پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 22 مهر 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مهر 1397 آفتاب نیوز 2 مهر 1397 آفتاب نیوز 3 مهر 1397 آفتاب نیوز 4 مهر 1397 آفتاب نیوز 5 مهر 1397 آفتاب نیوز 6 مهر 1397 آفتاب نیوز 7 مهر 1397 آفتاب نیوز 8 مهر 1397 آفتاب نیوز 9 مهر 1397 آفتاب نیوز 10 مهر 1397 آفتاب نیوز 11 مهر 1397 آفتاب نیوز 12 مهر 1397 آفتاب نیوز 13 مهر 1397 آفتاب نیوز 14 مهر 1397 آفتاب نیوز 15 مهر 1397 آفتاب نیوز 16 مهر 1397 آفتاب نیوز 17 مهر 1397 آفتاب نیوز 18 مهر 1397 آفتاب نیوز 19 مهر 1397 آفتاب نیوز 20 مهر 1397 آفتاب نیوز 21 مهر 1397 آفتاب نیوز 22 مهر 1397 آفتاب نیوز 23 مهر 1397 آفتاب نیوز 24 مهر 1397 آفتاب نیوز 25 مهر 1397 آفتاب نیوز 26 مهر 1397 آفتاب نیوز 27 مهر 1397 آفتاب نیوز 28 مهر 1397 آفتاب نیوز 29 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۱:۴۰    
شرکت کردن 3 کارگر در عملیات حفاریِ غیرمجاز؛ آنهم در ارتفاعات سرد و صعب العبورِ دماوند، این پرسش را به ذهن می اندازد که چه چیز سبب شده آنها رنج کار در این ارتفاع را به تن بخرند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۴    
آتنا دختری که یک روز می خواست بازیگر شود، هم خودش سوخته و هم آرزوهایش. او امروز دیگر هیچ آرزویی ندارد جز اینکه پدرش بتواند قرض های مردم را بپردازد و بانک هم به خاطر اقساط عقب مانده خانه را از آنها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۳    
دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بازدید از یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو گفت: ما در گذشته در تمامی پروژه هایی که انجام دادیم روابط بسیار نزدیکی با های تک داشتیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۳    
دبیر علمی سی و پنجمین همایش سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران توضیحاتی در مورد درمان ناخن جویدن کودکان و زمان مناسب برای جدا کردن محل خواب کودک از والدین ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۲    
غلظت گرد و غبار در بخش هایی از خوزستان به 48 برابر حد مجاز رسید و برخی مدارس شهرهای این استان نیز تعطیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۴    
مشروبات دست ساز در همه جای دنیای هر ساله افراد زیادی را با مشکلات جدی سلامت و حتی مرگ روبرو می کند؛ اما چه عاملی باعث مرگبارشدن مشروبات الکلی دست ساز می شود؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۰    
تلویزیون کانال د ترکیه در گزارشی ویژه پرونده حمله آردا توران ستاره تیم باشاک شهیر به خواننده معروف ترکیه ای را بررسی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۶    
برخلاف شایعه سازی مجری برنامه 90 این برنامه فقط این هفته و به خاطر پخش زنده مسابقات لیگ ملت های اروپا پخش نمی شود و از هفته آینده، طبق روال روی آنتن خواهد رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۰    
افسانه چهره آزاد با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: بی تو نیستم،با تو هستم. سی و هفتمین سالگرد عشقمون مبارک
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۵۶    
یکی از پرستاران بخش پرستاری تنها بیمارستان سوانح سوختگی بندر گناوه جزییات جدیدی از سوختگی دختر بچه 7 ساله اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۶    
فرشاد احمدزاده با شماره 10 روی نیمکت تیم لهستانی در لیگ ضعیف این کشور فوتبال تماشا می کند در حالی که می توانست یکی از مردان ثابت برانکو برابر السد قطر باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۰    
گلر سابق تیم های پرسپولیس و استقلال در گفتگویی درباره حسینی هم گفت: حسین حسینی حق دارد از نیمکت نشینی ناراحت باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۷:۲۹    
شایعات زیادی مبنی بر اینکه مامه تیام به استقلال بازمی گردد شنیده می شود، ولی تا این لحظه نه استقلال صحبتی برای بازگشت او داشته و نه مامه به بازگشت به جمع آبی ها فکر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۶:۲۵    
سناتور دموکرات آمریکایی گفت در صورت دست داشتن عربستان در مفقود شدن خبرنگار سعودی، واشنگتن باید از جنگ یمن خارج شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۶:۰۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد عدم انتشار خبر حمله هوایی در سوریه به این معنی نیست که دیگر حمله ای در این کشور صورت نگرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۴:۰۵    
