چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 مرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مرداد 1397 آفتاب نیوز 2 مرداد 1397 آفتاب نیوز 3 مرداد 1397 آفتاب نیوز 4 مرداد 1397 آفتاب نیوز 5 مرداد 1397 آفتاب نیوز 6 مرداد 1397 آفتاب نیوز 7 مرداد 1397 آفتاب نیوز 8 مرداد 1397 آفتاب نیوز 9 مرداد 1397 آفتاب نیوز 10 مرداد 1397 آفتاب نیوز 11 مرداد 1397 آفتاب نیوز 12 مرداد 1397 آفتاب نیوز 13 مرداد 1397 آفتاب نیوز 14 مرداد 1397 آفتاب نیوز 15 مرداد 1397 آفتاب نیوز 16 مرداد 1397 آفتاب نیوز 17 مرداد 1397 آفتاب نیوز 18 مرداد 1397 آفتاب نیوز 19 مرداد 1397 آفتاب نیوز 20 مرداد 1397 آفتاب نیوز 21 مرداد 1397 آفتاب نیوز 22 مرداد 1397 آفتاب نیوز 23 مرداد 1397 آفتاب نیوز 24 مرداد 1397 آفتاب نیوز 25 مرداد 1397 آفتاب نیوز 26 مرداد 1397 آفتاب نیوز 27 مرداد 1397 آفتاب نیوز 28 مرداد 1397 آفتاب نیوز 29 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۵۷    
گفت و گوی زنده تلویزیونی رئیس جمهوری با مردم آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۰۸    
باسکرویل که کاملا در فضا و گفتمان پرهیاهوی مشروطه خواهان و مجاهدین تبریز فرو رفته بود، چنین پاسخ داد که چون ایرانیان در راه آزادی می کوشند من به آنها پیوسته ام و از قانون آمریکا باکی ندارم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۱۶    
در سخنان آیت الله دکتر محقق داماد آمده است: آیت الله جوادی آملی در جامعه ای زیست می کند که با فقه اداره می شود. در قانون اساسی 10 عنوان پست کلیدی به فقیهان سپرده شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۳۰    
همسر آینده کریم به سایت sport-fm خبر داد که خانواده انصاری فرد در این مراسم حضور نخواهند داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۶    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اعلام عدم پذیرش حدود 4 هزار معتاد متجاهر از سوی نهادهای مسئول بدلیل ابتلا به بیماری های خطرناک گفت: اگر معتاد متجاهری مبتلا به ایدز، هپاتیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۱    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از تحویل کیف پیدا شده در سالن انتظار فرودگاه رامسر که حاوی 145 میلیارد ریال وجه نقد، چک پول و اوراق بهادار توسط مامور پلیس فرودگاه به صاحبش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۳    
روزنامه کیهان در عباراتی نامتعارف به جای نام بردن از لیلا حاتمی با عبارت "دختر زری خوشکام" از او نام برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۱    
هومن حاجی عبداللهی عکس زیر را در صفحه اش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۷    
نقاشی های خاص محمدمتین نصیری کمدین سری دوم مسابقه خنداننده شو خندوانه را ببینید. او که 17 سال سن دارد جوان ترین شرکت کننده این دوره مسابقات به شمار می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۵    
استاد ژاله علو در روز تولدش برای تئاتر عروسکی پسر جنگل صدا گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۹    
بیانات رهبر انقلاب مبنی بر دستور ایشان به دولت برای تشکیل یک کارگروه قوی، پرکار، دانا، خطرپذیر و شجاع جهت بررسی مشکل بانک ها و نقدینگی منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۱    
کاپیتان پرسپولیس گفت: کار امسال ما بسیار سخت تر از سال های گذشته است و فکر اینکه پرسپولیس حتماً قهرمان می شود یک تصور غیرمنطقی و از سر احساس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۷    
گرشاسبی با استفاده از بند رزمندگان، تا به حال در رأس امور مدیریتی باشگاه پرسپولیس حاضر بوده و از این بابت مشکل چندانی را پیش روی خود نمی بیند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۶    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال از بازیکن جدید این تیم تعریف و تمجید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۳    
سیدمحمد خاتمی با تشریح مشکلات موجود در کشور، به عنوان یک شهروند دوستدار ایران و اسلام به دلیل نقص ها و کمبودها، با همه وجود از مردم عذرخواهی و پانزده راهکار برای برون رفت از وضعیت کنونی ارایه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۶:۱۰    
ناسا چند روز دیگر کاوشگر خورشیدی "پارکر" را به سمت تاج خورشید خواهد فرستاد تا بشر برای اولین بار تا این حد به خورشید نزدیک شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۵:۱۱    
