای بهبود اخلاق جامعه و پاک شدن دل مردم از زشتی ها وناهنجاری هاست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۸    
نهاد اطلاع رسانی بسیج مردمی عراق از کشف یک گور جمعی در زندان بادوش در غرب شهر موصل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۷    
چهارشنبه سوری، یک جشن بهاری است که پیش از رسیدن نوروز برگزار می شود مردم در این روز برای دفع شر و بلا و برآورده شدن آرزوهایشان مراسمی را برگزار می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۶    
سلفی مهندسی بهرام رادان، در یک پروژه عمرانی را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۳    
وزیر امور خارجه با بیان این که بسیاری تحلیلگران ما روابط بین الملل را در فضای جنگ سرد می بینند گفت: اشتباه محاسبه در دوران گذار می تواند به قیمت نابودی یک بازیگر تمام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۲    
آفتاب نیوز : گرچه این کنسرت همانند گردهمایی های دیگر در عربستان سعودی، تنها برای مردان مجاز بوده اما برگزاری آن از دید بسیاری ناظران یک پیشرفت تلقی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۱    
یک گروه بین المللی از محققان ژن جدیدی را شناسایی کرده اند که می تواند به مرگ ناگهانی در میان جوانان و ورزشکاران منجر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۲    
لیلا حاتمی؛ بدون شرح!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۲    
نیروهای امنیتی سوریه پس از انفجارهای صبح شنبه، بمبی دیگر را که آماده انفجار بود، کشف و خنثی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۰    
در زیر عرشه قایق، فضای بزرگی برای نشستن و اتاق های زیبا و راحت با طراحی اصلی بوگاتی را خواهید دید. شومینه و محوطه آتش نیز در فضاهای مربوط به قایق ساخته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۴    
پلیس راهور نیروی انتظامی با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 96 و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۶    
رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر واقعی شدن قیمت ارز محقق شود به نفع اقتصاد و تولید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۷    
شهردار گوانگ جو گفت: عقد خواهرخواندگی میان اصفهان و گوانگ جو موجب معرفی این دو شهر به جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۵    
هواداران پرسپولیس تا امروز کمک های زیادی به این باشگاه کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۰    
طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با 30 امضا در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۱    
وبگاه صهبونیستی مدعی شد ایران در آستانه توافق با سوریه برای ساخت پایگاه نظامی در بندر لاذقیه این کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۸    
جوان 27 ساله در صندلی عقب تاکسی مسیر رودبار به کرمان نشسته بود، ناگهان تیری از اسلحه شکاری جلوی خودرو به سمت وی شلیک و قفسه سینه اش را شکافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۵    
باز کردن قفل درب خودرو با موبایل عادی شده واین روزها قفل های هوشمند باهدف دسترسی راحت تر برای اعضای خانواده یا همکاران از طریق موبایل یا تبلت توسعه پیداکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۹    
در فهرست تازه تعداد کشورهایی که مشمول ممنوعیت صدور ویزا می شوند به شش کشور کاهش یافته است و عراق را شامل نمی شود با این حال، ایران، سودان، سوریه، یمن، سومالی و لیبی را در بر می گیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۴    
نیسان با یک فیس لیفت نسبتا بزرگ، قشقایی جدید را راهی نمایشگاه ژنو کرده است. قشقایی حالا شباهت های بسیاری به مدل جدید شرکت رنو یعنی کجار دارد که با پلت فرم یکسانی با قشقایی تولید می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۱    
چین درباره شروع جنگ تجاری به ایالات متحده آمریکا هشدار داد و گفت درصورتی که دونالد ترامپ بخواهد تهدیدهای خود را در این رابطه عملی کند هر دو کشور چین و آمریکا متحمل ضرر و زیان می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۹    
معاون فنی اداره سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت از آمادگی زیرساخت ها برای راه اندازی "کلینیک های سلامت جنسی و خانواده " خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۷    
ترامپ شمار زیادی از کارمندان آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا را مرخص می کند زیرا می گوید: پول نداریم! اما در همان حال، 54 میلیارد دلار به بودجه ارتش آمریکا می افزاید!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که صفی از مقاومت در برابر صفی از استکبار در منطقه شکل گرفته است گفت: در حال حاضر بحران در عراق، سوریه و کشورهای دیگر ناشی از نزاعی بین مقاومت و غیرمقاومت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۵    
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور کمک های بشردوستانه از یک بحران جهانی خبر داد که جان 20 میلیون نفر در 4 کشور جهان را تهدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
مدیر شبکه پنج سیما با حضور در یکی از لوکیشن های پروژه در جست وجوی آرامش ، از نزدیک در جریان روند ضبط این سریال تلویزیونی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۰    
اولین جلسه هشتمین شورای مرکزی حزب مردم سالاری روز جمعه 20 اسفند در دفتر حزب برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۴    
سلامت نیوز: کمردرد آن قدر شایع است که معمولا نگران کننده نیست. بیشتر اوقات پیچ خوردگی عضلات و یا فشار به دیسک سبب این نوع درد می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۳    
معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور از تهیه پیش نویس دو سند کودکان خیابانی و کنترل و کاهش طلاق و همچنین در نظر گرفتن 100 میلیارد تومان برای ایجاد اورژانس اجتماعی در کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۰    
تعدادی از کشتی ها و بالگردهای جنگی ارتش مصر برای مشارکت در مانور مشترک با بحرین، وارد این کشور شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۹    
برخی مخاطبان اعتراض کرده اند چرا کرایه اتوبوس های شرکت واحد افزایش یافته و مردم به زحمت افتاده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۹    
رحمانی فضلی ، وزیر کشور در آخرین یادداشت خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: مردم به گردن ما حق دارند و چه حقی بالاتر از اینکه توفیق خدمت به خود را برای توشه آخرت ما فراهم ساخته اند.