سئوالی که ذهن بسیاری از فعالان سیاسی و کاربران شبکه های اجتماعی را مشغول کرده و آنها از اینکه عادل الجبیر از زمان ناپدید شدن جمال خاشقجی موضع گیری نداشته و رسانه ای نشده است، متعجب هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۳:۱۰    
رئیس شورای شهر شیراز همراه مدیرکل و روسای نواحی 3 و 4 آموزش و پرورش شیراز با حضور در منزل معلم مضروب شیرازی ضمن عیادت از وی ومدیر مضروب مدرسه از آنها دلجویی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۲:۳۵    
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه هر روز 45 نفر در جاده های کشور کشته می شوند، گفت: علت تصادف های بالا باید مورد بررسی قرار بگیرد و مسئولین باید اقدامات اساسی انجام دهند که تعداد تصادف های کشور کاهش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۲:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با خودداری از اظهار نظر درباره مفقود شدن یک روزنامه نگار عربستانی، گفت در این مورد اطلاعاتی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۰:۴۰    
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از روحیه حیوانی و موش گونه برخی افراد در احتکار کالای اساسی مردم گفت: چرا وقتی که می توان مانند کبوتر و کبک آزادمنشانه زندگی کرد مانند موش زندگی کرده و کالای مورد نیاز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۱:۳۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: یک خرس قهوه ای در خروجی یکی از تونل های منطقه سیوند از توابع شهرستان مرودشت در برخورد با قطار باری، تلف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۱:۰۲    
ولی عهد ابوظبی پس از لغو سفرش به پاریس با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه تلفنی گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۰:۲۰    
رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: حادثه برخورد یک دستگاه کشنده، سواری سمند و موتورسیکلت در محور فرعی شوقان جاجرم منجر به مرگ ترک نشین موتورسیکلت و مصدومیت راکب آن شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۰:۱۱    
بیژن ذوالفقارنسب، مربی پیشین تیم ملی در پاسخ به اظهارات دستیار کارلوس کی روش گفت: سیرک، همان تیم ملی بزرگسالان است که بازیکنی بدون دعوت در تمرینات شرکت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۹    
پادشاه سعودی برای اولین بار پس از مفقود شدن یک روزنامه نگار عربستانی در استانبول، با رئیس جمهور ترکیه گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۴    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان به دنبال حذف حبس و زندانی شدن افراد در قانون مهریه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۴۶    
انفجار خط لوله نفت در نیجریه تا کنون 24 نفر را به کام مرگ کشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۱۹    
اتحادیه عرب به تهدیدات آمریکا علیه عربستان در پی ناپدید شدن جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۷    
مشاور اقتصادی کاخ سفید در رابطه با پرونده ناپدید شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در هشدار خود به مجازات شدید ریاض، جدی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۱۶    
فعّال سیاسی اصول گرا با بیان اینکه مجلس آینده دوربرگردان انقلاب است، گفت: مجلس آینده باید به یک مجلس انقلابی و اسلامی تبدیل شود تا بتواند کشور را پیش ببرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۱۴    
امروز یکشنبه 22 مهرماه و از ساعتی پیش، گردوغبار و در پاره ای نقاط بارندگی، شهرهای خوزستان را فرا گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۱۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، انقلاب را متکی به قدرت مردم دانست و گفت: برگزاری جلسات مهم نیست بلکه باید مردم را با نتایج جلسات و فعالیت ها اقناع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات رئیس جمهور آمریکا و همچنین مشاور امنیت ملی کاخ سفید واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزئیات جلسه امشب اعضای این شورا و اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با موضوع یافتن راههای ادامه فعالیت شهردار تهران گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۵    
رئیس کل سابق بانک مرکزی طی نامه ای به رئیس دیوان محاسبات کشور اعلام کرد که حکم انفصال از خدمت او و برخی از کارکنان بانک مرکزی ربطی به بازار ارز نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۰    