متخصصان علوم پزشکی در آمریکا بر اساس شواهد موجود بر این باورند که مصرف داروی آلزایمر مدت ها قبل از بروز علائم آن می تواند از ابتلا به این بیماری پیشگیری کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۴:۲۶    
14 ثانیه کافی است تا یک خودرو آن هم خودرو مزدا 3 به سرقت برود. می دزدند اما نه برای سوار شدن. می دزدند تا دزدی دیگری را از سر بگیرند. سرقت خودرو در دل تاریکی یا قاچاق مواد مخدر یا اوراق قطعات خودرو.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۳:۲۵    
مدیر فوریت های پزشکی استان خوزستان از مرگ جوان 20 ساله اهوازی بر اثر خودسوزی خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۲:۳۸    
منابع خبری در نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن از گسترده شدن اعتراضات صنفی کارگران این واحد خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۱:۴۰    
یک فعال زیست محیطی جنگل های هیرکانی و از جمله جنگل ابر را از مهمترین سرمایه های کشور و جهان دانست و گفت: این جنگل ها آخرین بازمانده های جنگل های باستانی در جهان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۱:۱۲    
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: 50 درصد مقصر تصادفات اخیر در محور اردبیل – پارس آباد راهداری این شهرستان بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۵۵    
دادستان ملکان از کشف ده هزار حلقه لاستیک خودرو از یک گاوداری در شهرستان ملکان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۵۴    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به افزایش عرضه ارز در بازار ثانویه گفت: همه ارز حاصله از صادرات غیرنفتی به بازار ثانویه می رود و همه واردات کالاهای غیراساسی از طریق بازار ثانویه تأمین می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۳    
اعلام نرخ دلار 4200 تومانی (که البته اکنون به حدود 4400 تومان رسیده است) و مکلف کردن شرکت های بزرگ فولادی به عرضه محصولات با این قیمت و فاصله گرفتن قیمت های بازار از نرخ های دستوری بورس کالا سبب شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۳    
بنا به گفته رئیس کل بانک مرکزی با اجرایی شدن بسته جدید ارزی از این پس ارز رسمی تنها به کالاهای اساسی اختصاص پیدا خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۳    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به افزایش عرضه ارز در بازار ثانویه گفت: همه ارز حاصله از صادرات غیرنفتی به بازار ثانویه می رود و همه واردات کالاهای غیراساسی از طریق بازار ثانویه تأمین می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۳    
ارتش ونزوئلا اعلام کرد در هر شرایطی به رییس جمهوری این کشور وفادار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۳    
با حکم فرماندهی ناجا سردار علیرضا لطفی به سمت رئیس پلیس آگاهی پایتخت منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۳    
با وجود تمامی اقدامات خوب و ارزشمندی که در دهه های گذشته از سوی دستگاه های اجرایی کشور و نهادهای متولی امر محرومیت زدایی در راستای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی صورت گرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۰    
شبکه تلویزیونی چین در گزارشی، تأکید کرد اتحادیه اروپا چهار راهکار برای مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۰    
مدیرکل شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید براینکه عامل اصلی تحولات سیاسی و بین المللی انرژی است، گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۱۹    
یکی از روش های درمان ناباروری IVF است و درصد دختر و پسر شدن جنین یکسان نیست. به طور طبیعی بدون استفاده از روش های درمان ناباروری حدود 51 درصد از نوزادان به دنیا آمده پسر و 49 رصد دختر هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۲۱    
به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز، ارتش مصر در بیانیه ای در رابطه با عملیات سیناء 2018 اعلام کرد که نیروهای بخش امنیت ملی عملیاتی انجام دادند که منجر به هلاکت 13 تن از عناصر بسیار خطرناک تروریستی و کشف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۱۴    
کارشناسان سیاسی ترک با انتشار مقاله و یا شرکت در میزگردهای سیاسی شبکه های تلویزیونی، تحریم دو وزیر ترک از سوی واشنگتن را اقدامی غیرمسئولانه نامیده و آمریکا را دشمن اصلی و استراتژیک ترکیه معرفی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۱۱    
تهران-ایرنا- کیمیا علیزاده نماینده وزن 57 کیلوگرم تکواندوی ایران و ورزشکاری که قرار بود پرچمدار ایران در بازی های آسیایی جاکارتا باشد، این مسابقات را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۱۰    
