شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 7 اسفند 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 1 اسفند 1396 آفتاب نیوز 2 اسفند 1396 آفتاب نیوز 3 اسفند 1396 آفتاب نیوز 4 اسفند 1396 آفتاب نیوز 5 اسفند 1396 آفتاب نیوز 6 اسفند 1396 آفتاب نیوز 7 اسفند 1396 آفتاب نیوز 8 اسفند 1396 آفتاب نیوز 9 اسفند 1396 آفتاب نیوز 10 اسفند 1396 آفتاب نیوز 11 اسفند 1396 آفتاب نیوز 12 اسفند 1396 آفتاب نیوز 13 اسفند 1396 آفتاب نیوز 14 اسفند 1396 آفتاب نیوز 15 اسفند 1396 آفتاب نیوز 16 اسفند 1396 آفتاب نیوز 17 اسفند 1396 آفتاب نیوز 18 اسفند 1396 آفتاب نیوز 19 اسفند 1396 آفتاب نیوز 20 اسفند 1396 آفتاب نیوز 21 اسفند 1396 آفتاب نیوز 22 اسفند 1396 آفتاب نیوز 23 اسفند 1396 آفتاب نیوز 24 اسفند 1396 آفتاب نیوز 25 اسفند 1396 آفتاب نیوز 26 اسفند 1396 آفتاب نیوز 27 اسفند 1396 آفتاب نیوز 28 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۳    
آمارهای منتشره از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور نشان می دهد این روند صعودی در 10 ماهه سال 96 نیز ادامه داشته و فولادسازان بزرگ کشور موفق شده اند با وجود همه مشکلات صنعت در این سال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۴    
روز گذشته ایوانکا ترامپ بعد از حضور در مراسم اختتامیه مسابقات زمستانی المپیک 2018 در جایگاه مخصوص و کنار رئیس جمهور کره جنوبی با عکس العمل غیرمنتظره یک پسربچه روبرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۳    
عادت به رژیم غذایی نامناسب می تواند به فرآیند پیر شدن پوست تان شتاب دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۴    
رییس سازمان ثبت احوال کشور در آیین افتتاح ساختمان جدید اداره ثبت احوال شهرستان اردکان از اجرای برنامه حذف کپی شناسنامه و کارت ملی در ارایه خدمات دولتی در چند شهر کشور به صورت پایلوت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۶    
عنوان فیلم سینمایی آتش و قداره به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد عرب که هم اکنون با اتمام مراحل فنی آماده نمایش شده، با تصمیم سازندگان به داش آکل تغییر پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۸    
وزیر خارجه ایران گفت: کسی که اولویت اولش پاره کردن برجام بود و آن را بدترین توافق تاریخ آمریکا می داند، یکسال و دو ماه است هنوز نتوانسته به این کار دست بزند و می داند چه هزینه ای باید بپردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۵    
از گذشته با توجه به شرایط منطقه، تصمیماتی درباره ساختار فیزیکی تجهیزات مخابراتی در سطح شهر گرفته می شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۲    
خواننده مشهور با پسری 10 سال جوان تر از خود پس از 2 ماه جدایی از شوهر، ازدواج کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۶    
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یک پاور بانک در هواپیما منفجر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۹    
"احمدی نژاد برای هجو نظام حاضر است بدنامی و عدم مشروعیت خود را نیز اثبات و فریاد بزند."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۹    
آفتاب نیوز : یک فعال رسانه ای بدنام و ضدانقلاب با راه اندازی کمپینی به مقابله با حجاب در ایران برخاسته است و با انتشار فیلم های تقطیع شده قدیمی که هر هفته آن را با نام فیلم های جدید منتشر می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۴    
احمد نوراللهی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان بود. او جدا از تاثیر روی حملات قرمزها روی بازی کمال کامیابی نیا هم تاثیرگذار بود و هافبک دفاعی قرمزها را به روزهای خوب اش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۲    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در هفتمین همایش سیاست های پولی و چالش های بانکداری، اجرای دقیق سیاست های پولی را شاه بیت ابزار مدیریتی بانک مرکزی عنوان و تاکید کرد که این سیاست ها باید به عنوان متغیری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۹    
آفتاب نیوز : اقتصادنیوز
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۴    
محسن افشانی و همسرش به نجف اشرف رفته اند تا یک قاب متفاوت و سوژه ای مذهبی برای اینستاگرامشان خلق کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
هفت روز و هفت ساعت یک مسابقه رالی با حضور هنرمندانی از ایران و لبنان است که تولید آن در شبکه افق شروع شده و در آینده نزدیک روی آنتن می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۲    
مهدی رحمتی در روزی که تمرین استقلال تعطیل بود به همراه اشکان نامداری و دیگر گلرهای استقلال تمرین جداگانه انجام داده و همین موضوع باعث تورم پای وی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۷    
مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از سالگرد ازدواجش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۷:۲۴    
نخستین همایش علمی امید اجتماعی در ایران صبح امروز در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد و همزمان سخنرانان مهمی داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۷:۱۰    
محققان هندی دریافته اند افراد دارای ران های چاق کمتر دچار ابتلا به دیابت می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۶:۴۹    
مطالعه نشان داده است نوزادان متولدشده از زنان چاق و به شیوه سزارین تا سن 3 سالگی پنج برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۳:۰۳    