هیئت وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد بند (ح) تبصره (20) ماده واحده قانون بودجه سال 1397 کل کشور، موضوع جلوگیری از هزینه کرد اعتبارات در امور غیرضرور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۸    
جدیدترین ساخته عباس نظام دوست به زودی اکران عمومی می شود، در این فیلم بازیگران زیادی مقابل دوربین رفته اند و به نظر می رسد این اثر فضایی مخوف و رمزآلود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۶    
سفارت عربستان در آمریکا از واشنگتن به دلیل زود قضاوت نکردن در رابطه با پرونده مفقود شدن خبرنگار سعودی تشکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۰    
مهدی تاج گفت: متاسفانه برخی منتظرند اختلافی پبش بیاید تا اظهار نظر و بعضاً عقده گشایی کنند، اما توصیه من این است اجازه بدهیم تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید پس از چندین دهه قهرمانی در جام ملت ها و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۷    
فرماندار اردل چهارمحال و بختیاری از جان باختن یک جوان 28 ساله در این شهرستان بر اثر وقوع صاعقه در روز یکشنبه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۲۴    
با حضور جانشین فرمانده کل سپاه مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه قم انجام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۲    
در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری برگزار شد، منابع و مصارف برنامه حمایتی دولت از خانوارهای کم درآمد و نحوه تأمین منابع مورد نیاز و کیفیت بسته حمایتی و افراد و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۹    
وزیر کشور با اشاره به مرگ تعدادی از مصرف کنندگان مشروبات الکلی در هفته های اخیر گفت: این پرونده در جلسه آتی شورای امنیت کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۲    
میک شوماخر پسر مایکل شوماخر قهرمان پرآوازه مسابقات رانندگی فرمول یک، رقابت های این فصل فرمول 3 را در جایگاه دوم به پایان رساند تا در مجموع عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۹    
با اعلام معاونت حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان، همه شهرداران منجمله شهردار تهران مشمول قانون اشاره شده است و طبق زمان بندی اعلام شده باید ساختمان شهرداری را ترک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۳    
روابط عمومی صدا و سیمای قزوین، ضرب و شتم خبرنگار را تایید کرد. دبیر شورای شهر قزوین نیز خواستار روشن شدن ابعاد مساله شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۰    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درخصوص مطالبات معلمان گفت: در جریان مسائل و مشکلات معلمان هستم در حال حاضر هم در استان کرمان هستم و اینجا که فعلا از این خبرها(اعتصاب) نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۸    
هواداران ناپولی علاقه ای ندارند تصویری از کریستیانو رونالدو در فروشگاه های این شهر به نمایش گذاشته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۷    
فرانسه، انگلیس و آلمان از مقام های ترکیه و عربستان خواستار آن شدند که تحقیقاتی معتبر درباره پرونده مفقود شدن خبرنگار منتقد سعودی در کنسولگری ریاض در استانبول صورت گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۶    
اردن و سوریه امروز (یک شنبه) پس از هفته ها مذاکره اعلام کردند که مرز میان این دو کشور فردا (دوشنبه) بازگشایی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۱    
وزیر اطلاعات انتصاب حجت الاسلام الله نور کریمی تبار به نمایندگی ولی فقیه در ایلام را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۲    
سقوط یک هواپیمای سبک به روی جمعیت در ایالت هسن آلمان چند کشته بر جا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
رئیس جمهوری آمریکا در یک گفت وگوی تلویزیونی اظهاراتی مطرح کرده که حاکی از احتمال برکناری وزیر دفاع این کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
تعدادی از معلمان در شهرهای مختلف کشور در دفتر مدرسه تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
صندوق بین المللی پول در گزارشی، نروژ را دارای سالم ترین ترازنامه مالی جهان معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
"مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با مشورت مراجع مندرج در ابلاغ، نظرات و پیشنهادهای تکمیلی را دقیقاً بررسی و بهره برداری کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