صلاح العبیدی' سخنگوی جریان صدر عراق تاکید کرد این جریان برای نخست وزیر شدن هیچ خط قرمزی به دور هیچ شخصیت سیاسی نکشیده است زیرا معیار ما برنامه ها و نه اشخاص است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۰۹    
در پی اعلام خبر بازداشت کارمند یکی از معاونت های ریاست جمهوری توسط سخنگوی دستگاه قضایی، یک منبع آگاه ضمن تکذیب، توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۵۲    
پرویز اسماعیلی در توییتی نوشت: رئیس جمهور دوشنبه شب 15 مرداد در حدود ساعت 21:40 از شبکه اول، شبکه خبر و رادیو سراسری به صورت زنده با مردم عزیز ایران گفت وگو خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۳۴    
در جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۲۶    
استاندار البرز گفت: بر اساس گزارش های ارائه شده اکنون در مجموع 3 قطعه پروژه ادامه بزرگراه همت شاهد پیشرفت حدود 89 درصدی پروژه است و به زودی زیر بار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۲۳    
تبریک عوامل نهنگ عنبر به سازندگان هزارپا / رکورد فروش سینمای ایران به تیم شایسته ی فیلم سینمایی هزارپا سپرده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۷    
وزیر اطلاعات در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی موضوع اعطای حق شهروندی به 2500 نفر از مقام های جمهوری اسلامی و فرزندانشان در جریان مذاکرات هسته ای را تکذیب کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۰۵    
600 هزار گوشی تلفن همراه تا چند روز آینده از گمرک ترخیص و در بازار عرضه می شوند و با تعیین تکلیف تأمین ارز واردات گوشی از طریق بازار ثانویه به زودی بازار موبایل به حالت عادی بازمی گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۸    
شاگردان پپ گواردیولا با برتری برابر چلسی فاتح جام خیریه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش از هیچ چیز هراس ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۵    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد دو بازیکن محروم شده توضیحاتی را ارائه کرد، اما به درستی مشخص نیست این دو به دلیل کدام تخلف محروم شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۴    
طبق گزارش روزنامه جمهوریت ، آنکارا و واشنگتن به حصول توافق بر سر طرح تبادل معاون مدیر اجرایی هالک بانک ترکیه که در آمریکا در بازداشت است با یک تبعه آمریکاییِ زندانی در ترکیه نزدیک شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۳    
وزیر امور خارجه آمریکا طی اظهاراتی مدعی شد که آمریکا به دنبال تغییر رفتار ایران در حمایت از تروریسم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۲    
علی نجفی خوشرودی، نماینده مجلس در مورد جزییات حضور وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی مجلس توضیح داد و گفت چون کاظم جلالی از پاسخ سید محمود علوی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خبر نقل شده از وی در برخی رسانه ها در مورد عوامل کشته شدن جوان کرجی را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۰    
حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهوری نسبت به نامه روحانی خطاب به علی لاریجانی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۹    
رتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که تمرین نظامی را به مدت یک هفته در بلندی های اشغالی جولان سوریه برگزار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۲    
هیئت وزیران تعرفه واردات تخم مرغ را با هدف کنترل بازار این محصول از 5 درصد به 4 درصد کاهش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۰    
دختر حسین پناهی می گوید برای جلوگیری از انتساب جملات جعلی به پدرش، از یک کانال به پلیس فتا شکایت کرده اند، اما به رغم تلاش های بسیار پلیس در این زمینه، در نهایت به نتیجه ای نرسیده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۸    
سید احمد عراقچی، معاون ارزی بانک مرکزی بازداشت شد. معاون اول قوه قضاییه گفت: یک نفر از کارمندان معاونین رییس جمهور و چهار نفر از دلالان ارزی که در این خصوص فعالیت غیر مجاز داشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۷    
در شرایطی که افزایش حجم نقدینگی یکی از انتقادات کارشناسان به دولت بوده و آن را عاملی برای به هم ریخته شدن بازارهایی از جمله سکه و ارز می دانند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۷    
شرکت ایران خودرو فارس طی چهار ماهه نخست سال جاری 5 هزار دستگاه پژو پارس تولیدو روانه بازار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۷    