به گفته محققان، زندگی و بزرگ شدن در محیطی سرسبز به تقویت رشد مغز در کودکان کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۲:۳۲    
یک فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد گفت: کبد چرب، شایع است و از عوامل آن می توان به چاقی، کم تحرکی، استرس زیاد، مصرف نکردن مواد غذایی مناسب، استعمال دخانیات و مصرف الکل اشاره کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۱:۴۷    
مغز شما مهم ترین اندام بدنتان است؛ ضربان قلب و تنفس ریه ها را حفظ می کند و عامل عملکرد تمام سیستم های بدنتان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اعتراض کاربرانی که در شبکه اجتماعی توئیتر مدعی شده اند که دولت با تعویق اجرای طرح رجیستری برای برند سامسونگ، به این برند باج داده است، پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۶    
نتایج تحقیقات عجیب اما جالب موسسه " اچ اس بی سی" نشان می دهد کارگران خارجی در شهر بمبئی هند دو برابر بیش از میانگین جهانی درآمد دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۲    
اولویت های توسعه فضای مجازی در سال 97 و چارچوب ها و مبانی این موضوع در جلسه شامگاه دوشنبه شورای عالی فضای مجازی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۶    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: باید بین گروه ها و اقشار مختلف ملت و دولت و نخبگان گفت وگوی ملی آغاز شود و کتابخانه ملی مکان خوبی برای شکل گیری این گفت وگوها است اما متاسفانه گفت وگو از دستور کار ما حذف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۵    
آاِک آتن که در ترکیب از مهاجم ایرانی خود بهره می برد برابر آترومیتوس مساوی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۴    
محمد هاشمی در مراسم تقدیر از عوامل کنگره بزرگداشت آیت الله هاشمی گفت: برخی مسئولان می گفتند حتی نام بردن از هاشمی در سازمان ما جرم است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۲    
طرح عیدانه گردشگری همزمان با تعطیلات نوروزی با عرضه تخفیف های 30 تا 50 درصدی در برخی هتل های کشور اجرا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۱    
بنابر اعلام مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر، برای نخستین بار، اولین گروه از بازنشستگان تحت پوشش این صندوق به همراه دیگر مستمری بگیران، حقوق و عیدی دریافت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۶    
تیم ملی هاکی سالنی ایران در جدیدترین رنکینگ جهانی با سه پله صعود در رده چهارم جهان قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۴    
وزیر اطلاعات پس از دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت محمدعلی بایرامی اظهار داشت: ما در قبال حفظ امنیت مردم و کسانی که با هر مرام و عقیده ای مشغول زندگی باشند خود را مسئول می دانیم،
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۹    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کرج گفت: در آتش سوزی یک واحد مسکونی در فردیس دو نفر مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۷    
انتخابات شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران برگزار و محسن امیر یوسفی به عنوان رییس شورا و سایر اعضای آن انتخاب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۶    
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی می گوید اخراج استادان واحدهای این دانشگاه ازجمله علوم و تحقیقات 'مطرح نیست' اما در عین حال توضیح می دهد: برخی استادان مازاد بر نیاز هستند و ' در مسیر انفکاک' قرار گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۵    
خودروهای تولید داخل عنوان کارتون محسن ظریفیان در نیشخط است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از آمادگی بازیکنان تیمش برای بازی مقابل استقلال یاد کرد و وعده داد برای دربی هشتادوششم تهران سورپرایزی خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۶    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از پیگیری عدالت جنسیتی و خانواده به عنوان دو اصل مهم در قانون برنامه ششم خبر داد و تاکید کرد: تمامی موضوعات اولویت دار حوزه زنان و خانواده را پیگیری می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۲    
وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) توافق کردند که تمهیدات لازم را برای اعمال تحریم علیه ژنرال های میانمار بر سر کشتار مسلمانان روهینجا به کار بندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۲    
رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری برای شفاف سازی روند اکران فیلم احمد نجفی دستور پیگیری داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۴    
استاندار تهران با تاکید بر تعیین تکلیف پرونده طرح های مصوب دریافت تسهیلات به بانک ها تا 25 اسفندماه گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۵    
مشاور وزیر و معاون صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در11ماه امسال صادرات غیرنفتی کشور با 5 درصد رشد نسبت به سال گذشته از مرز 41میلیارد دلار عبورکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۲    
روزنامه وقایع اتفاقیه در حساب توییتر خود خبر از بازداشت سهند دومان، سرمایه گذار این روزنامه داد: این روزنامه تا اطلاع ثانوی منتشر نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دفاع امام و رهبری از دولت ها دفاع از گفتمان آن ها بوده است و اینکه دستگاهی مطلقاً موردحمایت باشد، نیست و تنها گفتمانی که موردتوجه امام و رهبری مورد تأکید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۸    