سید عمار حکیم در راس هیأتی از ائتلاف اصلاح و سازندگی به کردستان عراق سفر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران از طرح پیشنهاد قیمت هر کیلو مرغ بین 6500 تا 6700 تومان به تنظیم بازار استان تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: اسدالله اسدی دیپلمات بازداشت شده ایرانی در آلمان از مصونیت کامل برخوردار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدیوی آنلاین (VOD) IPTV) در پی صحبت های حجت الاسلام پژمانفر و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
امروز شرایط زندگی به شکلی پیش می رود که دیگر کار کردن یک نفر در خانواده نمی تواند هزینه های زندگی را پوشش دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۱    
بنیاد ملی بازی های رایانه ای در متنی به برخی موارد مطرح شده که اخیرا در رابطه با این بنیاد در مجلس شورای اسلامی مطرح شده، پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۷    
امروزه یکی از بزرگ ترین مسائل بهداشتی جهان، بیماری سل است. حدس زده می شود که از هر سه نفر جمعیت جهان، یک نفر به باسیل سل آلوده بوده و در هر ثانیه یک نفر به تعداد آنان افزوده می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۸    
برگزاری نشست های 20 نشست 35 در جشنواره فیلم کوتاه، زینت رضا دوباره رییس انجمن منشی های صحنه شد، آغاز به کار روز پزشک در مولوی و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۶    
دانشگاه می تواند مبدا تحولات و مظهر اقتدار باشد/ نقادی و پرسشگری با اطلاعات کافی باشد / به عنوان رئیس جمهور هر روز لیست قیمت اجناس را می بینم و می دانم وضع زندگی مردم چگونه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۷    
سوبحاش چاندرا گَارگ وزیر امور اقتصادی هند به شبکه سی ان بی سی تی وی18 گفت: هند همچنان در ماه نوامبر (آبان) به خرید نفت از ایران ادامه خواهد داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۴    
دکتر آلاء نصیف، همسر سابق جمال خاشقجی، روزنامه نگار ناپدید شده عربستانی امروز (یکشنبه) به سکوت خود از زمان ناپدید شدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۶    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از سه زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ، از آمادگی این بانک برای حمایت جدی از برنامه ها و طرح های توسعه ای شرکت ها و واحدهای تولیدی کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۶    
مرکز آمار ایران تعداد تلفن های همراه مشغول به کار در کشور را 88 میلیون دستگاه اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۵    
معاون سیما با اشاره به قواعد کار حرفه ای برنامه سازی در شبکه ها و رسانه های مختلف دنیا تاکید کرد: یک برنامه ساز حرفه ای همواره در چارچوب سیاستگذاری شبکه و مسؤولان رسانه ای خود حرکت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۳    
سید حامد موسوی استاد دانشگاه تهران می گوید: اسرائیل به دنبال آن است که چالش بین ایران و آمریکا پایان پیدا نکند چرا که در آن صورت نخواهد توانست مقامات آمریکایی را برای حمایت از خود توجیه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۱    
آفتاب نیوز : محسن هاشمی درباره وضعیت آثار مکتوب ایت الله هاشمی و ممیزی های احتمالی گفت: مرحوم هاشمی از سال 60 خاطرات مکتوب دارند. برای هر روز یک صفحه نوشته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۰    
معاون اول قوه قضاییه گفت: از سوی رئیس دولت اصلاحات از چهار نفر شکایت شده اما نمی دانم این چهار نفر چه کسانی هستند. پرونده در دادسرا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۹    
منابع آمریکایی از ممانعت مقامات سعودی از خروج صلاح خاشقجی از عربستان خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۴    
روزنامه دیلی تلگراف نوشت: منابع نزدیک به دربار سلطنتی عربستان گفتند که حلقه نزدیک به محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور از مشاهده شدت و سرعت مطرح شدن خشم جهانی از بابت ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۷    
مسلم نجفی، دانشجوی دکترای عمران است که در شهرداری کرمانشاه به شغل شریف رفتگری مشغول است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۴    
سرتیم مذاکره کنندگان هسته ای آمریکا در جریان توافق هسته ای خاطره ای از این مذاکرات را بازگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۳    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از رگبار باران، آبگرفتگی و رعد و برق و سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۲    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست فردی را که اقدام به قتل دوست، دختر مورد علاقه اش کرده بود، شناسایی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۱    