رامبد جوان با انتشار متنی در اینستاگرام، ضمن گلایه از مسئولان کشور، درخواست کرد تا درباره وضعیت جامعه توضیح بدهند تا مردم از شرایط آگاهی پیدا کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۵    
سرمربی استقلال گفت: تنها مشکل ما دیر اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۴    
موزه رضا عباسی برای انجام تعمیرات و عملیات عمرانی از روز دوشنبه مورخ 97/5/15 تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۴    
عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر از روند نزولی قیمت سکه و طلا خبر داد و اعلام کرد که سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعات پایانی امروز (یکشنبه) به سه میلیون و 570 هزار تومان کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۲    
رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای شهر تهران در دیدار با مدیران فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: متاسفانه به جای آنکه فرهنگ را بسازیم تنها یاد گرفته ایم به اتفاقات فرهنگی عکس العمل نشان بدهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۱    
اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، دو بازیکن جدید تیم تراکتورسازی تبریز قراردادهای خود را به طور رسمی در هیئت فوتبال تبریز ثبت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۶    
حسین انتظامی با بیان اینکه شکل ایده آل سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات زمانی است که هیچکس سوالی از سامانه نداشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۴    
برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون حقوقی و قضایی با مطرح کردن طرحی می گویند می خواهند خدمت سربازی را برای پسران و دختران اختیاری کنند و پسرانی که تمایلی برای رفتن به سربازی نداشته باشد می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۲    
با انتخاب رسانه ها و کارشناسان فوتبال آلمان تونی کروس به عنوان مرد سال فوتبال آلمان انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۱    
بانوی کوراش کار که در لحظات پایانی نامش برای حضور در وزن 78 کیلوگرم بازی های آسیایی جاکارتا حذف شد، می گوید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای استفاده از همام طارق و مرتضی تبریزی به زمان نیاز است تا آنها با تیم هماهنگ شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز طرحی را تصویب کردند که در صورت تصویب نهایی بانوان نخبه علمی، فرهنگی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۸    
عبدالناصر همتی امشب ساعت 22:45 دقیقه در برنامه گفت وگوی ویژه خبری جزئیات بسته ارزی بانک مرکزی را تشریح می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۷    
در حالی به نیمه تابستان سال جاری رسیده ایم که از میان 177 سد بزرگ موجود در شش حوضه آبریز اصلی کشور 80 سد بزرگ از جمله سد های زاینده رود، شهیدرجایی، ساوه و ملاصدرا کمتر از 40 درصد آب ذخیره شده دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۵    
اسطوره فوتبال جهان از مادورو حمایت و ترور نافرجام رئیس جمهور ونزوئلا را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۴    
مشترکان همراه اول و ایرانسل حاضر در بخش هایی از منطقه مرکزی تهران اعلام می کنند که هم اکنون امکان دسترسی به اینترنت را ندارند و برخی مشترکان می گویند پیغامی مبنی بر قطع موقت و سراسری داده توسط شبکه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۳    
شهردار تهران، سرعت در عملیات امداد و نجات در زمان وقوع بحران ها را یکی از ملاک های میزان توسعه یافتگی کشورها دانست و گفت: مسئولان نهادهای عضو مکلفند تا یک ماه آینده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۴    
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تابلوهای شهری به عنوان پیشانی شهر تهران قلمداد می شوند، افزود: شرکت های تبلیغاتی باید تلاش کنند آرامش، امید و رضایت را بر تابلوهای شهری جاری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۳    
این روزها افزایش قیمت ارز و طلا، در صدر خبرهای اقتصادی قرار دارد، اما اگر اجاره نشین باشید، افزایش اجاره بها از مهمترین دغدغه های شما خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۲    
رسانه های ایتالیا از اتمام پیراهن رونالدو در فروشگاه و تنها باقی ماندن سایز 2XXLخبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۱    