خبرگزاری فرانسه طی گزارشی با اشاره به تغییرات اساسی در روابط ایران با چین و روسیه، از پایان دوران صبوری تهران در برابر تلاش ها برای بهبود روابط با غرب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۲    
رئیس جمهوری روسیه دستور داد که آتش بس انسانی روزانه ای از روز سه شنبه در غوطه شرقی دمشق در سوریه اعلام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۲    
رئیس جمهوری لبنان امروز (دوشنبه) با فرستاده پادشاه سعودی دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۱    
احمدی نژاد و نزدیکانش در جلسات خصوصی علیه امام و رهبری موضع می گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۴    
رئیس اسبق شاباک اعلام کرد که به احتمال زیاد نتانیاهو برای فرار از مجازاتِ فسادهایش جنگی به راه بیندازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۹    
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی پایتخت، از رد رشوه 50 میلیون ریالی توسط ماموران انتظامی پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۶    
رییس جمهوری آمریکا امروز (دوشنبه) گفت، واشنگتن متمایل به انجام مذاکره با کره شمالی است اما این امر تنها در شرایط درست قابل تحقق خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۲    
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: مردم نگران پایان اعتبار کارت ملی خود نباشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تاکید بر لزوم اجرای کامل قطعنامه 2401 شورای امنیت سازمان ملل درباره سوریه، از ارسال نامه به ایران، ترکیه و روسیه درباره آتش بس 30 روزه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۱    
طرح ملی رجیستری گوشیهای تلفن همراه پس از "بلک بری"، "موتورولا"، "گوگل پیکسل"، "ال جی"، "نوکیا"، "هواوی"، "تکنو" و "سونی"، این بار به سراغ گلکسیهای S9 و S9+ رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور گفت: طی دو روز آینده باران و برف در بخش هایی از 23 استان کشور می بارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۳    
داربی 86 پایتخت در حالی در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد که فغانی و بنیادی فر دو گزینه اصلی قضاوت در این دیدار هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۱    
در حالی حدود 10 روز از آغاز انتشار اوراق گواهی سپرده 20 درصدی در بانک ها می گذرد که در فرصت های آخر استقبال از این طرح بیشتر شده و البته طبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی در چند روز ابتدایی حدود 101 هزار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۷    
رئیس جمهور ترکیه با متهم کردن آمریکا به خیانت علیه ترکیه با حمایت از نیروهای دموکراتیک سوریه که بخش اعظم آن را یگان های مدافع خلق تشکیل می دهند، گفت: آنکارا هرگز به متحدانش خیانت نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۳    
عربستان سعودی برای نخستین بار فرم درخواست برای عضویت زنان در ارتش را ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۹    
پزشک تیم فوتبال استقلال آخرین وضعیت لئوناردو پادوانی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۶    
اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) تحریم هایی را علیه دو وزیر صنعت و رسانه سوریه اعمال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۵    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ برتر را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۰    
وزیر نیرو تاکید کرد در صورتی که تخریب یک سد در خوزستان فایده داشته باشد آن را انجام خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۷    
دارند دو مدال طلا و دو برنز جودوی جهان شکایت خود را از فدراسیون جودو و یکی از رسانه ها پس گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۷    
وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس قوه قضائیه ضمن اشاره به مرگ سالانه صدها نفر از ایرانیان در اثر مصرف ماده سمی به نام "قرص برنج" پیشنهاد داد که از سوی قوه قضائیه اعلام شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار در طبقه چهارم یک ساختمان 4 طبقه در خیابان ولی عصر (عج) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۴    
حزب کمونیست چین طرحی را پیشنهاد داده است که به شی جینپینگ، رئیس جمهور چین این اجازه را می دهد که تا ابد رئیس جمهور بماند؛ در همین راستا شبکه های اجتماعی در واکنش به این خبر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۰    
نمایندگان مجلس به دنبال تبیین واژه عدالت بوده و معتقدند که نمی توان به مردم گفت ما با شما عادلانه برخورد می کنیم اما زمان سیاست گذاری خودمان تعیین کنیم چه کسی بر اساس سلایق مان وارد عرصه شود
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۷    
به نظر می رسد که تعویض پور علی گنجی در دیدار برابر الاهلی به خاطر آسیب دیدگی این بازیکن ایرانی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۵    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فوت یک زن جوان 20 ساله در بروجن(تازه عروس)، گفت: علت قطعی مرگ این زن در دست بررسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۴    
پرسه زنی شبانه، سارق خودروی پراید را لو داد و موجب دستگیری او شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۰    