در واکنش به اینکه ترامپ گفت، "مجازات های سختی" برای عربستان در صورت اثبات دست داشتنش در قتل جمال خاشقجی در نظر می گیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۰    
این طور که معلوم است نخستین ماموریت آقای زاکانی در شورای وحدت حذف علی لاریجانی است. موفقیت در این ماموریت اما تاثیراتی فراتر از انتخابات مجلس دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۰    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف آگاهی از آخرین وضعیت و پیشرفت برنامه ها، صبح روز یکشنبه 22مهرماه در اداره کل مبادلات الکترونیک این بانک حضور یافت و با کارکنان آن از نزدیک دیدار و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۷    
سید مصطفی میرسلیم در موکب حزب موتلفه در میدان شهدا حاضر شد و از مردم پذیرایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۵    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۶    
عربستان، کوشنر، ترامپ و دیگر آمریکایی ها را دست انداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۶    
سرنوشت فیلترینگ تلگرام در نزد آحاد مردم هم که کاملا واضح است. بنابراین به نظر می رسد که باید در این زمینه تجدید نظر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۶    
رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری نظافتچی که از طریق سایت های شرط بندی و پیش بینی بازی های آنلاین اقدام به تخلیه حساب مالباختگان کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۵    
یک نظرسنجی که نتایج آن امروز (یکشنبه) منتشر شد، نشان داد که میزان محبوبیت حزب جمهوری خواه آمریکا متعلق به دونالد ترامپ نسبت به ماه اوت بهبود یافته اما حزب دموکرات به میزان 11 درصد بر این حزب رقیب خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۲    
مراسم ترحیم مادر محسن و پرویز اسماعیلی در مسجد نور تهران با حضور مسئولان کشوری و لشگری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۰    
بنابر اعلام بانک مرکزی از این پس می توانید با ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک مرکزی، از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۹    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که تعداد جانباختگان مصرف الکل در البرز به 25 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۱    
دولت های اروپایی اول از همه باید برای مقابله با این موضوع راه حلی پیدا کنند. در گام نخست اروپا می تواند تنها جبران پرداخت برای تجارت هایی را انجام دهد که معاف از تحریم های امریکا هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۱    
جلسه رسیدگی به پرونده روزنامه جهان صنعت صبح امروز در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی محمد کشکولی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۱    
تراکنش ها سالانه 4 هزار میلیارد تومان درآمد کارمزدی برای بانک ها به همراه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد که از ساعت 10 صبح فردا (دوشنبه) فروش بلیت قطارهای اربعین آغاز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۱    
روزنامه هافینگتون پست در مطلبی با تحلیل نظام انتخاباتی آمریکا و چگونگی بهره برداری دونالد ترامپ از مشکلات موجود در این نظام انتخاباتی دو بخشی که به آراء مستقیم مردمی و آراء نمایندگان الکتورال تقسیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۱    
حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری، صبح امروز در دانشگاه تهران گفت: شما ممکن است قیمت اجناس را دو هفته یک بار ببنید اما من به عنوان رییس جمهور هرروز لیست قیمت ها را می بینم و می دانم مردم چه می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۴    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به این که ترامپ با بازگرداندن تحریم ها علیه ایران امیدوار است این کشور را ملزم به پذیرش خواسته های غیرواقع بینانه اش کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۱    
سایت گاردین گزارش مفصلی در مورد خشونت بازیکنان تیم ملی علیه داوران و مشکلات آن ها نوشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۹    
در حالی که طی هفته های اخیر تراکنش های چند میلیارد روپیه ای در حساب دو فرد که دارایی آنان از چند ده هزار روپیه بالاتر نمی رفت جنجال آفرین شده بود، سومین مورد نیز در کراچی رخ داد.
  • ۱