مشاور امنیت ملی دولت آمریکا روز یکشنبه گمانه زنی های رسانه ای درباره نقش آمریکا در طرح شکست خورده ترور رئیس جمهور ونزوئلا را رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۹    
بر اثر وقوع زلزله ای 7 ریشتری در اندونزی، درباره وقوع سونامی هشدار داده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۸    
استاندار تهران با تاکید بر اینکه طرح بازآفرینی بافت های فرسوده تنها یک پروژه ساختمان سازی نیست و به عنوان پروژه ای اجتماعی شناخته می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۷    
تلاش برای بقا در تار و پود هر انسانی نهفته است. به طوری که همه فعالیت هایی که در طول روز انجام می دهیم، از قانونی که وضع می کنیم گرفته تا فرهنگی که ساخته و جامعه ای که تشکیل داده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۴    
پلیس سوییس مرگ 20 نفر در پی سقوط یک هواپیما در کوه های آلپ را تأیید کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۲    
رئیس مجلس گفت: بنده یک بار هم گفتم اگر این سازمان سنجش را منحل کنید، مشکل حل خواهد شد. یعنی اوضاع درست می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۸    
کسب منافع اقتصادی موجب بروز تخلفات گسترده ای در بعضی از عطاری ها شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۵    
دو اسطوره دروازه بانی فوتبال جهان روز گذشته دو قهرمانی را در یک روز بدست آوردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۴    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره حضور رئیس جمهور در مجلس گفت: آقای روحانی بعد از تعطیلات مجلس در صحن حضور خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۲    
نماینده مردم شازند در مجلس مطرح کرد: ناآرامی های اخیر استان اراک وسیع نبود در استان مرکزی به این علت که مسائل عمدتا صنعتی و کارگری هستند اعتراضات بیشتر بروز پیدا می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۰    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از برگزاری پویش مردمی " دود بدورد" در ایستگاه های منتخب متروی تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۳۸    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی از تداوم پرداخت ارز مسافرتی تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: بانکها تا زمان اعلام تصمیم جدید، همچنان پرونده مسافران را پذیرش می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۱۳    
وزیر راه و شهرسازی معتقد است با عملکردی که دولت در طول سال های گذشته داشته و تعامل مثبتی که با کشورهای دنیا به ثبت رسانده است، آمریکا به عنوان یک کشور منزوی شناخته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۷    
ساعت 8:40 صبح 11 مرداد سال جاری ماموران کلانتری 173 امین آباد در جریان یک کشف جسد در روستای کوره فرنگی قرار گرفتند و به محل حادثه اعزام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۶    
مرکز حراست وزارت صنعت ، معدن و تجارت موفق به کشف 116 تن مقوای پشت طوسی در 19 مدل وارداتی به جای کاغذ پرینتر شدند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۴    
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی رودسر گفت: این مرکز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشجو می پذیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۳    
شهرام ناظری گفت: به شخصه با هر رویداد و اتفاقی که باعث خوشحالی مردم شود موافق هستم اما سوال من این است که آیا با برگزاری این کنسرت ها در خیابان مشکلات مردم حل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۲    
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد که در حال حاضر هیچ مدیری که بطور قانونی بازنشسته شده باشد در این وزارتخانه به کار اشتغال ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۱    
صبح امروز (14 مرداد) با حضور سردار اشتری فرمانده کل ناجا در قم ، سردار عبدالرضا آقاخانی جایگزین سردار کاظم مجتبایی در فرماندهی انتظامی این استان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۴    
فرمانده یگان انتظامی مترو از کشف اشیاء قدیمی عتیقه در متروی دروازه دولت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۴    
خواهران منصوریان که شب گذشته برای مصاحبه به سازمان صداوسیما دعوت شده بودند، به دلیل آنچه که پوشش نامناسب خوانده شده، از پخش رادیو اخراج شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۱    
رئیس کلانتری 143 امامزاده داوود از کشف 27 سکه عتیقه مربوط به دوران خلافت مروان از سوی یک چوپان در کوه های طالون تهران خبر داد.