در این مطلب با خواص عناب و طرز تهیه شربتی از عناب برای رفع جوش های پوستی, کهیر, بیماری های خارش دار و سرفه های مزمن آشنا می شویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۷    
شورای اروپا همگام با قطعنامه 2397 شورای امنیت سازمان ملل از تشدیدتحریم ها علیه کره شمالی به بهانه برنامه هسته ای و موشکی این کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۵    
حسن یزدانی و شهربانو منصوریان، برترین های اخلاق ورزش کشور در سال 96 انتخاب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۰    
هر سال، هزاران تصادف در همین چند روز اتفاق می افتد و هزاران نفر کشته و مصدوم می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۸    
دانشمندان دانشگاه "نورث وسترن" در حال توسعه حسگرهای پوشیدنی هستند که سبب تسریع در روند بهبودی بیماران مبتلا به سکته مغزی می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: رندترین شماره تلفن همراه کشور به نام دزد اکتشاف وزارت نفت بوده که حدود 2میلیارد و نیم تومان این خط را خریداری کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۸    
رییس قوه قضاییه با اشاره به آشوب های خیابان پاسداران و شهادت چند تن از ماموران نیروی انتظامی و بسیج گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۶    
نشست های هفتگی سخنگوی دستگاه قضا شبیه به سریال تبلیغاتی شده است. اگر دقت کنید در هیچ کشور دیگری این سبک از اطلاع رسانی نداریم که سخنگوی دستگاه قضا به صورت هفتگی و با این سبک و سیاق اطلاع رسانی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق در ساختمانی در خیابان انقلاب به دلیل اشتعال منبع گازوئیل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۴    
دومین بخش از نمایشگاه 1001 بشقاب زیر لعابی به کوشش آزاده شولی - سرامیست- از 11 تا 18 اسفندماه برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۳    
یکی از نورافکن های ورزشگاه پیر تختی مشهد سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۲    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح جزییات عملیات جست و جوی امروز در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج از انتقال بقایای برخی جانباختگان به ارتفاع پایین تر توسط تیم هایی که برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۱    
پوشش زهرا لاری ورزشکار محجبه اماراتی در مسابقات پاتیناژ بازی های المپیک زمستانی کره جنوبی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۶    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: تیم اعزامی به قله های دنا در حال برگشت است و قطعاتی از پیکرهای جان باختگان نیز کشف شده است اما اطلاعات دقیقی تا رسیدن تیم نمی توانیم ارائه دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: مطابق استانداردهای بین المللی هر فردی که به پزشک مراجعه می کند حق دارد پنج پرسش را بپرسد و پزشک وظیفه دارد به این پرسش های ضروری پاسخ دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۱    
باهنر که زمانی از حامیان پروپاقرص احمدی نژاد بود دو ماه قبل گفته بود: من با آقای احمدی نژاد 20 سال سابقه کار سیاسی مشترک داشتیم. ایشان 20 سال عضو جامعه مهندسین بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۸    
تیم فوتبال استقلال با پیراهن جدید به مصاف پرسپولیس می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۰    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور زنان در مسابقه بسکتبال ایران و عراق گفت: باید به بانوان و توانمندی های شان اعتماد کنیم و موانع را از سر راه آنها برای حضور مؤثرشان در ورزشگاه ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۱    
پزشکی قانونی دوبی اعلام کرد که سری دیوی سوپراستار سینمای بالیوود بر اثر غرق شدن در وان حمام درگذشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۰    
باشگاه استقلال قیمت بلیت های داربی را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۶    
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه امروز با وجود تسهیلات تکلیفی و یا تعهدات سنگین بانک های بزرگ و دولتی ، قوانین نظارتی بر همه بانک ها یکسان است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۲    
نماینده مردم تهران خواستار برخورد محترمانه مردم ماموران نیروی انتظامی با خانم ها شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۲    
محمد جواد ظریف در اولین مقصد سفرش به بالکان وارد صربستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۶    
آفتاب نیوز : خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی از قول دفتر ریاست جمهوری این کشور گزارش داد یکی از مقام های ارشد کره شمالی که برای حضور در مراسم اختتامیه بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ در این کشور به سر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۶    
روز جمعه شبکه العربیه عربستان خبرهای فوری درباره این که در ماه سپتامبر امسال قطر میزبانی جام جهانی 2022 را از دست می دهد، منتشر کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۵    
یک عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: پیشنهاد معرفی شخصیت هایی از سوی جریانات اصلاحات برای دیدار با مقام معظم رهبری موضوعی درست و بجا بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی رجیستر شدن گوشی های تولیدی شرکت سامسونگ را به بعد از تعطیلات نوروز 97 موکول کرد.